Gewoon met aardappels en vlees.quote:Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LekkerWordt wel een volle maaltijdsalade dan gok ik? Anders vult het niet zo
[..]
XD Ja?
Ik vond de zomer wel oké, hij piekte een beetje vroeg, maar we hebben wel dagen met supermooi, warm weer gehadEn die winter van vorige winter.. Ja, overal problemen door de sneeuw, maar we hadden eindelijk weer eens sneeuw! En kou!
![]()
Oh noes, not againquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 7 november 2010 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh noes, not again
Waar is mijn email?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder Ubuntu, maar zal voor de lol eens kijken of ze ook op m'n externe hdd staan, dan komt ie eraan hoorquote:
Ok.quote:Op zondag 7 november 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder Ubuntu, maar zal voor de lol eens kijken of ze ook op m'n externe hdd staan, dan komt ie eraan hoor
hajje die nog niet gezien?quote:
Wie is die leuke dame naast je?quote:
Hij komt eraan hoorquote:
das een van mijn beste dinnetjesquote:Op zondag 7 november 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie is die leuke dame naast je?
[..]
Hij komt eraan hoor![]()
Leukquote:
Caafjesquote:Op zondag 7 november 2010 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu ik mijn caafjes weer zie mis ik ze wel![]()
Ze zijn doodquote:
ben nog lang niet klaar ookquote:
ze is een lesbianquote:Op zondag 7 november 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga daar eens ernstig mee zoenen dan
Des te meer voor mijquote:
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn doodAllebei
Button is de borstelharige, die heb ik 2 jaar geleden moeten laten inslapen. En nu anderhalve week terug heb ik Bow moeten laten inslapen
en pech voor jou ze is al bezet en woont samenquote:
lolquote:Op zondag 7 november 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Zo jammer die lui
Not only zijn ze zelf niet beschikbaar, ze zitten ook nog in onze vijver te vissen
Nee, maar ze waren zo lief en ze hebben een goed leven gehadquote:Op zondag 7 november 2010 18:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk.
Sterkte!
Ik ga ff eten.
Is maar goed dat ik een grapje maak danquote:Op zondag 7 november 2010 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
en pech voor jou ze is al bezet en woont samen
Neequote:
Wat?quote:
Oh dat doen meisjes allemaal denk ik. Zeker na wat wijntjesquote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk val op jongetjes
Maar zoende nog wel eens voor de leuk met meisjes
Voor zover ik weet niet allemaal en bij mij was het altijd bierquote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat doen meisjes allemaal denk ik. Zeker na wat wijntjes
aaah okeequote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk val op jongetjes
quote:
nopequote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?Is er iets met je teen?
Huh? Hoe kan de layout de stats verneuken?quote:Op zondag 7 november 2010 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
[..]
nope
de nieuwe layout verneukt de stats van piles![]()
dus voorlopig geen KSC cijfers
of andere sterke drankquote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat doen meisjes allemaal denk ik. Zeker na wat wijntjes
dat moet hij nou gaan uitzoekenquote:Op zondag 7 november 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan de layout de stats verneuken?![]()
Mwa, Gewoon een keer uitproberen, dat heeft bijna iedereen wel eens gedaan, denk ik.quote:Op zondag 7 november 2010 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet allemaal en bij mij was het altijd bierHell, ik heb wel eens een meid gezoend om bier te krijgen
Sloerie ben ik he?
mja nou ja tegenwoordig kan alles toch?quote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat jullie niet wisten dat ik gewoon op jongetjes valIk had het vandaag of gister nog over m'n ex vriend geloof ik
Ah kijk. Hier zit wat in voor mijquote:Op zondag 7 november 2010 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik heb wel eens een meid gezoend om bier te krijgen![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk val op jongetjes
Bizarquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet hij nou gaan uitzoeken
Ik heb vriendinnen die dat niet gedaan hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, Gewoon een keer uitproberen, dat heeft bijna iedereen wel eens gedaan, denk ik.
Dat is waarquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja tegenwoordig kan alles toch?
quote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah kijk. Hier zit wat in voor mij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |