SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Bakfiets. op 07-11-2010 19:22:11 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
In plaats daarvan ben ik maar tv gaan kijkenquote:Op zondag 7 november 2010 07:49 schreef Avey het volgende:
Oh gelukkig ze gaan een heel stuk fietsen, tijd om nog even er weer lekker in te duiken![]()
En dat is dan modquote:Op zondag 7 november 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kutopmerking van die Bastard zeg.
Anonieme topicreport? Dat ben ik namelijk wel van plan.quote:Op zondag 7 november 2010 08:49 schreef Avey het volgende:
Ik wil hem eigenlijk wel aangeven in de FB ofzo, maar ik neem liever de high road.
Ho ho!quote:Op zondag 7 november 2010 08:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ja, Wonderer in ieder geval niet
Ik ga altijd als enige van onze familie ter communie (met vrouw).quote:Op zondag 7 november 2010 10:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat soort dingen altijd nogal lastig. Dopen, kerkdingen. Ik wil eigenlijk niet meer meedoen met die ongein, maar das zo lastig als je er voor de mensen wel bij wil zijn.
Volledig mee eens!quote:Op zondag 7 november 2010 07:41 schreef Vanyel het volgende:
Wel jammer van de TT. Clowns
Snel volmaken!
Ja. Ik ben van plan ze allemaal op te zoeken. Denk ik. Waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 07:40 schreef Vanyel het volgende:
Jezus christus fiets, heb je nu echt alle topics gezocht of ben ik te goedgelovig?
Bette en Tina op de vroege morgen met Damien Rice op de achtergrond![]()
Heldin
Clowns zijn eng.quote:Op zondag 7 november 2010 08:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb jij het ook dan?
* Bakfiets. heeft een schurfthekel aan clowns
Werkt hoveren over de plek ook niet meer?quote:Op zondag 7 november 2010 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Opeens is mn quoteknop weg. En de edit en eigenlijk al die knopjes, terwijl ik ze standaard aan had staan. Algemeen probleem?
Overigens werk ik omdat iets af moet, maar scheelt me dat wel weer extra vakantiedagen aan het eind van het jaar. Ook fijn.
De code is er zelfs niet meer. Helemaal weg.quote:Werkt hoveren over de plek ook niet meer?
Dat was het ook!quote:
quote:Intussen zijn mrs en ik heel blij dat ik aardappelsalade gemaakt heb, want het is![]()
Nee, want.quote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef Vanyel het volgende:
Dus wat je ons laat zien is eigenlijk een foto van iets heel anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heej, als je het niet leuk vindt dat ik een begeleidend fotootje post, dan zal ik dat wel niet meer doen hoor.![]()
Het zoontje van twee dames werd gedoopt, dus het was geen al te strenge kerk, maar ik snap je wel ja. Ik heb ook geen geld gegeven, ik weiger een instituut te sponsoeren dat stelselmatig hele bevolkingsgroepen beledigt en uitsluit. Maar goed, dat ze een lesbostel accepteren zei wel veel.quote:Op zondag 7 november 2010 10:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat soort dingen altijd nogal lastig. Dopen, kerkdingen. Ik wil eigenlijk niet meer meedoen met die ongein, maar das zo lastig als je er voor de mensen wel bij wil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |