Liegert.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, die vraag wordt alle nieuwe mensen gesteld...
Rectificatie:quote:
Geef mij maar koffie verkeerd met suikerquote:
mocca laté, anders wel, maar het liefst nietquote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geef mij maar koffie verkeerd met suiker
Geef mij maar theequote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan heb je een cool profiel met bijpassende nick![]()
Haha soort beveiliging?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rectificatie:
Deze vraag wordt aan bijna alle nieuwe mensen gesteld...
Reis ze.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef MaleDuck het volgende:
nou voor mij geen koffie meer voor vandaag...
1700 uur...tijd om naar huis te gaan
geen latte frappe mocca deca mochiota non fat inno?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Theequote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Haha soort beveiliging?
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen latte frappe mocca deca mochiota non fat inno?
Niemand weet wat over mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jezelf, of had je dat al gedaan en heb ik wat gemist?![]()
[..]
Ik weet echt niet wat al die dingen inhouden. Geef mij gewoon veel melk met wat koffie en suiker, dan vind ik het goed
ooh dat kan ik welquote:Op donderdag 4 november 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ik weet echt niet wat al die dingen inhouden. Geef mij gewoon veel melk met wat koffie en suiker, dan vind ik het goed
Ik had het toch niet tegen jou, of wel?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niemand weet wat over mij.![]()
Tenminste
Whut?quote:
Haha, dat 'slow' is maar betrekkelijk, hangt er vanaf hoe laat en welke dag het is XDquote:Op donderdag 4 november 2010 17:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[quote]Op donderdag 4 november 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tja gemist, heb nog weinig gezegd.
![]()
Ik vertel binnenkort wel wat, ga nu eten en werken. Trouywens dit is toch Slowchat? Volgens mij kan ik dit nooit bijhouden
Nee, maar dat is mij niet gevraagdquote:Op donderdag 4 november 2010 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou, of wel?Niet dat je niet iets over jezelf mag vertellen hoor
![]()
[..]
Haha, dat 'slow' is maar betrekkelijk, hangt er vanaf hoe laat en welke dag het is XD
Ha! Je bent dus wel een harde tante. Niks aannames.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou, of wel?Niet dat je niet iets over jezelf mag vertellen hoor
![]()
maken natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Whut?![]()
[..]
Haha, dat 'slow' is maar betrekkelijk, hangt er vanaf hoe laat en welke dag het is XD
Nou, vertel!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar dat is mij niet gevraagd
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ha! Je bent dus wel een harde tante. Niks aannames.
Lekkorquote:
Ik ben Piet, ik schep putjes en mijn pincode is 1234.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, vertel!![]()
Wie ben je wat doe je wat is je pincode
XD
[..]
Jij met je olifantengeheugen
![]()
[..]
Lekkor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |