Zelfs die balletjes over 40 meter zijn erg schaars tegenwoordigquote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Die corners ook van Ajax, allemaal laag bij de eerste paal. Leuk dat ze een balletje over 40 meter precies in de voet kunnen leggen, maar een fatsoenlijke corner nemen is teveel gevraagd, terwijl dat veel gevaarlijker kan zijn
Ze hadden vandaag nog moeite om een bal vanaf 4 meter in de voeten te leggenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Die corners ook van Ajax, allemaal laag bij de eerste paal. Leuk dat ze een balletje over 40 meter precies in de voet kunnen leggen, maar een fatsoenlijke corner nemen is teveel gevraagd, terwijl dat veel gevaarlijker kan zijn
is iedere wedstrijd hetzelfde, hetgeen een regelrechte aanfluiting isquote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Probleem is dat we al 6 jaar wisselvallig zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nou nu gaan we wat te ver. Het probleem van Ajax is wat de commentator ook al zei. Wisselvalligheid!
Vandaag was het gewoon echt bar, maar dan ook bar slecht!
wat niet zo vreemd is daar er amper sprake is van rationeel beleid en enige mate van structuurquote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Probleem is dat we al 6 jaar wisselvallig zijn
Absoluut waar, en daar komt voorlopig ook geen einde aan, helaas.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef Yankee het volgende:
[..]
wat niet zo vreemd is daar er amper sprake is van rationeel beleid en enige mate van structuur
En zo wordt het dus nooit wat en kun je beter alle wedstrijden maar schriftelijk af doen. Ben die klote wisselvalligheid echt helemaal zat.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nou nu gaan we wat te ver. Het probleem van Ajax is wat de commentator ook al zei. Wisselvalligheid!
Vandaag was het gewoon echt bar, maar dan ook bar slecht!
klopt......zwaar frustrerendquote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut waar, en daar komt voorlopig ook geen einde aan, helaas.
Mag ik dit de fout van Jol noemen? Je weet dat Auxerre totaal geen intentie heeft om te voetballen en anders kunnen ze het niet. En dan begin je met Enoh en Lindgren, dat is toch niet te geloven of wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef mash_ het volgende:
buitenspel doelpuntmaar als nog eigenschuld als je zo een eerste helft speelt
El Hamdaoui stond in de spits...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef peaceman het volgende:
Eerste helft was, behoudens de eerste 7 minuten heel slecht. Tweede helft ben je gewoon beter. Beetje pech, beetje te weinig scherpte voor de goal. En jammer natuurlijk dat El Hamdoui niet speelde..
Hij bedoeld dat ie niet in't spel's voorgekomen manquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
El Hamdaoui stond in de spits...Of bedoel je wat anders?
Heb jij m gezien dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
El Hamdaoui stond in de spits...Of bedoel je wat anders?
Uhmm nee?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Morendo het volgende:
Er zit geen lijn, idee of automatisme in het veldspel. Vergeleken met Twente voetballen we gewoon beroerd. Dat komt trouwens ook omdat wij geen vleugelspelers hebben en daarom maar moeten kutten met Suarez op rechts, Urby die iets doet op links. Het is allemaal even fantasieloos en ongeïnspireerd, tegen De Graafschap kom je daar wel mee weg, in Europa dus niet.
meen je dit nou echt? Dat is toch helemaal niet gunstig, nu moet je winnen van ACMilan en gelijkspelen tegen Real.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Verder...
Ow en real-Milan Gelijkspel, Gunstig
Hij moet echt eens in het krachthonk zitten, op Europees vlak vind ik hem tot nog toe vrij matig. Met El Ham in de spits heb je ook geen aanspeelpunt. Stel over een paar maanden maar gewoon Mido op in de spits, met Suarez en Mounir die om hem heen zwerven.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat ie niet in't spel's voorgekomen man
Ja?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme zeg, wat was dit onnodig, eerste goal van richting veranderd, geluk. Tweede goal buitenspel.
[..]
meen je dit nou echt? Dat is toch helemaal niet gunstig, nu moet je winnen van ACMilan en gelijkspelen tegen Real.
Wat dat betreft heb ik toch wel veel respect voor Suarez. Hij speelde niet best, maar werkt als een gek en weet uiteindelijk toch kansen te creeren.. die er helaas niet ingaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij moet echt eens in het krachthonk zitten, op Europees vlak vind ik hem tot nog toe vrij matig. Met El Ham in de spits heb je ook geen aanspeelpunt. Stel over een paar maanden maar gewoon Mido op in de spits, met Suarez en Mounir die om hem heen zwerven.
Gunstig: 3punten voor Real.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja?
Had je gewild dat Milan had gewonnen dan?
Ik schat Real vele malen hoger in dan Milan
makkiequote:Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, ongeacht het resultaat van de andere wedstrijden, als we tegen Real gelijk spelen en winnen bij Milan, zijn we 2e
Natuurlijk, maar dat is een kleinere club dan Ajax die erg veel blessures/schorsingen kent. Normaal gesproken speelt Twente prima voetbal.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
maar Twente was BV gister ook bar slecht..
Ja tuurlijk man, maar't werd nog heel laat in de wedstrijd pas 2-2 dus wat dat betreftquote:
Het veldspel van Twente was vele malen beter dan Ajax vanavond. Twente heeft alleen met Janko een spits die 90% van zijn kansen om zeep helpt, anders staat het in de rust 0-3. De kracht van Twente is dan ook dat ze rustig blijven en die goals kwamen toen vanzelf.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Uhmm nee?
Enig verschil is dat Twente minder wisselvallig is en constant speelt. maar Twente was BV gister ook bar slecht..
Ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het veldspel van Twente was vele malen beter dan Ajax vanavond. Twente heeft alleen met Janko een spits die 90% van zijn kansen om zeep helpt, anders staat het in de rust 0-3. De kracht van Twente is dan ook dat ze rustig blijven en die goals kwamen toen vanzelf.
Maar Twente voetbalt ook gewoon, die proberen altijd het spel te maken. Het feit dat we als Ajax zijnde al minder balbezit hebben tegen Heracles en Heerenveen zegt toch genoeg?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het veldspel van Twente was vele malen beter dan Ajax vanavond. Twente heeft alleen met Janko een spits die 90% van zijn kansen om zeep helpt, anders staat het in de rust 0-3. De kracht van Twente is dan ook dat ze rustig blijven en die goals kwamen toen vanzelf.
Ja, Ajax is lang niet meer de ploeg die een tegenstander echt compleet kan vastzetten en enkel zelf bepaalt wat er op het veld gebeurt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar Twente voetbalt ook gewoon, die proberen altijd het spel te maken. Het feit dat we als Ajax zijnde al minder balbezit hebben tegen Heracles en Heerenveen zegt toch genoeg?
Maar die wedstrijden won Ajax wel.....quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar Twente voetbalt ook gewoon, die proberen altijd het spel te maken. Het feit dat we als Ajax zijnde al minder balbezit hebben tegen Heracles en Heerenveen zegt toch genoeg?
Ja dat is dan dit seizoen zo. Maar heb je vorig seizoen gezien?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, we spelen momenteel countervoetbal, sowieso in uitwedstrijden.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het feit dat we als Ajax zijnde al minder balbezit hebben tegen Heracles en Heerenveen zegt toch genoeg?
Klopt resultaat telt, zeker als je aan het einde weer 2 punten te kort komt op PSV of Twente.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar die wedstrijden won Ajax wel.....
We moeten dit jaar kampioen worden...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja dat is dan dit seizoen zo. Maar heb je vorig seizoen gezien?
En veel WK-Gangers ook hé
VD Wile niet goed, Suarez minder..
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik dacht 2-1 voor Milan... 2e plaats nog meer kans dus
Je kunt de 2e plaats rustig uit je hoofd gaan zetten hoor, en ik zou me ook nog lang niet zeker voor de 3e plaats voelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik dacht 2-1 voor Milan... 2e plaats nog meer kans dus
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt de 2e plaats rustig uit je hoofd gaan zetten hoor, en ik zou me ook nog lang niet zeker voor de 3e plaats voelen.
Het kan niet beiden waar zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt de 2e plaats rustig uit je hoofd gaan zetten hoor, en ik zou me ook nog lang niet zeker voor de 3e plaats voelen.
volledig met je eens. Dit gaat nog knap moeilijk wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik bedoel?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het kan niet beiden waar zijn natuurlijk.
Real moet na Ajax tegen Barca dus dat word vast een B team, maar winnen/gelijk spelen maakt niet veel uit. We moeten winnen van Milan en dat gaat erg lastig wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Serieus, zie jij ons thuis gelijkspelen tegen Real en uit winnen bij Milan?
Gast, ik heb je nooit positief gezien over Ajax, misschien moet je eens overstappen: FC Twente #77: met'n mooie overwinning het weekend afsluiten ..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Serieus, zie jij ons thuis gelijkspelen tegen Real en uit winnen bij Milan?
Tenzij je van Real B sneaky wint en Milan in Auxerre niet verder komt dan een gelijkspelquote:Op woensdag 3 november 2010 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Real moet na Ajax tegen Barca dus dat word vast een B team, maar winnen/gelijk spelen maakt niet veel uit. We moeten winnen van Milan en dat gaat erg lastig worden
Natuurlijk, mijn punt is dat de derde plek sowieso wel veilig is (ik zie Auxerre niet winnen van Milan). En als dat tóch gebeurt dan hebben wij weer een aardige kans op de tweede plaats.quote:
Ik denk ook dat de 3e plek wel veilig isquote:Op woensdag 3 november 2010 23:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, mijn punt is dat de derde plek sowieso wel veilig is (ik zie Auxerre niet winnen van Milan). En als dat tóch gebeurt dan hebben wij weer een aardige kans op de tweede plaats.
Yep Ajax 3e, Twente 3equote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de 3e plek wel veilig is
Ok, op die fietsquote:Op woensdag 3 november 2010 23:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, mijn punt is dat de derde plek sowieso wel veilig is (ik zie Auxerre niet winnen van Milan). En als dat tóch gebeurt dan hebben wij weer een aardige kans op de tweede plaats.
zal mooi zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de 3e plek wel veilig is
Ajax 2e, Twente 2e.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Yep Ajax 3e, Twente 3e
YUUW!:P
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax 2e, Twente 2e.
YUUW! YUUW!
Dan krijgt hij ook wel een cadeautje van ons: 3 miljoen korting op Suarez.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
Nog een leuk punt is dat Mourinho wel sympathie voor Ajax heeft en misschien ons de overwinning wel cadeau doet. Ze worden toch wel eerste, thuis winnen van Auxerre doen ze echt wel.
Zoveel sympathie heeft hij ook weer nietquote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
Nog een leuk punt is dat Mourinho wel sympathie voor Ajax heeft en misschien ons de overwinning wel cadeau doet. Ze worden toch wel eerste, thuis winnen van Auxerre doen ze echt wel.
Nou ja, hij had gezegd dat hij hoopt dat Ajax samen met Real door zou gaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel sympathie heeft hij ook weer niet
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar verliezen komt niet in zijn woordenboek voor, laat staan expresquote:Op woensdag 3 november 2010 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, hij had gezegd dat hij hoopt dat Ajax samen met Real door zou gaan.
Dan nog is winnen niet onmogelijk. Maarja, we worden toch wel genaaid.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef ShaoliN het volgende:
Niet het idee dat het B elftal van Real nog redelijk sterk is?
Typisch voorbeeld van een niet-realistische supporter.Je geeft de scheids zeker ook de schuld van het verlies gisteren?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:06 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dan nog is winnen niet onmogelijk. Maarja, we worden toch wel genaaid.
Hij had er toch wel een aandeel in, het was toch buitenspel of niet?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je geeft de scheids zeker ook de schuld van het verlies gisteren?
HAHAHA YEAH RIGHT!!! DREAM ON.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
Door die belachelijke scheidsrechter bij Excelsior was er gewoon niet te winnen. Als je daar de hele wedstrijd van hebt gezien dan kon je zien dat het echt nergens over ging.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van een niet-realistische supporter.Je geeft de scheids zeker ook de schuld van het verlies gisteren?
Precies.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Tarado het volgende:
Het klinkt misschien een beetje vreemd maar wat mij betreft hoeft Ajax geeneens 3e te worden, kan er tenminste 100% voor het kampioenschap gespeeld worden, wat hard nodig is gezien het puntverlies na Europese wedstrijden.
Wat mij betreft halen ze eens een aantal spelers zodat je de schade in de CL kan opvangen met volwaardige spelers...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Tarado het volgende:
Het klinkt misschien een beetje vreemd maar wat mij betreft hoeft Ajax geeneens 3e te worden, kan er tenminste 100% voor het kampioenschap gespeeld worden, wat hard nodig is gezien het puntverlies na Europese wedstrijden.
Die europese (CL) wedstrijden leveren anders wel een hoop geld op. Ook niet onbelangrijk als je om het kampioenschap wilt blijven spelen. (de komende jaren)quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Tarado het volgende:
Nee maar nu die 2e plek niet haalbaar lijkt is het misschien beter voor rechtstreekse plaatsing CL2011 te gaan ipv in de EL een beetje door te modderen wat ten koste gaat van dat eerstequote:Op donderdag 4 november 2010 13:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die europese (CL) wedstrijden leveren anders wel een hoop geld op. Ook niet onbelangrijk als je om het kampioenschap wilt blijven spelen. (de komende jaren)
9 keer dit seizoen, tegenover 0 keer voor PSV en Twente...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax moet gewoon weer om half1 beginnen he...
Ronduit belachelijk!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
9 keer dit seizoen, tegenover 0 keer voor PSV en Twente...
hahahahahaaaaa!!!1111quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha armoe troef bij jullie pauperelftalletje.......rijp voor de slacht, zondag komen we ff 3 punten halen in Amsterdam![]()
wat een kansloos nikszeggend voetbal speelt ajax zeg! geen enkele lijn in te ontdekken en meer dan een onbeduidende figurant in de CL is het voor de zoveelste keer niet! Weet niet waar Jol elke dag op de training mee bezig is, maar na 2 jaar werken met dit als resultaat is toch wel heel diep treurig![]()
Kan niet wachten tot we jullie zondag ff aanpakken en in eigen stadion voor paal zetten! Als Brom de tactiek niet opeens omgooit hebben wij van dit ajax helemaal niks te duchten!
Tot zondag, armoedige superkneuzen!
Wat een baas he die HaagsPietjequote:Op donderdag 4 november 2010 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hahahahahaaaaa!!!1111
ik zeg precies wat de ajax fans zelf zeggen, maar ik doe net alsof ik heel stoer ben, en nu lijk ik net een hoeliken!
Droeftoeter.
gefixedquote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat een wannabe baas he die HaagsPietje
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha armoe troef bij jullie pauperelftalletje.......rijp voor de slacht, zondag komen we ff 3 punten halen in Amsterdam![]()
wat een kansloos nikszeggend voetbal speelt ajax zeg! geen enkele lijn in te ontdekken en meer dan een onbeduidende figurant in de CL is het voor de zoveelste keer niet! Weet niet waar Jol elke dag op de training mee bezig is, maar na 2 jaar werken met dit als resultaat is toch wel heel diep treurig![]()
Kan niet wachten tot we jullie zondag ff aanpakken en in eigen stadion voor paal zetten! Als Brom de tactiek niet opeens omgooit hebben wij van dit ajax helemaal niks te duchten!
Begon je al te missen, koning!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
BAASquote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
Wat mooi gesproken. Ik geniet van je posts.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
Haagse Pietje moet altijd zo om jou lachen he als de onzin die je uitkraamt je maakt me dag weer goedquote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
kijk al die reacties danquote:Op donderdag 4 november 2010 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
BAAS![]()
![]()
Je bent er wel bij toch, Ajax - ADO?
Als we verliezen geef ik toe dat ADO puik heeft gespeeld en dat het niet aan scheidsrechter lag.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
kijk al die reacties dan![]()
![]()
ik ben er zeker bij ja.....zondagmiddag lekker op de bank voor eredivisielive met een kater, een poesje en een flesje cola![]()
maandag kom ik hier weer zodat jullie mij je respect kunnen betuigen en nederig toe moeten geven dat den haag gewoon klasse gespeeld heeft en ajax een pauperteam heeft![]()
ownee, laat maar, het ligt natuurlijk weer aan de scheids, het slechte veld of de felgele kleur schoenen van Kubik dat jullie de kuikebak ingaan met 0-2.......jullie zijn slechte verliezers, das waar ook!
tsuuusss!
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef HaagsPietje het volgende:
ik ben er zeker bij ja.....zondagmiddag lekker op de bank voor eredivisielive met een kater, een poesje en een flesje cola![]()
Ja want als we verliezen, heeft ADO gelijk puik gespeeld en allesquote:Op donderdag 4 november 2010 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we verliezen geef ik toe dat ADO puik heeft gespeeld en dat het niet aan scheidsrechter lag.
Maar als Ajax wint zal jij natuurlijk niet man genoeg zijn om toe te geven dat Ajax beter was.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
kijk al die reacties dan![]()
![]()
maandag kom ik hier weer zodat jullie mij je respect kunnen betuigen en nederig toe moeten geven dat den haag gewoon klasse gespeeld en ajax een pauperteam heeft![]()
ownee, laat maar, het ligt natuurlijk weer aan de scheids, het slechte veld of de felgele kleur schoenen van Kubik dat jullie de kuikebak ingaan met 0-2.......jullie zijn slechte verliezers, das waar ook!
tsuuusss!
ADO staat ook weer es een keer in het linkerrijtje hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
En ze hebben meteen een grote bekquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
ADO staat ook weer es een keer in het linkerrijtje hoor.
Oh jij hebt ook al een glazen bol?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:50 schreef DR-w.brink het volgende:
het is wel herkenbaar.... Ajax legt de oorzaak van het falen vaak bij anderen neer(maar welk team doet dat niet???)
Jol is zekers kampioen kutsmoesjes verzinnen 2010/2011 en dat zal ook wel de enigste prijs worden voor ajax
Jij zegt dat Ajax geen prijzen gaat winnen dit jaar laat me jou eens fijntjes wijzen op de feiten:quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:53 schreef DR-w.brink het volgende:
lijkt me met niet echt nodig hoor.
of geloof jij echt nog in sprookjes???
uhum ..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:50 schreef DR-w.brink het volgende:
het is wel herkenbaar.... Ajax legt de oorzaak van het falen vaak bij anderen neer(maar welk team doet dat niet???)
Jol is zekers kampioen kutsmoesjes verzinnen 2010/2011 en dat zal ook wel de enigste prijs worden voor ajax
Lijkt mij dat ze er helemaal niet zo verschrikkelijk voor staan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:53 schreef DR-w.brink het volgende:
lijkt me met niet echt nodig hoor.
of geloof jij echt nog in sprookjes???
Ajax presteer wisselvallig in Europa.(als je niet ondermaats kan zeggen)quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij zegt dat Ajax geen prijzen gaat winnen dit jaar laat me jou eens fijntjes wijzen op de feiten:
Ajax staat derde in de Eredivisie met 1 punt achterstand op de nummer 1.
Ajax is nog steeds actief in de beker.
Ajax heeft Europese overwintering nog steeds in eigen hand.
Dus om je vraag te beantwoorden: Ik geloof niet in sprookjes wel in feiten.
PSV speelt nou ook weer niet briljant en vind ik nou ook weer niet echt een collectief. Die draaiden eerst op een paar goede wedstrijden van blondie en nu op Reis.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:19 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Ajax presteer wisselvallig in Europa.(als je niet ondermaats kan zeggen)
ajax heeft gewoon niet het beste spel en draait op individuele acties van spelers. hoelang zal genialiteit acties van enkele goede spelers volstaan tegen een collectief zoals PSV en Twente?
zoals Suares momenteel gefrustreerd rondloopt hoef je daar ook niet direct veel van te verwachten(al kan dat snel omslaan)
het middenveld is ondermaats en steek behoed Ajax voor meer gezichtsverlies.
misschien heb ik een gekleurde visie als niet-ajaxfan maar een beetje kritisch kijken naar je eigen club zou wel goed zijn.
en denkend aan de transferperiode straks en de financiële ruimte en beleid van Ajax moet je toch rekening houden met het niet kampioen worden van dit Ajax
Als het bedrag hoog genoeg is zullen ze zekers weg zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ajax zal in de winter niet zijn spelers gaan verkopen. Ik verwacht wel wat goede spelers die aan het einde van het seizoen weg zijn.
Je moet niet gek opkijken als ineens Stekelenburg, Suarez, Van der Wiel en Verthongen zomaar ineens weg zijn.
Ik ben het volledig met jou eens dat Ajax matig presteert maar zo was het vorig jaar ook. Ajax teerde toen allen op de acties van Suarez nu is hetzelfde aan de hand maar met El Hamdaoui. Ik hoop dat net als vorig jaar Ajax in de loop van het seizoen groeit tot een collectief zoals eind vorig seizoen dat niet alleen teert op een individu.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:19 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Ajax presteer wisselvallig in Europa.(als je niet ondermaats kan zeggen)
ajax heeft gewoon niet het beste spel en draait op individuele acties van spelers. hoelang zal genialiteit acties van enkele goede spelers volstaan tegen een collectief zoals PSV en Twente?
zoals Suares momenteel gefrustreerd rondloopt hoef je daar ook niet direct veel van te verwachten(al kan dat snel omslaan)
het middenveld is ondermaats en steek behoed Ajax voor meer gezichtsverlies.
misschien heb ik een gekleurde visie als niet-ajaxfan maar een beetje kritisch kijken naar je eigen club zou wel goed zijn.
en denkend aan de transferperiode straks en de financiële ruimte en beleid van Ajax moet je toch rekening houden met het niet kampioen worden van dit Ajax
Als ik eerlijk ben hoeft het van mij niet, lekker weg doen.quote:Ajax wil Emanuelson een fikse salarisverhoging voorschotelen
Vrijdag, 5 november 2010 om 15:46
Ajax heeft zich er absoluut niet bij neergelegd dat Urby Emanuelson te kennen heeft gegeven na dit seizoen te willen vertrekken uit Amsterdam. De vleugelaanvaller heeft een aflopend contract in de Amsterdam ArenA en heeft inmiddels al maanden van onderhandelingen met de club erop zitten. Die lijken echter nog niet definitief gestopt, als het in elk geval aan Ajax ligt.
De ploeg van trainer Martin Jol speelt vrijwel iedere week met het jeugdexponent in de basis en wil hem dan ook niet kwijt. Zo stelde Jol op het wekelijkse perspraatje dat Emanuelson een flink contract krijgt voorgeschoteld in Amsterdam. “Hij zou in de top vijf van best betaalde spelers bij Ajax komen”, zo noteerde RTV Noord-Holland op uit de mond van de oefenmeester.
“Ik wil hem er graag bij hebben en we hebben alles geprobeerd om hem te houden, maar als hij elders wil spelen dan kan ik hoog of laag springen maar dat heeft geen zin. Hij heeft zijn beslissing genomen. Urby heeft hier vanaf de jongste jeugd gespeeld, speelt al zeven jaar in het eerste. Dan is het vervelend als hij de deur uitloopt.”
Helemaal mee eens, eeuwig talentquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben hoeft het van mij niet, lekker weg doen.
Ja maar Emanuelson bij de top 5 bestbetaalde spelers is gewoon een schande. Het is een aardige speler maar om daar nou zoveel per jaar voor te gaan betalen gaat me te ver.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze moeten hem behouden, wie heb je als Anita geblesseerd is of Sulejmani. Blind! Nee Blind is nog niet zo ver. En Jozefzoon ook niet.
Of er moet een vervanger komen, maar ook dan zul je geen betere vinden (betaalbare spelers)
Ok, wat als ze hem gratis de deur laten uitgaan, je schiet er niks mee op, op het veld niet en financieel niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar Emanuelson bij de top 5 bestbetaalde spelers is gewoon een schande. Het is een aardige speler maar om daar nou zoveel per jaar voor te gaan betalen gaat me te ver.
Ik zie liever een onervaren Daley op de linksback positie dan Urby in welke vorm dan ook. Spelers komen en gaan, Urby is een goede kerel, maar hij is sowieso geen topsalaris waard en het is geen topper.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze moeten hem behouden, wie heb je als Anita geblesseerd is of Sulejmani. Blind! Nee Blind is nog niet zo ver. En Jozefzoon ook niet.
Of er moet een vervanger komen, maar ook dan zul je geen betere vinden (betaalbare spelers)
Dat dus laat de nieuwe lichting het maar proberen we kunnen nou niet zeggen dat dat in het verleden zo dramatisch is gegaan...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik zie liever een onervaren Daley op de linksback positie dan Urby in welke vorm dan ook. Spelers komen en gaan, Urby is een goede kerel, maar hij is sowieso geen topsalaris waard en het is geen topper.
Inderdaad. Nu dus alle tijd in Mickey steken!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Urby vertrekt nu definitief. Mooi Micky in de basis laten beginnen en kijken welke club Urby nog wil hebben aan het eind van dit seizoen.
Inderdaad .Urby op linksback begint zo ondertussen een klassieke fout voor de Ajaxcoach te worden. Waarom is er in al die jaren dat hij daar regelmatig staat nooit een linksback gekocht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dus laat de nieuwe lichting het maar proberen we kunnen nou niet zeggen dat dat in het verleden zo dramatisch is gegaan...
Inderdaad sinds Maxwell hebben we geen fatsoenlijk linksback gehad. Zal er ook mee te maken hebben dat Urby het seizoen nadat Maxwell vertrok zijn positie goed invulde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad .Urby op linksback begint zo ondertussen een klassieke fout voor de Ajaxcoach te worden. Waarom is er in al die jaren dat hij daar regelmatig staat nooit een linksback gekocht?
Is ook zo. Maar alle seizoenen daarna op LB waren dramatisch. Jammer om een echte Ajax jongen zo te zien vertrekken, maar hij is niet meer waard dan dit. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad sinds Maxwell hebben we geen fatsoenlijk linksback gehad. Zal er ook mee te maken hebben dat Urby het seizoen nadat Maxwell vertrok zijn positie goed invulde.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Urby vertrekt nu definitief. Mooi Micky in de basis laten beginnen en kijken welke club Urby nog wil hebben aan het eind van dit seizoen.
Ik ben wel benieuwd waar hij dan naar toe zou gaan. Ik denk dat het niet goed is voor zijn carriere aangezien ik niet het idee heb dat het een hele gewilde speler is. Niemand heeft zich voor hem gemeld bij Ajax de afgelopen jaren. Tenminste, niet dat ik weet.quote:Jol legt zich neer bij keuze Emanuelson
Martin Jol denkt dat Urby Emanuelson definitief vertrekt bij Ajax. De multifunctionele linkspoot komt er niet uit met de clubleiding.
Jol baalt enorm van de keuze van Emanuelson om zijn aflopende contract niet te verlengen. Ajax heeft diverse malen geprobeerd om de allrounder langer te binden, maar de linksbenige Ajacied ziet meer in een nieuw avontuur buiten Amsterdam.
"Ik wil hem er graag bij hebben en we hebben alles geprobeerd om hem te houden, maar als hij elders wil spelen dan kan ik hoog of laag springen maar dat heeft geen zin", verklaart teleurgestelde trainer Jol op de clubsite van Ajax.
De oefenmeester verklaart dat Ajax geen nieuwe pogingen meer gaat wagen bij Emanuelson. "Hij heeft zijn beslissing genomen. Urby heeft hier vanaf de jongste jeugd gespeeld, speelt al zeven jaar in het eerste. Dan is het vervelend als hij de deur uitloopt."
Hij is gewoon een breedte versterking voor een leuke middenmoter in Spanje of Italië. Zo'n transfer vrije Emanuelson zijn wel veel clubs bij gebaat denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:02 schreef Komakie het volgende:
Trouwens dit lees ik ook inmiddels:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar hij dan naar toe zou gaan. Ik denk dat het niet goed is voor zijn carriere aangezien ik niet het idee heb dat het een hele gewilde speler is. Niemand heeft zich voor hem gemeld bij Ajax de afgelopen jaren. Tenminste, niet dat ik weet.
De kans dat hij dus bij een kleine club terecht komt in 1 of andere competitie is dus vrij groot denk ik.
Kan hij wel mooi cashen....
Als Emanuelson bij een andere club met een duidelijkere structuur terechtkomt is er ook best nog wel een kans dat hij doorgroeit tot wereldtopper. Vorig jaar kwamen de mooiste goals in de belangrijkste wedstrijden van hem. Dat zegt niet alles, maar het zegt ook zeker niet niks.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een breedte versterking voor een leuke middenmoter in Spanje of Italië. Zo'n transfer vrije Emanuelson zijn wel veel clubs bij gebaat denk ik.
Emanuelson is bij Ajax misbruikt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als Emanuelson bij een andere club met een duidelijkere structuur terechtkomt is er ook best nog wel een kans dat hij doorgroeit tot wereldtopper. Vorig jaar kwamen de mooiste goals in de belangrijkste wedstrijden van hem. Dat zegt niet alles, maar het zegt ook zeker niet niks.
Gelul. Als hij op een continu hoog niveau zou spelen dan mocht hij echt wel op zijn favoriete positie staan en werd hij niet telkens ingezet om gaten op te vullen. Urby's grote probleem is zijn wisselvalligheid en gebrek aan winnaarsmentaliteit. Daarom zal hij het ook nooit redden bij een buitenlandse topclub.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Emanuelson is bij Ajax misbruikt.
Die potentie heeft hij ja, maar als hij het gewoon steeds had laten zien bij Ajax op linksbuiten zou hij ook niet overal neergezet worden. Probleem is dat hij dramatische wedstrijden met hele goede wedstrijden afwisselt. Je denkt toch niet dat, dat in het buitenland geaccepteerd word? Van die hele goede heeft hij er maar een paar in het jaar, gemiddeld gezien speelt hij matige wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als Emanuelson bij een andere club met een duidelijkere structuur terechtkomt is er ook best nog wel een kans dat hij doorgroeit tot wereldtopper. Vorig jaar kwamen de mooiste goals in de belangrijkste wedstrijden van hem. Dat zegt niet alles, maar het zegt ook zeker niet niks.
Vind je het gek als hij de helft moet kosten van wat Suarez moet opbrengen.quote:Opeens is de 26-jarige Marokkaan hotter dan Luis Suárez, die dit seizoen slechts zeven goals maakte. De internationale topclubs zijn namelijk niet langer geïnteresseerd in de Uruguayaan. El Hamdaoui moet ongeveer twintig miljoen euro kosten.
Hij is overschat. Als Chelsea met een zak geld langskomt zeg ik: DOEN!quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Vinden jullie hem niet een tikkie overschat ? Het is natuurlijk een prima voetballer met een mooie techniek en hij maakt prachtige goals,maar of hij je team echt beter maakt betwijfel ik. Hij oogt lui en als het niet loopt met het team is hij bijna nooit de speler die je over het dode-punt helpt. Hij maakt eerder de 3-0 tegen 'de kleintjes' dan de 2-1 in een echt belangrijke pot.
Misschien zoals de media nu met hem omgaat ja. Ik vind hem niet echt overschat over het algemeen. Hij is toch zeker een garantie voor 20+ goals in een seizoen. Ik bedoel bij een subtopper in het buitenland slaagt hij echt wel. Verder natuurlijk altijd weg doen als je er 20miljoen voor krijgt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is overschat. Als Chelsea met een zak geld langskomt zeg ik: DOEN!
Hij maakt in de eredivisie ieder team beter, of hij de kwaliteiten heeft voor de echte top weet ik niet, maar als er een goed bod komt moet je hem wel verkopen ook omdat hij mij een type lijkt die als hij z'n zin niet krijgt aardig dwars kan liggenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Vinden jullie hem niet een tikkie overschat ? Het is natuurlijk een prima voetballer met een mooie techniek en hij maakt prachtige goals,maar of hij je team echt beter maakt betwijfel ik. Hij oogt lui en als het niet loopt met het team is hij bijna nooit de speler die je over het dode-punt helpt. Hij maakt eerder de 3-0 tegen 'de kleintjes' dan de 2-1 in een echt belangrijke pot.
Ben het met je eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien zoals de media nu met hem omgaat ja. Ik vind hem niet echt overschat over het algemeen. Hij is toch zeker een garantie voor 20+ goals in een seizoen. Ik bedoel bij een subtopper in het buitenland slaagt hij echt wel. Verder natuurlijk altijd weg doen als je er 20miljoen voor krijgt.
Ha welke NL Club heeft nu nog dat soort spelers?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha geweldig, voor 5 mill kopen en verkopen voor 20 - 30 mil
PSV.. met Afellay, maar die levert straks bijna geen cent meer opquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Inderdaad,
[..]
Ha welke NL Club heeft nu nog dat soort spelers?![]()
Juist, Alleen Ajax
Dat blijft toch opmerkelijk dat vooral Ajax altijd met grote transfer bedragen komt van hun spelers. Blijkbaar willen de buitenlandse clubs de spelers eerst zien bij Ajax voordat ze spelers nemen. Hoewel natuurlijk Ajax ook genoeg uitzonderingen gehad heeft.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Inderdaad,
[..]
Ha welke NL Club heeft nu nog dat soort spelers?![]()
Juist, Alleen Ajax
Valt wel mee hoor bij PSV werd er toch aardig wat verdiend aan het dreamteam uit 2005. En Feyenoord ving 15 miljoen voor Drenthe en had ook nog een 15 miljoen kunnen vangen voor De Guzman.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat blijft toch opmerkelijk dat vooral Ajax altijd met grote transfer bedragen komt van hun spelers. Blijkbaar willen de buitenlandse clubs de spelers eerst zien bij Ajax voordat ze spelers nemen. Hoewel natuurlijk Ajax ook genoeg uitzonderingen gehad heeft.
Ajax heeft veel meer kapitaal op het veld, dus valt niet mee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor bij PSV werd er toch aardig wat verdiend aan het dreamteam uit 2005. En Feyenoord ving 15 miljoen voor Drenthe en had ook nog een 15 miljoen kunnen vangen voor De Guzman.
Ik kijk naar wat er de afgelopen jaren is verkocht niet wat nu bij Ajax rondloopt wat voor veel geld verkocht kan worden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax heeft veel meer kapitaal op het veld, dus valt niet mee.
Dat is zo. Maar bij Ajax is het structureel zo dat we veel krijgen voor spelers door onze goede naam. Hell we kregen 17 miljoen van Liverpool voor Babel, daar liggen ze nu nog wakker vanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor bij PSV werd er toch aardig wat verdiend aan het dreamteam uit 2005. En Feyenoord ving 15 miljoen voor Drenthe en had ook nog een 15 miljoen kunnen vangen voor De Guzman.
Hij maakt een team beter aangezien hij veel scoort.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Als je rond de tijd van Drenthe kijkt moet je ook zien dat Sneijder, Babel en Huntelaar verkocht zijn. Die allemaal per stuk meer hebben opgebracht dan Drenthe.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk naar wat er de afgelopen jaren is verkocht niet wat nu bij Ajax rondloopt wat voor veel geld verkocht kan worden.
Op zich logisch. Een goede speler maakt een club nog geen kampioen. Maar Ajax staat nog steeds bekend om zijn talenten.quote:Op zondag 7 november 2010 00:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je rond de tijd van Drenthe kijkt moet je ook zien dat Sneijder, Babel en Huntelaar verkocht zijn. Die allemaal per stuk meer hebben opgebracht dan Drenthe.
Het is gewoon een feit dat als je een grote transfer naar het buitenland wil, je jezelf bij Ajax het meest in de kijker speelt en dat clubs dan ook bereid zijn om de hoofdprijs neer te leggen.
PSV doet af en toe wel wat en Feyenoord heeft sporadisch ook nog wel eens iets, maar bij Ajax gaan er structureel spelers weg voor hoge bedragen. Niet elk seizoen, maar wel met meer regelmaat dan bij de andere clubs. Toch opvallend voor een club die al vrij lang geen kampioen is geweest.
Dat klopt wel.quote:Op zondag 7 november 2010 00:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je rond de tijd van Drenthe kijkt moet je ook zien dat Sneijder, Babel en Huntelaar verkocht zijn. Die allemaal per stuk meer hebben opgebracht dan Drenthe.
Het is gewoon een feit dat als je een grote transfer naar het buitenland wil, je jezelf bij Ajax het meest in de kijker speelt en dat clubs dan ook bereid zijn om de hoofdprijs neer te leggen.
PSV doet af en toe wel wat en Feyenoord heeft sporadisch ook nog wel eens iets, maar bij Ajax gaan er structureel spelers weg voor hoge bedragen. Niet elk seizoen, maar wel met meer regelmaat dan bij de andere clubs. Toch opvallend voor een club die al vrij lang geen kampioen is geweest.
Dat is wel zo, maar je zou toch verwachten dat een club die met enige regelmatig toptalenten verkoopt wel een keer kampioen zou kunnen worden. Zeker aangezien die talenten voor de nederlandse competitie al wel volwassen zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Op zich logisch. Een goede speler maakt een club nog geen kampioen. Maar Ajax staat nog steeds bekend om zijn talenten.
Jullie hebben een hoofdtrainer met een Ajax verleden wat lul je nou?quote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef HaagsPietje het volgende:
amsterdam kleurt vandaag groengeel: een Haagse hoofdtrainer bij de joden, een Haagse hoofdsponsor op het shirt en FC Den Haag op bezoek en op jacht naar 3 punten!![]()
Amsterdam is van ons! jammer van de supporters, anders hadden we die ook fftjes de mond gesnoerd daar.
ADO wordt af en toe dreigend Ajax ook gelijkwaardige wedstrijd tot nu toe.quote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Fargo het volgende:
Hoe komt dat dan? Voetbalt ADO een beetje mee of is het verdedigen geblazen?
het is gewoon een slechte wedstrijd. worden heel veel fouten gemaakt. tot nu toe ajax grote kans en ado ook 1 grote kans.quote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Fargo het volgende:
Hoe komt dat dan? Voetbalt ADO een beetje mee of is het verdedigen geblazen?
mhaw helaas heb ik er niet zoveel vertrouwen inquote:Op zondag 7 november 2010 13:15 schreef truedestiny het volgende:
ik verveel mij gewoon tijdens deze wedstrijd. in je achterhoofd weet je toch eigenlijk al dat Ajax gewoon wint. of er moet iets heel raars gebeuren.
alhoewel zo goed is ajax ook weer niet vandaag.![]()
volgens mij niet. maar van mij mogen ze met 0-5 verliezen, mss gaat die prutser jol dan een keer wegquote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Was het niet Nijhuis die Twente een onterechte penaly gaf?
quote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Held.quote:Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geniale reactie van jou! hahahaha!
tis wel opeens heel stil in dat grote stadion he hahaha!
WESLEY VERHOEK!
Jou naam zegt al genoeg over je IQquote:Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geniale reactie van jou! hahahaha!
tis wel opeens heel stil in dat grote stadion he hahaha!
WESLEY VERHOEK!
Je moet hem ook geen troll voer geven he.quote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Je hebt het over jezelf toch?quote:
Leuk man, reacties van HaagsHomotje.quote:Op zondag 7 november 2010 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet hem ook geen troll voer geven he.
Ik wel, maar het is niet veel soeps vandaag.quote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef Merkie het volgende:
Ik heb de laatste jaren echt nog nooit zo'n slechte wedstrijd van Ajax gezien als deze.
Utrecht, Excelsior. Allemaal nog recente wedstrijdenquote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef Merkie het volgende:
Ik heb de laatste jaren echt nog nooit zo'n slechte wedstrijd van Ajax gezien als deze.
ik vind dit nog wat slechter eigenlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Utrecht, Excelsior. Allemaal nog recente wedstrijden
Ik viel bij alle 3 wedstrijden letterlijk bijna in slaapquote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef truedestiny het volgende:
[..]
ik vind dit nog wat slechter eigenlijk.
Ligt natuurlijk niet alleen aan Jol.quote:Op zondag 7 november 2010 14:04 schreef d-lx het volgende:
Ik droom nog steeds van een trainer als Co Adriaanse
quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax wint nog wel..laatste minuut enzo
quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax wint nog wel..laatste minuut enzo
Tja, wellicht. Maar het lijkt me iets te vroeg om daar al uitspraken over te kunnen doen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef Parafernalia het volgende:
Is die Van den Brom een potentiele topcoach?
Dat dus hij maakt wel elke ploeg beter die hij coacht.quote:Op zondag 7 november 2010 14:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, wellicht. Maar het lijkt me iets te vroeg om daar al uitspraken over te kunnen doen.
Want dat is bij PSV en Feyenoord niet zo hequote:Op zondag 7 november 2010 14:16 schreef truedestiny het volgende:
de haters zijn weer volop aanwezig als Ajax verliest. beetje triest weer.
Onzin. Deze verhalen waren er al na het matige 2-2 tegen Groningen. Men had Pantelic en met name Rommedahl nooit mogen laten gaan. Je mist snelheid en creativiteit en El hamlap is ook maar een statistische spits. Hij mag dan wel mooi scoren, hij helpt anderen niet beter voetballen. Dat deed Pantelic wel.quote:Op zondag 7 november 2010 14:16 schreef truedestiny het volgende:
de haters zijn weer volop aanwezig als Ajax verliest. beetje triest weer.
Nee, hoorde jij dan flauwe reacties toen Feyenoord met 10-0 onderuitging?quote:Op zondag 7 november 2010 14:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Want dat is bij PSV en Feyenoord niet zo he
voor feyenoord heb ik alleen maar medelijden xDquote:Op zondag 7 november 2010 14:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Want dat is bij PSV en Feyenoord niet zo he
Ja? Jij niet dan???quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, hoorde jij dan flauwe reacties toen Feyenoord met 10-0 onderuitging?
Toch worden wij gewoon kampioen hoor, niets aan de hand.quote:Op zondag 7 november 2010 14:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Onzin. Deze verhalen waren er al na het matige 2-2 tegen Groningen. Men had Pantelic en met name Rommedahl nooit mogen laten gaan. Je mist snelheid en creativiteit en El hamlap is ook maar een statistische spits. Hij mag dan wel mooi scoren, hij helpt anderen niet beter voetballen. Dat deed Pantelic wel.
Dat Ajax niet kampioen zal worden is echt geen verrassing hoor.
Genoeg.quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, hoorde jij dan flauwe reacties toen Feyenoord met 10-0 onderuitging?
Dream on.quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Toch worden wij gewoon kampioen hoor, niets aan de hand.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Toch worden wij gewoon kampioen hoor, niets aan de hand.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:20 schreef cohen het volgende:
Haha suarez die zich druk maakt om een schwalbe :-)
kan gebeuren hequote:Op zondag 7 november 2010 14:23 schreef Doublepain het volgende:
en ons maar uitlachen van die 2-2Terwijl jullie fucking thuis spelen..
ze spelen slecht ze zijn allesbehalve slecht.quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef mikerw het volgende:
daar gaat het kampioenschap dat ze toch al niet zouden halen. wat een slecht elftal is dat zeg
Eerder wisselvallig en karakterloos. Bovendien zit er geen lijn in het spel, het is de bal schieten naar El Hamdaoui en Suarez en hopelijk doen die er wat mee.quote:
Van zich laten horen zal hij zeker, maar of hij wat doet daar heb ik mijn grote twijfels bij. Het is wel vaker gebleken dat het bij woorden blijft van JCquote:Op zondag 7 november 2010 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
Lekker niveautje was het weer. Tijd dat J.Cruijf maar weer eens van zich laat horen!
Pas als ze eindelijk door hebben dat ze moeten gaat het lopen, maar dan kom je weer punten te kort op het eind.quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
Is gewoon een structureel probleem: WISSELVALLIGHEID
Deze selectie heeft de kwaliteit niet om constant te spelen.
Da's natuurlijk totale onzin. Al kan ik me niet voorstellen dat dit elftal kampioen wordt.quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Devz het volgende:
Kampioenschap (voor zover we daar nog kans op maakten) definitief verspeeld, thuis tegen Ado. Te zielig voor woorden.
PANTELIC!quote:Op zondag 7 november 2010 14:31 schreef peaceman het volgende:
Wat ik me afvraag. Hoe kan dit elftal begin dit jaar zo goed spelen en nu zo slecht? Tuurlijk er zijn er wat met een vormcrisis... maar dan stel je toch wat andere spelers op? Wij zijn Ajax en hebben meer dan 11 goede spelers.
Inderdaad een hele goede vraag neemt niet weg dat ADO op ieder vlak Ajax de baas is. Begin het nu jammer te vinden dat Jol niet voor Fulham koos eerde dit seizoen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef Yankee het volgende:
ado wint terecht........waarom kan een ploeg als ado wel normaal combinatiespel spelen en is het veldspel van ajax niet om aan te zien?! Waardeloze coach die Jol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |