Geek, meldquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Niks mis met een geek zijn, een nerd daarintegen.
En dan andere mensen een nerd noemenquote:
Nerds rule zhe interwebs yesquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Niks mis met een geek zijn, een nerd daarintegen.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan andere mensen een nerd noemen
ik las 2 keer viezerdquote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef PeZu het volgende:
Ik ben zelf ook natuurlijk een vieze nerd!
[..]
zo oud ben je heul niet!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
De nieuwe stagiair noemde mij vandaag 'u'
Het hele probleem van nerds in één zin samengevat!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nerds rule zhe interwebs yes
m'n oppaskindjes noemen me 'meneer'quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
De nieuwe stagiair noemde mij vandaag 'u'
ik ook!quote:
Als ik aan het werk ben word ik ook vaak meneer genoemd door kleinere kinderen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n oppaskindjes noemen me 'meneer'![]()
en wat voor werk doet meneer?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben word ik ook vaak meneer genoemd door kleinere kinderen.
Supermarkt en horeca. Supermarkt word je vaak aangesproken door kleine kinderen die iets niet kunnen vinden, dus dan noemen ze je meneer. Horeca komen alleen jongeren die dronken eindigen. Wat die wel niet allemaal tegen je zeggenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en wat voor werk doet meneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |