Idd, de Telegraafquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Is dat van Janssen officieel bevestigd eigenlijk? De oorspronkelijke bron is de Telegraaf volgens mij
klopt, maar het valt me op dat iedereen het nieuws klakkeloos overneemt, zonder officiėle bron.quote:
precies, daar dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:45 schreef Smoofie het volgende:
Kan een truc zijn, zoals Ferguson deed bij Rooney vorig jaar
Wij zijn Twente, Twente Enschedequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef fetss het volgende:
Wat zingen jullie toch telkens?
De held van FC-T
kom op Twente de held van FC-T?
Kom er maar niet uit:P
Goed is tot nu toe anders, maar ik hoop dat hij het toch nog op de heupen krijgt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Breekfast het volgende:
Inmiddels kunnen we toch wel stellen dat Janko ongeveer de slechtse aankoop sinds tijden is geweest.
Wat een drama die man![]()
Moet echt een oplossing voor worden gevonden in de winterstop.
Geef jezelf geen valse hoopquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Goed is tot nu toe anders, maar ik hoop dat hij het toch nog op de heupen krijgt.
Het regent kansen voor zowel Werder als Twente, golft constant heen en weerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef Skv het volgende:
Hoe gaat het? Dat kankerinternet hier laat me dusdanig in de steek dat ik verdomme niet eens de radiostream kan luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |