quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:
ja zo een had ik ook, uniek maar inmiddels is die ook stuk en ben ik exclusief.vervaningen aan mijn 3e xbox toe inclusief 8 of 9quote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb de mijne alweer een jaar of vier
quote:
ja zo een had ik ook, uniek maar inmiddels is die ook stuk en ben ik exclusief.vervaningen aan mijn 3e xbox toe inclusief 8 of 9quote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb de mijne alweer een jaar of vier
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
pgrferrari, die FIPO is voorlopig ook een LAPO. Mail volgende week donderdag maar.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kijk op de bank naar sherlock en maak een sjaal, maar ik heb ranja
dan snap je het welquote:Op donderdag 4 november 2010 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Maar ik zal igg niet meer "fipo" posten.
Ouwe garp van mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Maar ik zal igg niet meer "fipo" posten.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouwe garp van mij.
Op de FP geven we een ban voor fipo's.
Hahaha, zou geen leven zijn hè; zonder fokquote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, w8.
Ik snap hem
Ik schrok me een hoedje.
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl
De tofste subsite van heel FOK!.
ga weg man forum owns bigtimequote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl
De tofste subsite van heel FOK!.
doeidoeiquote:
nee, weekendquote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gepost op de donderdag middag
Moeten jullie niet werken ofzo?
Waarom?quote:
Jawel, maar...eigenlijk moet ik even gaan posten in grtdojw!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gepost op de donderdag middag
Moeten jullie niet werken ofzo?
ik moet nog een dagjequote:
Ohdie.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, maar...eigenlijk moet ik even gaan posten in grtdojw!
Die kreeg ik meteen bij jouw postquote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Oh..wacht. Ik kreeg net de visual
Nu je spelling nog in orde brengen en je bent helemaal de manquote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben wel trots.
Mijn 1e KSC topic geopent!
Ja zeg, jij begon er over hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
Die kreeg ik meteen bij jouw post...
Wil je dat soort insinuaties in het vervolg dus laten?
Alvast bedankt.
Trevjequote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Zo heerlijk om donderdags om 15:00 al klaar te zijn
Dat wordt morgen vet lang doorgaanquote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Nog lekkerder om woensdag om 08:00 pas weer te hoeven beginnenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Nou moe.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu je spelling nog in orde brengen en je bent helemaal de man
Niet! Ik reageerde op jouquote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg, jij begon er over hoor
Lekker zelf wedenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef pgrferrari het volgende:
Nou moe.
Ik ga niet nadenken of het met een d of t moet op een forum.
Ik weet niet wat er anders arm moet zijn aan meneer Taart hoor...quote:
Hey Enfequote:
Hey MPGquote:
Ja ik weet dat jij al bijna weekend hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog lekkerder om woensdag om 08:00 pas weer te hoeven beginnen
poor bamboo bearquote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al erge trek maar moet nog minstens 3,5 uur wachten voordat ik mijn bloemkool. aardappels en bal gehakt kan eten![]()
Hihi je zei trek.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al erge trek maar moet nog minstens 3,5 uur wachten voordat ik mijn bloemkool. aardappels en bal gehakt kan eten![]()
ik heb nog wel een mandarijn in de aanbieding?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Jaja je hoeft het er niet in te wrijven heurquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog lekkerder om woensdag om 08:00 pas weer te hoeven beginnen
Ik kan toch niet weten welke variant jij bedoeltquote:Op donderdag 4 november 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er anders arm moet zijn aan meneer Taart hoor...
Ik bedoelde de lekkere variant![]()
Jij begon over dat het zielig was
Niet iets wat nog even kan halen om de honger een beetje te stillen?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Ja zo kun je achter elk woord wel wat zoekenquote:
ja echt hehquote:Op donderdag 4 november 2010 15:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaja je hoeft het er niet in te wrijven heur
quote:
hihi je zei achterquote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja zo kun je achter elk woord wel wat zoeken
Zeur niet met je vakantiequote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh
Sommige mensen hier hebben nooit weekend
Nope in de snoepautomaat hier zit alleen maar zoet en daar heb ik geen trek in. Vroeger(toen het leven nog goed wasquote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet iets wat nog even kan halen om de honger een beetje te stillen?
vakantiequote:
quote:
Waar gaat het heenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope in de snoepautomaat hier zit alleen maar zoet en daar heb ik geen trek in. Vroeger(toen het leven nog goed was) zat er nog chips in de automaat maar nu niet meer.
pezu komt lekkere chips met een eigengemaakte dip brengenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope in de snoepautomaat hier zit alleen maar zoet en daar heb ik geen trek in. Vroeger(toen het leven nog goed was) zat er nog chips in de automaat maar nu niet meer.
Hihi je zei het weerquote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:
Hihi de eerste keer was al meer dan genoegquote:
quote:
Was jou piem0l ook in extase?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hihi de eerste keer was al meer dan genoeg
Ksssssstquote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was jou piem0l ook in extase?
Als je beter oplet op school, en je huiswerk braaf maakt, hoef je daar niet over na te denken en gaat het vanzelfquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou moe.
Ik ga niet nadenken of het met een d of t moet op een forum.
NEE! Jij doet de verkeerde volgorde nu!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
Ik kan toch niet weten welke variant jij bedoelt?
Ik krijg een visual, en geef aan dat ik dat sip vind voor meneer taart.
Dat heb ik altijd gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je beter oplet op school, en je huiswerk braaf maakt, hoef je daar niet over na te denken en gaat het vanzelf.
Omdat andersom!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NEE! Jij doet de verkeerde volgorde nu!
Ik zei: andersom is ook lekker, jij zei: arme meneer taart.
Waarom was hij in jouw hoofd dan arm in eerste instantie?
Vooral goed blijven oefenen dan!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd gedaan.
Maar ik moet er nog steeds over nadenken.
Lees eens terug dan joh, we hebben het allemaal al minstens 5 keer verteldquote:Op donderdag 4 november 2010 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral goed blijven oefenen dan!.
Wat gaan jullie trouwens weer hard vandaag... moeten jullie niet werken, huiswerk maken of naar de juf luisteren vandaag?.
Ik wil ook nasi van mijn mammiequote:
Teruglezen is voor Limburgers en andere Belgen... en daar heb ik geen tijd voor... iemand moet gewoon werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lees eens terug dan joh, we hebben het allemaal al minstens 5 keer verteld
ik ben al klaar voor vandaagquote:Op donderdag 4 november 2010 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral goed blijven oefenen dan!.
Wat gaan jullie trouwens weer hard vandaag... moeten jullie niet werken, huiswerk maken of naar de juf luisteren vandaag?.
Ik weet niet waar het overgaat maar zou vast wel iets zijn met de sig van Beertjequote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Dát was het eerste dat door mijn hoofd spookte toen ik las dat 'andersom ook wel lekker is'...quote:
Hoezo WOG'ers? Misschien zijn degenen die hier posten al afgewerktquote:Op donderdag 4 november 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruglezen is voor Limburgers en andere Belgen... en daar heb ik geen tijd voor... iemand moet gewoon werken.
Stelletje WOG'ers en SOG'ers hier.
iew sickoquote:Op donderdag 4 november 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Dát was het eerste dat door mijn hoofd spookte toen ik las dat 'andersom ook wel lekker is'...
ik heb genoeg dan meer, ik kom eraanquote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wil ook nasi van mijn mammie
Als er werk zou zijn, zou ik het heus doen hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruglezen is voor Limburgers en andere Belgen... en daar heb ik geen tijd voor... iemand moet gewoon werken.
Stelletje WOG'ers en SOG'ers hier.
quote:
Ik weet niet waar het overgaat maar zou vast wel iets zijn met de sig van Beertjequote:[..]
ik ben al klaar voor vandaag
[..]
Hihi je zei klaar
Schopje KPD dan maar?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo WOG'ers? Misschien zijn degenen die hier posten al afgewerkt.
Hoax, want hier is genoeg werk dat nog niet gedaan isquote:Op donderdag 4 november 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als er werk zou zijn, zou ik het heus doen hoor
Oh dat ja maar dat klopt heurquote:
Alleen vanwege dat andersom?quote:
Suikertaartje begon over andersomquote:
als dat al teveel is dat jouw probleem!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikertaartje begon over andersom.
Wat is er nou weer mis met afgewerkt zijn?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vanwege het feit dat je je hebt laten afwerken.
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met afgewerkt zijn?
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi je zei afwerkenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vanwege het feit dat je je hebt laten afwerken.
Anticlimax voor meneer Taart.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
omfg
ik trek het niet meer hoor
hih jij hebt het nu ook al over afwerkenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met afgewerkt zijn?
Wat trek je niet meer?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
omfg
hihi je zei trekquote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
omfg
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
omfg
hihi je zei anticlimaxquote:
Ja, ik had het erover dat sommigen hier al afgewerkt zijn. Trev bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hih jij hebt het nu ook al over afwerken
hihi nu zeg jij ook al trekquote:
brabo's zeker? die hebben een rare definitie van afwerken...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hih jij hebt het nu ook al over afwerken
hihi nu zeg je het weerquote:Op donderdag 4 november 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik had het erover dat sommigen hier al afgewerkt zijn. Trev bijvoorbeeld.
Ja. Is er iets mis mee, met afgewerkt zijn?quote:
Waar zitten die verrekte brabo's hierquote:Op donderdag 4 november 2010 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
brabo's zeker? die hebben een rare definitie van afwerken...
maar na halve dag wachten eindelijk net anderhalf uur productief bezig geweest
Hier!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Is er iets mis mee, met afgewerkt zijn?
[..]
Waar zitten die verrekte brabo's hier?
Kan dat even in een spoiler, ik ben nog niet afgewerkt hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
Hihi, zuigen, komen, trekken pijpen neffen hihi
Nee hoor hihiquote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Is er iets mis mee, met afgewerkt zijn?
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan dat even in een spoiler, ik ben nog niet afgewerkt hoor
Kom jij dan maar eens even bij de Manager op het matjequote:Op donderdag 4 november 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan dat even in een spoiler, ik ben nog niet afgewerkt hoor
oooooh hihihihiquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
hihi jij zei komtquote:
M'N JEUGD, WAT DOE JE?!!!?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
hihi seks hihiquote:
wat is er morgen?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben nu al bang voor morgen...
Ik ben niet afgewerkt moar KLOAR!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik had het erover dat sommigen hier al afgewerkt zijn. Trev bijvoorbeeld.
Hihi, jij zei Hihiquote:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
Bis later STquote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
Kussie voor jullie allemaal
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
Dag suikerbeebquote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
bubyequote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
muckquote:
Hihihihihihi je zei hihihihiquote:Op donderdag 4 november 2010 16:35 schreef MaleDuck het volgende:
zooow... je moet uitkijken wat je hier zegt, anders slaat het hihihihi virus toe
ik was al benieuwd wie m zou inkoppenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihihihihihi je zei hihihihi
Lekker laatquote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihihihihihi je zei hihihihi
Ik was het eerste:quote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik was al benieuwd wie m zou inkoppen
quote:
Ja, we hebben wat pubertjes aan boord...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:35 schreef MaleDuck het volgende:
zooow... je moet uitkijken wat je hier zegt, anders slaat het hihihihi virus toe
ik had al zo'n vermoeden... maar goed dat de pubertjes van tegenwoordig al koffie drinkenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, we hebben wat pubertjes aan boord...
Dat klinkt een stuk volwassenerquote:
Alsof jij anders gewent bentquote:Op donderdag 4 november 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat bespeur ik hier? Een ouderwets topic van hoog niveau?
Natuurlijk! Wij bespreken onder het genot van een Guiness de geopolitieke verhoudingen van Amerika en Iran. Gevolgd door wat fingerfood en een discussie over de werken van wijlen Mullisch. En zo gaan we maar door en maar door.quote:
Het niveau is hier altijd hoogquote:Op donderdag 4 november 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet niet wat een ouderwets topic hier inhoudtquote:Op donderdag 4 november 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ook niet, maar aangezien alle oudgedienden hieraan meedoen heb ik wel een vermoeden!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een ouderwets topic hier inhoudt
Pfff, mn internet lag eruitquote:Op donderdag 4 november 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
echt wel
[..]
Hey MPG
Nee hoor doen ze vanavond voor mij al, maar op vrijdag nooit overwerken, dan maar op zaterdag productie draaien
[..]
Ja ik weet dat jij al bijna weekend hebt
Voor 5 min en dan kom je weer op je bekende niveauquote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk! Wij bespreken onder het genot van een Guiness de geopolitieke verhoudingen van Amerika en Iran. Gevolgd door wat fingerfood en een discussie over de werken van wijlen Mullisch. En zo gaan we maar door en maar door.
Op een goeie avond redden we de 10 minuten!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor 5 min en dan kom je weer op je bekende niveau
Vertaling wij discussieren of een tosti nou alleen uit kaas of uit ham/kaas bestaatquote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk! Wij bespreken onder het genot van een Guiness de geopolitieke verhoudingen van Amerika en Iran. Gevolgd door wat fingerfood en een discussie over de werken van wijlen Mullisch. En zo gaan we maar door en maar door.
eensch! Het gaat over koffie mensenquote:
Ik merk het!quote:
Dat gebeurd als we een paar Guiness op hebben.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vertaling wij discussieren of een tosti nou alleen uit kaas of uit ham/kaas bestaat
Ik geloof je hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat gebeurd als we een paar Guiness op hebben.
Ben jij een kloon of ben jij echt?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou suikertaartje, daar ben ik![]()
Mij werd vertelt dat ik dit niet mocht missen
Welkomquote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou suikertaartje, daar ben ik![]()
Mij werd vertelt dat ik dit niet mocht missen
Tenminste nog iemand die mij op mijn woord geloofd.quote:
Kloon van wie?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ben jij een kloon of ben jij echt?
Dankuquote:Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welkom
Je username is in ieder geval veelbelovend...
alleen die suiker is jammer
Dan heb je een cool profiel met bijpassende nickquote:Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kloon van wie?
Kijk maar in me FoBo, ik werd op de slowchat gewezen.
Wees maar niet bang, die vraag wordt alle nieuwe mensen gesteld...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kloon van wie?
Kijk maar in me FoBo, ik werd op de slowchat gewezen.
Ja, ik ben op het moment op de wiener melange tour... zit melk en choco in...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Danku![]()
Ach iedereen zijn smaak toch
Liegert.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, die vraag wordt alle nieuwe mensen gesteld...
Rectificatie:quote:
Geef mij maar koffie verkeerd met suikerquote:
mocca laté, anders wel, maar het liefst nietquote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geef mij maar koffie verkeerd met suiker
Geef mij maar theequote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan heb je een cool profiel met bijpassende nick![]()
Haha soort beveiliging?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rectificatie:
Deze vraag wordt aan bijna alle nieuwe mensen gesteld...
Reis ze.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef MaleDuck het volgende:
nou voor mij geen koffie meer voor vandaag...
1700 uur...tijd om naar huis te gaan
geen latte frappe mocca deca mochiota non fat inno?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Theequote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Haha soort beveiliging?
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen latte frappe mocca deca mochiota non fat inno?
Niemand weet wat over mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jezelf, of had je dat al gedaan en heb ik wat gemist?![]()
[..]
Ik weet echt niet wat al die dingen inhouden. Geef mij gewoon veel melk met wat koffie en suiker, dan vind ik het goed
ooh dat kan ik welquote:Op donderdag 4 november 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ik weet echt niet wat al die dingen inhouden. Geef mij gewoon veel melk met wat koffie en suiker, dan vind ik het goed
Ik had het toch niet tegen jou, of wel?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niemand weet wat over mij.![]()
Tenminste
Whut?quote:
Haha, dat 'slow' is maar betrekkelijk, hangt er vanaf hoe laat en welke dag het is XDquote:Op donderdag 4 november 2010 17:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[quote]Op donderdag 4 november 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tja gemist, heb nog weinig gezegd.
![]()
Ik vertel binnenkort wel wat, ga nu eten en werken. Trouywens dit is toch Slowchat? Volgens mij kan ik dit nooit bijhouden
Nee, maar dat is mij niet gevraagdquote:Op donderdag 4 november 2010 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou, of wel?Niet dat je niet iets over jezelf mag vertellen hoor
![]()
[..]
Haha, dat 'slow' is maar betrekkelijk, hangt er vanaf hoe laat en welke dag het is XD
Ha! Je bent dus wel een harde tante. Niks aannames.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou, of wel?Niet dat je niet iets over jezelf mag vertellen hoor
![]()
maken natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Whut?![]()
[..]
Haha, dat 'slow' is maar betrekkelijk, hangt er vanaf hoe laat en welke dag het is XD
Nou, vertel!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar dat is mij niet gevraagd
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ha! Je bent dus wel een harde tante. Niks aannames.
Lekkorquote:
Ik ben Piet, ik schep putjes en mijn pincode is 1234.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, vertel!![]()
Wie ben je wat doe je wat is je pincode
XD
[..]
Jij met je olifantengeheugen
![]()
[..]
Lekkor
45 MBit/Squote:Birma zit momenteel zonder internet. Onbekenden voeren een DDoS-aanval op het land uit. Vermoedelijk hangt de aanval samen met de verkiezingen van aanstaande zondag.
Birma's internetverbinding met de buitenwereld is slechts 45 mbit/s groot, dus het is niet heel moeilijk om het land offline te zetten. Volgens IT-beveiligers krijgt de verbinding momenteel 10 tot 15 gbit/s voor de kiezen. Het Birmese staatstelecombedrijf doet er alles aan om de aanval af te slaan, maar vooralsnog zonder succes. Een woordvoerder van het bedrijf kon niet toezeggen dat Birma op verkiezingsdag weer online zal zijn.
Het is niet voor het eerst dat een compleet land wordt geDDoSt. Russische hackers wisten de internetverbinding van Georgië met de buitenwereld lam te leggen tijdens de oorlog in 2008
Ik doe niks voor niks een vrouwenopleiding. Ik heb geleerd om niet iets te vergeten of de gevolgen ervan te dragen.quote:
dat is balen ferbquote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Ferb het volgende:
Moe, moest van school naar huis lopen omdat k mijn sleutel ben verloren![]()
Middag anyways
Coolquote:Op donderdag 4 november 2010 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben Piet, ik schep putjes en mijn pincode is 1234.
Sorry als ik hier met iemand in de sc spot
Ah, Psychologie.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik doe niks voor niks een vrouwenopleiding. Ik heb geleerd om niet iets te vergeten of de gevolgen ervan te dragen.
En dat mag ook wel, iets vergeten word niet vergeven.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef Enfermera het volgende:
Ah, Psychologie.You're very observant
Nee hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool![]()
[..]
Ah, Psychologie.You're very observant
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat mag ook wel, iets vergeten word niet vergeven.
Oh, maakt mij niet uit, maar ik dacht misschien wil je wat over jezelf vertellenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ga mijn naam niet zeggen
Maar ik ben een jongen van 19 jaar die aan zijn laatste jaar MBO mediavormgeving bezig is.
Nu jijquote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh, maakt mij niet uit, maar ik dacht misschien wil je wat over jezelf vertellen
Leuk!
Dat was ook mijn eerste reactie, totdat ik erachter kwam dat vrouwen echt niks vergeven.quote:
Vrouw, 25 jaar, aka zuster Merel of Zuster Enfermerelquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie, totdat ik erachter kwam dat vrouwen echt niks vergeven.
Zusterquote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vrouw, 25 jaar, aka zuster Merel of Zuster Enfermerel![]()
[..]
generalisatie. Ik vergeef wel hoor
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie, totdat ik erachter kwam dat vrouwen echt niks vergeven.
whehehequote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net als dat ik moest geloven dat je geen harde tante was?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
generalisatie. Ik vergeef wel hoor
Ja lach maar. Vrouwen kunnen wrede wezens zijn.quote:
vertel mij watquote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja lach maar. Vrouwen kunnen wrede wezens zijn.
Nice en waar doe je die opleiding dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ga mijn naam niet zeggen
Maar ik ben een jongen van 19 jaar die aan zijn laatste jaar MBO mediavormgeving bezig is.
Wat, ik kan niet hard & vergevingsgezind tegelijk zijn?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net als dat ik moest geloven dat je geen harde tante was?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, je bent echt de eerstequote:Op donderdag 4 november 2010 17:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo cliche
Je hebt hem al 101010102321312423542354 x gehoord
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Overigens wel gaaf. Ik bedenk me net dat we gewoon met onze appartementencomplex heel Birma zouden kunnen dossen... Ik zie een vervanging voor onze flat-BBQ.quote:
kunnen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net als dat ik moest geloven dat je geen harde tante was?
[..]
Breda.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice en waar doe je die opleiding dan?
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, ik kan niet hard & vergevingsgezind tegelijk zijn?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, je bent echt de eerste![]()
whehehequote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Overigens wel gaaf. Ik bedenk me net dat we gewoon met onze appartementencomplex heel Birma zouden kunnen dossen... Ik zie een vervanging voor onze flat-BBQ.
Ey, gedraag je een beetjequote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Overigens wel gaaf. Ik bedenk me net dat we gewoon met onze appartementencomplex heel Birma zouden kunnen dossen... Ik zie een vervanging voor onze flat-BBQ.
Ik heb hem in ede gedaan, bevalt het nog een beetje?quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, ik kan niet hard & vergevingsgezind tegelijk zijn?Niet in mijn wereldje. Alles moet duidelijk en rechtlijnig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet in mijn wereldje. Alles moet duidelijk en rechtlijnig zijn.Lekker makkelijk, zwartwit denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Nee, kutopleiding 1e klas.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ey, gedraag je een beetje
[..]
Ik heb hem in ede gedaan, bevalt het nog een beetje?
We kunnen ook een Fok!-topic beginnen waar we met Fok! Birma gaan trollen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
wel een interessant idee
Alsof jij er last van hebt dat ik Birma platleg.quote:
Wees blij, ergens anders is het echt niet beterquote:Op donderdag 4 november 2010 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, kutopleiding 1e klas.
En nee dat is geen grap of sarcasme van me.
Precies!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
Lekker makkelijk, zwartwit denken
Ik vind het gewoon meer zonde van de bandbreedte die je dan gebruiktquote:Op donderdag 4 november 2010 17:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We kunnen ook een Fok!-topic beginnen waar we met Fok! gewoon Birma gaan trollen.
[..]
Alsof jij er last van hebt dat ik Birma platleg.
Genoeg andere en hogere opleidingen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij, ergens anders is het echt niet beter
dat moet want zo verdien je meeste geld met zorg! Vooral bij " psychische klachten " label erop en hand uitstekenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Lekker makkelijk, zwartwit denken
Jij betaalt gelukkig mijn i-net rekening niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon meer zonde van de bandbreedte die je dan gebruikt
Clientèle aan je binden en je hebt voor eeuwig werk en inkomsten.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moet want zo verdien je meeste geld met zorg! Vooral bij " psychische klachten " label erop en hand uitsteken
Ik had het ook over het MBO opleidingenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Genoeg andere en hogere opleidingen.
Waar echt wel betere bij zitten.
Ook dat.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het ook over het MBO opleidingen
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moet want zo verdien je meeste geld met zorg! Vooral bij " psychische klachten " label erop en hand uitsteken
Ik weet allen dat het niks is in Ede en bij het rijn-ijsel al net zo hopeloos isquote:Op donderdag 4 november 2010 17:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook dat.
Sint Lucas in Boxtel bijvoorbeeld.
Ok, wat doe je nu?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet allen dat het niks is in Ede en bij het rijn-ijsel al net zo hopeloos is
Kijken of ik werk kan vinden maar wil niet echt, mocht ik rond april nog niks hebben dan maar eens kijken naar een hbo opleidingquote:
het leven kan zo mooi zijn hehquote:
Je hebt wel een grafische opleiding afgerond?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijken of ik werk kan vinden maar wil niet echt, mocht ik rond april nog niks hebben dan maar eens kijken naar een hbo opleiding
en eenvoudigquote:
Yup, nou ja grafische, ben meer interactief en dan voornamelijk webdevquote:Op donderdag 4 november 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt wel een grafische opleiding afgerond?
alles is slecht en evilquote:Op donderdag 4 november 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet allen dat het niks is in Ede en bij het rijn-ijsel al net zo hopeloos is
Als het waar wasquote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, nou ja grafische, ben meer interactief en dan voornamelijk webdev, die kant wil ik ook in verder
heb ik iets goeds gezegd volgens de grote PeZu?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles is slecht en evil
Ooh trevje toch
ja of nee, zwart of wit, goed of slechtquote:
Zeker ook lekker aan het kloten met Php en flashquote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook
Mijn specialisatie is interactief. (websites)
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of nee, zwart of wit, goed of slecht
nee joh gekkie wees niet bang, ik ben niet zo snel trevreden hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb ik iets goeds gezegd volgens de grote PeZu?
PHP doe ik niet aanquote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker ook lekker aan het kloten met Php en flash
Oke, jou opleiding is dus echt bagger, ik denk dat je snel bent uitgekeken met html, simpelere taal kan haast nietquote:Op donderdag 4 november 2010 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
PHP doe ik niet aan
Nooit gehad hier.
Flash site bouwen lukt wel, maar ben nu vooral in html bezig.
Ben de laatste tijd bezig geweest met mijn 1e slice website.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 4 november 2010 17:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh gekkie wees niet bang, ik ben niet zo snel trevreden hoor
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 november 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, jou opleiding is dus echt bagger, ik denk dat je snel bent uitgekeken met html, simpelere taal kan haast niet
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of nee, zwart of wit, goed of slecht
laters trevquote:Op donderdag 4 november 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben maar eens naar judo, Bis Later
laters autoquote:
spätahquote:
Latuahquote:Op donderdag 4 november 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben maar eens naar judo, Bis Later
beroemdequote:
47-jarigequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Heehoiquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
47-jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben geen 47
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
en geen hoi tegen diegene die er nog steeds zijnquote:
vanwaar de '63 dan?quote:
dat is me geboortejaarquote:
ge meugt sjodnondesju blij zijn dak uberhaupt zwaoiquote:Op donderdag 4 november 2010 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en geen hoi tegen diegene die er nog steeds zijn
oh, sorry, had ik moeten wetenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is me geboortejaar
maar ik ben pas in december jarig![]()
da's zeu kloar as enne klontekkequote:Op donderdag 4 november 2010 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ge meugt sjodnondesju blij zijn dak uberhaupt zwaoi
maar niet naar mijquote:Op donderdag 4 november 2010 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ge meugt sjodnondesju blij zijn dak uberhaupt zwaoi
GFquote:
Hoihoi!quote:
Best hoor, wachten tot pizza klaar is met gaar wordenquote:
ik at het ookquote:Op donderdag 4 november 2010 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Chineeeeees![]()
Man, wat een kutdag zeg...
Nog nietsquote:Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
Oeeeh wat heb je van de chinees?![]()
En waarom kutdag?![]()
![]()
ik mijn mam pingen dat ze dat morgen moet makenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef Enfermera het volgende:
Mjam, zuurkoolstamppotwas lekkol
Heyy Fhatjeee!Hoe ist?
Luxe hoor!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
Nog niets![]()
Wordt gehaald as we speak![]()
Ik krijg vet lekkere koe loe kai en babi pangang en bami![]()
Kutdag..omdat je dat soms gewoon zonder aanwijsbare reden hebt
* MPG knuffelt suikerbeeb eventjes...quote:Op donderdag 4 november 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niets![]()
Wordt gehaald as we speak![]()
Ik krijg vet lekkere koe loe kai en babi pangang en bami![]()
Kutdag..omdat je dat soms gewoon zonder aanwijsbare reden hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |