Ja zo kun je achter elk woord wel wat zoekenquote:
ja echt hehquote:Op donderdag 4 november 2010 15:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaja je hoeft het er niet in te wrijven heur
quote:
hihi je zei achterquote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja zo kun je achter elk woord wel wat zoeken
Zeur niet met je vakantiequote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh
Sommige mensen hier hebben nooit weekend
Nope in de snoepautomaat hier zit alleen maar zoet en daar heb ik geen trek in. Vroeger(toen het leven nog goed wasquote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet iets wat nog even kan halen om de honger een beetje te stillen?
vakantiequote:
quote:
Waar gaat het heenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope in de snoepautomaat hier zit alleen maar zoet en daar heb ik geen trek in. Vroeger(toen het leven nog goed was) zat er nog chips in de automaat maar nu niet meer.
pezu komt lekkere chips met een eigengemaakte dip brengenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope in de snoepautomaat hier zit alleen maar zoet en daar heb ik geen trek in. Vroeger(toen het leven nog goed was) zat er nog chips in de automaat maar nu niet meer.
Hihi je zei het weerquote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:
Hihi de eerste keer was al meer dan genoegquote:
quote:
Was jou piem0l ook in extase?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hihi de eerste keer was al meer dan genoeg
Ksssssstquote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was jou piem0l ook in extase?
Als je beter oplet op school, en je huiswerk braaf maakt, hoef je daar niet over na te denken en gaat het vanzelfquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou moe.
Ik ga niet nadenken of het met een d of t moet op een forum.
NEE! Jij doet de verkeerde volgorde nu!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
Ik kan toch niet weten welke variant jij bedoelt?
Ik krijg een visual, en geef aan dat ik dat sip vind voor meneer taart.
Dat heb ik altijd gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je beter oplet op school, en je huiswerk braaf maakt, hoef je daar niet over na te denken en gaat het vanzelf.
Omdat andersom!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NEE! Jij doet de verkeerde volgorde nu!
Ik zei: andersom is ook lekker, jij zei: arme meneer taart.
Waarom was hij in jouw hoofd dan arm in eerste instantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |