Zoquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef skunkasaur het volgende:
Dank voor de steun.
Mja. Mijn hart moet er maar uit denk ik. Stom ding.
Ze is namelijk WEL heel erg leuk, en sexy en mooi en tof en grappig en schattig en lief en afwezig en vergeetachtig en nonchalant en ongeinteresseerd....
Ja, niet vier jaar voor de eerste ontmoeting natuurlijk, in die tijd zochten we elkaar wel op.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Vier jaar?Ik hield het vier maanden vol. Daarna elkaar nog wel ontmoet en gelukkig was het niet awkward
Tegenovergestelde zelfs *kuch*
![]()
In ieder geval, langeafstandsrelaties zijn echt moeilijk
Ach, een derde erbij kan soms best leuk zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef Brittie het volgende:
Haha, ik ook, al lijkt het me handiger om iemand te nemen die dichterbij is...Maar goed, ben toch al voorzien
.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, niet vier jaar voor de eerste ontmoeting natuurlijk, in die tijd zochten we elkaar wel op.
Wie wil je overnemen, Vriendin in de VS?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Avey het volgende:
[..]
ZoIk wil haar wel van je overnemen hoor
Ze klinkt wel leukquote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wie wil je overnemen, Vriendin in de VS?
En jullie hebben het eventueel ook nog veel lastiger om bij elkaar te zijn op "mijn" manier.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze klinkt wel leukMaar ook dus ver weg
Ze is ook heel leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze klinkt wel leukMaar ook dus ver weg
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
Oh, in dat geval kan ik vertellen wat mij vandaag overkomen is.
Ik zit dus nu bij een toneelgroep en daar is een jongen waarmee ik het goed kan vinden. En dat vatte hij blijkbaar op als een teken dat ik hem leuk vond want hij probeerde me te zoenen. Toen ik vertelde dat ik een vriendin had vroeg ie nog of wij ook bi warenIk antwoordde ontkennend en toen liep ie heel beledigd weg. Nu negeert ie me
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
Oh, in dat geval kan ik vertellen wat mij vandaag overkomen is.
Ik zit dus nu bij een toneelgroep en daar is een jongen waarmee ik het goed kan vinden. En dat vatte hij blijkbaar op als een teken dat ik hem leuk vond want hij probeerde me te zoenen. Toen ik vertelde dat ik een vriendin had vroeg ie nog of wij ook bi warenIk antwoordde ontkennend en toen liep ie heel beledigd weg. Nu negeert ie me
Ik hoop dat ie er overheen komt, want ik mocht em wel eigenlijk. Kan ook zijn dat dat z'n versiertruc was ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:04 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh mijn god... zo typisch
. En nu issie gekrenkt in zijn mannelijke trots. Burps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |