* T-Force moet helaas akkoord gaan met deze meneerquote:
Heldig! Dank uquote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
* T-Force moet helaas akkoord gaan met deze meneer![]()
@Mind.Illusion: Helemaal onderaan staat ergens: "De op". Alles wat in die wikilink staat moet je kopieren, dan ben je al een stuk wijzer!
quote:
En daarom wordt er op (grote) feesten dus voor 99% (kut)muziek van het eigen label gedraaid.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zal het ff kort uitleggen
-heel verhaal-
Hopelijk maakt dit verhaal het wat duidelijker![]()
Oh die is het... Builder ofzo kende ik al niet. Wel vet nummer van Headhunterz hoor in de OP!quote:
Wat een uientrack inderdaad..quote:Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef RiKe het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst Down with the hardstyle (credible mix)....
Mijn reactie was:
Ik heb eigenlijk hetzelfde. Kijk er nu al naar uit! Show moet zo werelds zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef -Menn0- het volgende:
Zin in een feestje! Eerst volgende op de planning is Qlimax.
Volgens FTD:quote:Op woensdag 3 november 2010 18:50 schreef RiKe het volgende:
Weet iemand wat nummer 11 op CD1 van de Thrillogy cd's is?
Ik kan er niet op komen en de track heeft de verkeerde ID....
quote:EDIT Nummer 11. (van CD1) is geen Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 Remix) maar Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
Wat ik me dan wel afvraag, nummer 15 heeft Universe als ID, maar dat is Yellow Minutequote:
Euhhhh.....no commentquote:Op woensdag 3 november 2010 18:56 schreef Levitas het volgende:
Lol.. ID's fucked up op een originele CD? Nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |