Jawel, vorige week dinsdag heeft ze het uitgemaakt, anderhalve week daarvoor op zaterdagavond is het gebeurd. Overigens zegt ze dat er het weekend erop niks gebeurd is.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:36 schreef Keep_Walking het volgende:
TS, ze is eigenlijk niet vreemd gegaan want jullie waren officieel niet samen. Of las ik het verkeerd?
Je laat teveel met je spelen. Zij heeft best wat te eisen als jij zo laks bent geweest de afgelopen tijd, maar jij moet ook je argwaan niet wegstoppen en als ze zegt verder met jou te willen kan je imho best eisen dat ze gewoon het contact met hem verbreekt. Het is iig niet normaal om aan de ene kant te zeggen voor je relatie te gaan, maar wel nog smsen en meerdere malen bellen met de persoon waar je vreemd mee bent gegaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:31 schreef jeice het volgende:
Ik ben niet echt boos op haar... Tenminste, niet als ze in herhaling valt! Ik heb haar die misstap al vergeven en gezegd dat ik wil vechten voor onze relatie. Ik vind die misstap niet leuk natuurlijk, en dat heb ik wel kenbaar gemaakt, maar ik wil ervoor gaan. Zij zegt ook dat ze ervoor wil gaan maar als ze vervolgens contact houdt met die gozer, 'm blijft SMSen en bellen en tot overmaat van ramp met moeder en zusje een gepland (1,5 maand geleden gepland) weekendje had (afgelopen weekend) in dezelfde stad als die kroeg staat, EN ook nog naar die kroeg gaat. Dan begin ik daarover natuurlijk wel m'n twijfels te krijgen.
Dit.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je laat teveel met je spelen. Zij heeft best wat te eisen als jij zo laks bent geweest de afgelopen tijd, maar jij moet ook je argwaan niet wegstoppen en als ze zegt verder met jou te willen kan je imho best eisen dat ze gewoon het contact met hem verbreekt. Het is iig niet normaal om aan de ene kant te zeggen voor je relatie te gaan, maar wel nog smsen en meerdere malen bellen met de persoon waar je vreemd mee bent gegaan.
Dit.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je laat teveel met je spelen. Zij heeft best wat te eisen als jij zo laks bent geweest de afgelopen tijd, maar jij moet ook je argwaan niet wegstoppen en als ze zegt verder met jou te willen kan je imho best eisen dat ze gewoon het contact met hem verbreekt. Het is iig niet normaal om aan de ene kant te zeggen voor je relatie te gaan, maar wel nog smsen en meerdere malen bellen met de persoon waar je vreemd mee bent gegaan.
Ja ok, hier heb ik ook over nagedacht en daar ben ik het zeker ook wel mee eens. Als ik tegen haar zeg dat het me pijn doet dat ze achteraf nog steeds contact heeft met 'm geeft ze ook wel toe dat dat lullig voor me is, en niet zo handig van haar. Maar aan de andere kant zegt ze ook weer dat er niks speelt. Ze vond het ook lullig voor hem om het contact te verbreken, omdat ze hem als een goede vriend ziet. Belachelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
Persoonlijk, houd de eer aan jezelf en abort mission.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:29 schreef Lastpost het volgende:
Je wordt gewoon gebruikt door d'r, dat denk ik ervan.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
An jezelf te wijten of niet. Ik vrees dat er geen leven meer zit in die relatie. Als ik jou was zou ik de eer aan mezelf houden en ermee kappen.
We zijn idd 6 dagen uit elkaar geweest ja. Maar goed, afgelopen zondag besloten dat we toch gaan proberen onze relatie te redden. Dan vind ik niet dat we uit elkaar zijn. Zij wilde ons ook (nog) niet zien als exen trouwens.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kan ze vreemd gaan als jullie uit elkaar zijn?
je ex houdt je gewoon een beetje aan het lijntje totdat ze een nieuwe vriend heeft.
Ze zijn weer samen. Lastig he, zo'n lange TSquote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kan ze vreemd gaan als jullie uit elkaar zijn?
je ex houdt je gewoon een beetje aan het lijntje totdat ze een nieuwe vriend heeft.
Maar ze gaat er geen 100% voor als ze tig keer per dag met hem belt en smst en geheim doet met haar telefoon (meenemen naar badkamer e.d. waar ze dat voorheen niet deed).quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef jeice het volgende:
[..]
We zijn idd 6 dagen uit elkaar geweest ja. Maar goed, afgelopen zondag besloten dat we toch gaan proberen onze relatie te redden. Dan vind ik niet dat we uit elkaar zijn. Zij wilde ons ook (nog) niet zien als exen trouwens.
Ik heb ook gezegd dat ze dit niet moet doen om nog even te profiteren van het huis waar ik in woon, of mijn auto. Kom ik erachter dat ze me besodemietert dan trap ik haar eruit, wil ik m'n auto terug, en wil ik haar nooit meer zien, hoe hard ook. Dat weet ze ook en zij wil, als het dus fout loopt, absoluut vrienden blijven. Als ze het oprecht probeert en er 100% voor gaat is dat misschien nog mogelijk, anders absoluut niet.
Het is ook zwaar. Ik kan gewoon niet geloven dat ze ineens zo omgeslagen is. Dan moet er wel iets van verliefdheid in het spel zijn. Maar zelfs dat vind ik niet onoverkomelijk. Dan kan je nog steeds werken aan je relatie. Je kan er niet altijd wat aan doen. Al ben je wel zelf altijd bij het zoenen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef craftyvirus het volgende:
van die verschrikkelijke bargasten, regelen wel altijd de meest lekkere chicks... PICS!
nee ff serieus, na 8 jaar is het onmogelijk dat ze zo doet, zonder dat ze eigenlijk de hoop al heeft opgegeven. Het klinkt alsof ze voor jou, het een 2de kans geeft, maar het eigenlijk zelf niet ziet zitten...
toch moeten er nog steeds redenen zijn waardoor jullie 8 jaar geleden op elkaar vielen. Probeer daar aan terug te denken, en daar iets mee te verzinnen. Desnoods neem je haar als verrassing ergens mee naar toe. Jullie eerste date plek ofzo...
En wat er al meerdere keren is geopperd, blijf niet te lang trekken aan een dood paard!
Succes man, lijkt me zwaar.
Nee ok dat weet ik ook wel. M'n broertje zei ook meteen: ah joh er zijn nog honderduizenden vrouwen, komt helemaal goed! Maar je begrijpt dat ik daar op dit moment niet aan wil denken. Daarnaast is het dus het gevoel dat er nog wel iets zit, maar zo ongrijpbaar is.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gast, ga ook niet leven in verleden. Je hebt het voornamelijk over een 'huis en auto samen' en 'het is wel 8 jaar'... Je moet bij elkaar blijven omdat je van elkaar houdt en het leuk hebt. Niet om materiële zaken of omdat je al zolang samen bent...
Anders word je vroeg of laat doodongelukkig
Mjah voor dat eerste ben ik ook bang, al zegt ze echt dat ze het niet doet uit schuld oid, maar dat ze het echt wil proberen omdat ze wel degelijk nog iets voor me voelt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n 'probeerperiode' meegemaakt. Aan alles is te lezen dat ze er klaar mee is maar dat ze vind dat dat 'hoort'. Het is wachten op de problemen, het is duidelijk dat iets de 'schuld' moet krijgen voor haar, in dat opzicht is het een typische vrouw. Verder wil ze gewoon d'r oude schoenen niet weggooien voor ze nieuwe heeft. Die barman was vast spannend, maar is gewoon niet leuk genoeg gok ik.
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef Re het volgende:
dus je verslonst jezelf voor een aantal jaar, en mevrouw heeft er genoeg van wat zich blijkbaar 1 keer heeft geuit door een verdwaalde zoenpoging met een barman en nu ben je boos op haar...
zoiets?
De meeste hoeren doen dat dagelijks tegen hun zin in hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef jeice het volgende:
je gaat toch ook niet tegen je zin in met iemand seks hebben lijkt me?
Dat controleren vind ik ook nogal ernstig ja. TS, kies gewoon voor jezelf.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Of je gaat ervoor en houdt op haar te controleren en je gaat je best doen. Of je kapt ermee.
Weet je niet, ligt heel erg aan haar persoonlijkheid, alleen TS kan dt een beetje beoordelen. Maar zelfs al gaat ze niet vreemd, de relatie is dood.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:08 schreef resque het volgende:
Zij gaat al verder vreemd dan alleen zoenen denk ik hoor. Verder is de relatie die jullie weer willen opbouwen niet meer mogelijk, bestaat uit leugens en wantrouw.
Zit niks op dan allebei lekker eigen weg te gaan en door te gaan. Exit met dat mens... beetje vreemd gaan... Heb ik zo'n hekel aan eh... zwak...
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
Persoonlijk, houd de eer aan jezelf en abort mission.
TS is inderdaad een flinke knul.quote:
Héééél waar inderdaad. Met name dat ze zelf de schuld niet wil dragen, maar juist allerlei zaken ineens erbij haalt zodat zij haar schuldgevoel probeert wit te wassen. Mevrouw heeft afgelopen tijd haar onvrede niet laten blijken maar gaat het ineens botvieren op een of andere kerel, waarna TS gewoon mooi de schuld krijgt ervoor. En da's vuil.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n 'probeerperiode' meegemaakt. Aan alles is te lezen dat ze er klaar mee is maar dat ze vind dat dat 'hoort'. Het is wachten op de problemen, het is duidelijk dat iets de 'schuld' moet krijgen voor haar, in dat opzicht is het een typische vrouw. Verder wil ze gewoon d'r oude schoenen niet weggooien voor ze nieuwe heeft. Die barman was vast spannend, maar is gewoon niet leuk genoeg gok ik.
Als zij werkelijkwaar slechts 1 keer met die man gezoend heeft uit woedde, en verder alleen contact met hem heeft, dan vind ik niet dat je van een gebrek aan respect kunt spreken.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:42 schreef Xennia het volgende:
Ze had allang uit zichzelf het contact met de barman moeten verbreken. Uit respect voor jou. En om jullie relatie een ware kans te geven, zoals ze beweert te doen.
Nee, dit wordt niets meer. Er zijn geen diepe gevoelens meer en geen respect. Ik zou haar dumpen voor ze jou dumpt.
Nou ik heb dus wel in een flinke dip gezeten (op het persoonlijke vlak, niks met haar te maken). Ik denk wel dat dat er mee te maken heeft gehad dat ik het niet gezien heb. Ik heb wel altijd het idee gehad dat het goed zat, maar echt blij kan ik het niet noemen. Stom genoeg zie ik nu pas in wat een ideale vrouw ik heb gehad: nooit zeuren als er zomaar vrienden over de vloer kwamen, deed veel in huis, was echt een maatje van me. Maar gek genoeg ben ik het vanzelfsprekend gaan vinden en ben ik de laatste 1-2 jaar minder moeite in de relatie gaan steken.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:07 schreef Morphs het volgende:
Ik heb nog niet het antwoord gezien op de vraag hoe het kan dat ze opeens zo zakelijk is.
Hier het antwoord: waarschijnlijk was ze tijdens de relatie al begonnen met afsluiten. Zodra een relatie slecht gaat, gaan vrouwen de boel al afsluiten terwijl ze het nog wel een kans blijven geven. Als het dan uiteindelijk toch niet verbetert en de vrouw zich eigenlijk al helemaal over de relatie heen heeft gezet, dan maakt ze het keihard uit. Voor een man komt dat dat volledig uit het niets (hoewel je blijkbaar in de periode daarvoor niet hebt gemerkt dat zij ontevreden was).
Voor haar is het ook makkelijker om nu koud en afstandelijk te blijven, anders raakt ze er weer teveel in betrokken en ze heeft er (nog) geen vertrouwen in. En dan heb je ook nog dat vreemdga-ding. Dat is vooral een gevolg van de relatie vrees ik. Te weinig spanning, aandacht, iets in die richting.
Vervelend dat je acht jaar in elkaar geinvesteerd hebt en dan moet kiezen of je er wel of niet mee doorgaat. Was jij eigenlijk wel blij met de relatie? Dus zo blij dat je bereid was moeite in haar te steken..
Goed werk!quote:
Wat mij opvalt is dat TS na 8 jaar spreekt over MIJN huis en MIJN auto.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gast, ga ook niet leven in verleden. Je hebt het voornamelijk over een 'huis en auto samen' en 'het is wel 8 jaar'... Je moet bij elkaar blijven omdat je van elkaar houdt en het leuk hebt. Niet om materiële zaken of omdat je al zolang samen bent...
Anders word je vroeg of laat doodongelukkig
Geeft niet, dit is heel normaal. Het gaat kriebelen en dan word je lid!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende:
Ok ik zal eerlijk zijn, ik lurk hier al een tijdje rond, maar nooit zelf een account aangemaakt. Omdat ik nu met een probleem zit toch maar wel gedaan...
Dat dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Stekker eruit, uithuilen en opnieuw beginnen.
Vrouwen zijn goed in het zo draaien dat hun niks te vewijten valt wanneer ze vreemdgaan. 'Als jij gewoon was meegegaan dan...'quote:Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende:
Ze deed het uit woede, dat ik die avond nee had gezegd toen ze vroeg of ik meewilde naar de kroeg!. Althans, zo moet ik het maar geloven.
Volgens mij ben je hier ook keihard gebruikt in het spelletje van haar met de barman... In de trend van... Barman wou niet meezoenen. Ze vraagt je mee naar bar met als reden om jou aan de barman te showen en om hem daardoor uit te dagen.quote:Werd het stil en gaf ze uiteindelijk toe: Ja, ik heb met hem gezoend. Ik kon wel door de grond zakken. Tot overmaat van ramp zei ze ook nog dat het niks voorstelde. Zij nam het initiatief maar hij deed niet mee omdat "ze een relatie had". Ze deed het uit woede, dat ik die avond nee had gezegd toen ze vroeg of ik meewilde naar de kroeg!. Althans, zo moet ik het maar geloven. Dat was anderhalve week voordat ze het uitmaakte. Gek genoeg vroeg ze me een week later mee naar dezelfde kroeg, terwijl ik dus van niks wist. Ik ben wel verschrikkelijk boos op d'r geworden in dat gesprek, en gek genoeg zei ze een dag later dat ze dat prettig vond, en dat dat haar aan het denken heeft gezet.
Chapeau trouwens. Let wel kan nog steeds alle kanten op...quote:
Heeft ze mooi de tijd een prepaid sim te halen voor haar undercoverlover...quote:We hebben afgesproken elkaar 2 dagen niet te zien/spreken
Als jullie na 8 jaar relatie niet kunnen communiceren is het tijd om eens een ander te zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende: Al nam ik het haar wel kwalijk dat ze dit nooit eerder echt DUIDELIJK geventileerd had.
Ik zal het nieuws morgen in de gaten houden.quote:Op zondag 7 november 2010 13:47 schreef _Fonz het volgende:
Ik kan hier zo kwaad om worden. Ik pak nu mijn UZI en ga vanavond om me heen maaien in de kroeg. Dat zal ze leren de vuile teringbitches.
Sinds ze de relatie verbrak heb ik me niet echt bezig gehouden met hobbies nee, ik heb alleen maar aan haar en ons gedacht idd. Misschien moet ik maar een nieuwe hobby gaan zoeken jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef Paracetemol het volgende:
Heb je in tussen tijd wel hobbies gehad? Of ben je alleen met haar bezig geweest?
Thx. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar stiekem is dat ook waar ik op hoop: dat ook zij gaat inzien wat ze moet missen, en dat ze daar na wat tijd alleen, rust en nadenken achter komt. Ik ga er niet vanuit, maar het is vandaag pas definitief geworden en dan blijf je toch nog hoop houden. Ik weet nu iig wel dat ik moet uithuilen en doorgaan met m'n leven.quote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef mymindisglowing het volgende:
Een vrouw die weet pas wat ze mist, als 't economische crisis is..
Want is er monetair gemis, Dan weet een vrouw pas wat ze mist.
Take care TS. Keep your head up.
Herkenbaar dat willen alle vrouwen vaak het liefst. Omdat zoals je zelf al zegt ze zichzelf erg schuldig gaan voelen.quote:Vandaag, toen we definitief afscheid namen zei ze nog wel: "waarom word je niet boos, waarom ga je niet schreeuwen?" Puur omdat ze nu een schuldgevoel heeft. Daar zit ze goed mee en ze dacht dat als ik dat zou doen, en we met ruzie uit elkaar zouden gaan, ze mij misschien een lul zou vinden en het daardoor makkelijker zou worden. Zo zei ze het ook echt, dus zo eerlijk was ze dan ook wel weer.
uit het verhaal te lezen heeft ze allang afscheid genomen, en heeft zie inmiddels al gerommeld met andere mannen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
Ga er maar vanuit dat jij door een dieper en langer rouwproces gaat dan zij. Mannen ervaren een relatiebreuk veel heftiger op de korte termijn. Maar, over anderhalf jaar heb jij haar volledig verwerkt en uitgespuugd, en zal zij nog altijd affectie voor je blijven voelen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef jeice het volgende:
[..]
Thx. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar stiekem is dat ook waar ik op hoop: dat ook zij gaat inzien wat ze moet missen, en dat ze daar na wat tijd alleen, rust en nadenken achter komt. Ik ga er niet vanuit, maar het is vandaag pas definitief geworden en dan blijf je toch nog hoop houden. Ik weet nu iig wel dat ik moet uithuilen en doorgaan met m'n leven.
Vandaag, toen we definitief afscheid namen zei ze nog wel: "waarom word je niet boos, waarom ga je niet schreeuwen?" Puur omdat ze nu een schuldgevoel heeft. Daar zit ze goed mee en ze dacht dat als ik dat zou doen, en we met ruzie uit elkaar zouden gaan, ze mij misschien een lul zou vinden en het daardoor makkelijker zou worden. Zo zei ze het ook echt, dus zo eerlijk was ze dan ook wel weer.
Persoonlijk denk ik wel dat zij de echte klap nog moet krijgen. Ze is tot nu toe zo rustig en koel onder de hele situatie geweest dat dat haast niet anders kan.
Supervervelend voor je, maar oh zo voorspelbaar. Zoals ik al zei:quote:Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef jeice het volgende:
Ze zou gister bij d'r zusje blijven slapen, maar ik ben er vanochtend achter gekomen dat ze daar niet is geweest. Ik heb haar er toch mee geconfronteerd vanmiddag, face-to-face, omdat ik antwoorden wil! Blijkt dus dat ze "niet kon slapen" en naar die gozer is geweest, om uit te huilen, en een schouder nodig had. Onderweg naar hem (3 uur 's nachts) dacht ze nog wel: "waar ben ik mee bezig, waarom doe ik dit?" Toen ze naar huis ging ook nog gezoend zei ze.
Ze heeft het contact heel waarschijnlijk nooit afgekapt met hem en aangestuurd op de breuk. Zeker weten doe je het niet, maar als ze al na 9 uur na jullie breuk bij hem op de bank zit ga je rare dingen denken... Ik zou je maar alvast voorbereiden op meer slecht nieuws deze maand, want ik denk niet dat je kersverse ex er lang gras over zal laten groeien wat betreft de barman. Uithuilen... yeah right. Ze laat wel gelijk zien wie ze echt is en dat, wanneer het erop aankomt, ze totaal geen respect heeft voor jullie relatie en de nasleep. Trek er je conclusies uit.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
Als jij het huis betaald en de auto dan is het makkelijk zat.quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef jeice het volgende:
Yep, ik heb ook besloten om haar te negeren, iig de komende 3-4 weken. Daarna moeten we toch weer een soort contact gaan hebben vanwege het huis en de spullen die erin staan. Maar het lijkt me verstandig als ik haar nu iig de auto afneem (die ik betaal) en het huis waar ze nog in kan slapen (die ik ook volledig betaal). Zo wordt ze iig eens geconfronteerd met haar gedrag en daden, en ziet ze in dat het allemaal niet zo makkelijk is als het nu gaat.
Inderdaad. Alles zo snel mogelijk afkappen zodat jij er iig geen of zo min mogelijk last meer van hebt. Ik zou haar zeker weten niet met fluwelen handschoenen behandelen. Ze houdt tenslotte ook geen rekening met jou(w gevoelens). Uit je verhaal lijkt het erop dat ze doet alsof ze zo enorm in de war is, maar eigenlijk heel goed weet waar ze mee bezig is. Dat blijkt wel uit dat etentje dat per sé door moet gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef jeice het volgende:
Yep, ik heb ook besloten om haar te negeren, iig de komende 3-4 weken. Daarna moeten we toch weer een soort contact gaan hebben vanwege het huis en de spullen die erin staan. Maar het lijkt me verstandig als ik haar nu iig de auto afneem (die ik betaal) en het huis waar ze nog in kan slapen (die ik ook volledig betaal). Zo wordt ze iig eens geconfronteerd met haar gedrag en daden, en ziet ze in dat het allemaal niet zo makkelijk is als het nu gaat.
Precies, dan heeft ze tenminste een reden om uit te gaan huilen bij onze barvriend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:18 schreef Xennia het volgende:
Wat een naar wijf. Ze wil gewoon dat jij boos op haar bent, omdat ze te slap is zelf een keuze te maken.
Je maakt hier een vrij elementaire fout. Mensen en hun 'aard' definieer je aan hun gedrag en voorheen was jij voor haar een bijzonder persoon. Ze was altijd al een egoïstisch kutwijf, alleen niet tegen jou. Denk er eens goed aan hoe ze anderen heeft behandelt in de 8 jaar dat jullie bij elkaar waren, ik durf te wedden dat je een patroon gaat zien. Dit is heel belangrijk voor je volgende relatie, dat je daar een les uit trekt. Het kutwijf wat aardig tegen je doet is niet stiekem best ok en alleen jij hebt dat door, het is een manipulatief kutwijf, da's nog erger.quote:Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef jeice het volgende:
[...]
Ze zei dat er verder niks gebeurd is, en hoewel de ene na de andere leugen volgt nu, is ze er ook niet het type naar met de eerste de beste in bed te duiken. Dit moet ik dus maar even geloven, hoe moeilijk ook :/
Ik vind het iig schandalig hoe ze me hier behandeld, nog geen 9 uur na ons afscheid zondag, zit ze alweer bij hem op de bank, ik vind het echt ongelofelijk. Zeker omdat dit helemaal niet in haar aard zit. Liegen, bedriegen, egocentrisch gedrag. Dat heeft ze voorheen nooit vertoond eigenlijk, en ondanks het gebrek aan aandacht mijnerzijds weet ik toch echt wel hoe ze in elkaar zit.
[...]
quote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Als jij het huis betaald en de auto dan is het makkelijk zat.
Hier met de sleutel van de auto en daar is de deur.
Jamaar jamaar waar moet ik dan heen?
Geen idee, succes en de groeten.
BAM, deur achter haar dicht.
Kuthoer
Dat ze naar de barman zal gaan wanneer ze eruit wordt gezet is wel duidelijk. Maar daar zit ze nu ook al, dus het enige wat je moet doen is geen rekening meer met haar houden. Zij doet dat ook niet met jou. Ze is nu alleen gefocust op haar geluk, jij doet er al niet meer toe. Kut dat het 8 jaar heeft geduurd, maar nu zie je tenminste wat voor een loeder het is. Laat haar in ieder geval zien dat je haar gedrag niet accepteert en dat er consequenties aan vastzitten, anders zal ze over je heen blijven lopen. En ik zou het al helemaal niet accepteren dat zij misschien met die bargast heeft liggen vozen in jullie bed. Zoals al eerder gezegd: ze probeert je gewoon op te fokken zodat zij makkelijker uit de relatie kan stappen. Don't give in.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef jeice het volgende:
Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden. Tuurlijk ben ik bang dat ze dan bij hem gaat slapen, maar aan de andere kant: voorbij is het toch al. En als het ooit nog goed komt is dat echt niet volgende week al. Ik blijf gewoon stikjaloers, maar da's ook niet gek denk ik.
Nou ja ik zit er ook steeds meer over te denken om het vandaag te doen, dan weet ze meteen wat ik van haar beslissing denk om toch uit eten te gaan met hem. Ik had nog ergens de hoop dat ze uiteindelijk zou beslissen om het niet te doen, maar niet dus. Absoluut geen ruggegraat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef mane het volgende:
Waarom morgen dat sms-je sturen en niet vandaag? En misschien moet je het niet per sms doen, maar over de telefoon? Ik zou haar duidelijk zeggen dat je nog veel van haar houdt maar ook dat ze over jouw grenzen is heengegaan en dat je nu voor jezelf moet zorgen. En daarom ga jij terug in het huis en is de auto ook van jou. Hou het netjes maar wel duidelijk. Dat is toch het beste en eerlijk ook.
wat dat betreft is het gedrag van TS nadat het uit ging wel handig: hij weet iig zeker dat ze nooit met hangende pootjes terug zal kerenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:09 schreef goofy_goober het volgende:
Sowieso zou geen haar op mijn hoofd eraan denken om haar terug te nemen zodra ze met hangende pootjes terugkomt na een mislukte relatie met die leuke barman. Optiefen!
Goed planquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef jeice het volgende:
Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden.
Afgezien van de kartonnen doos buiten zetten: doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef michaelmoore het volgende:
O, en zet andere sloten op de buitendeuren, anders komt ze steeds allerlei dingen halen die ze vergeten was.
Als ze iets wil hebben, dan gooit ze maar een mooi lijstje door de brievenbus, dan kun je het buiten klaar zetten in een kartonnen doos![]()
OK in plastic vuilniszakkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Afgezien van de kartonnen doos buiten zetten: doen.
Het is geen kwestie van wraak, maar een kwestie van haar niet zomaar meer in je huis willen aantreffen. Want je *zal* haar vergeven als ze zielig langskomt. Of dat iig proberen waarna je haar wellicht gaat haten. Ook al denk je nu van niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef jeice het volgende:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo.
Tja, de ervaring leert dat sommigen nog al moeilijk van de gezamelijke spullen kunnen afblijven, als ze makkelijk het huis in kunnen als je er niet bentquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef jeice het volgende:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet.
Zij gaat niets inzien en ze gaat al helemaal geen spijt krijgen, ook niet als je haar het huis uit gooit en de auto terug eist. Je moet inzien dat je geen invloed meer op haar hebt. Het is over. Echt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef jeice het volgende:
Ok na lang denken heb ik besloten dat ik morgen pas ga SMSen, ik laat het een dagje sudderen. Dit zal de eerste dag worden dat we totaal geen contact hebben overigens.
Ik vind het wel supertof dat er nu ineens allemaal mensen om me heen opstaan en me steun geven door SMSjes en telefoontjes. Iedereen, haar vrienden incluus, staan aan mijn kant. En als ze het verhaal horen vinden ze het onbegrijpelijk. Ook mensen die ik al langer niet gesproken heb krijg ik ineens SMSjes van. Ik had het vandaag drukker met SMSen en bellen dan met werken
Dit sterkt me iig wel, ik heb blijkbaar nog genoeg vrienden om me heen (dit wist ik eigenlijk wel) en dat geeft zelfs in deze tijd echt een heel goed gevoel
De meesten zeggen iig dat ze hier erg veel spijt van gaat krijgen, en ik denk eigenlijk ook van wel. Tuurlijk, er is een kans dat ze in elkaar de ware hebben gevonden, maar dit is een schreeuw om aandacht en spanning. Daarnaast woont ie op een half uur - 3 kwartier rijden van onze woonplaats en heeft hij geen auto, zij zal dus elke keer daarheen moeten. Met een eigen zaakje, waarbij haar klantenkring in onze woonplaats zit zal ze dit uiteindelijk toch niet volhouden lijkt me.
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo. Wat wijze mensen om me heen die ik gesproken heb zeggen allemaal: Hou nou de eer aan jezelf... neem geen contact op met haar, doe geen rare dingen, laat zien dat je boven haar staat en dan zal ze dat vanzelf wel inzien. Dat lijkt mij eigenlijk best een goed plan.
Ik kan begrijpen dat je geen wraakgevoelens hebt of gaat krijgen, maar dat staat los van de nieuwe sloten en haar spullen inpakken. Ik raad je echt aan om nieuwe sloten op de deuren te zetten.quote:Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo.
Dat denk ik ook, en dat is niet zo heel gek en moet TS niet opvatten als een aanval oid.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:31 schreef Loveless85 het volgende:
Bottomline; TS gaat straks met hangende pootjes terug als de spanning er voor haar weer af is met het barmannetje
Die gozer ligt dus gewoon zijn ex met haar kont omhoog en haar harses omlaag in dr kussen te douwen, op de TS zijn kant van het bed. Lekker vooruitzicht voor de TS, hoop niet dat hij hierover nachtmerries gaat krijgen.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:00 schreef Maverick_tfd het volgende:
Gatverdamme, die barman is dus met je ex in jouw huis. Echt, gatverdamme.
Ja, dat gevoel heb ik dus ook een beetje.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:24 schreef goofy_goober het volgende:
Ik krijg eerder het gevoel dat TS zoiets heeft van: 'Ach, die gekke meid! Ze moet gewoon even los, maar ze realiseert zich snel genoeg dat ze verkeerd bezig is en dan komt ze snel genoeg weer terug bij me!' Fail.
Ja, dat zou ik ook geloven als ik de TS wasquote:Op woensdag 10 november 2010 10:10 schreef sheotah het volgende:
Waar lezen jullie dat ex met barman in TS zijn huis zit?
Zoals ik het begrijp is ex elders, en TS sliep de afgelopen dagen bij zijn broer. Het huis is dus leeg.
Als je de barman is het geniaal. Even in zijn keuken, in zijn bed, op zijn eettafel... Dat mokkel smacht naar een rebound, dus die kan je mooi dat hele huis doorketsenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook geloven als ik de TS was![]()
Een leeg huis waar 2 dolverliefde mensen zich helemaal kunnen laten gaan, zonder tussenkomst van de ex (in dit geval de TS) omdat hij toch ergens anders slaapt. Ik had het wel geweten als ik die barman was geweest!
subtiel, JOUW bericht.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou iig de lakens even op 90 graden wassen bij thuiskomst. En niet raar opkijken als hij met JOUW badjes en JOUW slippers aan op JOUW bank JOUW bier op zit te zuipen. Peukie erbij, voldane grimas op z'n bek...
Ik zou hier ook pissig om zijn hoor! Niet omdat die met mijn ex zit te grabbelen, maar van mijn spullen moet die afblijven, potjandoriequote:
Maarnatuurlijk. En over 9 maandjes mag hij vast ook voor het kindje zorgen, wat aan safe sex zal mevrouw wel niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:31 schreef Loveless85 het volgende:
Bottomline; TS gaat straks met hangende pootjes terug als de spanning er voor haar weer af is met het barmannetje
Ik doelde niet daarop. Ik ben het compleet met hem eens.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Musyn het volgende:
[..]
Ik zou hier ook pissig om zijn hoor! Niet omdat die met mijn ex zit te grabbelen, maar van mijn spullen moet die afblijven, potjandorie
Kan je beter alle spullen ritueel verbranden die hij heeft aangeraakt en de kosten op hem verhalen!
Gaat wel een probleem worden als blijkt dat de vriendin niet de enige is die hij heeft gegrabbeld. Jouw hond, jouw moeder, jouw buurman... Ew..
Lol. Grappig dat jij dat weet.. Misschien doet ze het wel gewoon veilig.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maarnatuurlijk. En over 9 maandjes mag hij vast ook voor het kindje zorgen, wat aan safe sex zal mevrouw wel niet gedaan hebben.
quote:Op woensdag 10 november 2010 08:31 schreef Loveless85 het volgende:
En zijn vriendin maakt er handig gebruik van. Kan het haar niet eens kwalijk nemen, die jongen verdient het eigenlijk gewoon om eens op zijn bek te gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef Prenzlauer het volgende:
Tja jeice, wat moet ik hier op zeggen?
Je lijkt veel op hoe ik vroeger was, te lief en te eerlijk.
Helemaal eens. Heb wat zelfrespect! Denk aan je eigen shit ipv aan die van haar. Dat doet ze namelijk ook niet bij jou. Je bent echt te lief terwijl je daar nu al helemaal geen reden meer voor hebt!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ze speelt t handig though, een leuk neuknestje voor met de barman, en mocht dat falen bespeelt ze TS zo geniaal dat ze daar met wat traantjes en 'ik weet nu pas hoeveel ik van je hou' terecht kan.
Ruggegraat tonen kerel, zie wat ze je flikt; de barman, je dumpen en dan nu de deur weer op een kier zetten, etc. etc.
Laat niet zo met je spelen en neem nu gewoon zelf de touwtjes in handen. Tief haar en d'r zooitje eruit, ga het verwerken en als JIJ daar behoefte aan hebt neem JIJ wel weer een keer contact met haar op. Over een jaartje ofzo.
Wedden als je dat doet dat ze dan met de barman is?
TS trapt er nog in ook, dat zielige verhaaltje dat ze 'spontaan' een appartementje had gevondenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef goofy_goober het volgende:
Inderdaad. In deze tijd is het schier onmogelijk om binnen een paar weken een woning te regelen. Of had onze barvriend nog ergens een plekje vrij voor haar? Ik vind het maar wazig allemaal.
Da's ook wel weer zo, het is natuurlijk een kwetsbare periode voor hem, dan laat je wat makkelijker over je heen lopen. Is mij ook overkomenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef Tanin het volgende:
Jullie maken TS zijn ex wel erg zwart hier![]()
Toch lijkt het me inderdaad verstandig dat TS een ruggegraat krijgt en haar de deur wijst. Vreemd gaan of niet, ze verdient geen tweede kans meer.
Nee, alles relativeren vlak na zo'n klap heeft zin zekerquote:Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef Tanin het volgende:
Jullie maken TS zijn ex wel erg zwart hier![]()
Toch lijkt het me inderdaad verstandig dat TS een ruggegraat krijgt en haar de deur wijst. Vreemd gaan of niet, ze verdient geen tweede kans meer.
Dit, hoe kut ik het ook voor TS vind.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:24 schreef goofy_goober het volgende:
Ik krijg eerder het gevoel dat TS zoiets heeft van: 'Ach, die gekke meid! Ze moet gewoon even los, maar ze realiseert zich snel genoeg dat ze verkeerd bezig is en dan komt ze snel genoeg weer terug bij me!' Fail.
Beetje barman gaat inderdaad zijn handen niet branden aan dit soort materie.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:24 schreef Xennia het volgende:
Misschien is de barman wel degene die geen relatie met haar wil.
Veilige seks past niet in haar huidige gedragspatroon.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:28 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Lol. Grappig dat jij dat weet.. Misschien doet ze het wel gewoon veilig.
Ja leuk, maar je koopt er natuurlijk gewoon geen flikker voor. Zit je dan straks in je lege huis, met je respect. Nou poeh hee, fijn hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind je tof TS. Heb het hele topic meegelezen, en je klinkt als een ontzettend lieve jongen, en de manier waarop jij met je ex omgaat is erg respectvol. Ook al krijg je dat respect misschien op dit moment niet terug, dan nog kan jij terugkijken en trots op jezelf zijn
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef Re het volgende:
dus je verslonst jezelf voor een aantal jaar, en mevrouw heeft er genoeg van wat zich blijkbaar 1 keer heeft geuit door een verdwaalde zoenpoging met een barman en nu ben je boos op haar...
zoiets?
Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Als jij zegt dat ze er het type niet voor is, dan zal ze er in de begin stadia echt wel een grens op nagehouden hebben. Dat ze nadat het definitief uit was waarschijnlijk dezelfde nacht nog bij die barman in bed lag zal ik niet ontkennen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef jeice het volgende:
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik hoop dat het bij mij net zo loopt als bij JaX2010 natuurlijk, al zie ik dat op dit moment nog niet zo positief in. Maar da's misschien niet zo gek 2,5 week na de breuk.
Om me heen roept nu al iedereen dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat ik ongetwijfeld weer een leuke (leukere?) vriendin zal gaan vinden. Dat geeft weer een beetje zelfvertrouwen
Het topic had misschien beter kunnen heten: "vriendin is vreemdgegaan, zit hier nog toekomst in?" want uiteindelijk kwam het daar op neer... dat ze vreemd gegaan was wist ik al min of meer, ik wilde alleen blijkbaar een soort van bevestiging dat ze ook NADAT we besloten het nog eens te proberen hiermee doorging. Die heb ik hier wel gekregen, soms tot op detail na, zoals:
[..]
Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.
Nogmaals, of het tot seks is gekomen weet ik niet, en daar wil ik nu niet eens aan denken. Ik ken haar het best van iedereen hier en denk nog steeds dat ze daar het type niet voor is. Maar aan de andere kant vond ik haar ook absoluut niet het type om vreemd te gaan, en dat deed ze ook. Zo leer je mensen nog eens kennen he
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Friek_ het volgende:
Het blijft een vrouw TS. Die moet je niet lerenproberen te begrijpen.
TS: Probeer eens terug te kijken op jullie relatie en te bepalen of jullie "investeringen" in de relatie gelijkwaardig zijn geweest de laatste jaren. Daarmee doel ik op zowel de emotionele als de financiële investeringen. Vrouwen die als een blad aan een boom omdraaien, doen dat omdat ze niet het idee hebben dat ze iets waardevols kwijtraken, als ze de relatie verbreken. Daarmee zeg ik niet dat jij niet waardevol bent als persoon, nee, ik zeg dat zij de relatie niet even waardevol heeft geacht zoals jij dat hebt gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef jeice het volgende:
Nou ja ik ben er nu ook wel van overtuigd dat dit een goede keuze is, en ik begin me zelfs een beetje te beseffen dat wat er de afgelopen 3 weken is gebeurd, uiteindelijk een positieve uitwerking gaat hebben op mij.
Ik blijf alleen gewoon benieuwd naar wat er in haar hoofd omgaat. Ze zegt dan wel dat ze hier al een half jaar mee heeft rondgelopen, maar ik heb dat dus totaal niet doorgehad. Daarnaast heeft ze het ruim een maand geleden nog over trouwen gehad met m'n schoonzusje, en riep ze een maand geleden nog dat ze zo blij was met ons huis en de inrichting daarvan. Ze had het met mij 3,5 week geleden nog over nieuwe stoelen voor de eettafel!
Ik sluit me er al meer voor af dan eerst, maar ik kan niet ontkennen dat ik soms nog steeds denk: Hoe the fuck heeft dit kunnen gebeuren? Voor mij is het nog steeds alsof ze als een blad aan de boom is omgedraaid. Tegen vrienden en familie doet ze zakelijk, zoals ook gister bij m'n ouders, ze werd wel even emotioneel en heeft netjes afscheid genomen, maar het voelde toch best kil aan uiteindelijk.
Dit kan natuurlijk ook een manoeuvre zijn om jou extra pijn te doen, zodat ze haar pijn wat vergeet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef jeice het volgende:
Ja de stekker is er inmiddels echt wel uit. Gister voor het eerst geen contact met haar gehad. Niet alleen voor het eerst in de 2,5 week dat het voorbij is, maar voor het eerst in 8 jaar tijd, en da's toch best raar.
Vandaag lees ik op de Hyves pagina van haar zusje: "m'n zus vandaag helpen met verhuizen naar haar nieuwe huisje" en dat doet dan toch verdomde pijn om te lezen. Ze is gewoon al een stuk verder met het verwerken blijkbaar. Aan de andere kant moest ze wel, terug naar haar moeder was geen optie. Toch denk ik dat ze ook nog wel een klap zal gaan krijgen, maar dat is op dit moment mijn zorg niet. Ik moet zelf verder, en dat zal idd de nodige tijd gaan kosten. Ik hoop dat ik over een half jaar kan terugkijken op deze tijd met de gedachte dat dit toch wel goed voor me is geweest, en dat ik er sterker en beter uit ben gekomen, wie weet tegen die tijd met een nieuwe lover
Thx voor dat verhaal, klinkt logisch en duidelijk. Toch weet ik niet of dat in dit geval van toepassing is.quote:
Gedachtes kun je niet uitbannen. Laat ze lekker gaan. Je mag best even verdrietig zijn voor het slapen gaan ofzo, als je maar niet de hele dag gaat piekeren.quote:Op zondag 14 november 2010 10:28 schreef jeice het volgende:
Nou... gister heb ik het ook volgehouden. Weer totaal geen contact gehad, voor de 2e opeenvolgende dag. Ik weet wel dat ze druk bezig is geweest met verhuizen gister, en het autootje is ook geregeld. Ondanks dat ik al wist dat het definitief is, doet het toch weer pijn. Dinsdag heb ik haar voor het laatst gezien...
Gisteravond uit eten geweest met vrienden, en daarna ergens anders heen gegaan om te bowlen en poolen. Opzich een gezellige avond gehad, al moet ik bij elk loos momentje weer aan haar denken. Ik mis haar aan tafel in het restaurant, mis haar naast me op de bowlingbaan, mis haar naast me in bed, als ik er alleen in kruip. En dan gaan ook nog de gedachtes door m'n hoofd: Waar zou ze nu zijn, met wie zou ze zijn, zou ze me al beginnen te missen? Tot overmaat van ramp begin ik de laatste week nog veel over haar te dromen ook.
Ik moet die gedachten gaan verbannen, maar ik heb geen flauw idee hoe ik het moet gaan doen, behalve geen contact opnemen met haar. Dit worden nog zware weken...
Nee dat ook weer niet... de herinneringen mogen van mij best blijven, maar de pijn mag vandaag nog weggaan. Ik weet ook wel dat dat onmogelijk is. Zo'n dag als vandaag zal wel moeilijk worden, al heb ik wel genoeg aanspraak. Maar normaal zat ik met haar op de bank of lagen we nog samen in bed. Morgen weer werken en dat geeft natuurlijk weer afleiding, zo moet ik de komende tijd maar een beetje aanrommelenquote:Op zondag 14 november 2010 11:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Gedachtes kun je niet uitbannen. Laat ze lekker gaan. Je mag best even verdrietig zijn voor het slapen gaan ofzo, als je maar niet de hele dag gaat piekeren.
Acht jaar van je leven komt in 1 klap ten einde en jij wilt er meteen niet meer aan denken?
De reden waarom zoveel reacties dead on the money waren, is omdat de meeste mensen iig een vorm van dit hebben meegemaakt. Het hoort helaas bij het leven en zeker bij je omgang met vrouwen. De manier waarop je behandelt bent is helaas de automatische piloot voor veel vrouwen. Daar kun je eeuwen over discussiëren, maar zo werkt het blijkbaar nou eenmaal. (disclaimer: ja mannen zijn vast ook klootzakken, het gaat hier nu eenmaal even over hoe een man dit ervaart).quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef jeice het volgende:
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik hoop dat het bij mij net zo loopt als bij JaX2010 natuurlijk, al zie ik dat op dit moment nog niet zo positief in. Maar da's misschien niet zo gek 2,5 week na de breuk.
Om me heen roept nu al iedereen dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat ik ongetwijfeld weer een leuke (leukere?) vriendin zal gaan vinden. Dat geeft weer een beetje zelfvertrouwen
Het topic had misschien beter kunnen heten: "vriendin is vreemdgegaan, zit hier nog toekomst in?" want uiteindelijk kwam het daar op neer... dat ze vreemd gegaan was wist ik al min of meer, ik wilde alleen blijkbaar een soort van bevestiging dat ze ook NADAT we besloten het nog eens te proberen hiermee doorging. Die heb ik hier wel gekregen, soms tot op detail na, zoals:
[..]
Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.
Nogmaals, of het tot seks is gekomen weet ik niet, en daar wil ik nu niet eens aan denken. Ik ken haar het best van iedereen hier en denk nog steeds dat ze daar het type niet voor is. Maar aan de andere kant vond ik haar ook absoluut niet het type om vreemd te gaan, en dat deed ze ook. Zo leer je mensen nog eens kennen he
Zoals ik me nu voel denk ik ook niet dat ik er binnen een half jaar overheen ben. Het blijft kut voelen en hoewel ik er al iets minder aan denk dan in het begin doet het elke keer weer pijn als ik er WEL aan denk. Ik kon me gister al iets meer focussen op een film bijvoorbeeld, maar ik eet en slaap nog heel erg slecht. Het blijft maar malen: Hoe heeft dit zo kunnen lopen, wat had ik (en zij) beter moeten doen, gaat ze nog met hem om, gaat ze nog bijdraaien en minder zakelijk doen, ik wil haar weer terug herkennen zoals ze was!quote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef kingmob het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt het me heel sterk dat je hier over een half jaar overheen bent, maar het is voor iedereen anders, het kan...
Ik ben al weer 3 jaar verder en vond een doos met oude spullen tijdens het verhuizen. Ik kan je beloven, het kan nog steeds veel pijn doen. Een nieuwe vriendin laat dat bovendien niet verdwijnen, die twee zijn niet noodzakelijk verbonden. Rebounds zullen dan ook niet helpen, ga niet op zoek naar liefde. Op zoek naar seks werkt dan weer prima
Ja en nee.quote:Op maandag 15 november 2010 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Dus je wil eigenlijk dat ze tot inkeer komt?
Gaat sowieso wel ff duren voordat 'ie er overheen is.quote:Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat als jij die kier open laat staan je niet klaar bent om verder te gaan met je leven he?
Dat sowieso. Ik ben toen 't uit ging met m'n ex nog met d'r aan 't scharrelen geweest ( of nja, hoop emotioneel beladen seks gehad) toen ze 't van 't ene op 't andere moment afkapte. Ook op een wat vervelende manier. Uiteindelijk maakte het dat voor mij ook een stuk makkelijker om door te gaan.quote:Op maandag 15 november 2010 11:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Je moet echt doorgaan en de deur afsluiten, niet op een kier laten.
Kom op man, pull yourself together. Ze is niet in de war en dat weet jij ook wel. Het enige waar ze van in de war is, is dat haar stilzwijgplan mislukt is en ze in no-time een nieuwe smoes moest verzinnen en geen tijd had dit zorgvuldig uit te plannen. Want liep ze niet linea recta in de armen van onze barvriend en wilde ze niet per sé uit eten met die kwast toen het net over was met jou? Dat noem ik niet 'in de war' maar 'met voorbedachten rade'. Move on.quote:Op maandag 15 november 2010 10:41 schreef jeice het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja omdat ik nog zoveel van haar hou en gewoon in alles het gevoel heb dat ze in de war is, ze gedraagt zich nu anders als normaal en ik denk dat dat komt omdat ze een soort 2e jeugd wil ervaren, even los zijn van alles. Dit zegt ze zelf ook. Dat ze ook nu nog zelf blijft twijfelen sterkt mij in dat vermoeden.
Ze is vorige week met d'r vader wezen kijken voor caravans om het op de korte termijn op te lossen, maar die vond dat maar niks want het zat daar vol met Polen etc. Ze zijn tegen een piepklein appartementje aangelopen wat al een tijd te koop staat. De eigenaars daarvan waren uit elkaar gegaan, en de jongen die overbleef wou niet alleen daar blijven en is teruggegaan naar z'n ouders. Zij huurt het voorlopig van hem tot het verkocht is. Dat kan natuurlijk wel ieder moment zijn. Kopen is geen optie want ze kan nog geen stuiver hypotheek krijgen.quote:Op maandag 15 november 2010 13:26 schreef goofy_goober het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds frappant dat ze zo snel een appartement heeft weten te fixen. Ik ga er van uit dat dit particulier is en niet via de woningbouw?
Thx, erg prettig om te horen!quote:Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef Joene het volgende:
Ik haat dit soort topics , maar ik wil even zeggen Hulde voor TS. Je handelt dit knap volwassen af
Tuurlijk hoop ik dat als het niet meer goedkomt, en die kans is ERG groot, dat we uiteindelijk als vrienden uit elkaar kunnen gaan en leuk op deze periode terug kunnen kijken. Toch is het apart dat we zo dicht bij trouwen zaten, we hadden zelfs al min of meer de trouwlocatie uitgezocht ruim een jaar terug. Ik ben nog steeds van mening dat we WEL bij elkaar passen en bij elkaar horen. Als ik vakantie foto's terugkijk (ook van vorig jaar) zie je gewoon echt een verliefd, leuk stel wat echt van elkaar houdt, en ook dit jaar hebben we zoveel leuke dingen gedaan en ook daar zijn foto's van.quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef mane het volgende:
Ik vind het heel mooi hoor, dat je ondanks alles wel liefdevol blijft naar haar toe. Acht jaar is niet niets, en ook niet voor niets. Het zou fijn zijn als jullie allebei, ondanks verdriet en pijn, uiteindelijk met een positief gevoel terug kunnen kijken. Een relatie kan altijd overgaan, niet met opzet maar omdat om wat voor reden dan ook jullie toch geen goede combinatie zijn. Hier komen veel gevoelens voorbij van andere posters (rancune, veroordelend) die wel menselijk zijn, maar die je ook niet echt veel verder brengen. Het is veel beter om zonder rancune hiermee om te gaan, en ja, je kunt er heus wel zeker van zijn dat zij het hier ook moeilijk mee heeft.
Er bestaat ook niet zoiets als de ideale breakup waarbij alle partijen zich precies gedragen zoals de andere partij dat het liefst ziet. Iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om, en je moet er niet teveel achter zoeken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef jeice het volgende:
Nou ja ik ben er nu ook wel van overtuigd dat dit een goede keuze is, en ik begin me zelfs een beetje te beseffen dat wat er de afgelopen 3 weken is gebeurd, uiteindelijk een positieve uitwerking gaat hebben op mij.
Ik blijf alleen gewoon benieuwd naar wat er in haar hoofd omgaat. Ze zegt dan wel dat ze hier al een half jaar mee heeft rondgelopen, maar ik heb dat dus totaal niet doorgehad. Daarnaast heeft ze het ruim een maand geleden nog over trouwen gehad met m'n schoonzusje, en riep ze een maand geleden nog dat ze zo blij was met ons huis en de inrichting daarvan. Ze had het met mij 3,5 week geleden nog over nieuwe stoelen voor de eettafel!
Ik sluit me er al meer voor af dan eerst, maar ik kan niet ontkennen dat ik soms nog steeds denk: Hoe the fuck heeft dit kunnen gebeuren? Voor mij is het nog steeds alsof ze als een blad aan de boom is omgedraaid. Tegen vrienden en familie doet ze zakelijk, zoals ook gister bij m'n ouders, ze werd wel even emotioneel en heeft netjes afscheid genomen, maar het voelde toch best kil aan uiteindelijk.
Maar ondanks deze twijfels en raadsels (of nou ja, raadsels zijn het eigenlijk niet meer) ben ik blij met m'n besluit het compleet af te kappen.... vandaag voor het eerst geen contact gehad in 2,5 week tijd, en dat geeft wel een beetje rust.
Wait, whut?quote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef jeice het volgende:
..........Niet echt bedoeld als een ultieme poging haar terug te halen (of misschien onbewust wel, het zou iig een leuke bijkomstigheid zijn) ..............
Nou er is niks wait whut aan... voor m'n gevoel moet ik het zo afsluiten, of ik 't nou uiteindelijk aan haar geef of niet. Dat is net zoiets als brieven aan haar schrijven maar ze niet geven. En de beslissing om het aan haar te geven of niet daar kom ik tijdens het maken vanzelf wel achter lijkt me. Tuurlijk, ze heeft me wel eea geflikt maar ik hou nog van d'r dus dan zou het niet verkeerd zijn ALS ze door zoiets tot inkeer komt, al acht ik de kans ongeveer op 0,5%quote:
Ik krijg echt medelijden met TS als ik dit lees..quote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef jeice het volgende:
[..]
Thx, erg prettig om te horen!
[..]
Tuurlijk hoop ik dat als het niet meer goedkomt, en die kans is ERG groot, dat we uiteindelijk als vrienden uit elkaar kunnen gaan en leuk op deze periode terug kunnen kijken. Toch is het apart dat we zo dicht bij trouwen zaten, we hadden zelfs al min of meer de trouwlocatie uitgezocht ruim een jaar terug. Ik ben nog steeds van mening dat we WEL bij elkaar passen en bij elkaar horen. Als ik vakantie foto's terugkijk (ook van vorig jaar) zie je gewoon echt een verliefd, leuk stel wat echt van elkaar houdt, en ook dit jaar hebben we zoveel leuke dingen gedaan en ook daar zijn foto's van.
Wat ik eerder in dit topic al zei: ze heeft het moeilijk om de leuke herinneringen terug te halen. Ik weet gewoon dat zij het hier ook moeilijk mee heeft. Dat is exact de reden waarom ik soms denk een fotoboek van ons tweeen in elkaar te zetten, zodat ze die herinneringen wel kan terugzien en op die manier ook terug kan halen. Niet echt bedoeld als een ultieme poging haar terug te halen (of misschien onbewust wel, het zou iig een leuke bijkomstigheid zijn) maar meer om haarzelf ook weer prettiger en in haar vel te laten voelen en misschien voor mezelf om het goed af te sluiten.
Wat een flauwekul, iemand die je naait verdient geen 'goed gevoel' of zomaar vergeving, zeker niet als het degene was waar je van hield/houdt. Als iemand je vertrouwen verraad en je als vuil behandelt in deze situatie kun je niet zomaar terugkijken op de mooie momenten zonder die pijn te voelen. Zeggen dat dat fout of ongezond is is echt de verkeerde weg denk ik. Na 8 jaar ben je iemand verplicht dit soort zaken respectvol af te handelen, dat heeft ze niet gedaan.quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef mane het volgende:
Ik vind het heel mooi hoor, dat je ondanks alles wel liefdevol blijft naar haar toe. Acht jaar is niet niets, en ook niet voor niets. Het zou fijn zijn als jullie allebei, ondanks verdriet en pijn, uiteindelijk met een positief gevoel terug kunnen kijken. Een relatie kan altijd overgaan, niet met opzet maar omdat om wat voor reden dan ook jullie toch geen goede combinatie zijn. Hier komen veel gevoelens voorbij van andere posters (rancune, veroordelend) die wel menselijk zijn, maar die je ook niet echt veel verder brengen. Het is veel beter om zonder rancune hiermee om te gaan, en ja, je kunt er heus wel zeker van zijn dat zij het hier ook moeilijk mee heeft.
Onthoud een ding: vrouwen zijn slechte zakenpartners.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef jeice het volgende:
Nou ja bedankt voor de tips weer. Vandaag was opzich m'n beste dag tot nu toe. Ik kan natuurlijk nog niet zeggen dat het van harte gaat, maar ik heb vandaag voor het eerst een paar keer gedacht: "zoek jij het even lekker uit". Ik heb vandaag een goede vriendin van haar gesproken en die zegt ook echt geen pijl te kunnen trekken op waar ze nou precies mee bezig is. Ze wou rust maar gaat morgenavond weer naar die stad met wat vrouwen van de tennisclub oa, nu voor een of ander feest met nl zangers. Ik weet niet of hij er bij is maar die vriendin zei mee te gaan om haar iig in de gaten te houden. Dit kan ik natuurlijk ook met een korrel zout nemen, ik weet niet in hoeverre die vriendin eerlijk is naar mij maar ze klonk oprecht, en ik ken haar vrij lang. Verder is ze is in een klein, vies appartement getrokken terwijl ze helemaal niet tegen troep kan. Tuurlijk is ze het hele weekend bezig geweest met schoonmaken, maar het zal er allemaal nog niet veel beter op worden. Gek genoeg had ze volgens haar wel foto's van ons in de woonkamer staan, maar toen die vriendin zei: "oh dus je moet toch nog wel aan hem denken?" reageerde ze er amper op.
Verder zei ze haar boekhouding nog wel in ons huis te willen doen, en ik zie nog steeds wel spullen van haar liggen hier. Dat van die boekhouding ben ik het niet mee eens, ze heeft besloten op zichzelf te gaan en dat is prima, maar dan moet ze wel consequent zijn ook. Ik wil zelf niet het initiatief nemen tot contact, en die vriendin zei dat ze mij nog wel zou bellen of SMSen over die boekhouding. Dan zal ik haar ook wel even duidelijk maken dat ze de sleutel meteen kan inleveren. Tot nu toe is het allemaal veel te makkelijk gegaan voor haar; de relatie ging uit en ze zat binnen no-time bij hem, ze kreeg met veel geluk een appartementje en auto en kan gaan en staan waar ze wilt. Ze mag nu van mij dus ook wel even de consequenties onder ogen zien en weten dat ik haar hier niet meer in ons huis hoef. Verder zal ik haar vertellen dat ik bezig ben het huis alleen over te nemen. Dan beseft ze misschien wel eindelijk wat haar daden betekenen, en dat de weg terug definitief afgesloten is. Ik zeg nog steeds niet dat dat zo is, je weet nooit hoe het loopt, maar misschien dat ze zich zo wel even achter de oren gaat krabben. Het is niet om te treiteren of uit rancune, want zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik dat nog steeds niet. Maar misschien is dit dan wel een manier om haar haar oude zelf te laten worden, want ook haar vriendin zei dat ze op deze manier ook een hoop vrienden gaat verliezen. En dat verdient ze niet, ondanks alles. Iig het meisje/de vrouw die ze WAS verdient dat niet
Ook al gaat het beter, zoals jullie misschien wel kunnen merken aan mijn posts twijfel ik best nog, en gaat mijn emotie van de ene naar de andere kant. Toch lijk ik me al iets meer te beseffen dat ik nu echt voor mezelf moet kiezen.
Ok hier ben ik het inmiddels wel met je eens en ben ik vanaf gestapt, niet doen, duidelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef Xenia het volgende:
• Een fotoboek maken: Heel slecht plan. Het zal voor haar slechts een bevestiging zijn dat je nog lang niet over haar heen bent maar zielig zit te sippen om jullie tijd samen.
Mee eens... al is het alleen maar omdat daar zijn best nog pijn doet, de rest van je argumenten klopt idd ook als ik er zo langer over nadenk. Daarnaast zullen de lasten een stuk lager zijn als ik in een (goedkoper) appartement ga wonen bijvoorbeeld, en is het wel prettig als ik in een nieuwe omgeving ben. Ik heb alleen ECHT geen zin om te gaan verhuizen maar daar kom ik ook wel weer overheen.quote:• Vertellen dat je het huis alleen gaat over nemen: Als het haar al boeit, gaat ze er momenteel van uit dat je het huis verkoopt aan een ander. Dan is die deur dus letterlijk heel erg dicht. terwijl als jij het huis over neemt, ze zo weer terug kan naar haar oude leventje, mocht ze dat willen. Veel makkelijker (en emotioneel minder belastend) voor haar dus dan de boel verkopen. Ik bedoel niet dat je het niet moet kopen trouwens, maar wel dat dit geen argument voor haar zal zijn om na te denken/bij zinnen te komen.
Tja hier heb ik zelf ook aan getwijfeld, ik weet ook dat ik misschien niet alles moet geloven maar ik ken haar wel en ze neemt geen blad voor d'r mond, ook niet tegen haar beste vriendinnen. Ze zal ongetwijfeld niet alles doorspelen aan me maar ze heeft 'r vast wel eens een keer hard aangepakt.quote:• Als haar vriendin tegen haar zegt "oh dus je moet toch nog wel aan hem denken?", filter jij eruit dat ze nog aan je denkt. Ik filter eruit dat ze dus aan haar vriendinnen vertelt dat ze helemaal klaar me je is en niet meer aan je denkt. En dat strookt ook met haar daden: ze heeft een keuze gemaakt en die is niet op jou gevallen.
• Toen mijn beste vriendin haar relatie verbrak en ik met haar ex sprak, vond ik dat erg moeilijk. Hij zat te vissen wat ik er van vond, of ze een ander had, etc. Ik zat er niet in voor het leedvermaak zoals hierboven staat, maar ik zat in een lastig pakket tussen mijn beste vriendin en haar vriend in. Het was niet aan mij om hem te vertellen hoe het werkelijk zat en ik wilde hem ook niet meer pijn doen dan hij al had. Ik lees hetzelfde uit jouw gesprek met haar vriendin.
Niet SMSen en bellen hou ik al een aantal dagen goed vol, ik wil haar nog steeds het initiatief laten nemen (als dat er al komt natuurlijk) en vissen bij haar vriendin zal ik idd ook niet meer doen. Dat van die nieuwe sloten staat me al een stuk meer aan dan een aantal dagen geleden. Ze zal wel vreemd opkijken als ze d'r boekhouding en/of kleding op wil halen en er niet in kanquote:En wat wel helpt: nieuwe sloten op de deur, niet meer smsen, telefoontjes van haar niet meer beantwoorden, niet meer vissen bij haar vriendinnen, leuke dingen doen, uit je slachtofferrol kruipen (dat vindt geen enkele vrouw aantrekkelijk, je ex ook niet), doorgaan met je leven. Je zou haar niet terug moeten willen, maar ik weet hoe moeilijk dat is, en afstand nemen is de beste stap die je kunt zetten. Op korte termijn omdat het de enige manier is om jezelf weer aantrekkelijk te maken voor je vriendin, op lange termijn omdat je daardoor sneller weer jezelf bent en je realiseert dat ze je niet waard is.
nog een goede tip voor je: Wis haar telefoonnummer uit je gsm en andere bestanden. Wis haar nummer uit je geheugen. Geloof me, het zal je rust geven als je haar niet meer kunt bellen/sms-en.quote:Niet SMSen en bellen hou ik al een aantal dagen goed vol, ik wil haar nog steeds het initiatief laten nemen (als dat er al komt natuurlijk) en vissen bij haar vriendin zal ik idd ook niet meer doen. Dat van die nieuwe sloten staat me al een stuk meer aan dan een aantal dagen geleden. Ze zal wel vreemd opkijken als ze d'r boekhouding en/of kleding op wil halen en er niet in kan
Ik denk dat dat nummer na 8 jaar wel op je eigen harde schijf staatquote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
nog een goede tip voor je: Wis haar telefoonnummer uit je gsm en andere bestanden. Wis haar nummer uit je geheugen. Geloof me, het zal je rust geven als je haar niet meer kunt bellen/sms-en.
Ze vertikt het haar sleutels in te leveren?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef jeice het volgende:
Niet SMSen en bellen hou ik al een aantal dagen goed vol, ik wil haar nog steeds het initiatief laten nemen (als dat er al komt natuurlijk) en vissen bij haar vriendin zal ik idd ook niet meer doen. Dat van die nieuwe sloten staat me al een stuk meer aan dan een aantal dagen geleden. Ze zal wel vreemd opkijken als ze d'r boekhouding en/of kleding op wil halen en er niet in kan
Je moet voor jezelf gewoon de volgende stelregel hanteren: Ik communiceer alleen nog maar met haar als ze voor mijn neus staat. Pas dan kun je er enige waarde aan hechten. Belletjes, smsjes, mailtjes, brieven, berichten via tussenpersonen etc. moet je vanaf heden niet meer beantwoorden. Ook volgend jaar niet.quote:En idd, er zijn weinig 06-nummers die ik uit m'n hoofd weet, maar die van haar kan ik wel dromen dus dat heeft geen zin. Verder gaat mijn lieve schoonzusje komende vrijdagavond met haar praten, kijken of ze uit haar kan krijgen wat er nou ECHT aan de hand is. Nogmaals, ik haal hier geen hoop uit, en het het was haar eigen initiatief (van m'n schoonzusje) ik wist hier tot vanavond niks vanaf.
Tja, misschien een cliché antwoord, maar dit had je wel kunnen verwachten he?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef jeice het volgende:
Ik kwam vandaag thuis uit m'n werk, keek even op internet bankieren, onze gezamenlijke rekening. Zie ik daar toch een afschrift staan van 425 Euro van haar telefoonrekening. VIERHONDERDVIJFENTWINTIG EURO. Wtf, terwijl ze normaal op 70 zat, een verzesvoudiging dus. Helaas voor haar had ze er geen rekening mee gehouden dat ik die factuur dus ook kon zien, gespecificeerd. Blijkt dus dat ze vanaf vorige week dinsdag (de dag dat ze beloofde om uit respect voor mij en voor haar eigen rust het contact te verbreken met hem om alles op een rijtje te zetten) nog elke dag contact met hem heeft gehad, en niet zo'n klein beetje ook. Wederom leugens dus, en ik kookte van woede. Ik heb haar meteen opgebeld.
Nou ja dat kan ze echt even vergeten... hoe vergevingsgezind ik de afgelopen 3 weken was, zo klaar ben ik nu met d'r. Dit was (eindelijk) echt de grens voor mij. Ze heeft me zoveel pijn gedaan de afgelopen weken, dat er nu blijkbaar een soort knop omgegaan is bij mij. En eerlijk gezegd ben ik er best blij mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef Godshand het volgende:
Het is gewoon een kutwijf man, wees blij dat je dr vanaf bent.
Zo'n type waarvan je moet ruiken wat in dr omgaat en als je dat niet doet is het na 8 jaar uit
En dan nog doen alsof dr neus bloed
En dan nog proberen je aan het lijntje te houden. Maar goed, ik weet een ding, ze zal komende tijd weer poeslief doen, en zeggen dat ze weer vrienden wil zijn..
Hier ben ik het mee eens. Mensen die liegen zelfs als ze met verifieerbare feiten worden geconfronteerd zijn het gewend dat ze er mee weg komen of liegen compulsiefquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Tja, misschien een cliché antwoord, maar dit had je wel kunnen verwachten he?
Als mensen roepen dat ze even 'rust willen om alles op een rijtje te zetten' in een relatie (of wat daar nog van over is) dan moeten er al alarmbellen gaan rinkelen, vooral wanneer er al een ander in het spel is.
Toch jammer dat ze nog steeds niet eerlijk kan zijn en maar blijft liegen. Kennelijk is het al een soort van gewoonte geworden van haar om je voor te liegen. Weet je meteen hoeveel respect ze heeft voor jou en jullie relatie.
aan de andere kant het komt heus ook wel voor dat iemand geheel niet liegt maar dat het gevoel dat iemand wel moet liegen een soort geruststelling is voor degene die denkt voorgelogen te zijn... en zich daarin vastbijtquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Mensen die liegen zelfs als ze met verifieerbare feiten worden geconfronteerd zijn het gewend dat ze er mee weg komen of liegen compulsief
Verder lijkt het me voor de rest van de mensen in dit topic niet zo'n verrassing. Ik denk wel dat het goed is dat je nu pijnlijk met de neus op de feiten bent gedrukt. Het feit dat ze een leugenachtige hoer blijkt helpt wel bij het verwerken natuurlijk.
Laat het een les zijn en tegelijkertijd niet alle vrouwen wantrouwen TS (lekker tegenstrijdig, maar you know what I mean).
2011 gaat sowieso hard jouw jaar worden, lekker met vrienden in de kroeg hangen, vrouwen ontmoeten etc. Mijn zegen heb je, ga ervoor kerelquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:33 schreef jeice het volgende:
Het zal ongetwijfeld nog steeds met ups en downs gaan, maar ik mag hopen dat dat minder zal zijn als de afgelopen 3 weken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat 2011 mijn jaar gaat worden
Grote kans dat de eerste keer met die kerel al veel eerder heeft plaatsgevonden..quote:M'n schoonzusje wist te vertellen dat ze afgelopen weekend met hem naar bed is geweest. Een kleine week na de break-up al dus
quote:M'n schoonzusje wist te vertellen dat ze afgelopen weekend met hem naar bed is geweest. Een kleine week na de break-up al dus
quote:en haar familie lijkt het ook allemaal prima te vinden wat ze doet
In reflectie dus: beide partijen hebben fouten gemaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:45 schreef jeice het volgende:
Ze zei dat dat anderhalf jaar geleden was ingezet, ze begon zich blijkbaar langzaamaan te irriteren aan me, maar heeft dit nooit laten merken.
Lijkt inderdaad een verband te bestaan. Ik heb dit ook meegemaakt. Sterker nog, ik denk dat heel wat mannen dit ooit hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:17 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik blijf me vebazen over het feit dat vrouwen doorgaans echt het hart op de tong hebben, alles wat ze emotioneel voelen wordt gedeeld met de buitenwereld. Daarom praten wijven ook zoveel. Maar zodra een relatie in moeilijk vaarwater komt houden ze 1,5 jaar stijf hun bek en gaan ze maar vreemd?kuthoeren.
Ik denk dat ze zich van haar huidige acties uiteindelijk niet beter van gaat voelen, nee. Het komt op mij over als vluchtgedrag. Tijdens de relatie al. Ze ging zich aan jou ergeren en ze heeft haar klep dicht gehouden. Ze is afstand van je gaan nemen maar durfde vervolgens niet de stap te zetten om jou te confronteren met die gevoelens. Vervolgens is ze op de vlucht geslagen door te liegen en bedriegen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:45 schreef jeice het volgende:
Het zal voorlopig nog wel met ups en downs gaan lijkt me... alleen al uit gerechtigheid hoop ik dat ze zichzelf ook nog een keer tegenkomt en flink spijt krijgt van dit alles.
Mwoah, ik weet niet of ze spijt krijgt. Ik vond deze uitspraak wel vrij accuraatquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:28 schreef maickeltje het volgende:
Precies, ze komt er zelf wel achter...
Het zal een paar weken leuk zijn met zon barman en dan houd dat ook wel op.
Krijgt ze spijt en dan wil ze je graag terug ts.
Laat je niet gek maken, geen hand vol maar een land vol.
Respect voor de manier hoe je het aanpakt, serieus waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef jeice het volgende:
Ik heb haar vanochtend nog aan de lijn gehad, ze belde rond 11 uur op, met de vraag wat ik nou wilde. Ik heb haar verteld dat ik wil dat ze vanaf maandag niet meer in het huis komt. Ze heeft daar behoorlijk moeite mee, gezien haar post natuurlijk nog steeds op ons adres binnenkomt en haar huidige adres officieel niet van haar is, omzetten is dus niet zo makkelijk blijkbaar. Ik ben benieuwd of ze de sleutel maandag echt inlevert.
Ik heb haar verder verteld dat ik alle banden wil verbreken. Ik heb gisteravond haar site al uit de lucht gehaald, die stond op mijn webspace, en die had ik ook voor d'r gemaakt. Ze weet dat overigens nog niet volgens mij. Ik wil komende week een afspraak maken met de bank om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn tot uitkoop. Want ik kan het huis nu wel te koop zetten, maar dan zit ik alsnog maanden aan haar vast misschien. Als ik haar uitkoop kan ik het huis altijd nog te koop zetten, hopelijk met wat meer rust. Ik heb haar foto al uit m'n telefoon gehaald als pictogram bij haar nummer, en ook die uit m'n portemonnee is weg. "ECHT?!?!" zei ze daarop? Ze was verbaast want ze heeft nog wel gewoon foto's van mij in de woonkamer staan, omdat ze nog steeds zegt van me te houden. Ze vond het dan ook jammer dat ik zei dat we geen vrienden kunnen blijven, ze vond het jammer dat ik er zo over dacht, maar ik heb haar verteld dat dat natuurlijk niet zo gek is na alles wat er is gebeurd. Voor wat betreft de seks zei ze dat ze het deed omdat ze nieuwsgierig was, omdat ze het nooit met een ander heeft gedaan. Ik benadrukte nog maar eens dat ik het veel te snel vond. Verder zegt ze het "gewoon leuk" te hebben met hem, ze hebben lol en ze wil zelf ook in onze eigen stad gewoon kunnen doen en laten wat ze wilt, dronken worden in het weekend. Nou ja het zal wel, ze zoekt het maar uit ook. Ik wil niet eens meer weten wat ze de komende tijd doet, we hebben afgesproken dat ik pas weer contact opneem als ik weet wat ik doe met het huis, en dat lijkt me verstandig
Ik begon eigenlijk het gesprek zoals ik dat afgelopen donderdag eindigde, maar ik werd na verloop van tijd rustiger. Ik heb rustig mijn verhaal gedaan, en ondanks alles respectvol naar haar toe gebleven. Het was opzich een goed gesprek, we hebben allebei ons zegje kunnen doen en voor het eerst klonk ze echt al een stuk minder afstandelijk. Maar ik heb er geen moment hoop uit geput. Ondanks dat ze dingen zei als: "maar ik daar niet meer wonen, ook al komt het goed" en : "ik hou nog steeds veel van je". Ik ben er gewoon nog steeds klaar mee, ik moet verder.
Ik heb sinds een weekje weer contact met m'n ex (al wil ik op dit moment echt niks nieuws beginnen, ben ik absoluut nog niet aan toe). Zij is begin dit jaar gescheiden, en een soortgelijke situatie meegemaakt. We hebben afgesproken over anderhalve week een drankje te doen, ze is toch een soort ervaringsdeskundigeEn er over praten kan nooit kwaad. Ik heb overigens iets van 6 jaar met haar gehad, en we hebben elkaar nu zo'n 2 jaar niet gezien denk ik.
Krijg ik net een half uurtje geleden een SMS van d'r: "ga je vanavond met nog wat jongens naar de stad? Als je het voetbal van vanavond wil evalueren onder het genot van een drankje moet je het maar melden, al moet ik er morgen wel vroeg uit".
Ik zie wel wat de avond brengt
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef jeice het volgende: Ik heb haar foto al uit m'n telefoon gehaald als pictogram bij haar nummer, en ook die uit m'n portemonnee is weg. "ECHT?!?!" zei ze daarop? Ze was verbaast want ze heeft nog wel gewoon foto's van mij in de woonkamer staan, omdat ze nog steeds zegt van me te houden. Ze vond het dan ook jammer dat ik zei dat we geen vrienden kunnen blijven,
Respect.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef jeice het volgende:
Ik heb haar vanochtend nog aan de lijn gehad, ze belde rond 11 uur op, met de vraag wat ik nou wilde. Ik heb haar verteld dat ik wil dat ze vanaf maandag niet meer in het huis komt. Ze heeft daar behoorlijk moeite mee, gezien haar post natuurlijk nog steeds op ons adres binnenkomt en haar huidige adres officieel niet van haar is, omzetten is dus niet zo makkelijk blijkbaar. Ik ben benieuwd of ze de sleutel maandag echt inlevert.
Ik heb haar verder verteld dat ik alle banden wil verbreken. Ik heb gisteravond haar site al uit de lucht gehaald, die stond op mijn webspace, en die had ik ook voor d'r gemaakt. Ze weet dat overigens nog niet volgens mij. Ik wil komende week een afspraak maken met de bank om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn tot uitkoop. Want ik kan het huis nu wel te koop zetten, maar dan zit ik alsnog maanden aan haar vast misschien. Als ik haar uitkoop kan ik het huis altijd nog te koop zetten, hopelijk met wat meer rust. Ik heb haar foto al uit m'n telefoon gehaald als pictogram bij haar nummer, en ook die uit m'n portemonnee is weg. "ECHT?!?!" zei ze daarop? Ze was verbaast want ze heeft nog wel gewoon foto's van mij in de woonkamer staan, omdat ze nog steeds zegt van me te houden. Ze vond het dan ook jammer dat ik zei dat we geen vrienden kunnen blijven, ze vond het jammer dat ik er zo over dacht, maar ik heb haar verteld dat dat natuurlijk niet zo gek is na alles wat er is gebeurd. Voor wat betreft de seks zei ze dat ze het deed omdat ze nieuwsgierig was, omdat ze het nooit met een ander heeft gedaan. Ik benadrukte nog maar eens dat ik het veel te snel vond. Verder zegt ze het "gewoon leuk" te hebben met hem, ze hebben lol en ze wil zelf ook in onze eigen stad gewoon kunnen doen en laten wat ze wilt, dronken worden in het weekend. Nou ja het zal wel, ze zoekt het maar uit ook. Ik wil niet eens meer weten wat ze de komende tijd doet, we hebben afgesproken dat ik pas weer contact opneem als ik weet wat ik doe met het huis, en dat lijkt me verstandig
Ik begon eigenlijk het gesprek zoals ik dat afgelopen donderdag eindigde, maar ik werd na verloop van tijd rustiger. Ik heb rustig mijn verhaal gedaan, en ondanks alles respectvol naar haar toe gebleven. Het was opzich een goed gesprek, we hebben allebei ons zegje kunnen doen en voor het eerst klonk ze echt al een stuk minder afstandelijk. Maar ik heb er geen moment hoop uit geput. Ondanks dat ze dingen zei als: "maar ik daar niet meer wonen, ook al komt het goed" en : "ik hou nog steeds veel van je". Ik ben er gewoon nog steeds klaar mee, ik moet verder.
Ik heb sinds een weekje weer contact met m'n ex (al wil ik op dit moment echt niks nieuws beginnen, ben ik absoluut nog niet aan toe). Zij is begin dit jaar gescheiden, en een soortgelijke situatie meegemaakt. We hebben afgesproken over anderhalve week een drankje te doen, ze is toch een soort ervaringsdeskundigeEn er over praten kan nooit kwaad. Ik heb overigens iets van 6 jaar met haar gehad, en we hebben elkaar nu zo'n 2 jaar niet gezien denk ik.
Krijg ik net een half uurtje geleden een SMS van d'r: "ga je vanavond met nog wat jongens naar de stad? Als je het voetbal van vanavond wil evalueren onder het genot van een drankje moet je het maar melden, al moet ik er morgen wel vroeg uit".
Ik zie wel wat de avond brengt
Dope actie van die website. If you can't join them, beat themquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef jeice het volgende:Ik heb gisteravond haar site al uit de lucht gehaald, die stond op mijn webspace, en die had ik ook voor d'r gemaakt. Ze weet dat overigens nog niet volgens mij.
JE DOET NET ALSOF DAT DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD IS, kuthoer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:39 schreef Xennia het volgende:
Jouw meest recente ex had tijdens jullie relatie al jullie relatie verwerkt. Daarom kon zij ook al binnen een week het bed met een ander delen.
Ze zegt toch dat het weinig respectvol van haar kant is?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
JE DOET NET ALSOF DAT DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD IS, kuthoer.
Read my previous post.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat het weinig respectvol van haar kant is?
Mijn visie erop (maar dat maakt het niet waar) is dat vrouwen graag hun emoties delen, omdat ze er anders erg mee zitten. Wanneer ze dus 'slecht nieuws' hebben voor iemand (in dit geval dat het gevoel minder is) denken ze dat dit heel zwaar zal vallen bij de andere persoon. Ze betrekken dit op zichzelf en denken dat ze boos/verdrietig/gefrustreerd/teleurgesteld zullen worden op de persoon met het slechte nieuws. Ze kunnen het niet aan om daar de aanstichter van te zijn, en daarom zoeken ze een andere oplossing, of misschien komt het gevoel wel terug? Vooral wanneer er geen aanwijsbare reden is waarom het gevoel ineens minder wordt. Ze stellen het moment dus uit, tot het moment dat ze echt niet meer het bed kunnen delen, of wanneer ze een ander tegenkomen en dus wel moeten kiezen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:17 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik blijf me vebazen over het feit dat vrouwen doorgaans echt het hart op de tong hebben, alles wat ze emotioneel voelen wordt gedeeld met de buitenwereld. Daarom praten wijven ook zoveel. Maar zodra een relatie in moeilijk vaarwater komt houden ze 1,5 jaar stijf hun bek en gaan ze maar vreemd?kuthoeren.
Hoe dat kan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Read my previous post.
Deze "Xennia" suggereert dat ze als vrouw zijnde begrijpt dat vrouwen doorgaans hun relatie tijdens een relatie verwerken. Ik vroeg mij in een eerdere post af hoe dat kan. Daar heeft ze dan weer geen antwoord op.
Then you my boy, know all the wrong women.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:51 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet niet of ze spijt krijgt. Ik vond deze uitspraak wel vrij accuraat
Stukje vanaf 0:50.
Pardon?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
JE DOET NET ALSOF DAT DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD IS, kuthoer.
This makes sense.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:55 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Mijn visie erop (maar dat maakt het niet waar) is dat vrouwen graag hun emoties delen, omdat ze er anders erg mee zitten. Wanneer ze dus 'slecht nieuws' hebben voor iemand (in dit geval dat het gevoel minder is) denken ze dat dit heel zwaar zal vallen bij de andere persoon. Ze betrekken dit op zichzelf en denken dat ze boos/verdrietig/gefrustreerd/teleurgesteld zullen worden op de persoon met het slechte nieuws. Ze kunnen het niet aan om daar de aanstichter van te zijn, en daarom zoeken ze een andere oplossing, of misschien komt het gevoel wel terug? Vooral wanneer er geen aanwijsbare reden is waarom het gevoel ineens minder wordt. Ze stellen het moment dus uit, tot het moment dat ze echt niet meer het bed kunnen delen, of wanneer ze een ander tegenkomen en dus wel moeten kiezen.
Je suggereert dat het waar is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pardon?
Ik zeg nergens dat het normaal en ok is.
Ga je mond spoelen, pauper.
Ik vertegenwoordig niet alle vrouwen of zo hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Read my previous post.
Deze "Xennia" suggereert dat ze als vrouw zijnde begrijpt dat vrouwen doorgaans hun relatie tijdens een relatie verwerken. Ik vroeg mij in een eerdere post af hoe dat kan. Daar heeft ze dan weer geen antwoord op.
Ik suggereer niks. De ex van TS heeft gezegd dat ze al anderhalf jaar twijfelt aan hem, maar ze heeft dit pas op onmenselijke wijze kenbaar gemaakt toen ze verliefd werd op een ander.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:18 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Je suggereert dat het waar is.
Maar jij bent een Fok vrouw en dat zijn niet de vrouwen die je buiten tegenkomt.
A: het feit dat zij daar geen antwoord op heeft maakt niet dat het (in dit geval) niet waar is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Read my previous post.
Wachten die vrouwen tot iemand ze dwingt te kiezen? Of wachten ze tot ze iemand anders tegen komen zodat ze niet alleen zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:55 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Mijn visie erop (maar dat maakt het niet waar) is dat vrouwen graag hun emoties delen, omdat ze er anders erg mee zitten. Wanneer ze dus 'slecht nieuws' hebben voor iemand (in dit geval dat het gevoel minder is) denken ze dat dit heel zwaar zal vallen bij de andere persoon. Ze betrekken dit op zichzelf en denken dat ze boos/verdrietig/gefrustreerd/teleurgesteld zullen worden op de persoon met het slechte nieuws. Ze kunnen het niet aan om daar de aanstichter van te zijn, en daarom zoeken ze een andere oplossing, of misschien komt het gevoel wel terug? Vooral wanneer er geen aanwijsbare reden is waarom het gevoel ineens minder wordt. Ze stellen het moment dus uit, tot het moment dat ze echt niet meer het bed kunnen delen, of wanneer ze een ander tegenkomen en dus wel moeten kiezen.
De vraag was niet eens aan mij gericht en ik herken mezelf er ook niet in. Ik ben geen relatiehopper en ben tussen mijn relaties door vaak en lang alleen geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Tanin het volgende:
A: het feit dat zij daar geen antwoord op heeft maakt niet dat het (in dit geval) niet waar is.
B: noem je mensen altijd kuthoer als ze je vraag niet beantwoorden?
Dat dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dat kan?
Omdat die vrouwen al lang klaar zijn met de relatie maar de knoop later pas doorhakken.
Sorry.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie de excuses van ''mymindisglowing'' wel tegemoet en zal het topickapen verder niet meer toestaan.
Het is ook respectloos naar mij toe en dat heb ik haar verteld ook, maar het lijkt haar vrij weinig te doen, zoals gezegd waarschijnlijk omdat ze onze relatie al verwerkt heeft. Ik wil er ook eigenlijk niet meer aan denken maar dat valt niet echt mee zegmaar. Het doet pijn om er aan te denken dat hij bovenop d'r ligt, terwijl ik eigenlijk een gruwelijke hekel aan haar zou moeten hebben nu. Zegt ze vanmiddag ook nog: "ja maar eigenlijk ben jij veel knapper, en je hebt een mooier lichaam". Ja gvd, wat heb ik daar aan? Wat koop ik daarvoor? Waarom moet ze dat zeggen? Dat heb ik haar ook gevraagd maar kon ze geen antwoord op geven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:39 schreef Xennia het volgende:
Jouw meest recente ex had tijdens jullie relatie al jullie relatie verwerkt. Daarom kon zij ook al binnen een week het bed met een ander delen.
Al heb jij daar niets meer over te zeggen, het blijft weinig respectvol van haar kant.
Waarom is het uit gegaan met die andere ex?
Nou dat denk ik ook, we zijn idd zo'n 9 jaar uit elkaar, en ik weet zeker dat we allebei flink veranderd zijn sindsdien, flink wat levenservaring opgedaan. Dat zegt natuurlijk niet dat het nu ineens wel weer zou klikken tussen ons en nu voorgoed, het zou zelfs kunnen betekenen dat de aantrekkingskracht tussen ons nu helemaal weg is. We zijn elkaar 2 jaar geleden nog wel eens tegengekomen in de stad en ik kreeg toch wel een apart gevoel in m'n maag, en ik voelde aan haar dat zij hetzelfde had. M'n beste vriend liep zelfs te dollen door haar verlovingsring van haar vinger te halen en om de mijne te doen en we hebben best gelachen met elkaar. Maar dat zegt natuurlijk niks over het heden, er is natuurlijk wel eea gebeurd. Neemt niet weg dat gewoon een drankje en gezellig ouwehoeren best kan helpen voor ons allebei.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Rikketik het volgende:
@ Xennia: Ze zijn al minstens acht jaar uit elkaar, in die tijd zullen ze beide ongetwijfeld flink veranderd zijn. Daarbij doet het er eigenlijk niet zoveel toe dat ze zijn ex is. Op dit moment is ze simpelweg iemand die hij kent, die ongeveer hetzelfde meegemaakt heeft en waarmee hij (hopelijk) prettig kan praten. In situaties als deze, wanneer je al voldoende zorgen aan je kop hebt, moet je dingen niet moeilijker maken dan ze zijn. Zeker niet op voorhand al, dan gooi je je eigen glazen in.
Ook zij wil wat vertier, en loopt een beetje met je te dollen. Ze denkt nog steeds met plezier aan je terug, en ze staat positief tegenover je weer tegenkomen (zo van "wie weet waar hier uit komt rollen"). Echter, het is voorlopig gewoon een spelletje en tot jullie elkaar een paar keer gezien hebben weet zij ook niet wat ze wilt.quote:Op zondag 21 november 2010 00:14 schreef jeice het volgende:
Argh wat betekent dat? Waarom zoek ik overal wat achter?? Ik heb echt afleiding nodig geloof ikMaar ik wil ook geen rebound, ik wil geen dingen waar ik later spijt van krijg, ik wil lekker m'n leven weer oppakken maar ben bang dat het allemaal zo lang gaat duren... Ik wil weer plezier hebben verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |