ik moet nog een dagjequote:
Ohdie.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, maar...eigenlijk moet ik even gaan posten in grtdojw!
Die kreeg ik meteen bij jouw postquote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Oh..wacht. Ik kreeg net de visual
Nu je spelling nog in orde brengen en je bent helemaal de manquote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben wel trots.
Mijn 1e KSC topic geopent!
Ja zeg, jij begon er over hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
Die kreeg ik meteen bij jouw post...
Wil je dat soort insinuaties in het vervolg dus laten?
Alvast bedankt.
Trevjequote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Zo heerlijk om donderdags om 15:00 al klaar te zijn
Dat wordt morgen vet lang doorgaanquote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Nog lekkerder om woensdag om 08:00 pas weer te hoeven beginnenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Nou moe.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu je spelling nog in orde brengen en je bent helemaal de man
Niet! Ik reageerde op jouquote:Op donderdag 4 november 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg, jij begon er over hoor
Lekker zelf wedenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef pgrferrari het volgende:
Nou moe.
Ik ga niet nadenken of het met een d of t moet op een forum.
Ik weet niet wat er anders arm moet zijn aan meneer Taart hoor...quote:
Hey Enfequote:
Hey MPGquote:
Ja ik weet dat jij al bijna weekend hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog lekkerder om woensdag om 08:00 pas weer te hoeven beginnen
poor bamboo bearquote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al erge trek maar moet nog minstens 3,5 uur wachten voordat ik mijn bloemkool. aardappels en bal gehakt kan eten![]()
Hihi je zei trek.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al erge trek maar moet nog minstens 3,5 uur wachten voordat ik mijn bloemkool. aardappels en bal gehakt kan eten![]()
ik heb nog wel een mandarijn in de aanbieding?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Jaja je hoeft het er niet in te wrijven heurquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog lekkerder om woensdag om 08:00 pas weer te hoeven beginnen
Ik kan toch niet weten welke variant jij bedoeltquote:Op donderdag 4 november 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er anders arm moet zijn aan meneer Taart hoor...
Ik bedoelde de lekkere variant![]()
Jij begon over dat het zielig was
Niet iets wat nog even kan halen om de honger een beetje te stillen?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |