Dit dus.quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
Ben je zelf een vrouw en weet je of zij hetero is?
Misschien verstandig om eerst even te checken waar ze op valt?quote:Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Sophiedio het volgende:
Oops....helemaal vergeten te vertellen dat ik een meisje ben.Ben trouwens 15 jaartjes oud
Ze heeft, net als mij, nog nooit een vriendje gehad, maar dat zegt natuurlijk niets. Het lijkt wel of ze geen/niet veel interesse heeft in jongens, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben. (of ik wil, vanwege mijn verliefdheid, gewoon niet zien dat ze op jongens valt)
Je bent 1: Een Trollquote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Sophiedio het volgende:
Dat durf ik niet, ze gaat diezelfde vraag dan ook aan mij stellen. Ennn....dan moet ik vertellen dat ik haar wel leuk vind.
Echt veel vriendinnen heb ik niet, ben sociaal niet de sterkste, dus ik wil haar echt niet verliezen
Lesbi hi hiquote:Op zondag 7 november 2010 19:32 schreef Sophiedio het volgende:
Ik ben verliefd op een klasgenote/goede vriendin van mij. Soms denk ik dat ze mij ook leuk vindt maar dat zal natuurlijk verbeelding zijn, bij verliefdheid zie je natuurlijk alleen de positieve dingen.
Wekenlang denk ik al aan haar en weet niet wat ik moet doen. Durf het echt niet te vertellen, straks maak ik de vriendschap kapot :-(
Help!!!
Troll?quote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Je bent 1: Een Troll
Of 2: Debiel
heb je geen jongens-vrienden? of ja, gewoon eens met haar gaan praten over meisjes dingen.. zowiezo is het moeilijk om dat soort dingen uit te vinden. denk dat het gewoon een kwestie van lef is en doen.. natuurlijk niet zo met de deur in huis "ik vind je leuk", maar je zou wel kunnen vragen (subtiel) wat zij ervan vind dat meisjes op meisjes vallen. Ik bedoel, tegenwoordig hoor je het erg vaak, dus ze zal er best een mening over hebben toch?quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef Sophiedio het volgende:
Ik merk het ja, erg jammer.
Het over jongens hebben is echt heel moeilijk voor mij. Heb totaal geen interesse in ze en als meisjes in mijn klas het er eens over hebben weet ik nooit wat ik zeggen moet. Heb jij, of iemand anders, misschien tips voor mij hoe ik dit het beste aan kan pakken?
15-jarige onzekere en niet bijzonder pientere lesbo's die anderen op hun onvolwassen gedrag wijzenquote:
Ik heb niet echt jongens-vrienden, ik ga wel met een aantal jongens om in de klas en tijdens de pauzes, maar meer is het ook niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
heb je geen jongens-vrienden? of ja, gewoon eens met haar gaan praten over meisjes dingen.. zowiezo is het moeilijk om dat soort dingen uit te vinden. denk dat het gewoon een kwestie van lef is en doen.. natuurlijk niet zo met de deur in huis "ik vind je leuk", maar je zou wel kunnen vragen (subtiel) wat zij ervan vind dat meisjes op meisjes vallen. Ik bedoel, tegenwoordig hoor je het erg vaak, dus ze zal er best een mening over hebben toch?
En jij wilt zeggen, dat de reacties van andere mensen in dit topic volwassen zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
15-jarige onzekere en niet bijzonder pientere lesbo's die anderen op hun onvolwassen gedrag wijzen![]()
Als ze echt een vriendin is dan zal het onderwerp knappe jongens/meisjes toch wel al eens aan bod gekomen zijn. Je gaat mij niet wijsmaken dat ze nog nooit heeft laten vallen welke filmster, leerkracht ... ze knap vindt
Ja, de pot verwijt de ketel...quote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef Moos. het volgende:
[..]
En jij wilt zeggen, dat de reacties van andere mensen in dit topic volwassen zijn?
Kom op, als je op fok bent, moet je weten dat de helft van de gebruikers 15 jarige puisterige evil nerds zijn die zichzelf proberen sterk te maken op fok.
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, de pot verwijt de ketel...
(haha, ik zei pot)
Okee vooruit dan dan stel ik me daar wel beschikbaar voor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Salvad0R het volgende:
Regel een gozer die jullie allebei tegelijk doet, zo kan je toch genieten van haar.
walgelijke postquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Miss_paraplu het volgende:
Wanneer je met haar praat , en je wil het niet persoonlijk laten lijken of wat dan ook begin dan bijvoorbeeld over hoe heet ze Sara Kroos? Zij valt ook op vrouwen toch? Begin daar es over, en vraag dan wat ze daar van vind, mocht ze positief reageren, kun je wat verder vragen..
Het met ons jongens over meisjes hebben ?quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef Sophiedio het volgende:
Ik merk het ja, erg jammer.
Het over jongens hebben is echt heel moeilijk voor mij. Heb totaal geen interesse in ze en als meisjes in mijn klas het er eens over hebben weet ik nooit wat ik zeggen moet. Heb jij, of iemand anders, misschien tips voor mij hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Dat is inderdaad de hele subtiele wegquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Miss_paraplu het volgende:
Wanneer je met haar praat , en je wil het niet persoonlijk laten lijken of wat dan ook begin dan bijvoorbeeld over hoe heet ze Sara Kroos? Zij valt ook op vrouwen toch? Begin daar es over, en vraag dan wat ze daar van vind, mocht ze positief reageren, kun je wat verder vragen..
+1 lolquote:
Goed idee wel. Je merkt het vanzelf.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:38 schreef DenntVLD het volgende:
Weetje wat ik zou doen!
Zoen haar gewoon!
In de bios, op het schoolfeest, tijdens een intiem gesprek, gewoon doen!
dus...
IK ZEG DOEN!
als het verkeerd uitpakt, zeg je gewoon; het was voor een weddeschap ;P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |