quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik drink het niet zo heel vaak hoor. gemiddels 1 blik per 2weken dus dat valt reuze mee. de 1 drinkt bier, de ander wijn en ik drink dit zo af en toe
maar ik ga ff mijn genotsknots in de Ripper hangen. ervaringen over 10min!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
JAN SLAGTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vertel eens een mop jan!
oh, en mijn ballen zijn bijna weg....
quote:
Handig! Kan je er ook geen jeuk aan krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
JAN SLAGTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vertel eens een mop jan!
oh, en mijn ballen zijn bijna weg....
ja, jij wil er niet aan krabben!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Handig! Kan je er ook geen jeuk aan krijgen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
ik heb een banner van radio 538 onder dit topic!!!
its a conspiracy!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Ik van Interpolis, Glashelder. En op de vorige bladzijde ging het nog over dat katy perry sterk glas moest hebben oid.?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Ik van GSM-webquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik van Interpolis, Glashelder. En op de vorige bladzijde ging het nog over dat katy perry sterk glas moest hebben oid.?
Tuurlijk verdwijnt die wel. Ik zie 'm niet, heerlijk rustig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef hole1988 het volgende:
niet dat station quoten want anders vedwijnt de banner nooit.
die zijn goed te doen jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Timo20 het volgende:
mmmmmmmmmmm
[ afbeelding ]![]()
![]()
die pakt lekker beet
en smaakt goed
![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Timo20 het volgende:
mmmmmmmmmmm
[ afbeelding ]![]()
![]()
die pakt lekker beet
en smaakt goed
![]()
ik ook niet (Greasemonkey)quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk verdwijnt die wel. Ik zie 'm niet.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
Zo ik ben er ook weer even wedstrijd is even gestaakt.
Heb je geen macrolensquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn goed te doen ja
wil imeand btw nog foto's van een in de Monster Ripper hangende 3rdRock's piemelot? er is weinig meer van over....
ik ben niet zo thuis in fotografie....quote:
Danny is bezig met een adblocker-blocker, dus wie weet heb jij binnenkort geen toegang tot FOK! meer.quote:
Vind je JvT niet leuk?quote:
Hans toch, ga je wel met je tijd mee...quote:
Wist niet dat Danny zo handig was met programmerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Danny is bezig met een adblocker-blocker, dus wie weet heb jij binnenkort geen toegang tot FOK! meer.
zit er al inquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Danny is bezig met een adblocker-blocker, dus wie weet heb jij binnenkort geen toegang tot FOK! meer.
| 1 2 3 4 5 6 7 | if (cc != 1) { if ($(".username").css("font-weight") == "bold") b = 1; if ($(".abo:hidden,.foklogo:hidden,.gsearch:hidden").length > 0) b = 1 } ab != 0 && $("ins:hidden") } |
Sorryquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hans toch, ga je wel met je tijd mee...
cool dat ie tegengas geeftquote:
Vind het wel een leuk nummerquote:
ouwe lul!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |