quote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Qebbel het volgende:
Skunkhugs vandaag!
En mannen idd. Pff. (@Avey)
Slaap lekker Brit!
Ik heb een nieuwe pyama gekocht en me de HELE dag op verheugd hem aan te trekken. Nu net pas thuis en eindelijk héérlijk op de bank in mn nieuwe roze pyama met herten.
Pics!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Qebbel het volgende:
Skunkhugs vandaag!
En mannen idd. Pff. (@Avey)
Slaap lekker Brit!
Ik heb een nieuwe pyama gekocht en me de HELE dag op verheugd hem aan te trekken. Nu net pas thuis en eindelijk héérlijk op de bank in mn nieuwe roze pyama met herten.
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:16 schreef Qebbel het volgende:
Vooruit, voor 1x dan. Omdat het zo'npyama is!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer de foto van mijn pyjamabroek te vinden maar die is kwijt...
Ja, daar slaap ik niet in natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 00:40 schreef skunkasaur het volgende:
Lol met je leren jack xD
Slaap lekker, Qeb!
ahhhh dies lievquote:Op donderdag 11 november 2010 00:16 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoenen.quote:
quote:
Livera! En hij slaapt ook yum.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:51 schreef Brittie het volgende:
Ik wel!Nouja, bijna altijd dan
.
Die pyjama is echt te cute Qebbel, die wil ik ook! ^^
Dan weet ik waar ik heen moet, hopelijk hebben ze hem hier ookquote:Op donderdag 11 november 2010 10:40 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
(kisten en jas)
[..]
Livera! En hij slaapt ook yum.
Ik slaap niet altijd in pyama, maar wel als ik alleen ben en het koud is. En ik vind een pyama gewoon lekker zitten 's avonds met een kopje thee op de bank.
Als ze 'm niet hebben; hier hadden ze er nog 100. Ik ben morgen toch in Utrecht. Maar denk dat ze hem daar ook wel hebben, want is toch dezelfde winkel in prin cipe.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik heen moet, hopelijk hebben ze hem hier ook.
Pyjama's zitten ook super 's avonds op de bank. Of gewoon overdag. Eigenlijk altijd
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef Brittie het volgende:
Cool ^^
Pff, ik voel me af en toe net zo'n tienerjongetje. Ik heb de nieuwe Call of Duty (en mijn collega's ook), en het enige waar we over praten is die game! Zodra we 's avonds thuis zijn zitten we met zijn allen op Xbox Live te gamen. En de volgende ochtend staan we dan een kwartier te lullen over de prestaties van de vorige avond
Probeer Guild Wars eens, dat vind je misschien wel leukquote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Vanyel het volgende:
Anno heb ik alleen op de ds gespeeld, nooit op pc.
Ik zou ook nog wel eens wat anders willen spelen, maar weet nooit wat leuk is, dus dan wordt t vanzelf weer civ.
quote:
Heb je dan misschien een tip voor mij? Ik heb een PS2, maar eigenlijk nog nooit een goede shooter gevonden. Nou heb ik daar ook geen verstand van, ben meer een PC gamer, maar die PS staat daar zo te lonken naar mequote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef Brittie het volgende:
Civilization V is gewoon een heel ander soort game, niet ouderwets hoor! Mijn vriendin speelt ook graag RTS games. Zelfs van die dingen als Railroad Tycoon. Lol. Ik ben meer een shooter fan
Ghosthunter, Metal Gear Solid 2/3 en BLACK zijn alle vier erg leuk.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Heb je dan misschien een tip voor mij? Ik heb een PS2, maar eigenlijk nog nooit een goede shooter gevonden. Nou heb ik daar ook geen verstand van, ben meer een PC gamer, maar die PS staat daar zo te lonken naar me![]()
Halo waarschijnlijk?
Black ken ik niet, maar MGS games zijn inderdaad altijd goed. Verder heb je ook altijd nog van die vette buttonbashers als God of War. Ook wel aanraders als je daar van houdt!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ghosthunter, Metal Gear Solid 2/3 en BLACK zijn alle vier erg leuk.
SSBM is inderdaad super. Die heb ik hier nog steeds in een kast liggen(niet die waar ik in zit hoor).quote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef Brittie het volgende:
Hehe idd
Een collega had Street Fighter meegenomen vandaag, voor in de pauze, maar nu moest ie ineens weg dus da's wel jammer. Morgen dan maar.
Super Smash Bros Melee was ook altijd lol op de Gamecube.
HAHAHAHA MEIN LEBEN. Fantastisch.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:42 schreef skunkasaur het volgende:
Wolfenstein! Die had een editor, met een paar vrienden hadden we toen het hele spel aangepast
De afbeeldingen van Hitler op de muren werden allemaal Pim Fortuijn en de soldaatjes rookten sigaretten
MEIN LEBEN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |