Het is niet echt lelijk, maar die omloop is idd. niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat echt een lelijk ding, standaard stadion met een lelijke omloop.
Je kunt ook eens een echt man worden en meepratenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Sirolf het volgende:
Ah, blijkbaar ben ik in VBL beland. Zal ik dan maar even een tijdje wat anders gaan doen...?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt ook eens een echt man worden en meepraten![]()
Beetje van hetzelfde als die van Ado.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is niet echt lelijk, maar die omloop is idd. niet om over naar huis te schrijven.
Ben nog niet in de verbouwde Grolsch Veste geweest, trouwens. Daar ben ik benieuwd naar
Yeah right... als ik wil praten over stadions ga ik wel op een architectuurforum zitten posten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt ook eens een echt man worden en meepraten![]()
Zit weinig interessants tussen hoor. Ze hebben het over de architectuur van voetbalstadions.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Briggy het volgende:
Jullie posten te snel![]()
Kwas ff een UI in elkaar aan het flansen en jullie zijn intussen 100 posts verder
Wat bedoelen jullie met omloop?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is niet echt lelijk, maar die omloop is idd. niet om over naar huis te schrijven.
Ben nog niet in de verbouwde Grolsch Veste geweest, trouwens. Daar ben ik benieuwd naar
Noem niet snel namen, maar het is de schuld van Wilders.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Briggy het volgende:
Jullie posten te snel![]()
Kwas ff een UI in elkaar aan het flansen en jullie zijn intussen 100 posts verder
Hansquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noem niet snel namen, maar het is de schuld van Wilders.
Aaaah mijn favoriete onderwerpen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit weinig interessants tussen hoor. Ze hebben het over de architectuur van voetbalstadions.
Agree. Is bij de Euroborg ook dramatisch. De tocht naar de MustSee bios 's avonds is vaak niet heel prettigquote:
skyscraperforum.nlquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Yeah right... als ik wil praten over stadions ga ik wel op een architectuurforum zitten posten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waterstofperoxide maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Waterstofperoxide maakt meer kapot dan je lief is
waar zullen Sirolf, jij, ik en evt andere voetbalhaters het dan eens over hebben? Hebben jullie die nieuwe pradatasjes al gezien?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Aaaah mijn favoriete onderwerpen...
NOT
Ja, er was iemand die de tijd had genomen om in Den Helder foto's te maken en ze op internet te posten, wat een heldquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook wel eens? Goede site is dat. Serieus.
Maurice.
Heeeeee! er wordt niet aan Maurice gelikt vanavond!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook wel eens? Goede site is dat. Serieus.
Maurice.
skyscrapercity.com bedoel je.quote:
wtf?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heeeeee! er wordt niet aan Maurice gelikt vanavond!![]()
NIET LIKKUH!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
NIET LIKKUH!
Da's dan weer het andere uiterste...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar zullen Sirolf, jij, ik en evt andere voetbalhaters het dan eens over hebben? Hebben jullie die nieuwe pradatasjes al gezien?
NIET LUKKUH, NIET LIKKUH!!quote:
Ik luister altijd Timur (als ik niet weer in een halve coma schietquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*proest*![]()
. Morgen ook Timur luisteren?
Duck
en je heb ook PC-Radio er is keusquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef Qunix het volgende:
ProppFrexx ONAIR is bijna hetzelfde als Dalet. Ook crashes enzo, maar ook wat hij kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat was jij??quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, er was iemand die de tijd had genomen om in Den Helder foto's te maken en ze op internet te posten, wat een heldGoede site alleen daarom al.
En SAM Broadcaster en deze http://www.radiodj.ro/quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en je heb ook PC-Radio er is keus
LOLquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
NIET LIKKUH!
Pradaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar zullen Sirolf, jij, ik en evt andere voetbalhaters het dan eens over hebben? Hebben jullie die nieuwe pradatasjes al gezien?
Ja, shit ik las het joh! Wtf was dat allemaal??quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik luister altijd Timur (als ik niet weer in een halve coma schiet)
Maar ik vind um eigenlijk helemaal niet leuk![]()
Staat op plek 2 van DJ's die van mij thuis mogen blijven.
Ik wou al een colaatje komen drinkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat was jij??. Nee, maar serieus zeer goede site. Erg informatief en via die site volg ik ook de nieuwbouw in Groningen en in het bijzonder het prachtige gebouw waar ik straks kom te zitten (naam noem ik hier ff niet
).
never heard of!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Prada![]()
Ik ben stoer en draag alleen Crumpler
Haha tzt mag datquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wou al een colaatje komen drinken
quote:
mijn ex heeft een muts gehaakt.....verder weet ik niks van haken! iets meer van höken, maar dat vind ik ook niet leuk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Laten we het dan maar over haken hebben![]()
ze worden zelfs een beetje arrogant....:Dquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Die beveiligers beginnen steeds meer een sterrenstatus te krijgen in Ekstra Weekend...
Kging toen Timur begon in een halve coma,quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, shit ik las het joh! Wtf was dat allemaal??
Maaruh, niet leuk? Okay, dat kan natuurlijk. Alhoewel....
Een muts heb ik van mezelf al, die hoef ik niet te hakenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ex heeft een muts gehaakt.....verder weet ik niks van haken! iets meer van höken, maar dat vind ik ook niet leuk!
PICS!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een muts heb ik van mezelf al, die hoef ik niet te haken
Wij gingen op school (groep 7 basisschool) vingerhaken, wie dus het langste touw gehaakt hadquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een muts heb ik van mezelf al, die hoef ik niet te haken
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
PICS!
ok, dat was wel heel slecht.......
Damn, heftige shit ! Luisteren naar Timur is dus echt gevaarlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kging toen Timur begon in een halve coma,
weet niet 100% zeker of het door Timur kwam hoor![]()
![]()
Kon geen adem meer halen kon niet meer goed zien, alles draaide, mijn
hart ging als een gek etc.
112 moeten bellen en ben 'gered' door motorambulance-meneer.
Nu doet alles het weer
Van jezelf?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel het laatste waar ik pics van wil zien
je moet och af en toe van de yes en de viva de boel in een spiegeltje bekijken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel het laatste waar ik pics van wil zien
Ik vind het jammer dat 9 van de 10 zingende dames altijd gaan gillen i.p.v. zingen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fireworks. Geweldig !
Tettuhh!!quote:
Briggy !quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat 9 van de 10 zingende dames altijd gaan gillen i.p.v. zingen.
En dat is bij dit nummer dus ook jammer![]()
* Briggy propt haar vingers in haar oren.
Ik vind die van Roda 1 van de mooistequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede catering![]()
hij gaat tussendoor gewoon niet naar huisquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat Rob nog geen enkele keer te laat is gekomen voor z'n programma's sinds 'ie bij Powned zit...
Anders wordt hij ontslagen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat Rob nog geen enkele keer te laat is gekomen voor z'n programma's sinds 'ie bij Powned zit...
met 2 programma's in de week kun je dat ook niet veroorlevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
quote:
Lol'Dquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kleine kans. Hij is namelijk de radiobaas van Powned.
Dat is `t ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind die van Roda 1 van de mooiste
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kleine kans. Hij is namelijk de radiobaas van Powned.
Haha prachtig inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Briggy het volgende:
Ik zit toch niet in een of ander radioprogramma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |