Dan nog is winnen niet onmogelijk. Maarja, we worden toch wel genaaid.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef ShaoliN het volgende:
Niet het idee dat het B elftal van Real nog redelijk sterk is?
Typisch voorbeeld van een niet-realistische supporter.Je geeft de scheids zeker ook de schuld van het verlies gisteren?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:06 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dan nog is winnen niet onmogelijk. Maarja, we worden toch wel genaaid.
Hij had er toch wel een aandeel in, het was toch buitenspel of niet?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je geeft de scheids zeker ook de schuld van het verlies gisteren?
HAHAHA YEAH RIGHT!!! DREAM ON.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
Nog een leuk punt is dat Mourinho wel sympathie voor Ajax heeft en misschien ons de overwinning wel cadeau doet. Ze worden toch wel eerste, thuis winnen van Auxerre doen ze echt wel.
Door die belachelijke scheidsrechter bij Excelsior was er gewoon niet te winnen. Als je daar de hele wedstrijd van hebt gezien dan kon je zien dat het echt nergens over ging.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van een niet-realistische supporter.Je geeft de scheids zeker ook de schuld van het verlies gisteren?
Precies.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Tarado het volgende:
Het klinkt misschien een beetje vreemd maar wat mij betreft hoeft Ajax geeneens 3e te worden, kan er tenminste 100% voor het kampioenschap gespeeld worden, wat hard nodig is gezien het puntverlies na Europese wedstrijden.
Wat mij betreft halen ze eens een aantal spelers zodat je de schade in de CL kan opvangen met volwaardige spelers...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Tarado het volgende:
Het klinkt misschien een beetje vreemd maar wat mij betreft hoeft Ajax geeneens 3e te worden, kan er tenminste 100% voor het kampioenschap gespeeld worden, wat hard nodig is gezien het puntverlies na Europese wedstrijden.
Die europese (CL) wedstrijden leveren anders wel een hoop geld op. Ook niet onbelangrijk als je om het kampioenschap wilt blijven spelen. (de komende jaren)quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Tarado het volgende:
Nee maar nu die 2e plek niet haalbaar lijkt is het misschien beter voor rechtstreekse plaatsing CL2011 te gaan ipv in de EL een beetje door te modderen wat ten koste gaat van dat eerstequote:Op donderdag 4 november 2010 13:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die europese (CL) wedstrijden leveren anders wel een hoop geld op. Ook niet onbelangrijk als je om het kampioenschap wilt blijven spelen. (de komende jaren)
9 keer dit seizoen, tegenover 0 keer voor PSV en Twente...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax moet gewoon weer om half1 beginnen he...
Ronduit belachelijk!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
9 keer dit seizoen, tegenover 0 keer voor PSV en Twente...
hahahahahaaaaa!!!1111quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha armoe troef bij jullie pauperelftalletje.......rijp voor de slacht, zondag komen we ff 3 punten halen in Amsterdam![]()
wat een kansloos nikszeggend voetbal speelt ajax zeg! geen enkele lijn in te ontdekken en meer dan een onbeduidende figurant in de CL is het voor de zoveelste keer niet! Weet niet waar Jol elke dag op de training mee bezig is, maar na 2 jaar werken met dit als resultaat is toch wel heel diep treurig![]()
Kan niet wachten tot we jullie zondag ff aanpakken en in eigen stadion voor paal zetten! Als Brom de tactiek niet opeens omgooit hebben wij van dit ajax helemaal niks te duchten!
Tot zondag, armoedige superkneuzen!
Wat een baas he die HaagsPietjequote:Op donderdag 4 november 2010 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hahahahahaaaaa!!!1111
ik zeg precies wat de ajax fans zelf zeggen, maar ik doe net alsof ik heel stoer ben, en nu lijk ik net een hoeliken!
Droeftoeter.
gefixedquote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat een wannabe baas he die HaagsPietje
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha armoe troef bij jullie pauperelftalletje.......rijp voor de slacht, zondag komen we ff 3 punten halen in Amsterdam![]()
wat een kansloos nikszeggend voetbal speelt ajax zeg! geen enkele lijn in te ontdekken en meer dan een onbeduidende figurant in de CL is het voor de zoveelste keer niet! Weet niet waar Jol elke dag op de training mee bezig is, maar na 2 jaar werken met dit als resultaat is toch wel heel diep treurig![]()
Kan niet wachten tot we jullie zondag ff aanpakken en in eigen stadion voor paal zetten! Als Brom de tactiek niet opeens omgooit hebben wij van dit ajax helemaal niks te duchten!
Tot zondag, armoedige superkneuzen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |