Ik ga niet in de rij, ik bewaar het voor na de winterquote:Op zondag 7 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je mag zelfs achter in de rij..
eerst marijke en ik..en ???
oohwquote:
Ah ja, slim, dan is het NOG meer gewordenquote:Op zondag 7 november 2010 20:29 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga niet in de rij, ik bewaar het voor na de winter
Vorige winter ben ik anders 7 kilo afgevallenquote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, slim, dan is het NOG meer geworden
Oh, deed je winterslaap?quote:Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorige winter ben ik anders 7 kilo afgevallen
heb je mijn nieuwe neefje gezien?quote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, slim, dan is het NOG meer geworden
ja vorige paginaquote:
Oh, ja, dat eten is niet te vreten inderdaadquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, weekje ziekenhuis deed de truuk
ooh, een poesie, gelukkig maarquote:
het is een kruising tussen de ras zuivere maine coon van mijn zussie en een heilige birmaan dacht ikquote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, een poesie, gelukkig maar![]()
wel een mooierd, is het een echte heuse?
(want het lijkt een beetje op een net niet helemaaltje)
kom maar op, heb 15 kilo nodigquote:
ja, zie.quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef PeZu het volgende:
het is een kruising tussen de ras zuivere maine coon van mijn zussie en een heilige birmaan dacht ik![]()
nou, dat heb ik voor je liggen hoor..mag het een onsje meer zijn?quote:
dat had ik al gezegd hoorquote:
beter pak je mannelijk vet anders krijg je teveel vrouwelijke hormonen en dan krijg je tietenquote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom maar op, heb 15 kilo nodig
Ik lees toch niet alles terug man!quote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik al gezegd hoor![]()
[..]
beter pak je mannelijk vet anders krijg je teveel vrouwelijke hormonen en dan krijg je tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |