Ik hoor het wel!quote:
Kom maar een bakje meedrinken dan, ik heb een overschot aan die zooi...quote:
heerlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeel veel groente![]()
En rode peper..en kaas
Zeg maar dat haar lievelingsneefje het kopje cappuccino al klaar had staan en nu erg teleurgesteld is.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze komt het niet brengen, ze verwacht wel dat haar lieveling neef goed voor zichzelf zorgt
Werkte nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg maar dat haar lievelingsneefje het kopje cappuccino al klaar had staan en nu erg teleurgesteld is.
Ik kom wel even langs, zin in wraps?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zeg maar dat haar lievelingsneefje het kopje cappuccino al klaar had staan en nu erg teleurgesteld is.
Ik snap dan niet dat ik de titel lievelingsneefje draag. Ik dacht dat tantes juist bij die wel een pannetje met lekker eten brachten.quote:
Top! Daar doe ik het wel voor. Maak ik wel een smoothie als toetje met mijn blender.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs, zin in wraps?
Je kent mijn ma tochquote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat ik de titel lievelingsneefje draag. Ik dacht dat tantes juist bij die wel een pannetje met lekker eten brachten.
Hoe ver weg woon je ookalweer?quote:
Ligt eraan waar je woont natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ver weg woon je ookalweer?
Atm niet verder als ik maar mocht hij bij zijn ouders zijn dan welquote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ver weg woon je ookalweer?
Ja, harde tante is ze!quote:
Als ik bij mijn ouders was zou ik ook niet zelf koken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Atm niet verder als ik maar mocht hij bij zijn ouders zijn dan wel
Dat snap ik toch ook welquote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders was zou ik ook niet zelf koken.
Hey Pezuquote:
Moe, aan een cliënt lopen zeulen om wat te doen is niet top.. En zeker niet als je daarna nog een wijkronde moet maken.quote:
ja soms heb je van die dagenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moe, aan een cliënt lopen zeulen om wat te doen is niet top.. En zeker niet als je daarna nog een wijkronde moet maken.
En hoe is het met jou dan?
In Zwollequote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ligt eraan waar je woont natuurlijk.
Dan woon ik een stuk dichterbij dan Trevland. Stap maar op de trein naar Enschede en dan nog 5 minuten lopen vanaf het station.quote:
hoi, ik hoop dat het je fijn gaat smakenquote:
Mag ik ook met de auto?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan woon ik een stuk dichterbij dan Trevland. Stap maar op de trein naar Enschede en dan nog 5 minuten lopen vanaf het station.
Dit zal wel even blijven ook. Meneer maakt keuzes die niet helemaal goed zijn voor hem. Maar goed, volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
ik hoop het ook zoooooooooooooooooooooooooooooooooo, want moe en blech en zin in etenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
hoi, ik hoop dat het je fijn gaat smaken
glijbanenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje is weer eens een glijbaan...
Tuurlijk! Ik heb een parkeerplaats tegenover het appartement!quote:
hmmm stomz!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoop het ook zoooooooooooooooooooooooooooooooooo, want moe en blech en zin in eten
ja als ie dat njet deed dan was jij ook niet nodig hehquote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit zal wel even blijven ook. Meneer maakt keuzes die niet helemaal goed zijn voor hem. Maar goed, volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Touchequote:Op woensdag 3 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als ie dat njet deed dan was jij ook niet nodig heh
woeiquote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik heb een parkeerplaats tegenover het appartement!
ja dit mes is scherp en bot tegelijkquote:
Activerende begeleiding, hm?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zal ik anders met één van jullie hier iets leuks doen. Ik moet toch nog uren maken voor mijn activerende begeleiding.
Je weet wel dat je met die opmerking mijn twijfels over de studie groter maakt he? Als ik volgende week een drop-out ben weet je waar het van komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dit mes is scherp en bot tegelijk
bij mij hebben ze de hoop al lang opgegeven dus bespaar je de moeitequote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zal ik anders met één van jullie hier iets leuks doen. Ik moet toch nog uren maken voor mijn activerende begeleiding.
Ik zou haast zeggen kom dan maar deze kant uitquote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
dat wist je hopelijk van te voren? Kansloze gevallen houden de boel draaiendquote:Op woensdag 3 november 2010 18:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je weet wel dat je met die opmerking mijn twijfels over de studie groter maakt he? Als ik volgende week een drop-out ben weet je waar het van komt.
Jep! Ik mag nog het leuke gedeelte doen..quote:Op woensdag 3 november 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Activerende begeleiding, hm?
Natuurlijk, maar dagen zoals deze heb je echt het idee, waar doe ik het voor... En als je dan gaat zitten denken dat je nog veel meer dit tegenkomt word je niet vrolijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat wist je hopelijk van te voren? Kansloze gevallen houden de boel draaiend
ik zou vast hulp aan gaan vragenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dagen zoals deze heb je echt het idee, waar doe ik het voor... En als je dan gaat zitten denken dat je nog veel meer dit tegenkomt word je niet vrolijk.
Geeft niks! Dan gaan we gewoon samen op een bankje in het park met wat bier kansloos wezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij mij hebben ze de hoop al lang opgegeven dus bespaar je de moeite
Het is dat ik nu te oud ben voor Stake, anders had ik het gedaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen kom dan maar deze kant uit
Nee joh! Ik kijk Dr Phil en dan bedenk ik me dat mijn leven nog niet zo slecht is en dat ik nog niet zo kansloos ben als dat het soms lijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |