volgens mij niet. maar van mij mogen ze met 0-5 verliezen, mss gaat die prutser jol dan een keer wegquote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Was het niet Nijhuis die Twente een onterechte penaly gaf?
quote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Held.quote:Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geniale reactie van jou! hahahaha!
tis wel opeens heel stil in dat grote stadion he hahaha!
WESLEY VERHOEK!
Jou naam zegt al genoeg over je IQquote:Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geniale reactie van jou! hahahaha!
tis wel opeens heel stil in dat grote stadion he hahaha!
WESLEY VERHOEK!
Je moet hem ook geen troll voer geven he.quote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Je hebt het over jezelf toch?quote:
Leuk man, reacties van HaagsHomotje.quote:Op zondag 7 november 2010 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet hem ook geen troll voer geven he.
Ik wel, maar het is niet veel soeps vandaag.quote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef Merkie het volgende:
Ik heb de laatste jaren echt nog nooit zo'n slechte wedstrijd van Ajax gezien als deze.
Utrecht, Excelsior. Allemaal nog recente wedstrijdenquote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef Merkie het volgende:
Ik heb de laatste jaren echt nog nooit zo'n slechte wedstrijd van Ajax gezien als deze.
ik vind dit nog wat slechter eigenlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Utrecht, Excelsior. Allemaal nog recente wedstrijden
Ik viel bij alle 3 wedstrijden letterlijk bijna in slaapquote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef truedestiny het volgende:
[..]
ik vind dit nog wat slechter eigenlijk.
Ligt natuurlijk niet alleen aan Jol.quote:Op zondag 7 november 2010 14:04 schreef d-lx het volgende:
Ik droom nog steeds van een trainer als Co Adriaanse
quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax wint nog wel..laatste minuut enzo
quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax wint nog wel..laatste minuut enzo
Tja, wellicht. Maar het lijkt me iets te vroeg om daar al uitspraken over te kunnen doen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef Parafernalia het volgende:
Is die Van den Brom een potentiele topcoach?
Dat dus hij maakt wel elke ploeg beter die hij coacht.quote:Op zondag 7 november 2010 14:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, wellicht. Maar het lijkt me iets te vroeg om daar al uitspraken over te kunnen doen.
Want dat is bij PSV en Feyenoord niet zo hequote:Op zondag 7 november 2010 14:16 schreef truedestiny het volgende:
de haters zijn weer volop aanwezig als Ajax verliest. beetje triest weer.
Onzin. Deze verhalen waren er al na het matige 2-2 tegen Groningen. Men had Pantelic en met name Rommedahl nooit mogen laten gaan. Je mist snelheid en creativiteit en El hamlap is ook maar een statistische spits. Hij mag dan wel mooi scoren, hij helpt anderen niet beter voetballen. Dat deed Pantelic wel.quote:Op zondag 7 november 2010 14:16 schreef truedestiny het volgende:
de haters zijn weer volop aanwezig als Ajax verliest. beetje triest weer.
Nee, hoorde jij dan flauwe reacties toen Feyenoord met 10-0 onderuitging?quote:Op zondag 7 november 2010 14:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Want dat is bij PSV en Feyenoord niet zo he
voor feyenoord heb ik alleen maar medelijden xDquote:Op zondag 7 november 2010 14:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Want dat is bij PSV en Feyenoord niet zo he
Ja? Jij niet dan???quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, hoorde jij dan flauwe reacties toen Feyenoord met 10-0 onderuitging?
Toch worden wij gewoon kampioen hoor, niets aan de hand.quote:Op zondag 7 november 2010 14:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Onzin. Deze verhalen waren er al na het matige 2-2 tegen Groningen. Men had Pantelic en met name Rommedahl nooit mogen laten gaan. Je mist snelheid en creativiteit en El hamlap is ook maar een statistische spits. Hij mag dan wel mooi scoren, hij helpt anderen niet beter voetballen. Dat deed Pantelic wel.
Dat Ajax niet kampioen zal worden is echt geen verrassing hoor.
Genoeg.quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, hoorde jij dan flauwe reacties toen Feyenoord met 10-0 onderuitging?
Dream on.quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Toch worden wij gewoon kampioen hoor, niets aan de hand.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Toch worden wij gewoon kampioen hoor, niets aan de hand.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:20 schreef cohen het volgende:
Haha suarez die zich druk maakt om een schwalbe :-)
kan gebeuren hequote:Op zondag 7 november 2010 14:23 schreef Doublepain het volgende:
en ons maar uitlachen van die 2-2Terwijl jullie fucking thuis spelen..
ze spelen slecht ze zijn allesbehalve slecht.quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef mikerw het volgende:
daar gaat het kampioenschap dat ze toch al niet zouden halen. wat een slecht elftal is dat zeg
Eerder wisselvallig en karakterloos. Bovendien zit er geen lijn in het spel, het is de bal schieten naar El Hamdaoui en Suarez en hopelijk doen die er wat mee.quote:
Van zich laten horen zal hij zeker, maar of hij wat doet daar heb ik mijn grote twijfels bij. Het is wel vaker gebleken dat het bij woorden blijft van JCquote:Op zondag 7 november 2010 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
Lekker niveautje was het weer. Tijd dat J.Cruijf maar weer eens van zich laat horen!
Pas als ze eindelijk door hebben dat ze moeten gaat het lopen, maar dan kom je weer punten te kort op het eind.quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
Is gewoon een structureel probleem: WISSELVALLIGHEID
Deze selectie heeft de kwaliteit niet om constant te spelen.
Da's natuurlijk totale onzin. Al kan ik me niet voorstellen dat dit elftal kampioen wordt.quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Devz het volgende:
Kampioenschap (voor zover we daar nog kans op maakten) definitief verspeeld, thuis tegen Ado. Te zielig voor woorden.
PANTELIC!quote:Op zondag 7 november 2010 14:31 schreef peaceman het volgende:
Wat ik me afvraag. Hoe kan dit elftal begin dit jaar zo goed spelen en nu zo slecht? Tuurlijk er zijn er wat met een vormcrisis... maar dan stel je toch wat andere spelers op? Wij zijn Ajax en hebben meer dan 11 goede spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |