Het is er een van Lion Brand: http://www.lionbrand.com/patterns/70704AD.html?noImages=quote:Op zondag 7 november 2010 18:25 schreef StefanieV het volgende:
Die is mooi Inu!! Kan ik het patroon ergens vinden op ravelry?
Hij is ook nog eens van Belgische wol gemaaktquote:Op zondag 7 november 2010 18:29 schreef StefanieV het volgende:
Dank je voor de link, ik heb hem opgeslagen :-) (so much to hook on my list)
Die lijkt qua model echt sprekend op mijn beer van vroeger.quote:Op zondag 7 november 2010 18:22 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]Ik vind alleen zn neus een beetje scheef
Surf_bunny, altijd naar meoders luisteren als het ook handwerken gaanMaar veel hier gebruiken katoen, dat pluist idd veel minder
Bij de Zeeman en Wibra kun je acryl kopen, dat pluist al iets meer en wol pluist het meeste
ik was al zo aan het zoeken naar het stukje patroon van het roosje zelf... en het stond er echt niet...quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef trui het volgende:
ik heb m'n lievelingspop van vroeger nog, maar die is ook zielig. met kortgeknipte harenen de oogjes zijn echte spleet-oogjes geworden...
bovendien stinkt ze een beetje. maar ik kan 't maar niet over m'n hart verkrijgen om haar weg te doen. misschien was het toch beter geweest als de hond haar ooit half had opgevreten en ze 'gewoon' weg had gemoeten.
![]()
inu, je beertje is leuk!en wordt vast nóg leuker met hogere neus.
![]()
lyssa, fijn dat de verhuizing achter de rug is! heb je de haakspullen allemaal al uitgepakt?
mijsje, ik had nog helemaal niet gezien dat de helft van dat patroon er nog niet op staat. da's stom zeg! ik hoop wel dat 't snel aangevuld wordt!
Lyssa, gefeliciteerd!quote:2009/i/p/10s.gif[/img] Op zondag 7 november 2010 18:57 schreef Lyssa het volgende:
Vanuit nieuw huis! Met werkende tv en internet!
Ik ookquote:Ik vind het beertje cute Inu!
Nee, het wordt echt de achterkant... want zo is het wel een geinig kleedje, maar niet echt netjes afgewerkt... Zou er eventueel ook wel een soort fleece of zo achter kunnen maken, maar eerst toch maar zo proberen... volgende wordt misschien wel een kleedje. GOed idee!quote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef trui het volgende:
lijnloos, kreadoe laat ik dit jaar eens aan me voorbij gaan.![]()
het begin is er, van de 2e up!(wordt dit echt de achterkant? of gewoon een tweede kleedje, dan kunnen ze lekker naast elkaar liggen.
)
haha jij leest wel met een heel optimistische bril op he!quote:
Internet was sowieso wel beschikbaar via onbeveiligd netwerk, haakspullen zijn nooit ingepakt geweest, zijn met bak zo vervoerd en stonden dus al klaar!quote:Op maandag 8 november 2010 10:28 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Lyssa, gefeliciteerd!
Maar waarom staat tv voor internet? En waarom staan beide voor "uitgepakte haakspullen"?
Je hebt heel wat uit te leggen![]()
Hij kan het net bijbenen. Wacht nog steeds op de gaskachel. Heb niet zo erg veel zin om deze maand mijn huur over te maken... (had voor de 5e gebeurd moeten zijn)quote:Op maandag 8 november 2010 12:55 schreef trui het volgende:
ik heb ook wel es geen zin ergens in, wist je dat? en zal ik dat ook elke keer op gaan schrijven hier?![]()
caroline, doet je verwarming het inmiddels beter?
Oh my godquote:Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef trui het volgende:
[..]
haha jij leest wel met een heel optimistische bril op he!
succes met voorbereiden van de herkansing, whoopdidoo.
Ik krijg altijd een soort hoekjes in mn cirkel als ik meerder, dat vind ik ook zo lelijkquote:Op maandag 8 november 2010 13:10 schreef trui het volgende:
ik vind het ook lastig om zo'n mindering mooi te laten verlopen. dat trekt al gauw van die 'gaten'.
Mijn stem heb je!quote:Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi allemaal!
Ik was na het haken van een aantal slofjes (heb er een paar verkocht aan vrienden, zó tof![]()
) het haken eventjes een beetje zat, maar nu ga ik verder aan nog een uiltje!
Mag ik jullie in de tussentijd om een gunst vragen? Ik zing in een koor, en we doen mee aan een competitie van Classic FM, dus we hebben stemmen nodig!!
Wie zo lief is, mag op de volgende link klikken en dan stemmen op Vocaal Ensemble A Capelli
http://www.classicfm.nl/s(...)dex.php?page=stemmen
(we staan op pagina 2 inmiddels)
Riep u mij? Moet de zweep er overheen?quote:Op maandag 8 november 2010 13:02 schreef trui het volgende:
dat klinkt in elk geval al een stuk interessanter. maar ik stel voor dat we het voornamelijk bij haken houden hier.
Dank!quote:Op maandag 8 november 2010 13:59 schreef trui het volgende:
ladyblack, tot nu toe heb ik nog geen echt geslaagd exemplaar van de sloffen gemaakt. dit is m'n laatste poging.
en jullie optreden klinkt mooi zeg! daar wil ik wel op stemmen. welke van de koorleden ben jij??
Lyssa heeft de prioriteiten op ordequote:Op maandag 8 november 2010 13:08 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Internet was sowieso wel beschikbaar via onbeveiligd netwerk, haakspullen zijn nooit ingepakt geweest, zijn met bak zo vervoerd en stonden dus al klaar!![]()
Euh, dit is een ander filmpje van ons, kun je kijken of het hetzelfde concert isquote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef trui het volgende:
hahaha ik dacht ik doe 't dit keer maar zelf.maar je bent van harte welkom om mee te doen(dezemaar!)
ladyblack, ik zie helemaal geen blondines!heb ik wel het goede filmpje gezien?
Oh, dan heb ik het moeilijk omschrevenquote:Op maandag 8 november 2010 13:58 schreef trui het volgende:
dat doe ik ook lyssa, maar als je veel tegelijk moet minderen wordt het toch wel lelijk.
inu, jouw methode klinkt erg ingewikkeld. maar misschien moet ik 't eens proberen.
Ooh.. maar hoe trek je hem dan terug? Trek je hem dan door beide lusjes heen?quote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef trui het volgende:
het hangt er van af wat je 'normaal' noemt. ik sla dus normaal gesproken niet de draad om na het insteken door (het voorste lusje van) de eerstvolgende steek, maar steek daarna meteen nog een keer door (het voorste lusje van) de tweede steek. zie instructie filmpje van lyssa.
hij is wel meteen een stuk groter uitgevallen!quote:Op maandag 8 november 2010 15:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
links nieuwe manier, rechts oude:
[ link | afbeelding ]
(even klikken om het beter te zien)
En meteen het bewijs dat je savonds niet met wit moet beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |