goed plan, ik.haal de halve liters euroshopper vast!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geeft niks! Dan gaan we gewoon samen op een bankje in het park met wat bier kansloos wezen.
[..]
Het is dat ik nu te oud ben voor Stake, anders had ik het gedaan.
verrassende beleefheid, ik dacht dat het niet meer bestondquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
De nieuwe stagiair noemde mij vandaag 'u'
Als die zoveel ontzag voor je heeft zou ik er gebruik van maken! Maak hem tot de koffiehaal-slaaf.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Dat kan ik niet betalen! Schultenbrau moet het worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, ik.haal de halve liters euroshopper vast!
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:48 schreef PeZu het volgende:
verrassende beleefheid, ik dacht dat het niet meer bestond
En nee je bent niet oud
Ja, alleen het apparaat staat voor mijn neus, hij moet er een trap voor afquote:Op woensdag 3 november 2010 18:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als die zoveel ontzag voor je heeft zou ik er gebruik van maken! Maak hem tot de koffiehaal-slaaf.
niet zo boos kijken, blij staat je beterquote:Op woensdag 3 november 2010 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beleefdheid ja, dat zal het zijn geweest, want hij is wel heul netjes
was niet mijn schuld, mijn pi's bleven hangenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef PeZu het volgende:
niet zo boos kijken, blij staat je beter
Dan nog, alleen al voor het idee en gevoel van machtsmisbruik zou ik het al doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen het apparaat staat voor mijn neus, hij moet er een trap voor af![]()
Ik heb de andere stagiair hem laten slaan
Eet ze!quote:
Hij lijkt wel heel schattig en onderdanig jaquote:Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan nog, alleen al voor het idee en gevoel van machtsmisbruik zou ik het al doen.
Hij vraagt er gewoon om!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lijkt wel heel schattig en onderdanig ja
nou voel je je oudquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
ferbquote:
ik van spinaziestampot met gehaktballen in vleesjusquote:Op woensdag 3 november 2010 18:58 schreef dirkjo het volgende:
* dirkjo geniet na van een lekkere grote friet speciaal
oohw okquote:Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was niet mijn schuld, mijn pi's bleven hangen
Ik had het meer over 2 basequote:Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geeft niks! Dan gaan we gewoon samen op een bankje in het park met wat bier kansloos wezen.
[..]
Het is dat ik nu te oud ben voor Stake, anders had ik het gedaan.
Nog nooit spinaziestampot op, wel eens spinaziepastaquote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik van spinaziestampot met gehaktballen in vleesjus![]()
Bahbah, olijfjesquote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond ook nog knoflookolijfjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |