SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Bakfiets. op 07-11-2010 19:22:11 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
In plaats daarvan ben ik maar tv gaan kijkenquote:Op zondag 7 november 2010 07:49 schreef Avey het volgende:
Oh gelukkig ze gaan een heel stuk fietsen, tijd om nog even er weer lekker in te duiken![]()
En dat is dan modquote:Op zondag 7 november 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kutopmerking van die Bastard zeg.
Anonieme topicreport? Dat ben ik namelijk wel van plan.quote:Op zondag 7 november 2010 08:49 schreef Avey het volgende:
Ik wil hem eigenlijk wel aangeven in de FB ofzo, maar ik neem liever de high road.
Ho ho!quote:Op zondag 7 november 2010 08:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ja, Wonderer in ieder geval niet
Ik ga altijd als enige van onze familie ter communie (met vrouw).quote:Op zondag 7 november 2010 10:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat soort dingen altijd nogal lastig. Dopen, kerkdingen. Ik wil eigenlijk niet meer meedoen met die ongein, maar das zo lastig als je er voor de mensen wel bij wil zijn.
Volledig mee eens!quote:Op zondag 7 november 2010 07:41 schreef Vanyel het volgende:
Wel jammer van de TT. Clowns
Snel volmaken!
Ja. Ik ben van plan ze allemaal op te zoeken. Denk ik. Waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 07:40 schreef Vanyel het volgende:
Jezus christus fiets, heb je nu echt alle topics gezocht of ben ik te goedgelovig?
Bette en Tina op de vroege morgen met Damien Rice op de achtergrond![]()
Heldin
Clowns zijn eng.quote:Op zondag 7 november 2010 08:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb jij het ook dan?
* Bakfiets. heeft een schurfthekel aan clowns
Werkt hoveren over de plek ook niet meer?quote:Op zondag 7 november 2010 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Opeens is mn quoteknop weg. En de edit en eigenlijk al die knopjes, terwijl ik ze standaard aan had staan. Algemeen probleem?
Overigens werk ik omdat iets af moet, maar scheelt me dat wel weer extra vakantiedagen aan het eind van het jaar. Ook fijn.
De code is er zelfs niet meer. Helemaal weg.quote:Werkt hoveren over de plek ook niet meer?
Dat was het ook!quote:
quote:Intussen zijn mrs en ik heel blij dat ik aardappelsalade gemaakt heb, want het is![]()
Nee, want.quote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef Vanyel het volgende:
Dus wat je ons laat zien is eigenlijk een foto van iets heel anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heej, als je het niet leuk vindt dat ik een begeleidend fotootje post, dan zal ik dat wel niet meer doen hoor.![]()
Het zoontje van twee dames werd gedoopt, dus het was geen al te strenge kerk, maar ik snap je wel ja. Ik heb ook geen geld gegeven, ik weiger een instituut te sponsoeren dat stelselmatig hele bevolkingsgroepen beledigt en uitsluit. Maar goed, dat ze een lesbostel accepteren zei wel veel.quote:Op zondag 7 november 2010 10:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat soort dingen altijd nogal lastig. Dopen, kerkdingen. Ik wil eigenlijk niet meer meedoen met die ongein, maar das zo lastig als je er voor de mensen wel bij wil zijn.
Ja nou weet ik nog niks over die salade.quote:
Het was lekker.quote:Op zondag 7 november 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja nou weet ik nog niks over die salade.
Tja, ik ben zelf ook peettante en dat mocht gewoon samen met mijn vrouw. Idd ook best katholieke pastoors te vinden die daar niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 7 november 2010 17:34 schreef wonderer het volgende:
Het zoontje van twee dames werd gedoopt, dus het was geen al te strenge kerk, maar ik snap je wel ja. Ik heb ook geen geld gegeven, ik weiger een instituut te sponsoeren dat stelselmatig hele bevolkingsgroepen beledigt en uitsluit. Maar goed, dat ze een lesbostel accepteren zei wel veel.
Precies. Maar toch.quote:Op zondag 7 november 2010 17:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tja, ik ben zelf ook peettante en dat mocht gewoon samen met mijn vrouw. Idd ook best katholieke pastoors te vinden die daar niet moeilijk over doen.
Maar toch maar toch.
Gisteren patat voor jou, vandaag patat voor de baby. Heel simpel.quote:Op zondag 7 november 2010 19:15 schreef Vanyel het volgende:
Ook honger!
Maar gister al patat gyros.
Hoe lossen we dit op
Goed gedachtquote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gisteren patat voor jou, vandaag patat voor de baby. Heel simpel.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed gedacht
En zo slecht is patat niet, het is wat je erbij eet.
Of is het friet?
Luister maar naar mijn collega fiets.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
PATAT JA
Friet is voor limbo's en belgen. Oftewel alles beneden de rivieren
quote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gisteren patat voor jou, vandaag patat voor de baby. Heel simpel.
Ik zal het vanaf nu gewoon fries noemen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Luister maar naar mijn collega fiets.
Wat brouw je? Zeg maar als het klaar is, anders brandt het nog aan omdat je staat te fokken. Hm. Als het aanbrandt, moet je friet halen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Met gyros is het patat, ras- ook, maar anders is het friet.
En dubbelknof is natuurlijk niet zaligmakend.
Edit: wel zalig, niet gezond.
Maar helaas, ik sta al eten te brouwen. Misschien straks een frietje toe, volgens mij hebben we te weinig
Mis je je kistjes al?quote:Op zondag 7 november 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal het vanaf nu gewoon fries noemen.
Ja, fuck, zat ik daar met mijn gympen in de kerk, je wordt bedanktquote:
Wie zit er nou met z'n kistjes in de kerk.quote:Op zondag 7 november 2010 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, fuck, zat ik daar met mijn gympen in de kerk, je wordt bedankt
Nee hoor, gepoets en met mijn broek erover zie je amper verschil met "nette" schoenen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wie zit er nou met z'n kistjes in de kerk.Dan doe je toch nette herenschoenen aan, of wat?
Nouwwwwww.. nette schoenen hebben meestal net iets minder duidelijke neuzen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, gepoets en met mijn broek erover zie je amper verschil met "nette" schoenen.
Ligt er ook maar aan wat voor model je hebt, maar okee, da's waar. Maar ik ga niet NOG een paar schoenen meeslepenquote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nouwwwwww.. nette schoenen hebben meestal net iets minder duidelijke neuzen.
Blote voeten!quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan wat voor model je hebt, maar okee, da's waar. Maar ik ga niet NOG een paar schoenen meeslepen
Kerk had niet zo'n goed frisseluchtsysteemquote:
Stinkvoeten.quote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kerk had niet zo'n goed frisseluchtsysteem
Ja... nogal...quote:
Ik heb liever kopkaas.quote:
Nee, reset cookie.quote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Is ctrl-r voor reply?
DP niet zeiken, de kliksmileys kun je gewoon aan en uit zetten in je opties.
Nee, jij moet lezen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef Brittie het volgende:
Ik zit te kijken naar mobiele telefoons op zhe interwebz. Moet ik echt niet doen, word ik zó hebberig van. Argh.
Niet, want toen waren d'r nummers nog goed.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 01:41 schreef Avey het volgende:
Behalve mij is er bar weinig goeds uit de jaren 80 gekomen![]()
Ik dacht dat jij slapen was?quote:
Oh. Ik wil je wel gezelschap houden hoorquote:
Wel meer hier!quote:
Dan kom je ff naar mij zwaaien om de hoek?quote:Op maandag 8 november 2010 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Hi
Zo'n zin in koffie maar de Brandmeesters is nog dicht
Dat dus jaquote:Op maandag 8 november 2010 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Dat zijn koffies die je daar in een kopje/emmer koopt gok ik?
I know the feelingquote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik realiseer me dat ik toch wel erg stevig aan het worden ben van al dat slechte eten.
*kijkt naar de tas vol pepernoten, chocoladeletters en marsepein die hij net heeft ingeslagen* Zullen we NA sinterklaas beginnen?quote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gaan we elkaars weight watchen?
* Bakfiets.kijkt naar pizza, chocoladeletter en handje chips.quote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
*kijkt naar de tas vol pepernoten, chocoladeletters en marsepein die hij net heeft ingeslagen* Zullen we NA sinterklaas beginnen?
Afgesproken!quote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
* Bakfiets.kijkt naar pizza, chocoladeletter en handje chips.
Na kerst misschien?
Ze doet me aan iemand denken... Sinead o'Connor of zo.quote:
Altijd.quote:Op maandag 8 november 2010 19:17 schreef Qebbel het volgende:
Bakfiets, heb je sjans?![]()
Verliefd op vriendin
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:59 schreef skunkasaur het volgende:
Ik laat deze hier nog even achter en dan ga ik ECHT naar bed:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben nog nooit zo fan/gek van iemand geweest! Ik was 11 en zij werkte met familie van mij. Daardoor mocht ik vaak mee naar shows en dan zat ik uren bij haar in de kleedkamer te kletsen en zorgde voor haar hondjes. Geweldig vond ik het! Heb een jaar lang in ELKE zin haar naam genoemd, denk ik.Psycho fan. Tot mijn 18e haar nog regelmatig opgezocht na voorstellingen en zo. De laatste keer dat ik haar sprak was ik 22 denk ik. Ze reageert altijd zo lief als ze me weer ziet. Uber enthousiast!
Maar ik sta altijd te shaken als een malle.
Nu zie ik haar weleens lopen, want ze woont vlakbij m'n ouders, maar ik durf haar nooit aan te spreken. Scary schijterd. Terwijl ik weet dat ze het wel leuk zou vinden.
Maargoed, op mijn 11e/12e realiseerde ik me dat ik wel verliefd was op haar en dus op vrouwen viel. Dat vond ik dan weer een mindere ontdekking. Dus probeerde ik het te verdringen, maar toen kwam juf Marleen....Crush all over again...
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef Qebbel het volgende:
We moeten meer kletsen. Zo krijgen we nooit het clowntopic vol![]()
Een vraag: Wie was jullie eerste crush, waardoor je je realiseerde dat je op vrouwen viel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij was het denk ik Ms. Parker van The Pretender.![]()
Ze droeg altijd zo'n zwart mantelpakje en ze had zo'n strenge stem. Nou, ik was weg hoor.
't was ook nog eens zo'n stoer wijf. Met d'r wapens etc.![]()
Ik wilde vroeger altijd een jongen zijn trouwens, dus het was voor mij vanzelfsprekend dat ik op meisjes viel. Ofzo. Ik weet het ook al sinds ik het me kan herinneren.
Daarna kwamen trouwens diverse juffen.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb trouwens nooit echt een jongen willen zijn, maar stoer wel. Ik klom altijd in bomen, speelde riddertje en voetballertje, bouwde hutten en kampvuren, stond als eerste op het ijs en kocht stiekem vuurwerk. Ik had ook een leger aan lego en auto's en was BMW-gek. Maar aan de andere kant had ik ook tig barbies en poppen en die vond ik dan heerlijk om aan te kleden en haren te kammen. Eigenlijk ben ik geen steek veranderd!![]()
Ik deed trouwens bij het spel levensweg altijd een roze poppetje bij mn eigen roze poppetje, want ik ging trouwen met een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Dit herken ik. De rest niet. Poppen waren of stom of eng.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:29 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik klom altijd in bomen, speelde riddertje en voetballertje, bouwde hutten en kampvuren, stond als eerste op het ijs en kocht stiekem vuurwerk. Ik had ook een leger aan lego en auto's en was BMW-gek.
Zo iets?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:06 schreef Avey het volgende:
Ik had zowel lego als poppen.
Dan bouwde ik een lego-robot en liet ik ze tegen elkaar vechten
* Qebbel geeft Skunk een hug*quote:Op woensdag 10 november 2010 11:26 schreef skunkasaur het volgende:
GRMBL.
En het is niet geeneens niet eens maandag.
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:29 schreef Qebbel het volgende:
[..]
* Qebbelgeeft Skunk een hug*
Nog 2,5 daagjes!
Nanking!quote:
Que?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:02 schreef Vanyel het volgende:
Maar het geeft je wel de kans mooie foto's te posten
Halloquote:Op woensdag 10 november 2010 15:06 schreef Magenta het volgende:
*Lurker meldt zich*![]()
(om dan toch dat clowntopicmaar iets verder te vullen)
Fijn, een beetje hulp in clownachtige dagen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:06 schreef Magenta het volgende:
*Lurker meldt zich*![]()
(om dan toch dat clowntopicmaar iets verder te vullen)
Haaiquote:
Daarom bij dezequote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Fijn, een beetje hulp in clownachtige dagen.
Maar lurken is foei!
Hekel aan!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef Avey het volgende:
Ik wist niet dat zoveel mensen een clownfobie hadden
quote:
Bij mij is het plaatsvervangende schaamte eigenlijk..quote:Op woensdag 10 november 2010 15:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hekel aan!
Geen fobieën hier, ik vind ze gewoon buitengewoon ergerlijk.
Thanks, kon eigenlijk niet veel anders bedenkenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:13 schreef Brittie het volgende:
^^ Wat een gezellige usericon heb jij!
ik zie er idd ook de hele tijd al een ram achtig iets in...quote:
Oh, nou je het zegt. Ook toevallig, is m'n sterrenbeeldquote:
zie... wij zien beter abstract dan de maker zelfquote:Op woensdag 10 november 2010 15:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh, nou je het zegt. Ook toevallig, is m'n sterrenbeeld.
ik kijk het normaal gesproken op woensdagavond/nacht op bbc3 in de herhaling.. Dinsdags werk ik gewoon.quote:En Lip Service! Ik kan echt niet wachten om 'm te zien, maar moet tot vrijdag wachten, bweh...
en waarom praat jij met ROZE clows?????quote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb maandag nog een poos met een roze clowntje staan praten, best geinig.
Ik heb daar stukjes van gezien en vond vermakelijk nou niet echt het goeie woord.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Nizno het volgende:
Staan ook op youtube allemaal geplaatst, pepa en silvia.
Is ook erg vermakelijk om te bekijken...
stomend nee, aantrekkelijk ja..quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb daar stukjes van gezien en vond vermakelijk nou niet echt het goeie woord.
Waren stomende scenes!
Nou bereid je maar voor, drama alomquote:Op woensdag 10 november 2010 15:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
En Lip Service! Ik kan echt niet wachten om 'm te zien, maar moet tot vrijdag wachten, bweh...
De lokale bruna bestond 25 jaar en had haar ingehuurd om suikerspinnen en ballondieren te maken.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarom praat jij met ROZE clows?????
De botox was drama iddquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou bereid je maar voor, drama alom
dan maken ze er ROZE clowns bij? IEUW!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
De lokale bruna bestond 25 jaar en had haar ingehuurd om suikerspinnen en ballondieren te maken.
si!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh, Los hombres de PacoDat ken ik wel ja.
Ja...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maken ze er ROZE clowns bij? IEUW!
hmz.. creepyquote:
Het is donker buiten en ik had dit dus niet moeten bekijken.quote:
Ach gut.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het is donker buiten en ik had dit dus niet moeten bekijken.![]()
* Bakfiets. is bang.
Vorig jaar, toen je nog 13 was?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier had ik vroeger echt keihard om gejankt, heur.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vorig jaar, toen je nog 13 was?
Vier jaar?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
Punt achter zetten. Zo'n langeafstandrelatie is leuk voor een poosje, maar zonder uitzicht op uiteindelijk echt bij elkaar zijn, wordt het een ramp. Dat was tenminste het enige dat mij echt op de been hield destijds: het is maar tijdelijk.Het was wel vier jaar tijdelijk, maar goed
Arme Skunk.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef skunkasaur het volgende:
Ik moet even mijn hart luchten.
Skunk heeft vriendin in de VS. Vriendin heeft al lange tijd niets van zich laten horen. Kwam door college en baantje in de avonduren. Skunk confronteert haar daar mee en geeft aan dat een relatie zo niet werkt. Of in ieder geval dat Skunk het zo niet volhoudt. Vriendin zegt sorry, dat ze wel van Skunk houdt, weet niet of het door de afstand of tijdsgebrek komt, maar ze is niet goed in langeafstandrelaties. Maar dat zegt ze pas nadat Skunk en zijn bijna vier maanden "samen" zijn. Vriendin geeft niet aan of ze dit kan en wil verbeteren.
Skunk heeft ondertussen ander Meisje leren kennen. Slim, zelfde interesses, leuk en lekker dichtbij. Meisje wil meer van Skunk. Skunk wil ook wel meer met Meisje, helemaal omdat Vriendin eigenlijk helemaal niet leuk meer doet. Vriendin doet momenteel meer pijn dan goed. Skunk's hoofd weet het helemaal zeker; Vriendin wil niet de moeite nemen om de relatie te onderhouden, Meisje wel; simpel. Skunk's hart roept keihard NEE en gaat moeilijk lopen doen.
Skunk moest vandaag verplicht interactief zijn met een Nederlands meisje dat IMMENS op Vriendin lijkt. Nu is Skunk's hart helemaal over de toeren en ligt Skunk als een zielig hoopje op de bank.
Zoquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef skunkasaur het volgende:
Dank voor de steun.
Mja. Mijn hart moet er maar uit denk ik. Stom ding.
Ze is namelijk WEL heel erg leuk, en sexy en mooi en tof en grappig en schattig en lief en afwezig en vergeetachtig en nonchalant en ongeinteresseerd....
Ja, niet vier jaar voor de eerste ontmoeting natuurlijk, in die tijd zochten we elkaar wel op.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Vier jaar?Ik hield het vier maanden vol. Daarna elkaar nog wel ontmoet en gelukkig was het niet awkward
Tegenovergestelde zelfs *kuch*
![]()
In ieder geval, langeafstandsrelaties zijn echt moeilijk
Ach, een derde erbij kan soms best leuk zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef Brittie het volgende:
Haha, ik ook, al lijkt het me handiger om iemand te nemen die dichterbij is...Maar goed, ben toch al voorzien
.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, niet vier jaar voor de eerste ontmoeting natuurlijk, in die tijd zochten we elkaar wel op.
Wie wil je overnemen, Vriendin in de VS?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Avey het volgende:
[..]
ZoIk wil haar wel van je overnemen hoor
Ze klinkt wel leukquote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wie wil je overnemen, Vriendin in de VS?
En jullie hebben het eventueel ook nog veel lastiger om bij elkaar te zijn op "mijn" manier.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze klinkt wel leukMaar ook dus ver weg
Ze is ook heel leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze klinkt wel leukMaar ook dus ver weg
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
Oh, in dat geval kan ik vertellen wat mij vandaag overkomen is.
Ik zit dus nu bij een toneelgroep en daar is een jongen waarmee ik het goed kan vinden. En dat vatte hij blijkbaar op als een teken dat ik hem leuk vond want hij probeerde me te zoenen. Toen ik vertelde dat ik een vriendin had vroeg ie nog of wij ook bi warenIk antwoordde ontkennend en toen liep ie heel beledigd weg. Nu negeert ie me
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
Oh, in dat geval kan ik vertellen wat mij vandaag overkomen is.
Ik zit dus nu bij een toneelgroep en daar is een jongen waarmee ik het goed kan vinden. En dat vatte hij blijkbaar op als een teken dat ik hem leuk vond want hij probeerde me te zoenen. Toen ik vertelde dat ik een vriendin had vroeg ie nog of wij ook bi warenIk antwoordde ontkennend en toen liep ie heel beledigd weg. Nu negeert ie me
Ik hoop dat ie er overheen komt, want ik mocht em wel eigenlijk. Kan ook zijn dat dat z'n versiertruc was ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:04 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh mijn god... zo typisch
. En nu issie gekrenkt in zijn mannelijke trots. Burps
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Qebbel het volgende:
Skunkhugs vandaag!
En mannen idd. Pff. (@Avey)
Slaap lekker Brit!
Ik heb een nieuwe pyama gekocht en me de HELE dag op verheugd hem aan te trekken. Nu net pas thuis en eindelijk héérlijk op de bank in mn nieuwe roze pyama met herten.
Pics!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Qebbel het volgende:
Skunkhugs vandaag!
En mannen idd. Pff. (@Avey)
Slaap lekker Brit!
Ik heb een nieuwe pyama gekocht en me de HELE dag op verheugd hem aan te trekken. Nu net pas thuis en eindelijk héérlijk op de bank in mn nieuwe roze pyama met herten.
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:16 schreef Qebbel het volgende:
Vooruit, voor 1x dan. Omdat het zo'npyama is!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer de foto van mijn pyjamabroek te vinden maar die is kwijt...
Ja, daar slaap ik niet in natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 00:40 schreef skunkasaur het volgende:
Lol met je leren jack xD
Slaap lekker, Qeb!
ahhhh dies lievquote:Op donderdag 11 november 2010 00:16 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoenen.quote:
quote:
Livera! En hij slaapt ook yum.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:51 schreef Brittie het volgende:
Ik wel!Nouja, bijna altijd dan
.
Die pyjama is echt te cute Qebbel, die wil ik ook! ^^
Dan weet ik waar ik heen moet, hopelijk hebben ze hem hier ookquote:Op donderdag 11 november 2010 10:40 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
(kisten en jas)
[..]
Livera! En hij slaapt ook yum.
Ik slaap niet altijd in pyama, maar wel als ik alleen ben en het koud is. En ik vind een pyama gewoon lekker zitten 's avonds met een kopje thee op de bank.
Als ze 'm niet hebben; hier hadden ze er nog 100. Ik ben morgen toch in Utrecht. Maar denk dat ze hem daar ook wel hebben, want is toch dezelfde winkel in prin cipe.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik heen moet, hopelijk hebben ze hem hier ook.
Pyjama's zitten ook super 's avonds op de bank. Of gewoon overdag. Eigenlijk altijd
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef Brittie het volgende:
Cool ^^
Pff, ik voel me af en toe net zo'n tienerjongetje. Ik heb de nieuwe Call of Duty (en mijn collega's ook), en het enige waar we over praten is die game! Zodra we 's avonds thuis zijn zitten we met zijn allen op Xbox Live te gamen. En de volgende ochtend staan we dan een kwartier te lullen over de prestaties van de vorige avond
Probeer Guild Wars eens, dat vind je misschien wel leukquote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Vanyel het volgende:
Anno heb ik alleen op de ds gespeeld, nooit op pc.
Ik zou ook nog wel eens wat anders willen spelen, maar weet nooit wat leuk is, dus dan wordt t vanzelf weer civ.
quote:
Heb je dan misschien een tip voor mij? Ik heb een PS2, maar eigenlijk nog nooit een goede shooter gevonden. Nou heb ik daar ook geen verstand van, ben meer een PC gamer, maar die PS staat daar zo te lonken naar mequote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef Brittie het volgende:
Civilization V is gewoon een heel ander soort game, niet ouderwets hoor! Mijn vriendin speelt ook graag RTS games. Zelfs van die dingen als Railroad Tycoon. Lol. Ik ben meer een shooter fan
Ghosthunter, Metal Gear Solid 2/3 en BLACK zijn alle vier erg leuk.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Heb je dan misschien een tip voor mij? Ik heb een PS2, maar eigenlijk nog nooit een goede shooter gevonden. Nou heb ik daar ook geen verstand van, ben meer een PC gamer, maar die PS staat daar zo te lonken naar me![]()
Halo waarschijnlijk?
Black ken ik niet, maar MGS games zijn inderdaad altijd goed. Verder heb je ook altijd nog van die vette buttonbashers als God of War. Ook wel aanraders als je daar van houdt!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ghosthunter, Metal Gear Solid 2/3 en BLACK zijn alle vier erg leuk.
SSBM is inderdaad super. Die heb ik hier nog steeds in een kast liggen(niet die waar ik in zit hoor).quote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef Brittie het volgende:
Hehe idd
Een collega had Street Fighter meegenomen vandaag, voor in de pauze, maar nu moest ie ineens weg dus da's wel jammer. Morgen dan maar.
Super Smash Bros Melee was ook altijd lol op de Gamecube.
HAHAHAHA MEIN LEBEN. Fantastisch.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:42 schreef skunkasaur het volgende:
Wolfenstein! Die had een editor, met een paar vrienden hadden we toen het hele spel aangepast
De afbeeldingen van Hitler op de muren werden allemaal Pim Fortuijn en de soldaatjes rookten sigaretten
MEIN LEBEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |