Lang niet gezien hier?quote:
en mevrouw ekdom maakt hapjesquote:
quote:
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
hoop dat ze vandaag jonbakker op tijd uitzetten....
Tot ziens !!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef themauster het volgende:
Nou mensen nog veel luisterplezier ik ben er weg van laters
"toen maakte jon de beruchte clip"quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
"Opzouten met die vuvuzela' Dat horen we over 20 jaar nog, weet je nog toen met dat WK in 2010
Whaha die blijft echt steengoedquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef JD_SLR het volgende:
Ik heb net m'n schoonmoeder morsdood geslagen."
ja, ik voel een diepe connectie tussen onsquote:
Is dat energiedrank???? Dat spul ruik je op een kilometer afstandquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock trekt een monster ripper open.
lekker!
ah, jon houdt zijn bek al
Aghh, gadverdamme 3rdrock.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik voel een diepe connectie tussen ons
deze is niet zo mierzoet en ruikt ook niet zo heel sterk vind ik. De enige die ik redelijk te drinken vindquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat energiedrank???? Dat spul ruik je op een kilometer afstand
Is bahquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je l*l rot weg als je hem erin hangt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze is niet zo mierzoet en ruikt ook niet zo heel sterk vind ik. De enige die ik redelijk te drinken vind
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je l*l rot weg als je hem erin hangt.
Liepen laatst een paar pubers rond met dat spul (uurtje of 08:00 's ochtends). Die LUCHT. Vre-se-lijk !quote:
Je praat nu uit eigen ervaring ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dat het gaat bruisen en daardoor gaat kietelen snap ik, maar wegrottenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet precies wat je bedoelt, heb ik hier ook wel eens in de tram.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Liepen laatst een paar pubers rond met dat spul (uurtje of 08:00 's ochtends). Die LUCHT. Vre-se-lijk !
Tjaa...quote:
Damn, ranzig inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Weet precies wat je bedoelt, heb ik hier ook wel eens in de tram.
DIE LUCHT op je nuchtere maag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |