En ik bun ow Uk niet.quote:
Hey Muckquote:
Maar ik met leeftijd en daarom ukquote:Op woensdag 3 november 2010 18:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik bun ow Uk niet.Ik versla je met cm's verschil jung!
Kloptquote:Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de meest gemakkelijke regio.![]()
Lang leven Enske.
Ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij zit de technische dienst van de NS gewoon vol met trollen die onder het genot van een kopje koffie zich scheel lachen om al die reizigers.![]()
Het zou me niets verbazen in elk gevalquote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben
Mij ook nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen in elk geval
Zie bovenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef Enfermera het volgende:
Wat gaat iedereen eten vanavond, of hebben jullie al gegeten? Wij gaan restjes-avond doen
Heb net precies een worstje gehad met aardappels en bloemkool en vla naquote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef Enfermera het volgende:
Wat gaat iedereen eten vanavond, of hebben jullie al gegeten? Wij gaan restjes-avond doen
Smakelijk wat zit erop.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zo maar eens even de wraps uitproberen die nu nog in de koelkast liggen
Hey STquote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
Een soepje met een broodje, ik was niet gemotiveerd genoeg om van bank te komen en een tijdje boven een pan te hangen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef Enfermera het volgende:
Hier is nog wel wat over, moet ik even vragen?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een soepje met een broodje, ik was niet gemotiveerd genoeg om van bank te komen en een tijdje boven een pan te hangen.
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ook lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb net precies een worstje gehad met aardappels en bloemkool en vla na
Haha, herkenbaarquote:Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een soepje met een broodje, ik was niet gemotiveerd genoeg om van bank te komen en een tijdje boven een pan te hangen.
Gewoon kraken! Schop maar tegen de Nederlandse maatschappij aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Trevland het
[..]
Maar ik met leeftijd en daarom uk
[/quote]Kerel, ook maar nauwelijks!![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img][b] Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Veel koopwoningen en veel 'import'. Er wordt wel gebouwd, maar das allemaal koop helaas
Als je moeder het langs wil brengen zet ik wel een kopje koffie voor haarquote:Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nog wel wat over, moet ik even vragen?
Heb je cappuccino?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je moeder het langs wil brengen zet ik wel een kopje koffie voor haar
Alleen van die neppe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |