Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede cateringquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet daar toch eens gaan kijken, lijkt mij een leuk stadion wat jullie hebben
uuhhm, daar heb je wel een goed punt natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja ik denk niet dat hij het verleerd is dus ik heb goede hoop.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede catering![]()
nee hoor, het blijft namelijk droog zondag!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, nice! Veel plezier alvast. Ik gok dat het dak gesloten zal zijn.
Prima stadion inderdaad, alleen vind ik de buitenkant lelijk maar dat doet er ook niet zoveel toe.quote:
Hoofdpiet&van Vleutenquote:
Oja, ik zie het nu ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, het blijft namelijk droog zondag!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig hip te zijn! Ik neem er geen.
eens kijken als ik weer eens naar vrienden in Zuidhorn ga danquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede catering![]()
Wat betekent dat joh? zie het hier steeds vakerquote:
Persoonlijk vind ik dat echt een lelijk ding, standaard stadion met een lelijke omloop.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
En het AFAS Stadion is natuurlijk het mooist
Hans!!quote:
Hai!! Nu heb ik zin in M&M'squote:
Agree. Kijk er elke dag tegenaan.. Van buitenaf inderdaad niet mooi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Prima stadion inderdaad, alleen vind ik de buitenkant lelijk maar dat doet er ook niet zoveel toe.
Duckiequote:
tja, de mannen hebben voetbal ontdektquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hans!!![]()
[..]
Hai!! Nu heb ik zin in M&M's![]()
Is ook niet bij te houden hier op de vrijdagavond... Kijk ik even de andere kant op, zijn jullie alweer een paar pagina's verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |