abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88442875
Ik ben verliefd op een klasgenote/goede vriendin van mij. Soms denk ik dat ze mij ook leuk vindt maar dat zal natuurlijk verbeelding zijn, bij verliefdheid zie je natuurlijk alleen de positieve dingen.
Wekenlang denk ik al aan haar en weet niet wat ik moet doen. Durf het echt niet te vertellen, straks maak ik de vriendschap kapot :-(
Help!!!
pi_88442990
Ben je zelf een vrouw en weet je of zij hetero is? :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88443286
quote:
Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
Ben je zelf een vrouw en weet je of zij hetero is? :o
Dit dus.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_88443407
Oops....helemaal vergeten te vertellen dat ik een meisje ben. :@ Ben trouwens 15 jaartjes oud ;)
Ze heeft, net als mij, nog nooit een vriendje gehad, maar dat zegt natuurlijk niets. Het lijkt wel of ze geen/niet veel interesse heeft in jongens, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben. (of ik wil, vanwege mijn verliefdheid, gewoon niet zien dat ze op jongens valt)
pi_88443527
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Sophiedio het volgende:
Oops....helemaal vergeten te vertellen dat ik een meisje ben. :@ Ben trouwens 15 jaartjes oud ;)
Ze heeft, net als mij, nog nooit een vriendje gehad, maar dat zegt natuurlijk niets. Het lijkt wel of ze geen/niet veel interesse heeft in jongens, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben. (of ik wil, vanwege mijn verliefdheid, gewoon niet zien dat ze op jongens valt)
Misschien verstandig om eerst even te checken waar ze op valt?
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_88443761
Dat durf ik niet, ze gaat diezelfde vraag dan ook aan mij stellen. Ennn....dan moet ik vertellen dat ik haar wel leuk vind.
Echt veel vriendinnen heb ik niet, ben sociaal niet de sterkste, dus ik wil haar echt niet verliezen :'(
pi_88443846
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Sophiedio het volgende:
Dat durf ik niet, ze gaat diezelfde vraag dan ook aan mij stellen. Ennn....dan moet ik vertellen dat ik haar wel leuk vind.
Echt veel vriendinnen heb ik niet, ben sociaal niet de sterkste, dus ik wil haar echt niet verliezen :'(
Je bent 1: Een Troll
Of 2: Debiel
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_88443902
geil topic
  zondag 7 november 2010 @ 19:59:33 #9
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_88444010
je moet eerst uitzoekke of ze hetro is zoja dan weet ik het nie
verder kom je openlijk uit voor je geaardheid (kan ik mischien beter helpe)
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_88444043
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:32 schreef Sophiedio het volgende:
Ik ben verliefd op een klasgenote/goede vriendin van mij. Soms denk ik dat ze mij ook leuk vindt maar dat zal natuurlijk verbeelding zijn, bij verliefdheid zie je natuurlijk alleen de positieve dingen.
Wekenlang denk ik al aan haar en weet niet wat ik moet doen. Durf het echt niet te vertellen, straks maak ik de vriendschap kapot :-(
Help!!!
Lesbi hi hi :X
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_88444990
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Je bent 1: Een Troll
Of 2: Debiel
Troll?
En nee, ik ben niet debiel.....
Nja, fijne reactie, dacht dat ik serieus hierover kon praten......
pi_88445034
welkom op fok :) hier wordt niemand serieus genomen, ookal beweren ze van wel!

nja zoals anderen al zeggen, ga het eens met haar over jongens hebben, als ze zegt "pf, wat moet ik nou met een jongen, meisjes zijn veel hippuuur!!1!! x'3!!" dan weet je genoeg
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_88445316
Ik merk het ja, erg jammer.
Het over jongens hebben is echt heel moeilijk voor mij. Heb totaal geen interesse in ze en als meisjes in mijn klas het er eens over hebben weet ik nooit wat ik zeggen moet. Heb jij, of iemand anders, misschien tips voor mij hoe ik dit het beste aan kan pakken?
  zondag 7 november 2010 @ 20:25:48 #14
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_88445379
Begin haar gewoon eens te zoenen :')
'wat niet rekt, dat scheurt'
  zondag 7 november 2010 @ 20:26:13 #15
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_88445405
Blaf haar gewoon vol
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_88445599
Word eens volwassen!
pi_88445822
Ok serieus. Je moet er heeeel subtiel zien achter te komen hoe zij tegenover de vrouwenliefde staat. Van vriendin naar "vriendin" is vaak problematisch, dus je zal het heel voorzichtig moeten aftasten, zelfs als je hetero bent.

Maar gawd wat een fijn topic O+
  zondag 7 november 2010 @ 21:15:37 #18
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_88448903
Ben ik de eerste die dit zegt?
PICS OR GTFO
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_88450048
jammer dat je lesbisch bent ik denk dat je meer kans maakt bij de jongens dan bij meisjes :P
pi_88454608
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef Sophiedio het volgende:
Ik merk het ja, erg jammer.
Het over jongens hebben is echt heel moeilijk voor mij. Heb totaal geen interesse in ze en als meisjes in mijn klas het er eens over hebben weet ik nooit wat ik zeggen moet. Heb jij, of iemand anders, misschien tips voor mij hoe ik dit het beste aan kan pakken?
heb je geen jongens-vrienden? of ja, gewoon eens met haar gaan praten over meisjes dingen.. zowiezo is het moeilijk om dat soort dingen uit te vinden. denk dat het gewoon een kwestie van lef is en doen.. natuurlijk niet zo met de deur in huis "ik vind je leuk", maar je zou wel kunnen vragen (subtiel) wat zij ervan vind dat meisjes op meisjes vallen. Ik bedoel, tegenwoordig hoor je het erg vaak, dus ze zal er best een mening over hebben toch?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  maandag 8 november 2010 @ 15:01:35 #21
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_88473640
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:29 schreef Sophiedio het volgende:
Word eens volwassen!
15-jarige onzekere en niet bijzonder pientere lesbo's die anderen op hun onvolwassen gedrag wijzen :')

Als ze echt een vriendin is dan zal het onderwerp knappe jongens/meisjes toch wel al eens aan bod gekomen zijn. Je gaat mij niet wijsmaken dat ze nog nooit heeft laten vallen welke filmster, leerkracht ... ze knap vindt :?
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_88474075
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:26 schreef BaasD het volgende:
Blaf haar gewoon vol
_O-
pi_88474126
Waarom staat deze niet bij de gewone smileys?

en oja, ik kan je niet helpen
pi_88474604
vraag wat ze van die hond Jacob!! ( -O- ) uit 2licht vindt... :Y
pi_88475092
Ik zou er trouwens niet meteen van uit gaan dat je lesbisch bent. Je zit in de pubertijd en je maakt een hoop veranderingen door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')