Hoi.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef themauster het volgende:
1e 2 uur gemist was in slaap gevallen op de bank
Dat is niet slim.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef themauster het volgende:
1e 2 uur gemist was in slaap gevallen op de bank
erg leuk. zkeer het 1e uur toen Dalet enzo eruit klaptequote:
ja, maar Jan Slagter is te gast! (toch?)quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef themauster het volgende:
Geen Stenders voor mij vanavond ik ga straks de Verukkelijk 85 zien op Ned3
Ah, okay! Ik ben bij deze ook voor VVV. Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Willem II, degradatie duel. Onder het motto 'support your locals' ben ik blij voor VVV.
Goed bezig, Kerelquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef themauster het volgende:
Geen Stenders voor mij vanavond ik ga straks de Verukkelijk 85 zien op Ned3
Ik kom uit een Vara nest dus dat wil ik niet missen hequote:
Misschien dat ik ook even ga kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kom uit een Vara nest dus dat wil ik niet missen he
James Bond??? Geen Hart van Nederland erdoor heen??quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Voor de liefhebbers 0.25 Dr. No op SBS6.
is dat van 2 Unlimited? Dat ene liedje zeg maar...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Voor de liefhebbers 0.25 Dr. No op SBS6.
Hoi !quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Nu komt de tekst. nee, in de engelse versie wel.
Hoiquote:
James idd, Sean Connery volgens mij uit 1962 ofzoiets.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
James Bond??? Geen Hart van Nederland erdoor heen??.
Heeyy!!quote:
Top! Zeker de moeite waard om even te checkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
James idd, Sean Connery volgens mij uit 1962 ofzoiets.
Ja, laatste nummer van Weekend Request.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed met Duck ? Is Duck Sauce trouwens al gedraaid??
Oja, dat kan ik me nog wel vaag voor de geest halen. Geweldige plaat. Hoop 'm vandaag nog even te horen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, laatste nummer van Weekend Request.
Allebei kutclubs dus maakt mij niet zo uit wie er wintquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Ajax - ADO op zondag. Zou wel eens een boeiende pot kunnen worden. ADO doet het erg goed.
Feyenoord - Roda ook welquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Vitesse - AZ, zou wel eens leuk kunnen worden.
Laat borisz het maar niet lezenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Allbei kutclubs dus maakt mij niet zo uit wie er wint
Ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat borisz het maar niet lezen. Zie liever Ajax winnen dan ADO
.
Wil niet flauw doen, maar deze keer zal het waarschijnlijk niet veel anders zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Clash tussen Timo en mij.![]()
De vorige was voor Timo.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Ik heb melk in m'n koffie, ik wil helemaal GEEN melk in mijn koffie. Ik bedoel, hebben jullie ook zwarte koffie."
"Tjibbe, we hebben helemaal melk, wat is dat?"
"Dat is één van de hoogtepunten van afgelopen week"
Ronnie Vlaar is terug dus dat gaan we winnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil niet flauw doen, maar deze keer zal het waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Serieus? Dat is wel goed nieuws voor Feyenoord. Misschien dat het nu achterin wat beter gaat. Al mist hij natuurlijk wel speelminuten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ronnie Vlaar is terug dus dat gaan we winnen.
als er niets mis gaat ben ik er gewoon bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Ajax - ADO op zondag. Zou wel eens een boeiende pot kunnen worden. ADO doet het erg goed.
Achja ik denk niet dat hij het verleerd is dus ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel goed nieuws voor Feyenoord. Misschien dat het nu achterin wat beter gaat. Al mist hij natuurlijk wel speelminuten.
Wordt zondag (hopelijk) 2-0 voor mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Clash tussen Timo en mij.![]()
De vorige was voor Timo.
Want? En als X = ja, jij ook?quote:
Moet daar toch eens gaan kijken, lijkt mij een leuk stadion wat jullie hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
Morgen FC Groningen-NAC en ik ga weer lekker naar de Euroborg zin in
Zou wel eens koud kunnen wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
Morgen FC Groningen-NAC en ik ga weer lekker naar de Euroborg zin in
Oeh, nice! Veel plezier alvast. Ik gok dat het dak gesloten zal zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er niets mis gaat ben ik er gewoon bij
Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede cateringquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet daar toch eens gaan kijken, lijkt mij een leuk stadion wat jullie hebben
uuhhm, daar heb je wel een goed punt natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja ik denk niet dat hij het verleerd is dus ik heb goede hoop.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede catering![]()
nee hoor, het blijft namelijk droog zondag!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, nice! Veel plezier alvast. Ik gok dat het dak gesloten zal zijn.
Prima stadion inderdaad, alleen vind ik de buitenkant lelijk maar dat doet er ook niet zoveel toe.quote:
Hoofdpiet&van Vleutenquote:
Oja, ik zie het nu ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, het blijft namelijk droog zondag!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig hip te zijn! Ik neem er geen.
eens kijken als ik weer eens naar vrienden in Zuidhorn ga danquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede catering![]()
Wat betekent dat joh? zie het hier steeds vakerquote:
Persoonlijk vind ik dat echt een lelijk ding, standaard stadion met een lelijke omloop.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
En het AFAS Stadion is natuurlijk het mooist
Hans!!quote:
Hai!! Nu heb ik zin in M&M'squote:
Agree. Kijk er elke dag tegenaan.. Van buitenaf inderdaad niet mooi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Prima stadion inderdaad, alleen vind ik de buitenkant lelijk maar dat doet er ook niet zoveel toe.
Duckiequote:
tja, de mannen hebben voetbal ontdektquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hans!!![]()
[..]
Hai!! Nu heb ik zin in M&M's![]()
Is ook niet bij te houden hier op de vrijdagavond... Kijk ik even de andere kant op, zijn jullie alweer een paar pagina's verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |