Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
Als jij zegt dat ze er het type niet voor is, dan zal ze er in de begin stadia echt wel een grens op nagehouden hebben. Dat ze nadat het definitief uit was waarschijnlijk dezelfde nacht nog bij die barman in bed lag zal ik niet ontkennen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef jeice het volgende:
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik hoop dat het bij mij net zo loopt als bij JaX2010 natuurlijk, al zie ik dat op dit moment nog niet zo positief in. Maar da's misschien niet zo gek 2,5 week na de breuk.
Om me heen roept nu al iedereen dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat ik ongetwijfeld weer een leuke (leukere?) vriendin zal gaan vinden. Dat geeft weer een beetje zelfvertrouwen
Het topic had misschien beter kunnen heten: "vriendin is vreemdgegaan, zit hier nog toekomst in?" want uiteindelijk kwam het daar op neer... dat ze vreemd gegaan was wist ik al min of meer, ik wilde alleen blijkbaar een soort van bevestiging dat ze ook NADAT we besloten het nog eens te proberen hiermee doorging. Die heb ik hier wel gekregen, soms tot op detail na, zoals:
[..]
Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.
Nogmaals, of het tot seks is gekomen weet ik niet, en daar wil ik nu niet eens aan denken. Ik ken haar het best van iedereen hier en denk nog steeds dat ze daar het type niet voor is. Maar aan de andere kant vond ik haar ook absoluut niet het type om vreemd te gaan, en dat deed ze ook. Zo leer je mensen nog eens kennen he
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Friek_ het volgende:
Het blijft een vrouw TS. Die moet je niet lerenproberen te begrijpen.
TS: Probeer eens terug te kijken op jullie relatie en te bepalen of jullie "investeringen" in de relatie gelijkwaardig zijn geweest de laatste jaren. Daarmee doel ik op zowel de emotionele als de financiële investeringen. Vrouwen die als een blad aan een boom omdraaien, doen dat omdat ze niet het idee hebben dat ze iets waardevols kwijtraken, als ze de relatie verbreken. Daarmee zeg ik niet dat jij niet waardevol bent als persoon, nee, ik zeg dat zij de relatie niet even waardevol heeft geacht zoals jij dat hebt gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef jeice het volgende:
Nou ja ik ben er nu ook wel van overtuigd dat dit een goede keuze is, en ik begin me zelfs een beetje te beseffen dat wat er de afgelopen 3 weken is gebeurd, uiteindelijk een positieve uitwerking gaat hebben op mij.
Ik blijf alleen gewoon benieuwd naar wat er in haar hoofd omgaat. Ze zegt dan wel dat ze hier al een half jaar mee heeft rondgelopen, maar ik heb dat dus totaal niet doorgehad. Daarnaast heeft ze het ruim een maand geleden nog over trouwen gehad met m'n schoonzusje, en riep ze een maand geleden nog dat ze zo blij was met ons huis en de inrichting daarvan. Ze had het met mij 3,5 week geleden nog over nieuwe stoelen voor de eettafel!
Ik sluit me er al meer voor af dan eerst, maar ik kan niet ontkennen dat ik soms nog steeds denk: Hoe the fuck heeft dit kunnen gebeuren? Voor mij is het nog steeds alsof ze als een blad aan de boom is omgedraaid. Tegen vrienden en familie doet ze zakelijk, zoals ook gister bij m'n ouders, ze werd wel even emotioneel en heeft netjes afscheid genomen, maar het voelde toch best kil aan uiteindelijk.
Dit kan natuurlijk ook een manoeuvre zijn om jou extra pijn te doen, zodat ze haar pijn wat vergeet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef jeice het volgende:
Ja de stekker is er inmiddels echt wel uit. Gister voor het eerst geen contact met haar gehad. Niet alleen voor het eerst in de 2,5 week dat het voorbij is, maar voor het eerst in 8 jaar tijd, en da's toch best raar.
Vandaag lees ik op de Hyves pagina van haar zusje: "m'n zus vandaag helpen met verhuizen naar haar nieuwe huisje" en dat doet dan toch verdomde pijn om te lezen. Ze is gewoon al een stuk verder met het verwerken blijkbaar. Aan de andere kant moest ze wel, terug naar haar moeder was geen optie. Toch denk ik dat ze ook nog wel een klap zal gaan krijgen, maar dat is op dit moment mijn zorg niet. Ik moet zelf verder, en dat zal idd de nodige tijd gaan kosten. Ik hoop dat ik over een half jaar kan terugkijken op deze tijd met de gedachte dat dit toch wel goed voor me is geweest, en dat ik er sterker en beter uit ben gekomen, wie weet tegen die tijd met een nieuwe lover
Thx voor dat verhaal, klinkt logisch en duidelijk. Toch weet ik niet of dat in dit geval van toepassing is.quote:
Gedachtes kun je niet uitbannen. Laat ze lekker gaan. Je mag best even verdrietig zijn voor het slapen gaan ofzo, als je maar niet de hele dag gaat piekeren.quote:Op zondag 14 november 2010 10:28 schreef jeice het volgende:
Nou... gister heb ik het ook volgehouden. Weer totaal geen contact gehad, voor de 2e opeenvolgende dag. Ik weet wel dat ze druk bezig is geweest met verhuizen gister, en het autootje is ook geregeld. Ondanks dat ik al wist dat het definitief is, doet het toch weer pijn. Dinsdag heb ik haar voor het laatst gezien...
Gisteravond uit eten geweest met vrienden, en daarna ergens anders heen gegaan om te bowlen en poolen. Opzich een gezellige avond gehad, al moet ik bij elk loos momentje weer aan haar denken. Ik mis haar aan tafel in het restaurant, mis haar naast me op de bowlingbaan, mis haar naast me in bed, als ik er alleen in kruip. En dan gaan ook nog de gedachtes door m'n hoofd: Waar zou ze nu zijn, met wie zou ze zijn, zou ze me al beginnen te missen? Tot overmaat van ramp begin ik de laatste week nog veel over haar te dromen ook.
Ik moet die gedachten gaan verbannen, maar ik heb geen flauw idee hoe ik het moet gaan doen, behalve geen contact opnemen met haar. Dit worden nog zware weken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |