Het is er een van Lion Brand: http://www.lionbrand.com/patterns/70704AD.html?noImages=quote:Op zondag 7 november 2010 18:25 schreef StefanieV het volgende:
Die is mooi Inu!! Kan ik het patroon ergens vinden op ravelry?
Hij is ook nog eens van Belgische wol gemaaktquote:Op zondag 7 november 2010 18:29 schreef StefanieV het volgende:
Dank je voor de link, ik heb hem opgeslagen :-) (so much to hook on my list)
Die lijkt qua model echt sprekend op mijn beer van vroeger.quote:Op zondag 7 november 2010 18:22 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]Ik vind alleen zn neus een beetje scheef
Surf_bunny, altijd naar meoders luisteren als het ook handwerken gaanMaar veel hier gebruiken katoen, dat pluist idd veel minder
Bij de Zeeman en Wibra kun je acryl kopen, dat pluist al iets meer en wol pluist het meeste
ik was al zo aan het zoeken naar het stukje patroon van het roosje zelf... en het stond er echt niet...quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef trui het volgende:
ik heb m'n lievelingspop van vroeger nog, maar die is ook zielig. met kortgeknipte harenen de oogjes zijn echte spleet-oogjes geworden...
bovendien stinkt ze een beetje. maar ik kan 't maar niet over m'n hart verkrijgen om haar weg te doen. misschien was het toch beter geweest als de hond haar ooit half had opgevreten en ze 'gewoon' weg had gemoeten.
![]()
inu, je beertje is leuk!en wordt vast nóg leuker met hogere neus.
![]()
lyssa, fijn dat de verhuizing achter de rug is! heb je de haakspullen allemaal al uitgepakt?
mijsje, ik had nog helemaal niet gezien dat de helft van dat patroon er nog niet op staat. da's stom zeg! ik hoop wel dat 't snel aangevuld wordt!
Lyssa, gefeliciteerd!quote:2009/i/p/10s.gif[/img] Op zondag 7 november 2010 18:57 schreef Lyssa het volgende:
Vanuit nieuw huis! Met werkende tv en internet!
Ik ookquote:Ik vind het beertje cute Inu!
Nee, het wordt echt de achterkant... want zo is het wel een geinig kleedje, maar niet echt netjes afgewerkt... Zou er eventueel ook wel een soort fleece of zo achter kunnen maken, maar eerst toch maar zo proberen... volgende wordt misschien wel een kleedje. GOed idee!quote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef trui het volgende:
lijnloos, kreadoe laat ik dit jaar eens aan me voorbij gaan.![]()
het begin is er, van de 2e up!(wordt dit echt de achterkant? of gewoon een tweede kleedje, dan kunnen ze lekker naast elkaar liggen.
)
haha jij leest wel met een heel optimistische bril op he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |