Hoi.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef themauster het volgende:
1e 2 uur gemist was in slaap gevallen op de bank
Dat is niet slim.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef themauster het volgende:
1e 2 uur gemist was in slaap gevallen op de bank
erg leuk. zkeer het 1e uur toen Dalet enzo eruit klaptequote:
ja, maar Jan Slagter is te gast! (toch?)quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef themauster het volgende:
Geen Stenders voor mij vanavond ik ga straks de Verukkelijk 85 zien op Ned3
Ah, okay! Ik ben bij deze ook voor VVV. Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Willem II, degradatie duel. Onder het motto 'support your locals' ben ik blij voor VVV.
Goed bezig, Kerelquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef themauster het volgende:
Geen Stenders voor mij vanavond ik ga straks de Verukkelijk 85 zien op Ned3
Ik kom uit een Vara nest dus dat wil ik niet missen hequote:
Misschien dat ik ook even ga kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kom uit een Vara nest dus dat wil ik niet missen he
James Bond??? Geen Hart van Nederland erdoor heen??quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Voor de liefhebbers 0.25 Dr. No op SBS6.
is dat van 2 Unlimited? Dat ene liedje zeg maar...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Voor de liefhebbers 0.25 Dr. No op SBS6.
Hoi !quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Nu komt de tekst. nee, in de engelse versie wel.
Hoiquote:
James idd, Sean Connery volgens mij uit 1962 ofzoiets.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
James Bond??? Geen Hart van Nederland erdoor heen??.
Heeyy!!quote:
Top! Zeker de moeite waard om even te checkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
James idd, Sean Connery volgens mij uit 1962 ofzoiets.
Ja, laatste nummer van Weekend Request.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed met Duck ? Is Duck Sauce trouwens al gedraaid??
Oja, dat kan ik me nog wel vaag voor de geest halen. Geweldige plaat. Hoop 'm vandaag nog even te horen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, laatste nummer van Weekend Request.
Allebei kutclubs dus maakt mij niet zo uit wie er wintquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Ajax - ADO op zondag. Zou wel eens een boeiende pot kunnen worden. ADO doet het erg goed.
Feyenoord - Roda ook welquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Vitesse - AZ, zou wel eens leuk kunnen worden.
Laat borisz het maar niet lezenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Allbei kutclubs dus maakt mij niet zo uit wie er wint
Ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat borisz het maar niet lezen. Zie liever Ajax winnen dan ADO
.
Wil niet flauw doen, maar deze keer zal het waarschijnlijk niet veel anders zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Clash tussen Timo en mij.![]()
De vorige was voor Timo.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Ik heb melk in m'n koffie, ik wil helemaal GEEN melk in mijn koffie. Ik bedoel, hebben jullie ook zwarte koffie."
"Tjibbe, we hebben helemaal melk, wat is dat?"
"Dat is één van de hoogtepunten van afgelopen week"
Ronnie Vlaar is terug dus dat gaan we winnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil niet flauw doen, maar deze keer zal het waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Serieus? Dat is wel goed nieuws voor Feyenoord. Misschien dat het nu achterin wat beter gaat. Al mist hij natuurlijk wel speelminuten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ronnie Vlaar is terug dus dat gaan we winnen.
als er niets mis gaat ben ik er gewoon bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Ajax - ADO op zondag. Zou wel eens een boeiende pot kunnen worden. ADO doet het erg goed.
Achja ik denk niet dat hij het verleerd is dus ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel goed nieuws voor Feyenoord. Misschien dat het nu achterin wat beter gaat. Al mist hij natuurlijk wel speelminuten.
Wordt zondag (hopelijk) 2-0 voor mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Clash tussen Timo en mij.![]()
De vorige was voor Timo.
Want? En als X = ja, jij ook?quote:
Moet daar toch eens gaan kijken, lijkt mij een leuk stadion wat jullie hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
Morgen FC Groningen-NAC en ik ga weer lekker naar de Euroborg zin in
Zou wel eens koud kunnen wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
Morgen FC Groningen-NAC en ik ga weer lekker naar de Euroborg zin in
Oeh, nice! Veel plezier alvast. Ik gok dat het dak gesloten zal zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er niets mis gaat ben ik er gewoon bij
Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede cateringquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet daar toch eens gaan kijken, lijkt mij een leuk stadion wat jullie hebben
uuhhm, daar heb je wel een goed punt natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja ik denk niet dat hij het verleerd is dus ik heb goede hoop.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede catering![]()
nee hoor, het blijft namelijk droog zondag!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, nice! Veel plezier alvast. Ik gok dat het dak gesloten zal zijn.
Prima stadion inderdaad, alleen vind ik de buitenkant lelijk maar dat doet er ook niet zoveel toe.quote:
Hoofdpiet&van Vleutenquote:
Oja, ik zie het nu ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, het blijft namelijk droog zondag!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig hip te zijn! Ik neem er geen.
eens kijken als ik weer eens naar vrienden in Zuidhorn ga danquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat betekent dat joh? zie het hier steeds vakerquote:
Persoonlijk vind ik dat echt een lelijk ding, standaard stadion met een lelijke omloop.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
En het AFAS Stadion is natuurlijk het mooist
Hans!!quote:
Hai!! Nu heb ik zin in M&M'squote:
Agree. Kijk er elke dag tegenaan.. Van buitenaf inderdaad niet mooi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Prima stadion inderdaad, alleen vind ik de buitenkant lelijk maar dat doet er ook niet zoveel toe.
Duckiequote:
tja, de mannen hebben voetbal ontdektquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hans!!![]()
[..]
Hai!! Nu heb ik zin in M&M's![]()
Is ook niet bij te houden hier op de vrijdagavond... Kijk ik even de andere kant op, zijn jullie alweer een paar pagina's verder
Het is niet echt lelijk, maar die omloop is idd. niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat echt een lelijk ding, standaard stadion met een lelijke omloop.
Je kunt ook eens een echt man worden en meepratenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Sirolf het volgende:
Ah, blijkbaar ben ik in VBL beland. Zal ik dan maar even een tijdje wat anders gaan doen...?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt ook eens een echt man worden en meepraten![]()
Beetje van hetzelfde als die van Ado.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is niet echt lelijk, maar die omloop is idd. niet om over naar huis te schrijven.
Ben nog niet in de verbouwde Grolsch Veste geweest, trouwens. Daar ben ik benieuwd naar
Yeah right... als ik wil praten over stadions ga ik wel op een architectuurforum zitten posten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt ook eens een echt man worden en meepraten![]()
Zit weinig interessants tussen hoor. Ze hebben het over de architectuur van voetbalstadions.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Briggy het volgende:
Jullie posten te snel![]()
Kwas ff een UI in elkaar aan het flansen en jullie zijn intussen 100 posts verder
Wat bedoelen jullie met omloop?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is niet echt lelijk, maar die omloop is idd. niet om over naar huis te schrijven.
Ben nog niet in de verbouwde Grolsch Veste geweest, trouwens. Daar ben ik benieuwd naar
Noem niet snel namen, maar het is de schuld van Wilders.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Briggy het volgende:
Jullie posten te snel![]()
Kwas ff een UI in elkaar aan het flansen en jullie zijn intussen 100 posts verder
Hansquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noem niet snel namen, maar het is de schuld van Wilders.
Aaaah mijn favoriete onderwerpen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit weinig interessants tussen hoor. Ze hebben het over de architectuur van voetbalstadions.
Agree. Is bij de Euroborg ook dramatisch. De tocht naar de MustSee bios 's avonds is vaak niet heel prettigquote:
skyscraperforum.nlquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Yeah right... als ik wil praten over stadions ga ik wel op een architectuurforum zitten posten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waterstofperoxide maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Waterstofperoxide maakt meer kapot dan je lief is
waar zullen Sirolf, jij, ik en evt andere voetbalhaters het dan eens over hebben? Hebben jullie die nieuwe pradatasjes al gezien?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Aaaah mijn favoriete onderwerpen...
NOT
Ja, er was iemand die de tijd had genomen om in Den Helder foto's te maken en ze op internet te posten, wat een heldquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook wel eens? Goede site is dat. Serieus.
Maurice.
Heeeeee! er wordt niet aan Maurice gelikt vanavond!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook wel eens? Goede site is dat. Serieus.
Maurice.
skyscrapercity.com bedoel je.quote:
wtf?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heeeeee! er wordt niet aan Maurice gelikt vanavond!![]()
NIET LIKKUH!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
NIET LIKKUH!
Da's dan weer het andere uiterste...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar zullen Sirolf, jij, ik en evt andere voetbalhaters het dan eens over hebben? Hebben jullie die nieuwe pradatasjes al gezien?
NIET LUKKUH, NIET LIKKUH!!quote:
Ik luister altijd Timur (als ik niet weer in een halve coma schietquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*proest*![]()
. Morgen ook Timur luisteren?
Duck
en je heb ook PC-Radio er is keusquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef Qunix het volgende:
ProppFrexx ONAIR is bijna hetzelfde als Dalet. Ook crashes enzo, maar ook wat hij kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat was jij??quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, er was iemand die de tijd had genomen om in Den Helder foto's te maken en ze op internet te posten, wat een heldGoede site alleen daarom al.
En SAM Broadcaster en deze http://www.radiodj.ro/quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en je heb ook PC-Radio er is keus
LOLquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
NIET LIKKUH!
Pradaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar zullen Sirolf, jij, ik en evt andere voetbalhaters het dan eens over hebben? Hebben jullie die nieuwe pradatasjes al gezien?
Ja, shit ik las het joh! Wtf was dat allemaal??quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik luister altijd Timur (als ik niet weer in een halve coma schiet)
Maar ik vind um eigenlijk helemaal niet leuk![]()
Staat op plek 2 van DJ's die van mij thuis mogen blijven.
Ik wou al een colaatje komen drinkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat was jij??. Nee, maar serieus zeer goede site. Erg informatief en via die site volg ik ook de nieuwbouw in Groningen en in het bijzonder het prachtige gebouw waar ik straks kom te zitten (naam noem ik hier ff niet
).
never heard of!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Prada![]()
Ik ben stoer en draag alleen Crumpler
Haha tzt mag datquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wou al een colaatje komen drinken
quote:
mijn ex heeft een muts gehaakt.....verder weet ik niks van haken! iets meer van höken, maar dat vind ik ook niet leuk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Laten we het dan maar over haken hebben![]()
ze worden zelfs een beetje arrogant....:Dquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Die beveiligers beginnen steeds meer een sterrenstatus te krijgen in Ekstra Weekend...
Kging toen Timur begon in een halve coma,quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, shit ik las het joh! Wtf was dat allemaal??
Maaruh, niet leuk? Okay, dat kan natuurlijk. Alhoewel....
Een muts heb ik van mezelf al, die hoef ik niet te hakenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ex heeft een muts gehaakt.....verder weet ik niks van haken! iets meer van höken, maar dat vind ik ook niet leuk!
PICS!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een muts heb ik van mezelf al, die hoef ik niet te haken
Wij gingen op school (groep 7 basisschool) vingerhaken, wie dus het langste touw gehaakt hadquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een muts heb ik van mezelf al, die hoef ik niet te haken
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
PICS!
ok, dat was wel heel slecht.......
Damn, heftige shit ! Luisteren naar Timur is dus echt gevaarlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kging toen Timur begon in een halve coma,
weet niet 100% zeker of het door Timur kwam hoor![]()
![]()
Kon geen adem meer halen kon niet meer goed zien, alles draaide, mijn
hart ging als een gek etc.
112 moeten bellen en ben 'gered' door motorambulance-meneer.
Nu doet alles het weer
Van jezelf?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel het laatste waar ik pics van wil zien
je moet och af en toe van de yes en de viva de boel in een spiegeltje bekijken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel het laatste waar ik pics van wil zien
Ik vind het jammer dat 9 van de 10 zingende dames altijd gaan gillen i.p.v. zingen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fireworks. Geweldig !
Tettuhh!!quote:
Briggy !quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat 9 van de 10 zingende dames altijd gaan gillen i.p.v. zingen.
En dat is bij dit nummer dus ook jammer![]()
* Briggy propt haar vingers in haar oren.
Ik vind die van Roda 1 van de mooistequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij gaat tussendoor gewoon niet naar huisquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat Rob nog geen enkele keer te laat is gekomen voor z'n programma's sinds 'ie bij Powned zit...
Anders wordt hij ontslagen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat Rob nog geen enkele keer te laat is gekomen voor z'n programma's sinds 'ie bij Powned zit...
met 2 programma's in de week kun je dat ook niet veroorlevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
quote:
Lol'Dquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kleine kans. Hij is namelijk de radiobaas van Powned.
Dat is `t ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind die van Roda 1 van de mooiste
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kleine kans. Hij is namelijk de radiobaas van Powned.
Haha prachtig inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Briggy het volgende:
Ik zit toch niet in een of ander radioprogramma
Lang niet gezien hier?quote:
en mevrouw ekdom maakt hapjesquote:
quote:
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
hoop dat ze vandaag jonbakker op tijd uitzetten....
Tot ziens !!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef themauster het volgende:
Nou mensen nog veel luisterplezier ik ben er weg van laters
"toen maakte jon de beruchte clip"quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
"Opzouten met die vuvuzela' Dat horen we over 20 jaar nog, weet je nog toen met dat WK in 2010
Whaha die blijft echt steengoedquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef JD_SLR het volgende:
Ik heb net m'n schoonmoeder morsdood geslagen."
ja, ik voel een diepe connectie tussen onsquote:
Is dat energiedrank???? Dat spul ruik je op een kilometer afstandquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock trekt een monster ripper open.
lekker!
ah, jon houdt zijn bek al
Aghh, gadverdamme 3rdrock.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik voel een diepe connectie tussen ons
deze is niet zo mierzoet en ruikt ook niet zo heel sterk vind ik. De enige die ik redelijk te drinken vindquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat energiedrank???? Dat spul ruik je op een kilometer afstand
Is bahquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je l*l rot weg als je hem erin hangt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze is niet zo mierzoet en ruikt ook niet zo heel sterk vind ik. De enige die ik redelijk te drinken vind
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je l*l rot weg als je hem erin hangt.
Liepen laatst een paar pubers rond met dat spul (uurtje of 08:00 's ochtends). Die LUCHT. Vre-se-lijk !quote:
Je praat nu uit eigen ervaring ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dat het gaat bruisen en daardoor gaat kietelen snap ik, maar wegrottenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet precies wat je bedoelt, heb ik hier ook wel eens in de tram.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Liepen laatst een paar pubers rond met dat spul (uurtje of 08:00 's ochtends). Die LUCHT. Vre-se-lijk !
Tjaa...quote:
Damn, ranzig inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Weet precies wat je bedoelt, heb ik hier ook wel eens in de tram.
DIE LUCHT op je nuchtere maag
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik drink het niet zo heel vaak hoor. gemiddels 1 blik per 2weken dus dat valt reuze mee. de 1 drinkt bier, de ander wijn en ik drink dit zo af en toe
maar ik ga ff mijn genotsknots in de Ripper hangen. ervaringen over 10min!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
JAN SLAGTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vertel eens een mop jan!
oh, en mijn ballen zijn bijna weg....
quote:
Handig! Kan je er ook geen jeuk aan krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
JAN SLAGTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vertel eens een mop jan!
oh, en mijn ballen zijn bijna weg....
ja, jij wil er niet aan krabben!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Handig! Kan je er ook geen jeuk aan krijgen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
ik heb een banner van radio 538 onder dit topic!!!
its a conspiracy!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Ik van Interpolis, Glashelder. En op de vorige bladzijde ging het nog over dat katy perry sterk glas moest hebben oid.?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Ik van GSM-webquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik van Interpolis, Glashelder. En op de vorige bladzijde ging het nog over dat katy perry sterk glas moest hebben oid.?
Tuurlijk verdwijnt die wel. Ik zie 'm niet, heerlijk rustig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef hole1988 het volgende:
niet dat station quoten want anders vedwijnt de banner nooit.
die zijn goed te doen jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Timo20 het volgende:
mmmmmmmmmmm
[ afbeelding ]![]()
![]()
die pakt lekker beet
en smaakt goed
![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Timo20 het volgende:
mmmmmmmmmmm
[ afbeelding ]![]()
![]()
die pakt lekker beet
en smaakt goed
![]()
ik ook niet (Greasemonkey)quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk verdwijnt die wel. Ik zie 'm niet.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
Zo ik ben er ook weer even wedstrijd is even gestaakt.
Heb je geen macrolensquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn goed te doen ja
wil imeand btw nog foto's van een in de Monster Ripper hangende 3rdRock's piemelot? er is weinig meer van over....
ik ben niet zo thuis in fotografie....quote:
Danny is bezig met een adblocker-blocker, dus wie weet heb jij binnenkort geen toegang tot FOK! meer.quote:
Vind je JvT niet leuk?quote:
Hans toch, ga je wel met je tijd mee...quote:
Wist niet dat Danny zo handig was met programmerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Danny is bezig met een adblocker-blocker, dus wie weet heb jij binnenkort geen toegang tot FOK! meer.
zit er al inquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Danny is bezig met een adblocker-blocker, dus wie weet heb jij binnenkort geen toegang tot FOK! meer.
| 1 2 3 4 5 6 7 | if (cc != 1) { if ($(".username").css("font-weight") == "bold") b = 1; if ($(".abo:hidden,.foklogo:hidden,.gsearch:hidden").length > 0) b = 1 } ab != 0 && $("ins:hidden") } |
Sorryquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hans toch, ga je wel met je tijd mee...
cool dat ie tegengas geeftquote:
Vind het wel een leuk nummerquote:
ouwe lul!quote:
Een historisch moment, Briggyquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk nummer![]()
Volgens mij was dat trouwens mijn eerste post zonder smiley in het 3FM-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |