Emanuelson is bij Ajax misbruikt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als Emanuelson bij een andere club met een duidelijkere structuur terechtkomt is er ook best nog wel een kans dat hij doorgroeit tot wereldtopper. Vorig jaar kwamen de mooiste goals in de belangrijkste wedstrijden van hem. Dat zegt niet alles, maar het zegt ook zeker niet niks.
Gelul. Als hij op een continu hoog niveau zou spelen dan mocht hij echt wel op zijn favoriete positie staan en werd hij niet telkens ingezet om gaten op te vullen. Urby's grote probleem is zijn wisselvalligheid en gebrek aan winnaarsmentaliteit. Daarom zal hij het ook nooit redden bij een buitenlandse topclub.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Emanuelson is bij Ajax misbruikt.
Die potentie heeft hij ja, maar als hij het gewoon steeds had laten zien bij Ajax op linksbuiten zou hij ook niet overal neergezet worden. Probleem is dat hij dramatische wedstrijden met hele goede wedstrijden afwisselt. Je denkt toch niet dat, dat in het buitenland geaccepteerd word? Van die hele goede heeft hij er maar een paar in het jaar, gemiddeld gezien speelt hij matige wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als Emanuelson bij een andere club met een duidelijkere structuur terechtkomt is er ook best nog wel een kans dat hij doorgroeit tot wereldtopper. Vorig jaar kwamen de mooiste goals in de belangrijkste wedstrijden van hem. Dat zegt niet alles, maar het zegt ook zeker niet niks.
Vind je het gek als hij de helft moet kosten van wat Suarez moet opbrengen.quote:Opeens is de 26-jarige Marokkaan hotter dan Luis Suárez, die dit seizoen slechts zeven goals maakte. De internationale topclubs zijn namelijk niet langer geďnteresseerd in de Uruguayaan. El Hamdaoui moet ongeveer twintig miljoen euro kosten.
Hij is overschat. Als Chelsea met een zak geld langskomt zeg ik: DOEN!quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Vinden jullie hem niet een tikkie overschat ? Het is natuurlijk een prima voetballer met een mooie techniek en hij maakt prachtige goals,maar of hij je team echt beter maakt betwijfel ik. Hij oogt lui en als het niet loopt met het team is hij bijna nooit de speler die je over het dode-punt helpt. Hij maakt eerder de 3-0 tegen 'de kleintjes' dan de 2-1 in een echt belangrijke pot.
Misschien zoals de media nu met hem omgaat ja. Ik vind hem niet echt overschat over het algemeen. Hij is toch zeker een garantie voor 20+ goals in een seizoen. Ik bedoel bij een subtopper in het buitenland slaagt hij echt wel. Verder natuurlijk altijd weg doen als je er 20miljoen voor krijgt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is overschat. Als Chelsea met een zak geld langskomt zeg ik: DOEN!
Hij maakt in de eredivisie ieder team beter, of hij de kwaliteiten heeft voor de echte top weet ik niet, maar als er een goed bod komt moet je hem wel verkopen ook omdat hij mij een type lijkt die als hij z'n zin niet krijgt aardig dwars kan liggenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Vinden jullie hem niet een tikkie overschat ? Het is natuurlijk een prima voetballer met een mooie techniek en hij maakt prachtige goals,maar of hij je team echt beter maakt betwijfel ik. Hij oogt lui en als het niet loopt met het team is hij bijna nooit de speler die je over het dode-punt helpt. Hij maakt eerder de 3-0 tegen 'de kleintjes' dan de 2-1 in een echt belangrijke pot.
Ben het met je eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien zoals de media nu met hem omgaat ja. Ik vind hem niet echt overschat over het algemeen. Hij is toch zeker een garantie voor 20+ goals in een seizoen. Ik bedoel bij een subtopper in het buitenland slaagt hij echt wel. Verder natuurlijk altijd weg doen als je er 20miljoen voor krijgt.
Ha welke NL Club heeft nu nog dat soort spelers?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha geweldig, voor 5 mill kopen en verkopen voor 20 - 30 mil
PSV.. met Afellay, maar die levert straks bijna geen cent meer opquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Inderdaad,
[..]
Ha welke NL Club heeft nu nog dat soort spelers?![]()
Juist, Alleen Ajax
Dat blijft toch opmerkelijk dat vooral Ajax altijd met grote transfer bedragen komt van hun spelers. Blijkbaar willen de buitenlandse clubs de spelers eerst zien bij Ajax voordat ze spelers nemen. Hoewel natuurlijk Ajax ook genoeg uitzonderingen gehad heeft.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Inderdaad,
[..]
Ha welke NL Club heeft nu nog dat soort spelers?![]()
Juist, Alleen Ajax
Valt wel mee hoor bij PSV werd er toch aardig wat verdiend aan het dreamteam uit 2005. En Feyenoord ving 15 miljoen voor Drenthe en had ook nog een 15 miljoen kunnen vangen voor De Guzman.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat blijft toch opmerkelijk dat vooral Ajax altijd met grote transfer bedragen komt van hun spelers. Blijkbaar willen de buitenlandse clubs de spelers eerst zien bij Ajax voordat ze spelers nemen. Hoewel natuurlijk Ajax ook genoeg uitzonderingen gehad heeft.
Ajax heeft veel meer kapitaal op het veld, dus valt niet mee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor bij PSV werd er toch aardig wat verdiend aan het dreamteam uit 2005. En Feyenoord ving 15 miljoen voor Drenthe en had ook nog een 15 miljoen kunnen vangen voor De Guzman.
Ik kijk naar wat er de afgelopen jaren is verkocht niet wat nu bij Ajax rondloopt wat voor veel geld verkocht kan worden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax heeft veel meer kapitaal op het veld, dus valt niet mee.
Dat is zo. Maar bij Ajax is het structureel zo dat we veel krijgen voor spelers door onze goede naam. Hell we kregen 17 miljoen van Liverpool voor Babel, daar liggen ze nu nog wakker vanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor bij PSV werd er toch aardig wat verdiend aan het dreamteam uit 2005. En Feyenoord ving 15 miljoen voor Drenthe en had ook nog een 15 miljoen kunnen vangen voor De Guzman.
Hij maakt een team beter aangezien hij veel scoort.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Als je rond de tijd van Drenthe kijkt moet je ook zien dat Sneijder, Babel en Huntelaar verkocht zijn. Die allemaal per stuk meer hebben opgebracht dan Drenthe.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk naar wat er de afgelopen jaren is verkocht niet wat nu bij Ajax rondloopt wat voor veel geld verkocht kan worden.
Op zich logisch. Een goede speler maakt een club nog geen kampioen. Maar Ajax staat nog steeds bekend om zijn talenten.quote:Op zondag 7 november 2010 00:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je rond de tijd van Drenthe kijkt moet je ook zien dat Sneijder, Babel en Huntelaar verkocht zijn. Die allemaal per stuk meer hebben opgebracht dan Drenthe.
Het is gewoon een feit dat als je een grote transfer naar het buitenland wil, je jezelf bij Ajax het meest in de kijker speelt en dat clubs dan ook bereid zijn om de hoofdprijs neer te leggen.
PSV doet af en toe wel wat en Feyenoord heeft sporadisch ook nog wel eens iets, maar bij Ajax gaan er structureel spelers weg voor hoge bedragen. Niet elk seizoen, maar wel met meer regelmaat dan bij de andere clubs. Toch opvallend voor een club die al vrij lang geen kampioen is geweest.
Dat klopt wel.quote:Op zondag 7 november 2010 00:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je rond de tijd van Drenthe kijkt moet je ook zien dat Sneijder, Babel en Huntelaar verkocht zijn. Die allemaal per stuk meer hebben opgebracht dan Drenthe.
Het is gewoon een feit dat als je een grote transfer naar het buitenland wil, je jezelf bij Ajax het meest in de kijker speelt en dat clubs dan ook bereid zijn om de hoofdprijs neer te leggen.
PSV doet af en toe wel wat en Feyenoord heeft sporadisch ook nog wel eens iets, maar bij Ajax gaan er structureel spelers weg voor hoge bedragen. Niet elk seizoen, maar wel met meer regelmaat dan bij de andere clubs. Toch opvallend voor een club die al vrij lang geen kampioen is geweest.
Dat is wel zo, maar je zou toch verwachten dat een club die met enige regelmatig toptalenten verkoopt wel een keer kampioen zou kunnen worden. Zeker aangezien die talenten voor de nederlandse competitie al wel volwassen zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Op zich logisch. Een goede speler maakt een club nog geen kampioen. Maar Ajax staat nog steeds bekend om zijn talenten.
Jullie hebben een hoofdtrainer met een Ajax verleden wat lul je nou?quote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef HaagsPietje het volgende:
amsterdam kleurt vandaag groengeel: een Haagse hoofdtrainer bij de joden, een Haagse hoofdsponsor op het shirt en FC Den Haag op bezoek en op jacht naar 3 punten!![]()
Amsterdam is van ons! jammer van de supporters, anders hadden we die ook fftjes de mond gesnoerd daar.
ADO wordt af en toe dreigend Ajax ook gelijkwaardige wedstrijd tot nu toe.quote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Fargo het volgende:
Hoe komt dat dan? Voetbalt ADO een beetje mee of is het verdedigen geblazen?
het is gewoon een slechte wedstrijd. worden heel veel fouten gemaakt. tot nu toe ajax grote kans en ado ook 1 grote kans.quote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Fargo het volgende:
Hoe komt dat dan? Voetbalt ADO een beetje mee of is het verdedigen geblazen?
mhaw helaas heb ik er niet zoveel vertrouwen inquote:Op zondag 7 november 2010 13:15 schreef truedestiny het volgende:
ik verveel mij gewoon tijdens deze wedstrijd. in je achterhoofd weet je toch eigenlijk al dat Ajax gewoon wint. of er moet iets heel raars gebeuren.
alhoewel zo goed is ajax ook weer niet vandaag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |