ik had al zo'n vermoeden... maar goed dat de pubertjes van tegenwoordig al koffie drinkenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, we hebben wat pubertjes aan boord...
Dat klinkt een stuk volwassenerquote:
Alsof jij anders gewent bentquote:Op donderdag 4 november 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat bespeur ik hier? Een ouderwets topic van hoog niveau?
Natuurlijk! Wij bespreken onder het genot van een Guiness de geopolitieke verhoudingen van Amerika en Iran. Gevolgd door wat fingerfood en een discussie over de werken van wijlen Mullisch. En zo gaan we maar door en maar door.quote:
Het niveau is hier altijd hoogquote:Op donderdag 4 november 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet niet wat een ouderwets topic hier inhoudtquote:Op donderdag 4 november 2010 16:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ook niet, maar aangezien alle oudgedienden hieraan meedoen heb ik wel een vermoeden!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een ouderwets topic hier inhoudt
Pfff, mn internet lag eruitquote:Op donderdag 4 november 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
echt wel
[..]
Hey MPG
Nee hoor doen ze vanavond voor mij al, maar op vrijdag nooit overwerken, dan maar op zaterdag productie draaien
[..]
Ja ik weet dat jij al bijna weekend hebt
Voor 5 min en dan kom je weer op je bekende niveauquote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk! Wij bespreken onder het genot van een Guiness de geopolitieke verhoudingen van Amerika en Iran. Gevolgd door wat fingerfood en een discussie over de werken van wijlen Mullisch. En zo gaan we maar door en maar door.
Op een goeie avond redden we de 10 minuten!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor 5 min en dan kom je weer op je bekende niveau
Vertaling wij discussieren of een tosti nou alleen uit kaas of uit ham/kaas bestaatquote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk! Wij bespreken onder het genot van een Guiness de geopolitieke verhoudingen van Amerika en Iran. Gevolgd door wat fingerfood en een discussie over de werken van wijlen Mullisch. En zo gaan we maar door en maar door.
eensch! Het gaat over koffie mensenquote:
Ik merk het!quote:
Dat gebeurd als we een paar Guiness op hebben.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vertaling wij discussieren of een tosti nou alleen uit kaas of uit ham/kaas bestaat
Ik geloof je hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat gebeurd als we een paar Guiness op hebben.
Ben jij een kloon of ben jij echt?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou suikertaartje, daar ben ik![]()
Mij werd vertelt dat ik dit niet mocht missen
Welkomquote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou suikertaartje, daar ben ik![]()
Mij werd vertelt dat ik dit niet mocht missen
Tenminste nog iemand die mij op mijn woord geloofd.quote:
Kloon van wie?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ben jij een kloon of ben jij echt?
Dankuquote:Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welkom
Je username is in ieder geval veelbelovend...
alleen die suiker is jammer
Dan heb je een cool profiel met bijpassende nickquote:Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kloon van wie?
Kijk maar in me FoBo, ik werd op de slowchat gewezen.
Wees maar niet bang, die vraag wordt alle nieuwe mensen gesteld...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kloon van wie?
Kijk maar in me FoBo, ik werd op de slowchat gewezen.
Ja, ik ben op het moment op de wiener melange tour... zit melk en choco in...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Danku![]()
Ach iedereen zijn smaak toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |