Ik hoor het wel!quote:

Kom maar een bakje meedrinken dan, ik heb een overschot aan die zooi...quote:

heerlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeel veel groente![]()
En rode peper..en kaas

Zeg maar dat haar lievelingsneefje het kopje cappuccino al klaar had staan en nu erg teleurgesteld is.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze komt het niet brengen, ze verwacht wel dat haar lieveling neef goed voor zichzelf zorgt

Werkte nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg maar dat haar lievelingsneefje het kopje cappuccino al klaar had staan en nu erg teleurgesteld is.

Ik kom wel even langs, zin in wraps?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zeg maar dat haar lievelingsneefje het kopje cappuccino al klaar had staan en nu erg teleurgesteld is.

Ik snap dan niet dat ik de titel lievelingsneefje draag. Ik dacht dat tantes juist bij die wel een pannetje met lekker eten brachten.quote:

Top! Daar doe ik het wel voor. Maak ik wel een smoothie als toetje met mijn blender.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs, zin in wraps?

Je kent mijn ma tochquote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat ik de titel lievelingsneefje draag. Ik dacht dat tantes juist bij die wel een pannetje met lekker eten brachten.

Hoe ver weg woon je ookalweer?quote:

Ligt eraan waar je woont natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ver weg woon je ookalweer?

Atm niet verder als ik maar mocht hij bij zijn ouders zijn dan welquote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ver weg woon je ookalweer?

Ja, harde tante is ze!quote:

Als ik bij mijn ouders was zou ik ook niet zelf koken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Atm niet verder als ik maar mocht hij bij zijn ouders zijn dan wel

Dat snap ik toch ook welquote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders was zou ik ook niet zelf koken.
Hey Pezuquote:

Moe, aan een cliënt lopen zeulen om wat te doen is niet top.. En zeker niet als je daarna nog een wijkronde moet maken.quote:

ja soms heb je van die dagenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moe, aan een cliënt lopen zeulen om wat te doen is niet top.. En zeker niet als je daarna nog een wijkronde moet maken.
En hoe is het met jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |