quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:
ja zo een had ik ook, uniek maar inmiddels is die ook stuk en ben ik exclusief.vervaningen aan mijn 3e xbox toe inclusief 8 of 9quote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb de mijne alweer een jaar of vier
quote:
ja zo een had ik ook, uniek maar inmiddels is die ook stuk en ben ik exclusief.vervaningen aan mijn 3e xbox toe inclusief 8 of 9quote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb de mijne alweer een jaar of vier
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
pgrferrari, die FIPO is voorlopig ook een LAPO. Mail volgende week donderdag maar.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kijk op de bank naar sherlock en maak een sjaal, maar ik heb ranja
dan snap je het welquote:Op donderdag 4 november 2010 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Maar ik zal igg niet meer "fipo" posten.
Ouwe garp van mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Maar ik zal igg niet meer "fipo" posten.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouwe garp van mij.
Op de FP geven we een ban voor fipo's.
Hahaha, zou geen leven zijn hè; zonder fokquote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, w8.
Ik snap hem
Ik schrok me een hoedje.
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl
De tofste subsite van heel FOK!.
ga weg man forum owns bigtimequote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl
De tofste subsite van heel FOK!.
doeidoeiquote:
nee, weekendquote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gepost op de donderdag middag
Moeten jullie niet werken ofzo?
Waarom?quote:
Jawel, maar...eigenlijk moet ik even gaan posten in grtdojw!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gepost op de donderdag middag
Moeten jullie niet werken ofzo?
ik moet nog een dagjequote:
Ohdie.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, maar...eigenlijk moet ik even gaan posten in grtdojw!
Die kreeg ik meteen bij jouw postquote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Oh..wacht. Ik kreeg net de visual
Nu je spelling nog in orde brengen en je bent helemaal de manquote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben wel trots.
Mijn 1e KSC topic geopent!
Ja zeg, jij begon er over hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
Die kreeg ik meteen bij jouw post...
Wil je dat soort insinuaties in het vervolg dus laten?
Alvast bedankt.
Trevjequote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Zo heerlijk om donderdags om 15:00 al klaar te zijn
Dat wordt morgen vet lang doorgaanquote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Nog lekkerder om woensdag om 08:00 pas weer te hoeven beginnenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Nou moe.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu je spelling nog in orde brengen en je bent helemaal de man
Niet! Ik reageerde op jouquote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg, jij begon er over hoor
Lekker zelf wedenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef pgrferrari het volgende:
Nou moe.
Ik ga niet nadenken of het met een d of t moet op een forum.
Ik weet niet wat er anders arm moet zijn aan meneer Taart hoor...quote:
Hey Enfequote:
Hey MPGquote:
Ja ik weet dat jij al bijna weekend hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog lekkerder om woensdag om 08:00 pas weer te hoeven beginnen
poor bamboo bearquote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al erge trek maar moet nog minstens 3,5 uur wachten voordat ik mijn bloemkool. aardappels en bal gehakt kan eten![]()
Hihi je zei trek.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al erge trek maar moet nog minstens 3,5 uur wachten voordat ik mijn bloemkool. aardappels en bal gehakt kan eten![]()
ik heb nog wel een mandarijn in de aanbieding?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Jaja je hoeft het er niet in te wrijven heurquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog lekkerder om woensdag om 08:00 pas weer te hoeven beginnen
Ik kan toch niet weten welke variant jij bedoeltquote:Op donderdag 4 november 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er anders arm moet zijn aan meneer Taart hoor...
Ik bedoelde de lekkere variant![]()
Jij begon over dat het zielig was
Niet iets wat nog even kan halen om de honger een beetje te stillen?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |