volgens mij niet. maar van mij mogen ze met 0-5 verliezen, mss gaat die prutser jol dan een keer wegquote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Was het niet Nijhuis die Twente een onterechte penaly gaf?
quote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Held.quote:Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geniale reactie van jou! hahahaha!
tis wel opeens heel stil in dat grote stadion he hahaha!
WESLEY VERHOEK!
Jou naam zegt al genoeg over je IQquote:Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geniale reactie van jou! hahahaha!
tis wel opeens heel stil in dat grote stadion he hahaha!
WESLEY VERHOEK!
Je moet hem ook geen troll voer geven he.quote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Je hebt het over jezelf toch?quote:
Leuk man, reacties van HaagsHomotje.quote:Op zondag 7 november 2010 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet hem ook geen troll voer geven he.
Ik wel, maar het is niet veel soeps vandaag.quote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef Merkie het volgende:
Ik heb de laatste jaren echt nog nooit zo'n slechte wedstrijd van Ajax gezien als deze.
Utrecht, Excelsior. Allemaal nog recente wedstrijdenquote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef Merkie het volgende:
Ik heb de laatste jaren echt nog nooit zo'n slechte wedstrijd van Ajax gezien als deze.
ik vind dit nog wat slechter eigenlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Utrecht, Excelsior. Allemaal nog recente wedstrijden
Ik viel bij alle 3 wedstrijden letterlijk bijna in slaapquote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef truedestiny het volgende:
[..]
ik vind dit nog wat slechter eigenlijk.
Ligt natuurlijk niet alleen aan Jol.quote:Op zondag 7 november 2010 14:04 schreef d-lx het volgende:
Ik droom nog steeds van een trainer als Co Adriaanse
quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax wint nog wel..laatste minuut enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |