Oh maar dan mag je nog steeds wel met me zoenen hoorquote:Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu niet meer hoor, nu drink ik weinig tot geen bier meer
Ik hoop de foto'squote:
echt een foto moment zon gezichtquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bizar
[..]
Ik heb vriendinnen die dat niet gedaan hebbenVolgens mij ben ik zelfs zo'n beetje de enige
Heb tijdens m'n puberteit wel getwijfeld, maar ik val echt op jongensMaar het is wel spannend om af en toe eens een meisje te zoenen, vooral als je d'r kan versieren in de kroeg en dat jij er mee vandoor gaat ipv je huisgenoot
Prachtig, dat gezicht herinner ik me nog als de dag van gister
quote:Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop de foto'sAnders heb je een skeletje en een nog niet zo lang geleden overleden cavia
Da's lief van je Flesquote:Op zondag 7 november 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dan mag je nog steeds wel met me zoenen hoor
Nou moe.quote:Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop de foto'sAnders heb je een skeletje en een nog niet zo lang geleden overleden cavia
Sorryquote:
Andy Warholquote:Op zondag 7 november 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke hoe heet zo'n portret ookweer?
Wat?quote:
ja ik zag en tatoo hier ik moest aan zo'n bodemschraper uit oh oh cherso denkenquote:
Nee hoor ikke nietquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, Gewoon een keer uitproberen, dat heeft bijna iedereen wel eens gedaan, denk ik.
Oh dat sterretjequote:Op zondag 7 november 2010 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zag en tatoo hier ik moest aan zo'n bodemschraper uit oh oh cherso denken
jaquote:
Bijna valt misschien wel mee ja. Maar meisjes zoenen eerder voor de lol met elkaar dan jongens heb ik het ideequote:
dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bijna valt misschien wel mee ja. Maar meisjes zoenen eerder voor de lol met elkaar dan jongens heb ik het idee
qftquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
hoe is het met een idereen hier op deze koude heldere avond?
goed! Fiets te het langs Monopoly's oude huis, even Wat foto's voor m gemaakt, zal ie wel leuk vindenquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
hoe is het met een idereen hier op deze koude heldere avond?
ja zijn gangtje, ik ben op kraam visite geweest, mijn zusje heeft een nieuwe kat, heb schnitzels gebakken voor mijn ouders en kabels opgehaald zodat ik mijn nieuwe versterker optimaal kan benuttenquote:Op zondag 7 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
moe en duf
Maar heb wel alles in huis gedaan wat ik wilde doen vandaag
Met jou dan?
die bloten billen bagger boef?quote:Op zondag 7 november 2010 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goed! Fiets te het langs Monopoly's oude huis, even Wat foto's voor m gemaakt, zal ie wel leuk vinden
quote:Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |