Leukquote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zijn gangtje, ik ben op kraam visite geweest, mijn zusje heeft een nieuwe kat, heb schnitzels gebakken voor mijn ouders en kabels opgehaald zodat ik mijn nieuwe versterker optimaal kan benutten
Best wel okee nu gelukkigquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
hoe is het met een idereen hier op deze koude heldere avond?
ja ik zal zo een foto postenquote:
jupquote:
er zit patent opquote:Op zondag 7 november 2010 19:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup![]()
Mooie benaming trouwens (:
Poessiequote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
er zit patent op
ja het is een maine coon met nog iets (een heilige birmaan ofzo), ze hebben er nog 2 maine coons plus 2 normale kattenquote:
Doe maar rustig aan hoorquote:
hoezo gelukkigquote:
Ik kwakkel een beejte met mijn psychische gesteldheid. Nu voel ik me dus wel goed, maar kan over een uur zomaar omslaan.quote:
ach so, ja dan gelukkigquote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kwakkel een beejte met mijn psychische gesteldheid. Nu voel ik me dus wel goed, maar kan over een uur zomaar omslaan.
Vind ik ook.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kwakkel een beejte met mijn psychische gesteldheid. Nu voel ik me dus wel goed, maar kan over een uur zomaar omslaan.
Mijn poessies liggen nu samen te slapen op 1 stoelquote:
Awh liefquote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je je nu in elk geval beter voelt
[..]
Mijn poessies liggen nu samen te slapen op 1 stoel
panda panda er is een vraag die al tijden in mijn hoofd rond spookt, mag ik je hem stellen?quote:
Eh hangt van de vraag afquote:Op zondag 7 november 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
panda panda er is een vraag die al tijden in mijn hoofd rond spookt, mag ik je hem stellen?
het nogal persoonlijkquote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
Ja dit gevoel is wel goed te noemen., NIet super, maar wel beter dan ik me regelmatig rond dit tijdstip voel.quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je je nu in elk geval beter voelt
[..]
Lief!quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ho ho ik ben netje sopgevoed, ik wacht netje sop het antwoord van pandaquote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierigStel em maar gewoon, kan ze er altijd voor kiezen em niet te beantwoorden
Dan liever via pmquote:
?quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef dirkjo het volgende:
Wilt iedereen hier wat weg ofzo? Ik heb ook nog wel wat in de aanbieding, gaat alleen weg voor de vraagprijs. Zo dringend hoeft het niet weg.
Avond
check het binnen nu en een minuutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |