ze spelen slecht ze zijn allesbehalve slecht.quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef mikerw het volgende:
daar gaat het kampioenschap dat ze toch al niet zouden halen. wat een slecht elftal is dat zeg
Eerder wisselvallig en karakterloos. Bovendien zit er geen lijn in het spel, het is de bal schieten naar El Hamdaoui en Suarez en hopelijk doen die er wat mee.quote:
Van zich laten horen zal hij zeker, maar of hij wat doet daar heb ik mijn grote twijfels bij. Het is wel vaker gebleken dat het bij woorden blijft van JCquote:Op zondag 7 november 2010 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
Lekker niveautje was het weer. Tijd dat J.Cruijf maar weer eens van zich laat horen!
Pas als ze eindelijk door hebben dat ze moeten gaat het lopen, maar dan kom je weer punten te kort op het eind.quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
Is gewoon een structureel probleem: WISSELVALLIGHEID
Deze selectie heeft de kwaliteit niet om constant te spelen.
Da's natuurlijk totale onzin. Al kan ik me niet voorstellen dat dit elftal kampioen wordt.quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Devz het volgende:
Kampioenschap (voor zover we daar nog kans op maakten) definitief verspeeld, thuis tegen Ado. Te zielig voor woorden.
PANTELIC!quote:Op zondag 7 november 2010 14:31 schreef peaceman het volgende:
Wat ik me afvraag. Hoe kan dit elftal begin dit jaar zo goed spelen en nu zo slecht? Tuurlijk er zijn er wat met een vormcrisis... maar dan stel je toch wat andere spelers op? Wij zijn Ajax en hebben meer dan 11 goede spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |