Ik vergat achter het woord wat het woord vetquote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
?![]()
[..]
check het binnen nu en een minuut
Bij mij mogen er eerder wat kilo's bij dan kilo's af om eerlijk te zijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik vergat achter het woord wat het woord vet
Hoewel dat ook wat overdreven is, zo mager ben ik nu ook weer niet..quote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij mogen er eerder wat kilo's bij dan kilo's af om eerlijk te zijn
Ruilen dan maarquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een ruiltopic hier, wel.o.k, famousman en ik willen ook kilo's erbijquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nietquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een ruiltopic hier, wel.o.k, famousman en ik willen ook kilo's erbij.
wat doe je nouquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Panda72 het volgende:
S.I.P lieve Pezu is Super intelligente Panda![]()
Als niemand het doet meot je het maar zelf doen niewaarquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Panda72 het volgende:
S.I.P lieve Pezu is Super intelligente Panda![]()
Je bent ook niet de enige die wat kwijt wil hoorquote:
Oh hahaha ik dacht nu komt een zeer persoonlijke vraag.quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
?![]()
[..]
check het binnen nu en een minuut
ja het is ook wel persoonlijkquote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh hahaha ik dacht nu komt een zeer persoonlijke vraag.Vraagt Pezu wat S.I.P betekend
Oeps Sorryquote:
niet zo sipquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als niemand het doet meot je het maar zelf doen niewaar
ik ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga zometeen naar Belicher de macht van meneer Miller kijken
belacheljk zwakke titel voor een TV-programmaquote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga zometeen naar Belicher de macht van meneer Miller kijken
je mag zelfs achter in de rij..quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent ook niet de enige die wat kwijt wil hoor.
Maar ik welquote:
ikquote:Op zondag 7 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
je mag zelfs achter in de rij..
eerst marijke en ik..en ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |