M'N JEUGD, WAT DOE JE?!!!?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
Hihi, zuigen, komen, trekken pijpen neffen hihi
hihi seks hihiquote:
wat is er morgen?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben nu al bang voor morgen...
Ik ben niet afgewerkt moar KLOAR!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik had het erover dat sommigen hier al afgewerkt zijn. Trev bijvoorbeeld.
Hihi, jij zei Hihiquote:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
Bis later STquote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
Kussie voor jullie allemaal
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
Dag suikerbeebquote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
bubyequote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, opruimen en weg![]()
muckquote:
Hihihihihihi je zei hihihihiquote:Op donderdag 4 november 2010 16:35 schreef MaleDuck het volgende:
zooow... je moet uitkijken wat je hier zegt, anders slaat het hihihihi virus toe
ik was al benieuwd wie m zou inkoppenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihihihihihi je zei hihihihi
Lekker laatquote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihihihihihi je zei hihihihi
Ik was het eerste:quote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik was al benieuwd wie m zou inkoppen
quote:
Ja, we hebben wat pubertjes aan boord...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:35 schreef MaleDuck het volgende:
zooow... je moet uitkijken wat je hier zegt, anders slaat het hihihihi virus toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |