45 MBit/Squote:Birma zit momenteel zonder internet. Onbekenden voeren een DDoS-aanval op het land uit. Vermoedelijk hangt de aanval samen met de verkiezingen van aanstaande zondag.
Birma's internetverbinding met de buitenwereld is slechts 45 mbit/s groot, dus het is niet heel moeilijk om het land offline te zetten. Volgens IT-beveiligers krijgt de verbinding momenteel 10 tot 15 gbit/s voor de kiezen. Het Birmese staatstelecombedrijf doet er alles aan om de aanval af te slaan, maar vooralsnog zonder succes. Een woordvoerder van het bedrijf kon niet toezeggen dat Birma op verkiezingsdag weer online zal zijn.
Het is niet voor het eerst dat een compleet land wordt geDDoSt. Russische hackers wisten de internetverbinding van Georgië met de buitenwereld lam te leggen tijdens de oorlog in 2008
Ik doe niks voor niks een vrouwenopleiding. Ik heb geleerd om niet iets te vergeten of de gevolgen ervan te dragen.quote:
dat is balen ferbquote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Ferb het volgende:
Moe, moest van school naar huis lopen omdat k mijn sleutel ben verloren![]()
Middag anyways
Coolquote:Op donderdag 4 november 2010 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben Piet, ik schep putjes en mijn pincode is 1234.
Sorry als ik hier met iemand in de sc spot
Ah, Psychologie.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik doe niks voor niks een vrouwenopleiding. Ik heb geleerd om niet iets te vergeten of de gevolgen ervan te dragen.
En dat mag ook wel, iets vergeten word niet vergeven.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef Enfermera het volgende:
Ah, Psychologie.You're very observant
Nee hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool![]()
[..]
Ah, Psychologie.You're very observant
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat mag ook wel, iets vergeten word niet vergeven.
Oh, maakt mij niet uit, maar ik dacht misschien wil je wat over jezelf vertellenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ga mijn naam niet zeggen
Maar ik ben een jongen van 19 jaar die aan zijn laatste jaar MBO mediavormgeving bezig is.
Nu jijquote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh, maakt mij niet uit, maar ik dacht misschien wil je wat over jezelf vertellen
Leuk!
Dat was ook mijn eerste reactie, totdat ik erachter kwam dat vrouwen echt niks vergeven.quote:
Vrouw, 25 jaar, aka zuster Merel of Zuster Enfermerelquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie, totdat ik erachter kwam dat vrouwen echt niks vergeven.
Zusterquote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vrouw, 25 jaar, aka zuster Merel of Zuster Enfermerel![]()
[..]
generalisatie. Ik vergeef wel hoor
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie, totdat ik erachter kwam dat vrouwen echt niks vergeven.
whehehequote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net als dat ik moest geloven dat je geen harde tante was?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
generalisatie. Ik vergeef wel hoor
Ja lach maar. Vrouwen kunnen wrede wezens zijn.quote:
vertel mij watquote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja lach maar. Vrouwen kunnen wrede wezens zijn.
Nice en waar doe je die opleiding dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ga mijn naam niet zeggen
Maar ik ben een jongen van 19 jaar die aan zijn laatste jaar MBO mediavormgeving bezig is.
Wat, ik kan niet hard & vergevingsgezind tegelijk zijn?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net als dat ik moest geloven dat je geen harde tante was?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, je bent echt de eerstequote:Op donderdag 4 november 2010 17:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo cliche
Je hebt hem al 101010102321312423542354 x gehoord
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Overigens wel gaaf. Ik bedenk me net dat we gewoon met onze appartementencomplex heel Birma zouden kunnen dossen... Ik zie een vervanging voor onze flat-BBQ.quote:
kunnen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net als dat ik moest geloven dat je geen harde tante was?
[..]
Breda.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice en waar doe je die opleiding dan?
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, ik kan niet hard & vergevingsgezind tegelijk zijn?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, je bent echt de eerste![]()
whehehequote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Overigens wel gaaf. Ik bedenk me net dat we gewoon met onze appartementencomplex heel Birma zouden kunnen dossen... Ik zie een vervanging voor onze flat-BBQ.
Ey, gedraag je een beetjequote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Overigens wel gaaf. Ik bedenk me net dat we gewoon met onze appartementencomplex heel Birma zouden kunnen dossen... Ik zie een vervanging voor onze flat-BBQ.
Ik heb hem in ede gedaan, bevalt het nog een beetje?quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, ik kan niet hard & vergevingsgezind tegelijk zijn?Niet in mijn wereldje. Alles moet duidelijk en rechtlijnig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet in mijn wereldje. Alles moet duidelijk en rechtlijnig zijn.Lekker makkelijk, zwartwit denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Nee, kutopleiding 1e klas.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ey, gedraag je een beetje
[..]
Ik heb hem in ede gedaan, bevalt het nog een beetje?
We kunnen ook een Fok!-topic beginnen waar we met Fok! Birma gaan trollen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
wel een interessant idee
Alsof jij er last van hebt dat ik Birma platleg.quote:
Wees blij, ergens anders is het echt niet beterquote:Op donderdag 4 november 2010 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, kutopleiding 1e klas.
En nee dat is geen grap of sarcasme van me.
Precies!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
Lekker makkelijk, zwartwit denken
Ik vind het gewoon meer zonde van de bandbreedte die je dan gebruiktquote:Op donderdag 4 november 2010 17:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We kunnen ook een Fok!-topic beginnen waar we met Fok! gewoon Birma gaan trollen.
[..]
Alsof jij er last van hebt dat ik Birma platleg.
Genoeg andere en hogere opleidingen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij, ergens anders is het echt niet beter
dat moet want zo verdien je meeste geld met zorg! Vooral bij " psychische klachten " label erop en hand uitstekenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Lekker makkelijk, zwartwit denken
Jij betaalt gelukkig mijn i-net rekening niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon meer zonde van de bandbreedte die je dan gebruikt
Clientèle aan je binden en je hebt voor eeuwig werk en inkomsten.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moet want zo verdien je meeste geld met zorg! Vooral bij " psychische klachten " label erop en hand uitsteken
Ik had het ook over het MBO opleidingenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Genoeg andere en hogere opleidingen.
Waar echt wel betere bij zitten.
Ook dat.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het ook over het MBO opleidingen
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moet want zo verdien je meeste geld met zorg! Vooral bij " psychische klachten " label erop en hand uitsteken
Ik weet allen dat het niks is in Ede en bij het rijn-ijsel al net zo hopeloos isquote:Op donderdag 4 november 2010 17:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook dat.
Sint Lucas in Boxtel bijvoorbeeld.
Ok, wat doe je nu?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet allen dat het niks is in Ede en bij het rijn-ijsel al net zo hopeloos is
Kijken of ik werk kan vinden maar wil niet echt, mocht ik rond april nog niks hebben dan maar eens kijken naar een hbo opleidingquote:
het leven kan zo mooi zijn hehquote:
Je hebt wel een grafische opleiding afgerond?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijken of ik werk kan vinden maar wil niet echt, mocht ik rond april nog niks hebben dan maar eens kijken naar een hbo opleiding
en eenvoudigquote:
Yup, nou ja grafische, ben meer interactief en dan voornamelijk webdevquote:Op donderdag 4 november 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt wel een grafische opleiding afgerond?
alles is slecht en evilquote:Op donderdag 4 november 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet allen dat het niks is in Ede en bij het rijn-ijsel al net zo hopeloos is
Als het waar wasquote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, nou ja grafische, ben meer interactief en dan voornamelijk webdev, die kant wil ik ook in verder
heb ik iets goeds gezegd volgens de grote PeZu?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles is slecht en evil
Ooh trevje toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |