ze worden zelfs een beetje arrogant....:Dquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Die beveiligers beginnen steeds meer een sterrenstatus te krijgen in Ekstra Weekend...
Kging toen Timur begon in een halve coma,quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, shit ik las het joh! Wtf was dat allemaal??
Maaruh, niet leuk? Okay, dat kan natuurlijk. Alhoewel....
Een muts heb ik van mezelf al, die hoef ik niet te hakenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ex heeft een muts gehaakt.....verder weet ik niks van haken! iets meer van höken, maar dat vind ik ook niet leuk!
PICS!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een muts heb ik van mezelf al, die hoef ik niet te haken
Wij gingen op school (groep 7 basisschool) vingerhaken, wie dus het langste touw gehaakt hadquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een muts heb ik van mezelf al, die hoef ik niet te haken
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
PICS!
ok, dat was wel heel slecht.......
Damn, heftige shit ! Luisteren naar Timur is dus echt gevaarlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kging toen Timur begon in een halve coma,
weet niet 100% zeker of het door Timur kwam hoor![]()
![]()
Kon geen adem meer halen kon niet meer goed zien, alles draaide, mijn
hart ging als een gek etc.
112 moeten bellen en ben 'gered' door motorambulance-meneer.
Nu doet alles het weer
Van jezelf?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel het laatste waar ik pics van wil zien
je moet och af en toe van de yes en de viva de boel in een spiegeltje bekijken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel het laatste waar ik pics van wil zien
Ik vind het jammer dat 9 van de 10 zingende dames altijd gaan gillen i.p.v. zingen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fireworks. Geweldig !
Tettuhh!!quote:
Briggy !quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat 9 van de 10 zingende dames altijd gaan gillen i.p.v. zingen.
En dat is bij dit nummer dus ook jammer![]()
* Briggy propt haar vingers in haar oren.
Ik vind die van Roda 1 van de mooistequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Euroborg is 1 van de mooiste stadions van het land. En een goede catering![]()
hij gaat tussendoor gewoon niet naar huisquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat Rob nog geen enkele keer te laat is gekomen voor z'n programma's sinds 'ie bij Powned zit...
Anders wordt hij ontslagen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat Rob nog geen enkele keer te laat is gekomen voor z'n programma's sinds 'ie bij Powned zit...
met 2 programma's in de week kun je dat ook niet veroorlevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
quote:
Lol'Dquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kleine kans. Hij is namelijk de radiobaas van Powned.
Dat is `t ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind die van Roda 1 van de mooiste
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kleine kans. Hij is namelijk de radiobaas van Powned.
Haha prachtig inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Briggy het volgende:
Ik zit toch niet in een of ander radioprogramma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |