zie... wij zien beter abstract dan de maker zelfquote:Op woensdag 10 november 2010 15:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh, nou je het zegt. Ook toevallig, is m'n sterrenbeeld.
ik kijk het normaal gesproken op woensdagavond/nacht op bbc3 in de herhaling.. Dinsdags werk ik gewoon.quote:En Lip Service! Ik kan echt niet wachten om 'm te zien, maar moet tot vrijdag wachten, bweh...
en waarom praat jij met ROZE clows?????quote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb maandag nog een poos met een roze clowntje staan praten, best geinig.
Ik heb daar stukjes van gezien en vond vermakelijk nou niet echt het goeie woord.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Nizno het volgende:
Staan ook op youtube allemaal geplaatst, pepa en silvia.
Is ook erg vermakelijk om te bekijken...
stomend nee, aantrekkelijk ja..quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb daar stukjes van gezien en vond vermakelijk nou niet echt het goeie woord.
Waren stomende scenes!
Nou bereid je maar voor, drama alomquote:Op woensdag 10 november 2010 15:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
En Lip Service! Ik kan echt niet wachten om 'm te zien, maar moet tot vrijdag wachten, bweh...
De lokale bruna bestond 25 jaar en had haar ingehuurd om suikerspinnen en ballondieren te maken.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarom praat jij met ROZE clows?????
De botox was drama iddquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou bereid je maar voor, drama alom
dan maken ze er ROZE clowns bij? IEUW!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
De lokale bruna bestond 25 jaar en had haar ingehuurd om suikerspinnen en ballondieren te maken.
si!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh, Los hombres de PacoDat ken ik wel ja.
Ja...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maken ze er ROZE clowns bij? IEUW!
hmz.. creepyquote:
Het is donker buiten en ik had dit dus niet moeten bekijken.quote:
Ach gut.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het is donker buiten en ik had dit dus niet moeten bekijken.![]()
* Bakfiets. is bang.
Vorig jaar, toen je nog 13 was?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier had ik vroeger echt keihard om gejankt, heur.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vorig jaar, toen je nog 13 was?
Vier jaar?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
Punt achter zetten. Zo'n langeafstandrelatie is leuk voor een poosje, maar zonder uitzicht op uiteindelijk echt bij elkaar zijn, wordt het een ramp. Dat was tenminste het enige dat mij echt op de been hield destijds: het is maar tijdelijk.Het was wel vier jaar tijdelijk, maar goed
Arme Skunk.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef skunkasaur het volgende:
Ik moet even mijn hart luchten.
Skunk heeft vriendin in de VS. Vriendin heeft al lange tijd niets van zich laten horen. Kwam door college en baantje in de avonduren. Skunk confronteert haar daar mee en geeft aan dat een relatie zo niet werkt. Of in ieder geval dat Skunk het zo niet volhoudt. Vriendin zegt sorry, dat ze wel van Skunk houdt, weet niet of het door de afstand of tijdsgebrek komt, maar ze is niet goed in langeafstandrelaties. Maar dat zegt ze pas nadat Skunk en zijn bijna vier maanden "samen" zijn. Vriendin geeft niet aan of ze dit kan en wil verbeteren.
Skunk heeft ondertussen ander Meisje leren kennen. Slim, zelfde interesses, leuk en lekker dichtbij. Meisje wil meer van Skunk. Skunk wil ook wel meer met Meisje, helemaal omdat Vriendin eigenlijk helemaal niet leuk meer doet. Vriendin doet momenteel meer pijn dan goed. Skunk's hoofd weet het helemaal zeker; Vriendin wil niet de moeite nemen om de relatie te onderhouden, Meisje wel; simpel. Skunk's hart roept keihard NEE en gaat moeilijk lopen doen.
Skunk moest vandaag verplicht interactief zijn met een Nederlands meisje dat IMMENS op Vriendin lijkt. Nu is Skunk's hart helemaal over de toeren en ligt Skunk als een zielig hoopje op de bank.
Zoquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef skunkasaur het volgende:
Dank voor de steun.
Mja. Mijn hart moet er maar uit denk ik. Stom ding.
Ze is namelijk WEL heel erg leuk, en sexy en mooi en tof en grappig en schattig en lief en afwezig en vergeetachtig en nonchalant en ongeinteresseerd....
Ja, niet vier jaar voor de eerste ontmoeting natuurlijk, in die tijd zochten we elkaar wel op.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Vier jaar?Ik hield het vier maanden vol. Daarna elkaar nog wel ontmoet en gelukkig was het niet awkward
Tegenovergestelde zelfs *kuch*
![]()
In ieder geval, langeafstandsrelaties zijn echt moeilijk
Ach, een derde erbij kan soms best leuk zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef Brittie het volgende:
Haha, ik ook, al lijkt het me handiger om iemand te nemen die dichterbij is...Maar goed, ben toch al voorzien
.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, niet vier jaar voor de eerste ontmoeting natuurlijk, in die tijd zochten we elkaar wel op.
Wie wil je overnemen, Vriendin in de VS?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Avey het volgende:
[..]
ZoIk wil haar wel van je overnemen hoor
Ze klinkt wel leukquote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wie wil je overnemen, Vriendin in de VS?
En jullie hebben het eventueel ook nog veel lastiger om bij elkaar te zijn op "mijn" manier.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze klinkt wel leukMaar ook dus ver weg
Ze is ook heel leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze klinkt wel leukMaar ook dus ver weg
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
Oh, in dat geval kan ik vertellen wat mij vandaag overkomen is.
Ik zit dus nu bij een toneelgroep en daar is een jongen waarmee ik het goed kan vinden. En dat vatte hij blijkbaar op als een teken dat ik hem leuk vond want hij probeerde me te zoenen. Toen ik vertelde dat ik een vriendin had vroeg ie nog of wij ook bi warenIk antwoordde ontkennend en toen liep ie heel beledigd weg. Nu negeert ie me
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
Oh, in dat geval kan ik vertellen wat mij vandaag overkomen is.
Ik zit dus nu bij een toneelgroep en daar is een jongen waarmee ik het goed kan vinden. En dat vatte hij blijkbaar op als een teken dat ik hem leuk vond want hij probeerde me te zoenen. Toen ik vertelde dat ik een vriendin had vroeg ie nog of wij ook bi warenIk antwoordde ontkennend en toen liep ie heel beledigd weg. Nu negeert ie me
Ik hoop dat ie er overheen komt, want ik mocht em wel eigenlijk. Kan ook zijn dat dat z'n versiertruc was ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:04 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh mijn god... zo typisch
. En nu issie gekrenkt in zijn mannelijke trots. Burps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |