Oja, dat kan ik me nog wel vaag voor de geest halen. Geweldige plaat. Hoop 'm vandaag nog even te horen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, laatste nummer van Weekend Request.
Allebei kutclubs dus maakt mij niet zo uit wie er wintquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Ajax - ADO op zondag. Zou wel eens een boeiende pot kunnen worden. ADO doet het erg goed.
Feyenoord - Roda ook welquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Vitesse - AZ, zou wel eens leuk kunnen worden.
Laat borisz het maar niet lezenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Allbei kutclubs dus maakt mij niet zo uit wie er wint
Ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat borisz het maar niet lezen. Zie liever Ajax winnen dan ADO
.
Wil niet flauw doen, maar deze keer zal het waarschijnlijk niet veel anders zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Clash tussen Timo en mij.![]()
De vorige was voor Timo.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Ik heb melk in m'n koffie, ik wil helemaal GEEN melk in mijn koffie. Ik bedoel, hebben jullie ook zwarte koffie."
"Tjibbe, we hebben helemaal melk, wat is dat?"
"Dat is één van de hoogtepunten van afgelopen week"
Ronnie Vlaar is terug dus dat gaan we winnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil niet flauw doen, maar deze keer zal het waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Serieus? Dat is wel goed nieuws voor Feyenoord. Misschien dat het nu achterin wat beter gaat. Al mist hij natuurlijk wel speelminuten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ronnie Vlaar is terug dus dat gaan we winnen.
als er niets mis gaat ben ik er gewoon bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Ajax - ADO op zondag. Zou wel eens een boeiende pot kunnen worden. ADO doet het erg goed.
Achja ik denk niet dat hij het verleerd is dus ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel goed nieuws voor Feyenoord. Misschien dat het nu achterin wat beter gaat. Al mist hij natuurlijk wel speelminuten.
Wordt zondag (hopelijk) 2-0 voor mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Clash tussen Timo en mij.![]()
De vorige was voor Timo.
Want? En als X = ja, jij ook?quote:
Moet daar toch eens gaan kijken, lijkt mij een leuk stadion wat jullie hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
Morgen FC Groningen-NAC en ik ga weer lekker naar de Euroborg zin in
Zou wel eens koud kunnen wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
Morgen FC Groningen-NAC en ik ga weer lekker naar de Euroborg zin in
Oeh, nice! Veel plezier alvast. Ik gok dat het dak gesloten zal zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er niets mis gaat ben ik er gewoon bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |