abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 07:42:17 #76
80382 manny
30 is best veel
pi_88314693
zucht. balen, k-vrije tap. prutsers. zo eens wat eerste gedachten 's ochtends...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 4 november 2010 @ 08:20:21 #77
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_88315017
Niet het idee dat het B elftal van Real nog redelijk sterk is?
pi_88315710
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef ShaoliN het volgende:
Niet het idee dat het B elftal van Real nog redelijk sterk is?
Dan nog is winnen niet onmogelijk. Maarja, we worden toch wel genaaid.
Ajax Amsterdam
  donderdag 4 november 2010 @ 10:20:01 #79
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88317692
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:06 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Dan nog is winnen niet onmogelijk. Maarja, we worden toch wel genaaid.
Typisch voorbeeld van een niet-realistische supporter.Je geeft de scheids zeker ook de schuld van het verlies gisteren?
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  donderdag 4 november 2010 @ 10:39:07 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88318242
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Je geeft de scheids zeker ook de schuld van het verlies gisteren?
Hij had er toch wel een aandeel in, het was toch buitenspel of niet?
pi_88319315
Ajax heeft het geheel aan zich zelf te danken.
Ben zelf Ajacied maar dat gejank de hele tijd wij worden weer genaaid is wat Ajacieden vroeger de provinciaaltjes verweten.

Dus is Ajax zelf ook afgezakt?

EL halen gaat nog lastig worden.
Ajax-real
auxere-milan

Milan-ajax
madrid-auxere

Winst thuis op madrid is noodzakelijk.
Auxere met dat bagger elftal heeft meer kans om te winnen van milan thuis.

ga je koffers maar vast pakken.
pi_88319634
quote:
Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
Nog een leuk punt is dat Mourinho wel sympathie voor Ajax heeft en misschien ons de overwinning wel cadeau doet. Ze worden toch wel eerste, thuis winnen van Auxerre doen ze echt wel.
HAHAHA YEAH RIGHT!!! DREAM ON.
pi_88321343
Het ligt natuurlijk aan Ajax zelf, alleen de 1e goal was pech en de 2e goal had wel afgekeurd mogen worden. :)
  donderdag 4 november 2010 @ 12:19:25 #84
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88321509
Uiteindelijk hielp de arbitrage niet mee, understatement.
Geloof ook niet dat Ajax die pot anders verloren had, niet dat ze zo geweldig voetbalden, maar op deze manier wordt je gewoon genaaid en door het poule-systeem en het minieme aantal wedstrijden wordt het zo ineens een hels karwei door een fout van de arbiter.
Waarmee ik niet wil stellen dat Ajax het niet aan zichzelf te wijten heeft hoor, zelfde verhaal tegen Excelsior waar je ook als club genaaid wordt, maar ook met 10 man blijft het maar Excelsior en als je goed, agressief en met de juiste mentaliteit speelt mis je die 4e verdediger ook niet.

Hoe dan ook, het is te hopen dat Real het laat lopen, vrees dat het anders echt onmogelijk wordt als je kijkt in welke vorm Real steekt momenteel.
  donderdag 4 november 2010 @ 12:24:59 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88321742
Het klinkt misschien een beetje vreemd maar wat mij betreft hoeft Ajax geeneens 3e te worden, kan er tenminste 100% voor het kampioenschap gespeeld worden, wat hard nodig is gezien het puntverlies na Europese wedstrijden.
  donderdag 4 november 2010 @ 12:35:11 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88322087
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Typisch voorbeeld van een niet-realistische supporter.Je geeft de scheids zeker ook de schuld van het verlies gisteren?
Door die belachelijke scheidsrechter bij Excelsior was er gewoon niet te winnen. Als je daar de hele wedstrijd van hebt gezien dan kon je zien dat het echt nergens over ging.
Ik vond de scheids gisteren prima. Ik heb helemaal niets fouts gezien in zijn fluiten.
Het enige missertje was de fout van de grensrechter die niet zag dat het buitenspel was. Het kost je uiteindelijk wel de wedstrijd.
Wil niet zeggen dat Ajax gisteren in de eerste helft echt veel te matig speelde.

Ik ben ook altijd van mening dat als je verliest je het gewoon slecht gedaan hebt. Je kunt wel veel beter zijn dan je tegenstander, maar op het moment dat je er 1 tegen krijgt en er niet 1 kunt scoren ben je dat dus blijkbaar gewoon niet.
Maar dan moet het wel op een eerlijke manier gebeuren.

Ajax is sowieso wel dubbel genaaid. Heb je de buitenspelgoal van Milan gezien gisteren? De 2de. Dat was nog veel duidelijker dan die van Auxerre... |:(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88324176
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Tarado het volgende:
Het klinkt misschien een beetje vreemd maar wat mij betreft hoeft Ajax geeneens 3e te worden, kan er tenminste 100% voor het kampioenschap gespeeld worden, wat hard nodig is gezien het puntverlies na Europese wedstrijden.
Precies.
pi_88324211
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Tarado het volgende:
Wat mij betreft halen ze eens een aantal spelers zodat je de schade in de CL kan opvangen met volwaardige spelers...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 november 2010 @ 13:38:36 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88324443
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Tarado het volgende:
Die europese (CL) wedstrijden leveren anders wel een hoop geld op. Ook niet onbelangrijk als je om het kampioenschap wilt blijven spelen. (de komende jaren)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 4 november 2010 @ 13:43:02 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88324612
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die europese (CL) wedstrijden leveren anders wel een hoop geld op. Ook niet onbelangrijk als je om het kampioenschap wilt blijven spelen. (de komende jaren)
Nee maar nu die 2e plek niet haalbaar lijkt is het misschien beter voor rechtstreekse plaatsing CL2011 te gaan ipv in de EL een beetje door te modderen wat ten koste gaat van dat eerste
pi_88324943
Ajax moet gewoon weer om half1 beginnen he zondag...
pi_88324966
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax moet gewoon weer om half1 beginnen he...
9 keer dit seizoen, tegenover 0 keer voor PSV en Twente...
Get woke, go broke!
pi_88324982
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

9 keer dit seizoen, tegenover 0 keer voor PSV en Twente...
Ronduit belachelijk!
pi_88325281
hahaha armoe troef bij jullie pauperelftalletje.......rijp voor de slacht, zondag komen we ff 3 punten halen in Amsterdam :7

wat een kansloos nikszeggend voetbal speelt ajax zeg! geen enkele lijn in te ontdekken en meer dan een onbeduidende figurant in de CL is het voor de zoveelste keer niet! Weet niet waar Jol elke dag op de training mee bezig is, maar na 2 jaar werken met dit als resultaat is toch wel heel diep treurig :')

Kan niet wachten tot we jullie zondag ff aanpakken en in eigen stadion voor paal zetten! Als Brom de tactiek niet opeens omgooit hebben wij van dit ajax helemaal niks te duchten!

Tot zondag, armoedige superkneuzen! :W
pi_88326072
De wedstrijd van gister was echt diep triest.. Als ze zo spelen eindigen ze sowieso 4e.
pi_88326145
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha armoe troef bij jullie pauperelftalletje.......rijp voor de slacht, zondag komen we ff 3 punten halen in Amsterdam :7

wat een kansloos nikszeggend voetbal speelt ajax zeg! geen enkele lijn in te ontdekken en meer dan een onbeduidende figurant in de CL is het voor de zoveelste keer niet! Weet niet waar Jol elke dag op de training mee bezig is, maar na 2 jaar werken met dit als resultaat is toch wel heel diep treurig :')

Kan niet wachten tot we jullie zondag ff aanpakken en in eigen stadion voor paal zetten! Als Brom de tactiek niet opeens omgooit hebben wij van dit ajax helemaal niks te duchten!

hahahahahaaaaa!!!1111

ik zeg precies wat de ajax fans zelf zeggen, maar ik doe net alsof ik heel stoer ben, en nu lijk ik net een hoeliken!

Droeftoeter :').
Get woke, go broke!
  donderdag 4 november 2010 @ 14:31:28 #97
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88326192
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

hahahahahaaaaa!!!1111

ik zeg precies wat de ajax fans zelf zeggen, maar ik doe net alsof ik heel stoer ben, en nu lijk ik net een hoeliken!

Droeftoeter :').
Wat een baas he die HaagsPietje _O-
.
  donderdag 4 november 2010 @ 14:32:59 #98
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88326238
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Yankee het volgende:

[..]

Wat een wannabe baas he die HaagsPietje _O-
gefixed
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  donderdag 4 november 2010 @ 14:33:56 #99
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88326272
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:32 schreef MassimO het volgende:

[..]

gefixed
merci :D
.
pi_88328896
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:

_O_ Ik lach me altijd kapot om die posts van jou, ga door :D :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')