Tegelijkertijd een relatie onderhouden en dealen is vragen om problemen. Je bent namelijk vaak weg van huis, en komen onbekende mensen over de vloer, en je loopt natuurlijk altijd het risico 'even weg te moeten'.. Als je niet kan dealen in deze situatie moet je voor jezelf nagaan wat je belangrijker vind: de drugs, of het meisje.quote:Op zondag 7 november 2010 16:35 schreef Jabbadee het volgende:
Ik ben al een paar maanden verliefd op een goeie vriendin van me ( ik ben een meisje). We hebben een aantal keren gezoend, maar ze wil geen relatie. Ik ga nog steeds veel met haar om, al kan ik niet goed dealen met de situatie. Ze ziet niet in dat ik er moeite mee heb denk ik.. Kan ik beter een tijdje afstand van haar nemen?
en maak er een filmpje vanquote:Op zondag 7 november 2010 16:35 schreef Maadie het volgende:
nee, gewoon vol gas. doordrukken, tot ze nee zegt.
Waarom zeuren vrouwen altijd over een vriendschap kwijtraken. Er zijn vast nog wel meer mensen in jou leven en je gaat er een heleboel nog ontmoeten. Dus als je één persoon kwijt raakt, jammer dan. Maar ga er geen drama van maken.quote:Op zondag 7 november 2010 16:37 schreef Jolene22 het volgende:
Zucht@ eerdere reactie.
Vindt jij dit het waard om de vriendschap door kwijt te raken?
je geeft zelf al aan dat ze geen relatie wilt. En ik krijg de indruk dat jij wel een relatie zou willen.quote:Op zondag 7 november 2010 16:35 schreef Jabbadee het volgende:
Ik ben al een paar maanden verliefd op een goeie vriendin van me ( ik ben een meisje). We hebben een aantal keren gezoend, maar ze wil geen relatie. Ik ga nog steeds veel met haar om, al kan ik niet goed dealen met de situatie. Ze ziet niet in dat ik er moeite mee heb denk ik.. Kan ik beter een tijdje afstand van haar nemen?
quote:Op zondag 7 november 2010 16:38 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Tegelijkertijd een relatie onderhouden en dealen is vragen om problemen. Je bent namelijk vaak weg van huis, en komen onbekende mensen over de vloer, en je loopt natuurlijk altijd het risico 'even weg te moeten'.. Als je niet kan dealen in deze situatie moet je voor jezelf nagaan wat je belangrijker vind: de drugs, of het meisje.
Ja, inderdaad, het is raar om met iemand waar je veel tijd mee doorbrengt ineens af te kappen. Ik heb 't wel eens met haar over gehad waarom ze geen relatie wil maar daar kan ik geen duidelijke conclusie uit trekken. Ze voelt niets en dat is jammer.quote:Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Deliah het volgende:
Als je er niet meer tegen kan en ieder persoon vergelijkt en je verliefd blijft, dan is het misschien handig om afstand te nemen als je dat aankan. Want afstand nemen van de persoon die je bijzonder veel aantrekt kan ook zeer pijnlijk zijn.
Hoho, ik zeur helemaal nergens over, ik vraag aan haar of zij dat wat waard vindt en daar haal je gelijk een mening uit en ga je nog aan het generaliseren ook. Goed bezig. Dat het voor jou het waard is dat mag zo zijn maar dat blijft een persoonlijke kijk en je kunt niet verwachten dat iedereen er zo over denkt. Al met al een legitieme vraag denk ik zo. Is het een oppervlakkige vriendschap of deel je al menig jaren lief en leed met elkaar, dat is dus echt wel een factor van belang.quote:Op zondag 7 november 2010 16:39 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Waarom zeuren vrouwen altijd over een vriendschap kwijtraken. Er zijn vast nog wel meer mensen in jou leven en je gaat er een heleboel nog ontmoeten. Dus als je één persoon kwijt raakt, jammer dan. Maar ga er geen drama van maken.
Dus ja het is het waard om een vriendschap kwijt te raken als je er zelf niet mee om kunt gaan.
ik moest lachen.quote:Op zondag 7 november 2010 17:01 schreef boyv het volgende:
Isoleer jezelf van de maatschapij voor een jaar of drie [ afbeelding ]
Ik merk gewoon vaak dat 9 van de 10 keer een meisje liever niet een contact wilt verbreken. Dus ja een beetje generalisering is het wel maar aan de andere kant klopt het ook. Het is een legitieme vraag maar ik merk dat TS er erg over inzit.quote:Op zondag 7 november 2010 16:50 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Hoho, ik zeur helemaal nergens over, ik vraag aan haar of zij dat wat waard vindt en daar haal je gelijk een mening uit en ga je nog aan het generaliseren ook. Goed bezig. Dat het voor jou het waard is dat mag zo zijn maar dat blijft een persoonlijke kijk en je kunt niet verwachten dat iedereen er zo over denkt. Al met al een legitieme vraag denk ik zo. Is het een oppervlakkige vriendschap of deel je al menig jaren lief en leed met elkaar, dat is dus echt wel een factor van belang.
Ik denk dat als ze je duidelijk heeft gemaakt niets voor je te voelen dat je daar helaas genoegen mee zult moeten nemen. Maar weet ze wel hoe moeilijk jij het er mee hebt? Het beste lijkt me om gewoon eerlijk te zijn en er over te praten. Als je besluit om afstand te nemen lijkt het me het verstandigst om dat wel in overleg te doen. Ik heb in de omgekeerde situatie gezeten, en het is absoluut frustrerend om niet helemaal te weten waarom iemand ineens afstand neemt.quote:Op zondag 7 november 2010 16:48 schreef Jabbadee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, het is raar om met iemand waar je veel tijd mee doorbrengt ineens af te kappen. Ik heb 't wel eens met haar over gehad waarom ze geen relatie wil maar daar kan ik geen duidelijke conclusie uit trekken. Ze voelt niets en dat is jammer.
Doe wat Frans Bauer zou zeggen.quote:Op zondag 7 november 2010 16:35 schreef Jabbadee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |