Begon je al te missen, koning!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha armoe troef bij jullie pauperelftalletje.......rijp voor de slacht, zondag komen we ff 3 punten halen in Amsterdam![]()
wat een kansloos nikszeggend voetbal speelt ajax zeg! geen enkele lijn in te ontdekken en meer dan een onbeduidende figurant in de CL is het voor de zoveelste keer niet! Weet niet waar Jol elke dag op de training mee bezig is, maar na 2 jaar werken met dit als resultaat is toch wel heel diep treurig![]()
Kan niet wachten tot we jullie zondag ff aanpakken en in eigen stadion voor paal zetten! Als Brom de tactiek niet opeens omgooit hebben wij van dit ajax helemaal niks te duchten!
Tot zondag, armoedige superkneuzen!
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha armoe troef bij jullie pauperelftalletje.......rijp voor de slacht, zondag komen we ff 3 punten halen in Amsterdam![]()
wat een kansloos nikszeggend voetbal speelt ajax zeg! geen enkele lijn in te ontdekken en meer dan een onbeduidende figurant in de CL is het voor de zoveelste keer niet! Weet niet waar Jol elke dag op de training mee bezig is, maar na 2 jaar werken met dit als resultaat is toch wel heel diep treurig![]()
Kan niet wachten tot we jullie zondag ff aanpakken en in eigen stadion voor paal zetten! Als Brom de tactiek niet opeens omgooit hebben wij van dit ajax helemaal niks te duchten!
BAASquote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
Wat mooi gesproken. Ik geniet van je posts.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
Haagse Pietje moet altijd zo om jou lachen he als de onzin die je uitkraamt je maakt me dag weer goedquote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
kijk al die reacties danquote:Op donderdag 4 november 2010 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
BAAS![]()
![]()
Je bent er wel bij toch, Ajax - ADO?
Als we verliezen geef ik toe dat ADO puik heeft gespeeld en dat het niet aan scheidsrechter lag.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
kijk al die reacties dan![]()
![]()
ik ben er zeker bij ja.....zondagmiddag lekker op de bank voor eredivisielive met een kater, een poesje en een flesje cola![]()
maandag kom ik hier weer zodat jullie mij je respect kunnen betuigen en nederig toe moeten geven dat den haag gewoon klasse gespeeld heeft en ajax een pauperteam heeft![]()
ownee, laat maar, het ligt natuurlijk weer aan de scheids, het slechte veld of de felgele kleur schoenen van Kubik dat jullie de kuikebak ingaan met 0-2.......jullie zijn slechte verliezers, das waar ook!
tsuuusss!
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef HaagsPietje het volgende:
ik ben er zeker bij ja.....zondagmiddag lekker op de bank voor eredivisielive met een kater, een poesje en een flesje cola![]()
Ja want als we verliezen, heeft ADO gelijk puik gespeeld en allesquote:Op donderdag 4 november 2010 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we verliezen geef ik toe dat ADO puik heeft gespeeld en dat het niet aan scheidsrechter lag.
Maar als Ajax wint zal jij natuurlijk niet man genoeg zijn om toe te geven dat Ajax beter was.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
kijk al die reacties dan![]()
![]()
maandag kom ik hier weer zodat jullie mij je respect kunnen betuigen en nederig toe moeten geven dat den haag gewoon klasse gespeeld en ajax een pauperteam heeft![]()
ownee, laat maar, het ligt natuurlijk weer aan de scheids, het slechte veld of de felgele kleur schoenen van Kubik dat jullie de kuikebak ingaan met 0-2.......jullie zijn slechte verliezers, das waar ook!
tsuuusss!
ADO staat ook weer es een keer in het linkerrijtje hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
En ze hebben meteen een grote bekquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
ADO staat ook weer es een keer in het linkerrijtje hoor.
Oh jij hebt ook al een glazen bol?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:50 schreef DR-w.brink het volgende:
het is wel herkenbaar.... Ajax legt de oorzaak van het falen vaak bij anderen neer(maar welk team doet dat niet???)
Jol is zekers kampioen kutsmoesjes verzinnen 2010/2011 en dat zal ook wel de enigste prijs worden voor ajax
Jij zegt dat Ajax geen prijzen gaat winnen dit jaar laat me jou eens fijntjes wijzen op de feiten:quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:53 schreef DR-w.brink het volgende:
lijkt me met niet echt nodig hoor.
of geloof jij echt nog in sprookjes???
uhum ..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:50 schreef DR-w.brink het volgende:
het is wel herkenbaar.... Ajax legt de oorzaak van het falen vaak bij anderen neer(maar welk team doet dat niet???)
Jol is zekers kampioen kutsmoesjes verzinnen 2010/2011 en dat zal ook wel de enigste prijs worden voor ajax
Lijkt mij dat ze er helemaal niet zo verschrikkelijk voor staan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:53 schreef DR-w.brink het volgende:
lijkt me met niet echt nodig hoor.
of geloof jij echt nog in sprookjes???
Ajax presteer wisselvallig in Europa.(als je niet ondermaats kan zeggen)quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij zegt dat Ajax geen prijzen gaat winnen dit jaar laat me jou eens fijntjes wijzen op de feiten:
Ajax staat derde in de Eredivisie met 1 punt achterstand op de nummer 1.
Ajax is nog steeds actief in de beker.
Ajax heeft Europese overwintering nog steeds in eigen hand.
Dus om je vraag te beantwoorden: Ik geloof niet in sprookjes wel in feiten.
PSV speelt nou ook weer niet briljant en vind ik nou ook weer niet echt een collectief. Die draaiden eerst op een paar goede wedstrijden van blondie en nu op Reis.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:19 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Ajax presteer wisselvallig in Europa.(als je niet ondermaats kan zeggen)
ajax heeft gewoon niet het beste spel en draait op individuele acties van spelers. hoelang zal genialiteit acties van enkele goede spelers volstaan tegen een collectief zoals PSV en Twente?
zoals Suares momenteel gefrustreerd rondloopt hoef je daar ook niet direct veel van te verwachten(al kan dat snel omslaan)
het middenveld is ondermaats en steek behoed Ajax voor meer gezichtsverlies.
misschien heb ik een gekleurde visie als niet-ajaxfan maar een beetje kritisch kijken naar je eigen club zou wel goed zijn.
en denkend aan de transferperiode straks en de financiële ruimte en beleid van Ajax moet je toch rekening houden met het niet kampioen worden van dit Ajax
Als het bedrag hoog genoeg is zullen ze zekers weg zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ajax zal in de winter niet zijn spelers gaan verkopen. Ik verwacht wel wat goede spelers die aan het einde van het seizoen weg zijn.
Je moet niet gek opkijken als ineens Stekelenburg, Suarez, Van der Wiel en Verthongen zomaar ineens weg zijn.
Ik ben het volledig met jou eens dat Ajax matig presteert maar zo was het vorig jaar ook. Ajax teerde toen allen op de acties van Suarez nu is hetzelfde aan de hand maar met El Hamdaoui. Ik hoop dat net als vorig jaar Ajax in de loop van het seizoen groeit tot een collectief zoals eind vorig seizoen dat niet alleen teert op een individu.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:19 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Ajax presteer wisselvallig in Europa.(als je niet ondermaats kan zeggen)
ajax heeft gewoon niet het beste spel en draait op individuele acties van spelers. hoelang zal genialiteit acties van enkele goede spelers volstaan tegen een collectief zoals PSV en Twente?
zoals Suares momenteel gefrustreerd rondloopt hoef je daar ook niet direct veel van te verwachten(al kan dat snel omslaan)
het middenveld is ondermaats en steek behoed Ajax voor meer gezichtsverlies.
misschien heb ik een gekleurde visie als niet-ajaxfan maar een beetje kritisch kijken naar je eigen club zou wel goed zijn.
en denkend aan de transferperiode straks en de financiële ruimte en beleid van Ajax moet je toch rekening houden met het niet kampioen worden van dit Ajax
Als ik eerlijk ben hoeft het van mij niet, lekker weg doen.quote:Ajax wil Emanuelson een fikse salarisverhoging voorschotelen
Vrijdag, 5 november 2010 om 15:46
Ajax heeft zich er absoluut niet bij neergelegd dat Urby Emanuelson te kennen heeft gegeven na dit seizoen te willen vertrekken uit Amsterdam. De vleugelaanvaller heeft een aflopend contract in de Amsterdam ArenA en heeft inmiddels al maanden van onderhandelingen met de club erop zitten. Die lijken echter nog niet definitief gestopt, als het in elk geval aan Ajax ligt.
De ploeg van trainer Martin Jol speelt vrijwel iedere week met het jeugdexponent in de basis en wil hem dan ook niet kwijt. Zo stelde Jol op het wekelijkse perspraatje dat Emanuelson een flink contract krijgt voorgeschoteld in Amsterdam. “Hij zou in de top vijf van best betaalde spelers bij Ajax komen”, zo noteerde RTV Noord-Holland op uit de mond van de oefenmeester.
“Ik wil hem er graag bij hebben en we hebben alles geprobeerd om hem te houden, maar als hij elders wil spelen dan kan ik hoog of laag springen maar dat heeft geen zin. Hij heeft zijn beslissing genomen. Urby heeft hier vanaf de jongste jeugd gespeeld, speelt al zeven jaar in het eerste. Dan is het vervelend als hij de deur uitloopt.”
Helemaal mee eens, eeuwig talentquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben hoeft het van mij niet, lekker weg doen.
Ja maar Emanuelson bij de top 5 bestbetaalde spelers is gewoon een schande. Het is een aardige speler maar om daar nou zoveel per jaar voor te gaan betalen gaat me te ver.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze moeten hem behouden, wie heb je als Anita geblesseerd is of Sulejmani. Blind! Nee Blind is nog niet zo ver. En Jozefzoon ook niet.
Of er moet een vervanger komen, maar ook dan zul je geen betere vinden (betaalbare spelers)
Ok, wat als ze hem gratis de deur laten uitgaan, je schiet er niks mee op, op het veld niet en financieel niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar Emanuelson bij de top 5 bestbetaalde spelers is gewoon een schande. Het is een aardige speler maar om daar nou zoveel per jaar voor te gaan betalen gaat me te ver.
Ik zie liever een onervaren Daley op de linksback positie dan Urby in welke vorm dan ook. Spelers komen en gaan, Urby is een goede kerel, maar hij is sowieso geen topsalaris waard en het is geen topper.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze moeten hem behouden, wie heb je als Anita geblesseerd is of Sulejmani. Blind! Nee Blind is nog niet zo ver. En Jozefzoon ook niet.
Of er moet een vervanger komen, maar ook dan zul je geen betere vinden (betaalbare spelers)
Dat dus laat de nieuwe lichting het maar proberen we kunnen nou niet zeggen dat dat in het verleden zo dramatisch is gegaan...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik zie liever een onervaren Daley op de linksback positie dan Urby in welke vorm dan ook. Spelers komen en gaan, Urby is een goede kerel, maar hij is sowieso geen topsalaris waard en het is geen topper.
Inderdaad. Nu dus alle tijd in Mickey steken!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Urby vertrekt nu definitief. Mooi Micky in de basis laten beginnen en kijken welke club Urby nog wil hebben aan het eind van dit seizoen.
Inderdaad .Urby op linksback begint zo ondertussen een klassieke fout voor de Ajaxcoach te worden. Waarom is er in al die jaren dat hij daar regelmatig staat nooit een linksback gekocht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dus laat de nieuwe lichting het maar proberen we kunnen nou niet zeggen dat dat in het verleden zo dramatisch is gegaan...
Inderdaad sinds Maxwell hebben we geen fatsoenlijk linksback gehad. Zal er ook mee te maken hebben dat Urby het seizoen nadat Maxwell vertrok zijn positie goed invulde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad .Urby op linksback begint zo ondertussen een klassieke fout voor de Ajaxcoach te worden. Waarom is er in al die jaren dat hij daar regelmatig staat nooit een linksback gekocht?
Is ook zo. Maar alle seizoenen daarna op LB waren dramatisch. Jammer om een echte Ajax jongen zo te zien vertrekken, maar hij is niet meer waard dan dit. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad sinds Maxwell hebben we geen fatsoenlijk linksback gehad. Zal er ook mee te maken hebben dat Urby het seizoen nadat Maxwell vertrok zijn positie goed invulde.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Urby vertrekt nu definitief. Mooi Micky in de basis laten beginnen en kijken welke club Urby nog wil hebben aan het eind van dit seizoen.
Ik ben wel benieuwd waar hij dan naar toe zou gaan. Ik denk dat het niet goed is voor zijn carriere aangezien ik niet het idee heb dat het een hele gewilde speler is. Niemand heeft zich voor hem gemeld bij Ajax de afgelopen jaren. Tenminste, niet dat ik weet.quote:Jol legt zich neer bij keuze Emanuelson
Martin Jol denkt dat Urby Emanuelson definitief vertrekt bij Ajax. De multifunctionele linkspoot komt er niet uit met de clubleiding.
Jol baalt enorm van de keuze van Emanuelson om zijn aflopende contract niet te verlengen. Ajax heeft diverse malen geprobeerd om de allrounder langer te binden, maar de linksbenige Ajacied ziet meer in een nieuw avontuur buiten Amsterdam.
"Ik wil hem er graag bij hebben en we hebben alles geprobeerd om hem te houden, maar als hij elders wil spelen dan kan ik hoog of laag springen maar dat heeft geen zin", verklaart teleurgestelde trainer Jol op de clubsite van Ajax.
De oefenmeester verklaart dat Ajax geen nieuwe pogingen meer gaat wagen bij Emanuelson. "Hij heeft zijn beslissing genomen. Urby heeft hier vanaf de jongste jeugd gespeeld, speelt al zeven jaar in het eerste. Dan is het vervelend als hij de deur uitloopt."
Hij is gewoon een breedte versterking voor een leuke middenmoter in Spanje of Italië. Zo'n transfer vrije Emanuelson zijn wel veel clubs bij gebaat denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:02 schreef Komakie het volgende:
Trouwens dit lees ik ook inmiddels:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar hij dan naar toe zou gaan. Ik denk dat het niet goed is voor zijn carriere aangezien ik niet het idee heb dat het een hele gewilde speler is. Niemand heeft zich voor hem gemeld bij Ajax de afgelopen jaren. Tenminste, niet dat ik weet.
De kans dat hij dus bij een kleine club terecht komt in 1 of andere competitie is dus vrij groot denk ik.
Kan hij wel mooi cashen....
Als Emanuelson bij een andere club met een duidelijkere structuur terechtkomt is er ook best nog wel een kans dat hij doorgroeit tot wereldtopper. Vorig jaar kwamen de mooiste goals in de belangrijkste wedstrijden van hem. Dat zegt niet alles, maar het zegt ook zeker niet niks.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een breedte versterking voor een leuke middenmoter in Spanje of Italië. Zo'n transfer vrije Emanuelson zijn wel veel clubs bij gebaat denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |