abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88626467
Goed om te horen dat je voor jezelf hebt gekozen. Succes de komende tijd!
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_88628527
Je klinkt idd als een goede gozer TS, je verdient beter.
Op de lange termijn zal je helemaal gaan inzien dat dit een juiste beslissing was, en lijken deze dagen als een ver en vaag verleden
pi_88647672
Ik vind het iig tof dat jullie allemaal zo reageren... het is een forum, dus RL contact is er niet, maar jullie zien dat ik een goede gozer ben, lief, respectvol, en dat ik beter verdien. Mensen kunnen zich makkelijk een andere identiteit aanmeten via internet maar ik herken me opzich wel in die woorden. Ik heb alles wat ik hier heb geschreven dan ook uit m'n hart geschreven en ik moet zeggen dat het best wel opluchtte.

Vandaag ging het weer iets minder dan gister, maar het zal de komende tijd wel met ups en downs blijven gaan. Ik ga vanavond lekker op de bank hangen met m'n broertje en schoonzusje, ontspannen TV kijken. Morgen lekker met vrienden erop uit, zondag waarschijnlijk een dikke kater uitslapen. Maandagavond zal alleen vreemd zijn, dan ben ik een weekend niet thuis geweest en als ik dan uit m'n werk kom zullen al haar kleren weg zijn, net als een aantal spullen die ze nodig heeft in haar nieuwe appartementje. Het huis zal dus iets leger zijn en dat is niet een moment waar ik naar uitkijk. Maar goed, ik moet verder en dat ga ik ook zeker doen :)
pi_88648110
Sterkte jeice, het zal zeker met ups en downs gaan, maar je komt er wel!
pi_88651574
Succes TS,

Je gaat het wel nodig hebben vrees ik. Mijn relatie die ik met mijn ex-vriendin had is vorig jaar augustus na bijna 10 jaar verbroken. Alleen was er bij mij geen sprake van 'een ander' en/of vreemdgaan. Bij mij was de zgn. 'koek' gewoon op en was ze niet gelukkig meer. De relatie liep overigens al vanaf februari/maart 2009 niet erg lekker. 2009 was dus (en dan met name de laatste maanden) een behoorlijk klote jaar.

Wel waren een hoop dingen erg herkenbaar in je verhaal. En dan doel ik met name op de houding naar jou toe. (De koele/zakelijke houding). Ik heb destijds regelmatig aan haar gevraagd waarom ze zo koel en zakelijk tegen mij deed en als antwoord kreeg ik dan dat ze dat wel moest omdat ze het anders niet trok.

Hoe dan ook, ik ben er eigenlijk best wel een redelijke tijd 'naar de klote' van geweest. En dacht eigenlijk dat ik de vrouw met wie ik oud wilde worden had laten lopen.

Maar na regen komt zonneschijn ;) Ik heb een half jaar na mn relatiebreuk, in februari, een fantastische meid leren kennen. Het gaat geweldig, ben heel erg gek op dr en héél eerlijk gezegd, zou ik mij geen leven meer met mijn ex-vriendin voor kunnen en willen stellen.

Waar ik in het begin nog wel de behoefte voelde om haar te spreken, heb ik dat momenteel totaal niet meer en ben ik zelfs verbaast als ik een keer in de 2 á 3 maanden een sms-ja krijg van haar.

Anyhow,
Succes voor de komende maanden.
;)
pi_88654619
Heb het hele topic gelezen en wil TS veel succes wensen. Hou je ons op de hoogte?
pi_88659177
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik hoop dat het bij mij net zo loopt als bij JaX2010 natuurlijk, al zie ik dat op dit moment nog niet zo positief in. Maar da's misschien niet zo gek 2,5 week na de breuk.
Om me heen roept nu al iedereen dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat ik ongetwijfeld weer een leuke (leukere?) vriendin zal gaan vinden. Dat geeft weer een beetje zelfvertrouwen :)

Het topic had misschien beter kunnen heten: "vriendin is vreemdgegaan, zit hier nog toekomst in?" want uiteindelijk kwam het daar op neer... dat ze vreemd gegaan was wist ik al min of meer, ik wilde alleen blijkbaar een soort van bevestiging dat ze ook NADAT we besloten het nog eens te proberen hiermee doorging. Die heb ik hier wel gekregen, soms tot op detail na, zoals:

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.
Nogmaals, of het tot seks is gekomen weet ik niet, en daar wil ik nu niet eens aan denken. Ik ken haar het best van iedereen hier en denk nog steeds dat ze daar het type niet voor is. Maar aan de andere kant vond ik haar ook absoluut niet het type om vreemd te gaan, en dat deed ze ook. Zo leer je mensen nog eens kennen he :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:20:50 #183
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88661597
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef jeice het volgende:
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik hoop dat het bij mij net zo loopt als bij JaX2010 natuurlijk, al zie ik dat op dit moment nog niet zo positief in. Maar da's misschien niet zo gek 2,5 week na de breuk.
Om me heen roept nu al iedereen dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat ik ongetwijfeld weer een leuke (leukere?) vriendin zal gaan vinden. Dat geeft weer een beetje zelfvertrouwen :)

Het topic had misschien beter kunnen heten: "vriendin is vreemdgegaan, zit hier nog toekomst in?" want uiteindelijk kwam het daar op neer... dat ze vreemd gegaan was wist ik al min of meer, ik wilde alleen blijkbaar een soort van bevestiging dat ze ook NADAT we besloten het nog eens te proberen hiermee doorging. Die heb ik hier wel gekregen, soms tot op detail na, zoals:

[..]

Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.
Nogmaals, of het tot seks is gekomen weet ik niet, en daar wil ik nu niet eens aan denken. Ik ken haar het best van iedereen hier en denk nog steeds dat ze daar het type niet voor is. Maar aan de andere kant vond ik haar ook absoluut niet het type om vreemd te gaan, en dat deed ze ook. Zo leer je mensen nog eens kennen he :)
Als jij zegt dat ze er het type niet voor is, dan zal ze er in de begin stadia echt wel een grens op nagehouden hebben. Dat ze nadat het definitief uit was waarschijnlijk dezelfde nacht nog bij die barman in bed lag zal ik niet ontkennen...

In ieder geval sterkte. Neem rustig de tijd, geniet van het vrijgezellenleven als je dat leuk vindt, en je komt zeker weer een leuk meisje tegen :) kan even duren, maar twijfel er maar niet aan
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88661691
Goed afgehandeld wel. Ook goede keuze, het lijkt erop alsof je hier een stuk beter gaat uitkomen.

Well done! ^O^
pi_88662482
Nou ja ik ben er nu ook wel van overtuigd dat dit een goede keuze is, en ik begin me zelfs een beetje te beseffen dat wat er de afgelopen 3 weken is gebeurd, uiteindelijk een positieve uitwerking gaat hebben op mij.

Ik blijf alleen gewoon benieuwd naar wat er in haar hoofd omgaat. Ze zegt dan wel dat ze hier al een half jaar mee heeft rondgelopen, maar ik heb dat dus totaal niet doorgehad. Daarnaast heeft ze het ruim een maand geleden nog over trouwen gehad met m'n schoonzusje, en riep ze een maand geleden nog dat ze zo blij was met ons huis en de inrichting daarvan. Ze had het met mij 3,5 week geleden nog over nieuwe stoelen voor de eettafel!

Ik sluit me er al meer voor af dan eerst, maar ik kan niet ontkennen dat ik soms nog steeds denk: Hoe the fuck heeft dit kunnen gebeuren? Voor mij is het nog steeds alsof ze als een blad aan de boom is omgedraaid. Tegen vrienden en familie doet ze zakelijk, zoals ook gister bij m'n ouders, ze werd wel even emotioneel en heeft netjes afscheid genomen, maar het voelde toch best kil aan uiteindelijk.

Maar ondanks deze twijfels en raadsels (of nou ja, raadsels zijn het eigenlijk niet meer) ben ik blij met m'n besluit het compleet af te kappen.... vandaag voor het eerst geen contact gehad in 2,5 week tijd, en dat geeft wel een beetje rust.
pi_88662517
Het blijft een vrouw TS. Die moet je niet leren te begrijpen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:40:20 #187
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88662850
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Friek_ het volgende:
Het blijft een vrouw TS. Die moet je niet lerenproberen te begrijpen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 13 november 2010 @ 03:03:40 #188
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_88663023
Stekker dr uit, lijkt me duidelijk, dat gesleep opeens met de telefoon overal naartoe is heus niet omdat ze voor veel enquetes gebeld wordt.
Hou de eer aan jezelf.
When nothing goes right . . . go left.
  zaterdag 13 november 2010 @ 03:33:16 #189
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88663183
@TS: Het is gewoon een kutsituatie, maar uiteindelijk kom je er na een tijd beter en sterker uit. Geen hand vol maar een land vol,vergeet dat niet :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88665920
Stekker eruit, even er verdrietig van zijn en dan doorgaan met het leven. Je zal zien, dan voel je je veel beter.

En geef het de tijd.
l'état, c'est moi!
pi_88666102
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef jeice het volgende:
Nou ja ik ben er nu ook wel van overtuigd dat dit een goede keuze is, en ik begin me zelfs een beetje te beseffen dat wat er de afgelopen 3 weken is gebeurd, uiteindelijk een positieve uitwerking gaat hebben op mij.

Ik blijf alleen gewoon benieuwd naar wat er in haar hoofd omgaat. Ze zegt dan wel dat ze hier al een half jaar mee heeft rondgelopen, maar ik heb dat dus totaal niet doorgehad. Daarnaast heeft ze het ruim een maand geleden nog over trouwen gehad met m'n schoonzusje, en riep ze een maand geleden nog dat ze zo blij was met ons huis en de inrichting daarvan. Ze had het met mij 3,5 week geleden nog over nieuwe stoelen voor de eettafel!

Ik sluit me er al meer voor af dan eerst, maar ik kan niet ontkennen dat ik soms nog steeds denk: Hoe the fuck heeft dit kunnen gebeuren? Voor mij is het nog steeds alsof ze als een blad aan de boom is omgedraaid. Tegen vrienden en familie doet ze zakelijk, zoals ook gister bij m'n ouders, ze werd wel even emotioneel en heeft netjes afscheid genomen, maar het voelde toch best kil aan uiteindelijk.

TS: Probeer eens terug te kijken op jullie relatie en te bepalen of jullie "investeringen" in de relatie gelijkwaardig zijn geweest de laatste jaren. Daarmee doel ik op zowel de emotionele als de financiële investeringen. Vrouwen die als een blad aan een boom omdraaien, doen dat omdat ze niet het idee hebben dat ze iets waardevols kwijtraken, als ze de relatie verbreken. Daarmee zeg ik niet dat jij niet waardevol bent als persoon, nee, ik zeg dat zij de relatie niet even waardevol heeft geacht zoals jij dat hebt gedaan.

Als jij al die jaren meer hebt geïnvesteerd dan zij, dan is de beëindiging voor jou ook driedubbel zo zwaar, want naast de pijn van het verliezen van je liefde en sekspartner, zijn ook al jouw 'extra' emotionele en financiële investeringen voor niets geweest. Daarom blijven veel mannen met hun handen in het haar achter: hij begrijpt totaal niet waarom zij er vandoor gaat terwijl hij 'al die jaren zo veel voor haar heeft gedaan'.

Mijn theorie is dat vrouwen gaandeweg interesse verliezen in hun man, als ze merken dat hij tijdens de duur van hun relatie op emotioneel en financieel vlak meer investeert dan dat zij zelf hoeft te doen. Vrouwen voelen zich instinctief aangetrokken tot mannen waar ze 'net niet goed genoeg voor zijn'. Prent dit in je brein en doe er als man je voordeel mee.

Als jij tot de conclusie komt dat jij degene bent die de laatste jaren de grootste emotionele en financiële offers hebt gebracht, en haar niet hebt aangesproken op minimaal gelijkwaardige investeringen, dan kun je je eigen vraagtekens over haar kille gedrag beantwoorden. En daarmee vind je, uiteindelijk, je rust.

Oh, nog even een vraag aan al die doebers die hier fantaseren over hoe die chick de barman neukt. Zit er al zaad op jullie toetsenbordjes, kleuters? :')

Attraction isn't a choice.
pi_88666148
Ja de stekker is er inmiddels echt wel uit. Gister voor het eerst geen contact met haar gehad. Niet alleen voor het eerst in de 2,5 week dat het voorbij is, maar voor het eerst in 8 jaar tijd, en da's toch best raar.

Vandaag lees ik op de Hyves pagina van haar zusje: "m'n zus vandaag helpen met verhuizen naar haar nieuwe huisje" en dat doet dan toch verdomde pijn om te lezen. Ze is gewoon al een stuk verder met het verwerken blijkbaar. Aan de andere kant moest ze wel, terug naar haar moeder was geen optie. Toch denk ik dat ze ook nog wel een klap zal gaan krijgen, maar dat is op dit moment mijn zorg niet. Ik moet zelf verder, en dat zal idd de nodige tijd gaan kosten. Ik hoop dat ik over een half jaar kan terugkijken op deze tijd met de gedachte dat dit toch wel goed voor me is geweest, en dat ik er sterker en beter uit ben gekomen, wie weet tegen die tijd met een nieuwe lover :)
pi_88666315
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef jeice het volgende:
Ja de stekker is er inmiddels echt wel uit. Gister voor het eerst geen contact met haar gehad. Niet alleen voor het eerst in de 2,5 week dat het voorbij is, maar voor het eerst in 8 jaar tijd, en da's toch best raar.

Vandaag lees ik op de Hyves pagina van haar zusje: "m'n zus vandaag helpen met verhuizen naar haar nieuwe huisje" en dat doet dan toch verdomde pijn om te lezen. Ze is gewoon al een stuk verder met het verwerken blijkbaar. Aan de andere kant moest ze wel, terug naar haar moeder was geen optie. Toch denk ik dat ze ook nog wel een klap zal gaan krijgen, maar dat is op dit moment mijn zorg niet. Ik moet zelf verder, en dat zal idd de nodige tijd gaan kosten. Ik hoop dat ik over een half jaar kan terugkijken op deze tijd met de gedachte dat dit toch wel goed voor me is geweest, en dat ik er sterker en beter uit ben gekomen, wie weet tegen die tijd met een nieuwe lover :)
Dit kan natuurlijk ook een manoeuvre zijn om jou extra pijn te doen, zodat ze haar pijn wat vergeet.
Blijf die berichten niet meer volgen op hyves, gooi ze er van af anders blijf je je eraan ergeren e.d.
l'état, c'est moi!
pi_88666730
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:41 schreef mymindisglowing het volgende:

[..]

Verhaal...
Thx voor dat verhaal, klinkt logisch en duidelijk. Toch weet ik niet of dat in dit geval van toepassing is.

Ik denk dat zij ook veel geinvesteerd heeft in de relatie, zeker omdat ik dus een tijd niet lekker in m'n vel heb gezeten moest het een tijd lang echt van haar komen. Ik wilde niet mee naar verjaardagen, naar de tennisbaan, etc. Dat was natuurlijk frustrerend voor haar, ze stond alleen voor bepaalde dingen, en dat heeft ze ook wel eens laten blijken, maar ze heeft nooit ECHT met d'r vuist op tafel geslagen van: "we gaan het anders doen of anders ga ik bij je weg". Of had ze maar een week bij d'r moeder geslapen om een statement te maken. Dat neem ik haar echt wel kwalijk, dat ze er nooit echt over gepraat heeft, dat ze er niet voor wilde werken (al zegt ze dat JUIST het laatste half jaar werken was voor haar) en dat ze me geen 2e kans heeft gegeven.

Gek genoeg heb ik nog steeds het gevoel dat er 4-6 weken geleden nog niks aan de hand was. 6 weken terug hadden we nog een gezellig weekend in Groningen en verraste ze me op de hotelkamer met een nieuw setje, we hebben gezellig gewinkeld en heerlijk uit eten geweest in een gezellig restaurantje. Ik denk gewoon dat ze door het uitgaan met die vriendinnen aan een ander leven heeft geproefd, en dat die zoen de druppel was die de emmer deed overlopen. Er was weer spanning in haar leven en ze kreeg aandacht die ik haar niet kon geven. Aandacht die ik haar de 2 weken nadat ze de relatie verbrak ineens WEL kon geven, WILDE geven. Het was een eye-opener waardoor ik in heb gezien dat bijvoorbeeld de lange reistijd naar m'n werk eigenlijk geen flikker voorstelt, dat er belangrijkere dingen in het leven zijn waar ik eerder waarde aan had moeten hechten. Maar die eye-opener kwam helaas te laat.

Praat absoluut nog niet goed wat zij de afgelopen 3-4 weken geflikt heeft natuurlijk, dat terzijde.
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:10:40 #195
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88666982
Eye-opener schmeye-opener. Je kan toch niet altijd gedachten lezen? De échte eye-opener is denk ik dat je de volgende keer op zoek moet naar een exemplaar dat wél communiceert. :P
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88667787
Nee oke gedachten lezen kan ook niet altijd, maar ik zie nu wel in dat ik haar gewoon meer aandacht had moeten geven, en initiatief nemen met leuke dingen doen samen, en WEL gaan kijken bij haar tenniswedstrijden bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat het dan niet zover was gekomen, maar dan had ik iig voor mezelf ook het gevoel gehad dat ik er alles aan heb gedaan om deze relatie te laten blijven werken.

Aan de andere kant: vanaf het moment dat ze de relatie verbrak heb ik laten zien dat ik er WEL alles aan wilde doen, maar dan ook echt ALLES. Maar goed zoals Mymindisglowing al zei: Attraction isn't a choice. Helaas heb ik daar geen invloed op idd.
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:58:35 #197
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_88668476
Erg goed van TS dat 'ie niet zo over zich heen laat lopen, kunnen veel mannen (waaronder ik) een voorbeeld aan nemen! :)
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_88690684
Je hebt een goede keuze gemaakt als je verder zou gaan met je leven. Het vertrouwen van iemand die vreemdgaat, is niet makkelijk. En ja zoenen is ook vreemdgaan.
pi_88693129
Nou... gister heb ik het ook volgehouden. Weer totaal geen contact gehad, voor de 2e opeenvolgende dag. Ik weet wel dat ze druk bezig is geweest met verhuizen gister, en het autootje is ook geregeld. Ondanks dat ik al wist dat het definitief is, doet het toch weer pijn. Dinsdag heb ik haar voor het laatst gezien...

Gisteravond uit eten geweest met vrienden, en daarna ergens anders heen gegaan om te bowlen en poolen. Opzich een gezellige avond gehad, al moet ik bij elk loos momentje weer aan haar denken. Ik mis haar aan tafel in het restaurant, mis haar naast me op de bowlingbaan, mis haar naast me in bed, als ik er alleen in kruip. En dan gaan ook nog de gedachtes door m'n hoofd: Waar zou ze nu zijn, met wie zou ze zijn, zou ze me al beginnen te missen? Tot overmaat van ramp begin ik de laatste week nog veel over haar te dromen ook.

Ik moet die gedachten gaan verbannen, maar ik heb geen flauw idee hoe ik het moet gaan doen, behalve geen contact opnemen met haar. Dit worden nog zware weken...
  zondag 14 november 2010 @ 11:11:22 #200
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88693771
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:28 schreef jeice het volgende:
Nou... gister heb ik het ook volgehouden. Weer totaal geen contact gehad, voor de 2e opeenvolgende dag. Ik weet wel dat ze druk bezig is geweest met verhuizen gister, en het autootje is ook geregeld. Ondanks dat ik al wist dat het definitief is, doet het toch weer pijn. Dinsdag heb ik haar voor het laatst gezien...

Gisteravond uit eten geweest met vrienden, en daarna ergens anders heen gegaan om te bowlen en poolen. Opzich een gezellige avond gehad, al moet ik bij elk loos momentje weer aan haar denken. Ik mis haar aan tafel in het restaurant, mis haar naast me op de bowlingbaan, mis haar naast me in bed, als ik er alleen in kruip. En dan gaan ook nog de gedachtes door m'n hoofd: Waar zou ze nu zijn, met wie zou ze zijn, zou ze me al beginnen te missen? Tot overmaat van ramp begin ik de laatste week nog veel over haar te dromen ook.

Ik moet die gedachten gaan verbannen, maar ik heb geen flauw idee hoe ik het moet gaan doen, behalve geen contact opnemen met haar. Dit worden nog zware weken...
Gedachtes kun je niet uitbannen. Laat ze lekker gaan. Je mag best even verdrietig zijn voor het slapen gaan ofzo, als je maar niet de hele dag gaat piekeren.
Acht jaar van je leven komt in 1 klap ten einde en jij wilt er meteen niet meer aan denken?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')