quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
het heeft wel alle schijn tegen hoorquote:
Daar hebben ze een ander sub forum voor hequote:
pedoquote:Op woensdag 3 november 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ieuw, volwassenenDoe mij dan maar thee met niet-volwassenen
Nee, niet op die manier!quote:
mja dan zit je hier toch meer dan goedquote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier!Ik houd van volwassen mensen met niet-volwassen trekjes
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dan zit je hier toch meer dan goed
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dan zit je hier toch meer dan goed
meldtquote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ieuw, volwassenenDoe mij dan maar thee met niet-volwassenen
Ooow, maar die voldoen gewoon aan de TT hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zodat er vanavond weer volop gesopt kan worden?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo maar weer eens beginnen met dweilen
jij mag niet meer radenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat er vanavond weer volop gesopt kan worden?
dat krijgen de volwassenen er ook bijquote:Op woensdag 3 november 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
Ik heb toch liever iets van een koekje bij de koffie
en nou ben je blijquote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net zoeen mueslireep met amandelen en yoghurt op
en wat krijg ik danquote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijgen de volwassenen er ook bij
Ikke een brinkyquote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net zoeen mueslireep met amandelen en yoghurt op
niksquote:
een kinderhand is gauw gevuldquote:
Daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijgen de volwassenen er ook bij
Een snickersquote:
Mueslirepen met yoghurt zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een kinderhand is gauw gevuld![]()
Yoghurt was het. Echt waar
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een kinderhandmond is gauw gevuld![]()
Yoghurt was het. Echt waar
Ranja met een rietje.quote:
toen waren ze nog wel leukquote:Op woensdag 3 november 2010 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ranja met een rietje.
[ afbeelding ]
Don't fuck with Frank de Grave was het tochquote:Op woensdag 3 november 2010 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ranja met een rietje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ranja met een rietje.
[ afbeelding ]
spuugbeestjequote:
laters duckquote:Op woensdag 3 november 2010 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
ik zeg een fijne avond en tot slowchats
"Nobody fucks with Frank de Grave! helaas... "quote:Op woensdag 3 november 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Don't fuck with Frank de Grave was het toch
bon appetitequote:Op woensdag 3 november 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:
ThuisMoe
even maar iets snels en gezonds koken en daarna naar Franse les.
Toe maar beestje, ga maar naar het waterquote:
Ah, bijnaquote:Op woensdag 3 november 2010 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
"Nobody fucks with Frank de Grave! helaas... "
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toe maar beestje, ga maar naar het water![]()
[..]
Ah, bijna
En hoi binnenkomers
En andersom?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van niet volwassen mensen met volwassen trekjes?quote:
Fieuw, opluchtingquote:Op woensdag 3 november 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van niet volwassen mensen met volwassen trekjes?Is ook goed hoor
Ik ben niet zo moeilijk
Sinds we bepaald hebben dat de volwassenen ook niet echt volwassen zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij volwassen?.
nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van niet volwassen mensen met volwassen trekjes?Is ook goed hoor
Ik ben niet zo moeilijk
Welquote:
Maar toen was ik er nog nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds we bepaald hebben dat de volwassenen ook niet echt volwassen zijn
Jaquote:
Bedoel je '' Wanneer word je eens volwassen'' ?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij volwassen?.
Mja, dat is ook over een jaar of 8 pas, toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bedoel je '' Wanneer word je eens volwassen'' ?
of..?
Bij deze de updatequote:
Ik ben echt heel makkelijkquote:
Da's kutquote:
De bijna maakt het minder erg.quote:
Oh noes!quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De bijna maakt het minder erg.
Hihihi, nee, voor hem bedoelde ikquote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de dief, bedoel je, omdat het niet gelukt is?
Door mijn streken zal er nu een dief hongerig naar bed gaan vannacht.. Eigenlijk ben ik wel een lul.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de dief, bedoel je, omdat het niet gelukt is?
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt heel makkelijk
Als dat zo was had de dief wel een ban gehad!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes!
Niet surveillance-fiets, boehoe!
Nee hoor, had ie maar een vak moeten lerenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Door mijn streken zal er nu een dief hongerig naar bed gaan vannacht.. Eigenlijk ben ik wel een lul.
Want anders had hij je fiets opgegeten?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Door mijn streken zal er nu een dief hongerig naar bed gaan vannacht.. Eigenlijk ben ik wel een lul.
Lolquote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als dat zo was had de dief wel een ban gehad!
Verkocht voor een eurotje of 20 gok ik zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want anders had hij je fiets opgegeten?.
Van een stalen ros kun je prima kroketten makenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want anders had hij je fiets opgegeten?.
Na de goulashkroket nu de ijzervijlselkroketquote:Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van een stalen ros kun je prima kroketten maken![]()
Ik heb nog geen enkele notitie, dus ik kan wel wat hebben!quote:
Ja, voor mensen met een ijzertekortquote:Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Na de goulashkroket nu de ijzervijlselkroket?
Niet voor jouquote:Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele notitie, dus ik kan wel wat hebben!
Maak je me blij met dode mus! Ik wil graag mijn usernote-ontgroening hebben!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet voor jouVoor de dief suffie
Die wilde er immers met surfeillancefiets vandoor
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt heel makkelijk
Volgens de wet over 4 jaarquote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dat is ook over een jaar of 8 pas, toch?.
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je me blij met dode mus! Ik wil graag mijn usernote-ontgroening hebben!
Oeh! Dat vindt ze vast heerlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef dirkjo het volgende:
Cadeautje voor mama gevonden. De vertroetelcheque van de Veluwse Bron
Nog maar eventjes dusquote:
Nee nee, niet zoquote:
Welthuis!quote:
hmmmquote:
de 6equote:Op woensdag 3 november 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb geloof ik alleen maar positieve notes
Mocht ik ooit mod worden dan zorg ik wel dat je genote wordt, ja?
[..]
Oeh! Dat vindt ze vast heerlijkWanneer is ze jarig?
[..]
Nog maar eventjes dus
Dan moet ik maar vlug een crewmember van GC het leven zuur maken zodat jij modje word.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry
Ik heb geloof ik alleen maar positieve notes
Mocht ik ooit mod worden dan zorg ik wel dat je genote wordt, ja?
Proefjes met de gasbranders waren best leuk.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Ferb het volgende:
Iemand ooit plezier gehad met natuur/scheikunde?
Ja, practica is wel leuk inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet ik maar vlug een crewmember van GC het leven zuur maken zodat jij modje word.
Alhoewel ik denk dat ik dan wel meerdere notes te pakken heb.
[..]
Proefjes met de gasbranders waren best leuk.
De na/sk lessen zijn bij mij altijd goed te doenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Ferb het volgende:
I hear you. Toen ik mijn profiel moest kiezen heb ik het ook zo snel mogelijk achter me gelaten. We hadden trouwens een natuurkunde docent bij ons school rondlopen die constant stoned was, dat was wel vermakelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:55 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja, practica is wel leuk inderdaad.
Maar de rest, ik probeer het te volgen maar ik bak er echt niks van
Die van ons is wel aardig, maar je weet niet of hij nou een grapje maakt als je eruit gestuurd wordt.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
I hear you. Toen ik mijn profiel moest kiezen heb ik het ook zo snel mogelijk achter me gelaten. We hadden trouwens een natuurkunde docent bij ons school rondlopen die constant stoned was, dat was wel vermakelijk.
Die bij ons kan niet echt duidelijk les geven of zo, iedereen doet echt hun best om het te snappen alleen niemand snapt wat je moet doen voor het proefwerk etcquote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
De na/sk lessen zijn bij mij altijd goed te doen![]()
Leuke docent enzo doet wonderen
Totaal niet bij ons. Legt duidelijk uit, als je het niet snapt legt die het nog een keer uit en hij heeft humor. Houd wel van een praatje en geeft je vrijheid.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die van ons is wel aardig, maar je weet niet of hij nou een grapje maakt als je eruit gestuurd wordt.
Dan zegt ie van : Ga er maar uit..
En soms meent hij het en soms niet![]()
Hetzelfde als bij nakomen bij hem, je weet niet wanneer hij het meent en als je het vraagt zegt ie niks![]()
![]()
![]()
[..]
Die bij ons kan niet echt duidelijk les geven of zo, iedereen doet echt hun best om het te snappen alleen niemand snapt wat je moet doen voor het proefwerk etc
Wij hebben trouwens een Engels docent die wiet zit te paffen op het schoolpleinquote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
De na/sk lessen zijn bij mij altijd goed te doen![]()
Leuke docent enzo doet wonderen
vind je het gek met zulke leerlingenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens een Engels docent die wiet zit te paffen op het schoolplein!
En als je langs hem loopt krijg je een vlaag bier/wiet/andere shit, over je heen
Ja zulke docenten zijn relaxt..quote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Totaal niet bij ons. Legt duidelijk uit, als je het niet snapt legt die het nog een keer uit en hij heeft humor. Houd wel van een praatje en geeft je vrijheid.
Oja en kwam er vandaag achter dat die Runescape speelt, held![]()
?????????????quote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
vind je het gek met zulke leerlingen_!
Jup..quote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Ferb het volgende:
Ik hoop dat ik een andere leraar krijg volgend jaarquote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup..
ik had een super leraar Scheikunde en door hem ben ik Scheikundige Technologie gaan studeren
Als ik hem uit moet gaan leggen dan snap ik die leraar helemaalquote:
Proestquote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
Als ik hem uit moet gaan leggen dan snap ik die leraar helemaal
Lang leven het lotingssysteem...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef Muck het volgende:
Potverdikkie 104e geworden voor een tof huis in mijn geboorteplaats
aah net niet. . . Jammerquote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef Muck het volgende:
Potverdikkie 104e geworden voor een tof huis in mijn geboorteplaats
Net nietquote:
think positive bamboo bear! Think positive!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Net niet![]()
Jammer Muck heel erg jammer
mja, gemiddeld 9 jaar wachttijd hierquote:Op woensdag 3 november 2010 17:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lang leven het lotingssysteem...
Goed zo zal ik de volgende keer gaan denken als ik net weer niet die grote prijs in de loterij heb gewonnenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
think positive bamboo bear! Think positive!
Das langquote:Op woensdag 3 november 2010 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, gemiddeld 9 jaar wachttijd hier
Misschien dat je dan beter op loten kan inzetten, maar gezien de klachten zou ik er niet op inzetten.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, gemiddeld 9 jaar wachttijd hier
Volgens mij zit de technische dienst van de NS gewoon vol met trollen die onder het genot van een kopje koffie zich scheel lachen om al die reizigers.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
NS waarschuwt voor vertraging door herfstweer
Uitgegeven: 3 november 2010 17:35
Laatst gewijzigd: 3 november 2010 17:35
UTRECHT - Door hevige bladval moeten treinreizigers de komende dagen rekening houden met mogelijke vertragingen.
Omdat de rails hierdoor glad kunnen zijn, zullen machinisten voorzichtiger optrekken en remmen en dat kan vertragingen opleveren, zo lieten ProRail en de Nederlandse Spoorwegen woensdag weten.
Machinisten rijden voorzichtiger om te voorkomen dat de wielen slippen of blokkeren. De komende tijd wordt vanwege de weersvoorspelling gedurende de hele dag door speciaal aangepaste treinen een gel op de rails gespoten die de sporen stroef moet houden. Hiermee neemt de kans op 'vierkante wielen', waar treinen in het verleden in de herfstmaanden vaak mee kampten, aanzienlijk af.
Ja, en binnenkort gaan er een aantal huurflats tegen de vlakte, dus het wordt alleen maar langer.quote:
Dat zal niet meevallen nee. Regio Utrecht trouwens, ik woon tegenwoordig in Wijk bij Duurstedequote:Op woensdag 3 november 2010 17:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien dat je dan beter op loten kan inzetten, maar gezien de klachten zou ik er niet op inzetten.
Welke regio trouwens als ik vragen mag?
Dat is inderdaad niet de meest gemakkelijke regio.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen nee. Regio Utrecht trouwens, ik woon tegenwoordig in Wijk bij Duurstede
goeieavond jong.quote:
Hey Ukquote:Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de meest gemakkelijke regio.![]()
Lang leven Enske.
[..]
goeieavond jong.
En ik bun ow Uk niet.quote:
Hey Muckquote:
Maar ik met leeftijd en daarom ukquote:Op woensdag 3 november 2010 18:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik bun ow Uk niet.Ik versla je met cm's verschil jung!
Kloptquote:Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de meest gemakkelijke regio.![]()
Lang leven Enske.
Ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij zit de technische dienst van de NS gewoon vol met trollen die onder het genot van een kopje koffie zich scheel lachen om al die reizigers.![]()
Het zou me niets verbazen in elk gevalquote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben
Mij ook nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen in elk geval
Zie bovenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef Enfermera het volgende:
Wat gaat iedereen eten vanavond, of hebben jullie al gegeten? Wij gaan restjes-avond doen
Heb net precies een worstje gehad met aardappels en bloemkool en vla naquote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef Enfermera het volgende:
Wat gaat iedereen eten vanavond, of hebben jullie al gegeten? Wij gaan restjes-avond doen
Smakelijk wat zit erop.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zo maar eens even de wraps uitproberen die nu nog in de koelkast liggen
Hey STquote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
Een soepje met een broodje, ik was niet gemotiveerd genoeg om van bank te komen en een tijdje boven een pan te hangen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef Enfermera het volgende:
Hier is nog wel wat over, moet ik even vragen?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een soepje met een broodje, ik was niet gemotiveerd genoeg om van bank te komen en een tijdje boven een pan te hangen.
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ook lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb net precies een worstje gehad met aardappels en bloemkool en vla na
Haha, herkenbaarquote:Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een soepje met een broodje, ik was niet gemotiveerd genoeg om van bank te komen en een tijdje boven een pan te hangen.
Gewoon kraken! Schop maar tegen de Nederlandse maatschappij aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Trevland het
[..]
Maar ik met leeftijd en daarom uk
[/quote]Kerel, ook maar nauwelijks!![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img][b] Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Veel koopwoningen en veel 'import'. Er wordt wel gebouwd, maar das allemaal koop helaas
Als je moeder het langs wil brengen zet ik wel een kopje koffie voor haarquote:Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nog wel wat over, moet ik even vragen?
Heb je cappuccino?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je moeder het langs wil brengen zet ik wel een kopje koffie voor haar
Alleen van die neppe.quote:
Heeeel veel groentequote:
Ik hoor het wel!quote:
Kom maar een bakje meedrinken dan, ik heb een overschot aan die zooi...quote:
heerlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeel veel groente![]()
En rode peper..en kaas
Zeg maar dat haar lievelingsneefje het kopje cappuccino al klaar had staan en nu erg teleurgesteld is.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze komt het niet brengen, ze verwacht wel dat haar lieveling neef goed voor zichzelf zorgt
Werkte nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg maar dat haar lievelingsneefje het kopje cappuccino al klaar had staan en nu erg teleurgesteld is.
Ik kom wel even langs, zin in wraps?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zeg maar dat haar lievelingsneefje het kopje cappuccino al klaar had staan en nu erg teleurgesteld is.
Ik snap dan niet dat ik de titel lievelingsneefje draag. Ik dacht dat tantes juist bij die wel een pannetje met lekker eten brachten.quote:
Top! Daar doe ik het wel voor. Maak ik wel een smoothie als toetje met mijn blender.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs, zin in wraps?
Je kent mijn ma tochquote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat ik de titel lievelingsneefje draag. Ik dacht dat tantes juist bij die wel een pannetje met lekker eten brachten.
Hoe ver weg woon je ookalweer?quote:
Ligt eraan waar je woont natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ver weg woon je ookalweer?
Atm niet verder als ik maar mocht hij bij zijn ouders zijn dan welquote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ver weg woon je ookalweer?
Ja, harde tante is ze!quote:
Als ik bij mijn ouders was zou ik ook niet zelf koken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Atm niet verder als ik maar mocht hij bij zijn ouders zijn dan wel
Dat snap ik toch ook welquote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders was zou ik ook niet zelf koken.
Hey Pezuquote:
Moe, aan een cliënt lopen zeulen om wat te doen is niet top.. En zeker niet als je daarna nog een wijkronde moet maken.quote:
ja soms heb je van die dagenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moe, aan een cliënt lopen zeulen om wat te doen is niet top.. En zeker niet als je daarna nog een wijkronde moet maken.
En hoe is het met jou dan?
In Zwollequote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ligt eraan waar je woont natuurlijk.
Dan woon ik een stuk dichterbij dan Trevland. Stap maar op de trein naar Enschede en dan nog 5 minuten lopen vanaf het station.quote:
hoi, ik hoop dat het je fijn gaat smakenquote:
Mag ik ook met de auto?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan woon ik een stuk dichterbij dan Trevland. Stap maar op de trein naar Enschede en dan nog 5 minuten lopen vanaf het station.
Dit zal wel even blijven ook. Meneer maakt keuzes die niet helemaal goed zijn voor hem. Maar goed, volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
ik hoop het ook zoooooooooooooooooooooooooooooooooo, want moe en blech en zin in etenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
hoi, ik hoop dat het je fijn gaat smaken
glijbanenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje is weer eens een glijbaan...
Tuurlijk! Ik heb een parkeerplaats tegenover het appartement!quote:
hmmm stomz!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoop het ook zoooooooooooooooooooooooooooooooooo, want moe en blech en zin in eten
ja als ie dat njet deed dan was jij ook niet nodig hehquote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit zal wel even blijven ook. Meneer maakt keuzes die niet helemaal goed zijn voor hem. Maar goed, volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Touchequote:Op woensdag 3 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als ie dat njet deed dan was jij ook niet nodig heh
woeiquote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik heb een parkeerplaats tegenover het appartement!
ja dit mes is scherp en bot tegelijkquote:
Activerende begeleiding, hm?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zal ik anders met één van jullie hier iets leuks doen. Ik moet toch nog uren maken voor mijn activerende begeleiding.
Je weet wel dat je met die opmerking mijn twijfels over de studie groter maakt he? Als ik volgende week een drop-out ben weet je waar het van komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dit mes is scherp en bot tegelijk
bij mij hebben ze de hoop al lang opgegeven dus bespaar je de moeitequote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zal ik anders met één van jullie hier iets leuks doen. Ik moet toch nog uren maken voor mijn activerende begeleiding.
Ik zou haast zeggen kom dan maar deze kant uitquote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
dat wist je hopelijk van te voren? Kansloze gevallen houden de boel draaiendquote:Op woensdag 3 november 2010 18:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je weet wel dat je met die opmerking mijn twijfels over de studie groter maakt he? Als ik volgende week een drop-out ben weet je waar het van komt.
Jep! Ik mag nog het leuke gedeelte doen..quote:Op woensdag 3 november 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Activerende begeleiding, hm?
Natuurlijk, maar dagen zoals deze heb je echt het idee, waar doe ik het voor... En als je dan gaat zitten denken dat je nog veel meer dit tegenkomt word je niet vrolijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat wist je hopelijk van te voren? Kansloze gevallen houden de boel draaiend
ik zou vast hulp aan gaan vragenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dagen zoals deze heb je echt het idee, waar doe ik het voor... En als je dan gaat zitten denken dat je nog veel meer dit tegenkomt word je niet vrolijk.
Geeft niks! Dan gaan we gewoon samen op een bankje in het park met wat bier kansloos wezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij mij hebben ze de hoop al lang opgegeven dus bespaar je de moeite
Het is dat ik nu te oud ben voor Stake, anders had ik het gedaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen kom dan maar deze kant uit
Nee joh! Ik kijk Dr Phil en dan bedenk ik me dat mijn leven nog niet zo slecht is en dat ik nog niet zo kansloos ben als dat het soms lijkt.quote:
goed plan, ik.haal de halve liters euroshopper vast!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geeft niks! Dan gaan we gewoon samen op een bankje in het park met wat bier kansloos wezen.
[..]
Het is dat ik nu te oud ben voor Stake, anders had ik het gedaan.
verrassende beleefheid, ik dacht dat het niet meer bestondquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
De nieuwe stagiair noemde mij vandaag 'u'
Als die zoveel ontzag voor je heeft zou ik er gebruik van maken! Maak hem tot de koffiehaal-slaaf.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Dat kan ik niet betalen! Schultenbrau moet het worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, ik.haal de halve liters euroshopper vast!
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:48 schreef PeZu het volgende:
verrassende beleefheid, ik dacht dat het niet meer bestond
En nee je bent niet oud
Ja, alleen het apparaat staat voor mijn neus, hij moet er een trap voor afquote:Op woensdag 3 november 2010 18:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als die zoveel ontzag voor je heeft zou ik er gebruik van maken! Maak hem tot de koffiehaal-slaaf.
niet zo boos kijken, blij staat je beterquote:Op woensdag 3 november 2010 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beleefdheid ja, dat zal het zijn geweest, want hij is wel heul netjes
was niet mijn schuld, mijn pi's bleven hangenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef PeZu het volgende:
niet zo boos kijken, blij staat je beter
Dan nog, alleen al voor het idee en gevoel van machtsmisbruik zou ik het al doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen het apparaat staat voor mijn neus, hij moet er een trap voor af![]()
Ik heb de andere stagiair hem laten slaan
Eet ze!quote:
Hij lijkt wel heel schattig en onderdanig jaquote:Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan nog, alleen al voor het idee en gevoel van machtsmisbruik zou ik het al doen.
Hij vraagt er gewoon om!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lijkt wel heel schattig en onderdanig ja
nou voel je je oudquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
ferbquote:
ik van spinaziestampot met gehaktballen in vleesjusquote:Op woensdag 3 november 2010 18:58 schreef dirkjo het volgende:
* dirkjo geniet na van een lekkere grote friet speciaal
oohw okquote:Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was niet mijn schuld, mijn pi's bleven hangen
Ik had het meer over 2 basequote:Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geeft niks! Dan gaan we gewoon samen op een bankje in het park met wat bier kansloos wezen.
[..]
Het is dat ik nu te oud ben voor Stake, anders had ik het gedaan.
Nog nooit spinaziestampot op, wel eens spinaziepastaquote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik van spinaziestampot met gehaktballen in vleesjus![]()
Bahbah, olijfjesquote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond ook nog knoflookolijfjes
Knofloooooooookquote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond ook nog knoflookolijfjes
Dat is helemaal retro!quote:
zo begint hetquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
...quote:
all your bases are belong to usquote:
famousquote:Op woensdag 3 november 2010 19:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
's Avonds zou ik zeggen![]()
ewa menzjes!
dat is van een spel manquote:
ach what's in the name ?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
's Avonds zou ik zeggen![]()
ewa menzjes!
hoi Trevquote:
Dan had je vandaag een collega van mij moeten horenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:18 schreef friemelaar het volgende:
Wat is er toch met die bruggen hier in Nederland aan de hand ?
Gisteren in Rotterdam en vandaag weer eentje
Alleen deze schipper zat te slapen lijkt het wel
Someone set us up the bomb!quote:
For great justicequote:Op woensdag 3 november 2010 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Someone set us up the bomb!
One Hundred and Eighty!quote:
You have no chance to survive make your timequote:
Move zigquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
You have no chance to survive make your time
Geek, meldquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Niks mis met een geek zijn, een nerd daarintegen.
En dan andere mensen een nerd noemenquote:
Nerds rule zhe interwebs yesquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Niks mis met een geek zijn, een nerd daarintegen.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan andere mensen een nerd noemen
ik las 2 keer viezerdquote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef PeZu het volgende:
Ik ben zelf ook natuurlijk een vieze nerd!
[..]
zo oud ben je heul niet!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Het hele probleem van nerds in één zin samengevat!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nerds rule zhe interwebs yes
m'n oppaskindjes noemen me 'meneer'quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
ik ook!quote:
Als ik aan het werk ben word ik ook vaak meneer genoemd door kleinere kinderen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n oppaskindjes noemen me 'meneer'![]()
en wat voor werk doet meneer?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben word ik ook vaak meneer genoemd door kleinere kinderen.
Supermarkt en horeca. Supermarkt word je vaak aangesproken door kleine kinderen die iets niet kunnen vinden, dus dan noemen ze je meneer. Horeca komen alleen jongeren die dronken eindigen. Wat die wel niet allemaal tegen je zeggenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en wat voor werk doet meneer?
ik zeg altijd yeauwh, of dude als ik 'm niet kenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Supermarkt en horeca. Supermarkt word je vaak aangesproken door kleine kinderen die iets niet kunnen vinden, dus dan noemen ze je meneer. Horeca komen alleen jongeren die dronken eindigen. Wat die wel niet allemaal tegen je zeggen
dat is met dartenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
One Hundred and Eighty!
Veel plezier.
In de supermarkt? Meestal gaan mensen naast je staan en dan heletijd; gmm, hmmm, waar ligt unox worst, hmmm. Gewoon doen alsof ze in zichzelf praten.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zeg altijd yeauwh, of dude als ik 'm niet ken
Mooi!quote:
mensenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
In de supermarkt? Meestal gaan mensen naast je staan en dan heletijd; gmm, hmmm, waar ligt unox worst, hmmm. Gewoon doen alsof ze in zichzelf praten.
alweerquote:Op woensdag 3 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Mčh. Beetje brakkig. Gelukkig morgen een dagje vrij
Oquote:Op woensdag 3 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Mčh. Beetje brakkig. Gelukkig morgen een dagje vrij
geniaalquote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
In de supermarkt? Meestal gaan mensen naast je staan en dan heletijd; gmm, hmmm, waar ligt unox worst, hmmm. Gewoon doen alsof ze in zichzelf praten.
Ik werk 'maar' 32 uur per week hequote:
quote:
En zeker ook nog 'mevrouw'?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 3 november 2010 18:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als die zoveel ontzag voor je heeft zou ik er gebruik van maken! Maak hem tot de koffiehaal-slaaf.
Niet bij mij proberen. Ik laat je lekker staanquote:Op woensdag 3 november 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geniaal![]()
ga ik ook 'ns proberen
Nerdsquote:Op woensdag 3 november 2010 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het hele probleem van nerds in één zin samengevat!
Enfermerelquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nerds
Ik zie geen probleem
Nerd is eigenlijk een pejoratieve term die wordt gebruikt voor mensen die weigeren deel te nemen aan de populaire cultuur van jongeren.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nerds
Ik zie geen probleem
ooh ik ben sheldon en leonard in eenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nerds
Ik zie geen probleem
alleen nerds weten datquote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nerd is eigenlijk een pejoratieve term die wordt gebruikt voor mensen die weigeren deel te nemen aan de populaire cultuur van jongeren.
Wie wist dat? Ik niet
like duh anders weet je nooit zoveelquote:
Soms lijk je wel heel slim dankzij Wikipedia. Al die mensen die dat schreven, wejow die waren nerdquote:Op woensdag 3 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
like duh anders weet je nooit zoveel
ja keep that thought in mindquote:Op woensdag 3 november 2010 20:23 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Soms lijk je wel heel slim dankzij Wikipedia. Al die mensen die dat schreven, wejow die waren nerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |