Vooral goed blijven oefenen dan!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd gedaan.
Maar ik moet er nog steeds over nadenken.
Lees eens terug dan joh, we hebben het allemaal al minstens 5 keer verteldquote:Op donderdag 4 november 2010 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral goed blijven oefenen dan!.
Wat gaan jullie trouwens weer hard vandaag... moeten jullie niet werken, huiswerk maken of naar de juf luisteren vandaag?.
Ik wil ook nasi van mijn mammiequote:
Teruglezen is voor Limburgers en andere Belgen... en daar heb ik geen tijd voor... iemand moet gewoon werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lees eens terug dan joh, we hebben het allemaal al minstens 5 keer verteld
ik ben al klaar voor vandaagquote:Op donderdag 4 november 2010 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral goed blijven oefenen dan!.
Wat gaan jullie trouwens weer hard vandaag... moeten jullie niet werken, huiswerk maken of naar de juf luisteren vandaag?.
Ik weet niet waar het overgaat maar zou vast wel iets zijn met de sig van Beertjequote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Dát was het eerste dat door mijn hoofd spookte toen ik las dat 'andersom ook wel lekker is'...quote:
Hoezo WOG'ers? Misschien zijn degenen die hier posten al afgewerktquote:Op donderdag 4 november 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruglezen is voor Limburgers en andere Belgen... en daar heb ik geen tijd voor... iemand moet gewoon werken.
Stelletje WOG'ers en SOG'ers hier.
iew sickoquote:Op donderdag 4 november 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Dát was het eerste dat door mijn hoofd spookte toen ik las dat 'andersom ook wel lekker is'...
ik heb genoeg dan meer, ik kom eraanquote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wil ook nasi van mijn mammie
Als er werk zou zijn, zou ik het heus doen hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruglezen is voor Limburgers en andere Belgen... en daar heb ik geen tijd voor... iemand moet gewoon werken.
Stelletje WOG'ers en SOG'ers hier.
quote:
Ik weet niet waar het overgaat maar zou vast wel iets zijn met de sig van Beertjequote:[..]
ik ben al klaar voor vandaag
[..]
Hihi je zei klaar
Schopje KPD dan maar?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo WOG'ers? Misschien zijn degenen die hier posten al afgewerkt.
Hoax, want hier is genoeg werk dat nog niet gedaan isquote:Op donderdag 4 november 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als er werk zou zijn, zou ik het heus doen hoor
Oh dat ja maar dat klopt heurquote:
Alleen vanwege dat andersom?quote:
Suikertaartje begon over andersomquote:
als dat al teveel is dat jouw probleem!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikertaartje begon over andersom.
Wat is er nou weer mis met afgewerkt zijn?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vanwege het feit dat je je hebt laten afwerken.
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met afgewerkt zijn?
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |