vind je het gek met zulke leerlingenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens een Engels docent die wiet zit te paffen op het schoolplein!
En als je langs hem loopt krijg je een vlaag bier/wiet/andere shit, over je heen
Ja zulke docenten zijn relaxt..quote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Totaal niet bij ons. Legt duidelijk uit, als je het niet snapt legt die het nog een keer uit en hij heeft humor. Houd wel van een praatje en geeft je vrijheid.
Oja en kwam er vandaag achter dat die Runescape speelt, held![]()
?????????????quote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
vind je het gek met zulke leerlingen_!
Jup..quote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Ferb het volgende:
Iemand ooit plezier gehad met natuur/scheikunde?
Ik hoop dat ik een andere leraar krijg volgend jaarquote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup..
ik had een super leraar Scheikunde en door hem ben ik Scheikundige Technologie gaan studeren
Als ik hem uit moet gaan leggen dan snap ik die leraar helemaalquote:
Proestquote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
Als ik hem uit moet gaan leggen dan snap ik die leraar helemaal
Lang leven het lotingssysteem...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef Muck het volgende:
Potverdikkie 104e geworden voor een tof huis in mijn geboorteplaats
aah net niet. . . Jammerquote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef Muck het volgende:
Potverdikkie 104e geworden voor een tof huis in mijn geboorteplaats
Net nietquote:
think positive bamboo bear! Think positive!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Net niet![]()
Jammer Muck heel erg jammer
mja, gemiddeld 9 jaar wachttijd hierquote:Op woensdag 3 november 2010 17:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lang leven het lotingssysteem...
Goed zo zal ik de volgende keer gaan denken als ik net weer niet die grote prijs in de loterij heb gewonnenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
think positive bamboo bear! Think positive!
Das langquote:Op woensdag 3 november 2010 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, gemiddeld 9 jaar wachttijd hier
Misschien dat je dan beter op loten kan inzetten, maar gezien de klachten zou ik er niet op inzetten.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, gemiddeld 9 jaar wachttijd hier
Volgens mij zit de technische dienst van de NS gewoon vol met trollen die onder het genot van een kopje koffie zich scheel lachen om al die reizigers.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
NS waarschuwt voor vertraging door herfstweer
Uitgegeven: 3 november 2010 17:35
Laatst gewijzigd: 3 november 2010 17:35
UTRECHT - Door hevige bladval moeten treinreizigers de komende dagen rekening houden met mogelijke vertragingen.
Omdat de rails hierdoor glad kunnen zijn, zullen machinisten voorzichtiger optrekken en remmen en dat kan vertragingen opleveren, zo lieten ProRail en de Nederlandse Spoorwegen woensdag weten.
Machinisten rijden voorzichtiger om te voorkomen dat de wielen slippen of blokkeren. De komende tijd wordt vanwege de weersvoorspelling gedurende de hele dag door speciaal aangepaste treinen een gel op de rails gespoten die de sporen stroef moet houden. Hiermee neemt de kans op 'vierkante wielen', waar treinen in het verleden in de herfstmaanden vaak mee kampten, aanzienlijk af.
Ja, en binnenkort gaan er een aantal huurflats tegen de vlakte, dus het wordt alleen maar langer.quote:
Dat zal niet meevallen nee. Regio Utrecht trouwens, ik woon tegenwoordig in Wijk bij Duurstedequote:Op woensdag 3 november 2010 17:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien dat je dan beter op loten kan inzetten, maar gezien de klachten zou ik er niet op inzetten.
Welke regio trouwens als ik vragen mag?
Dat is inderdaad niet de meest gemakkelijke regio.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen nee. Regio Utrecht trouwens, ik woon tegenwoordig in Wijk bij Duurstede
goeieavond jong.quote:
Hey Ukquote:Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de meest gemakkelijke regio.![]()
Lang leven Enske.
[..]
goeieavond jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |